Ziemassvētku vakars un svētki bez sniega

26.12.15

Tā nu ir, ka šogad svētki ir bez sniega, bet toties ar saulainu dienu, ka rodas sajūta - ir Lieldienas. Protams, sniegs ir tikai papildinājums, jo patieso sajūtu rada cilvēki ar kuriem tiek sagaidīti šie skaisti svētki kopā. Diemžēl mūsmājās, jau kādu laiciņu nav īsti līdz galam tās sajūtas kā bija pirms 5 gadiem, jo diemžēl vairāki mīļie tagad dzīvo ārzemēs un visi mēs kopā nevaram būt. Tas ļoti skumdina.
Man Ziemassvētki ir arī pamatīgi vēdersvētki, jo uz galda stāv šie pēc tradīcijām paredzētie 9 ēdieni un visi jau taču jāpagaršo. Cepetis, uzkodas, salāti un arī deserts, kas šogad bija īsti Z-svētku tradīcijās - ar piparkūkām.

Dāvanas, protams, tas ir forši, bet tas nav pats galvenais prieks. Klišeja, bet patiesība. Man ir ļoti paveicies, jo Ziemassvētku dāvanas šogad jau saņēmu laikus. Sākot ar uzņēmumu skaistajiem sveicieniem un dāvanām. Bet, zem eglītes šogad atradu patiesi skaistas sajūtu lietas par kurām ļoti priecājos, jo šīs ir lietas, ko ļoti, ļoti vēlējos, tāpēc man ir prieks, ka manas vēlēšanas tika piepildītas (lai gan vēstuli Salavecītim nerakstīju). hihi
"500 visu laiku filmu filmas" ir grāmata, kuru kāroju jau kopš tās iznākšanas. Man ārkārtīgi paveicās, ka bija iespēja universitātē iziet vairākus studiju kursus par kinovēsturi, dokumentālo un autorkino pie pašas Ditas Rietumas, kas iemācīja iemīlēt kino no pavisam cita griezuma, un šis kopdarbs ar Normundu Naumani, kurš allaž rakstīja absolūti trāpīgas un tik eklektiski azartiskas recenzijas, šo grāmatu padara par lielisku enciklopēdiju un filmu "bībeli". Lieliska dāvana cilvēkiem, kam kino ir tuvs sirdij,
Munio dabiskā svece ar krustnagliņām smaržo tik lieliski, un tā ir tik milzīga! Pirmo reizi pasmaržoju viņas Ziemassvētku preses dienā un prieks, ka gādīgais rūķis uzminēja, ka man šīs sveces tik ļoti iekrista sirdī. 
Kopā ar Munio sveci saņēmu arī Latvijas gadžetu jeb bambusa zobu "birste" uz kuru jau skatos kādu labu laiku! Manuprāt, fenomenāls izgudrojums garlaicīgajām plastmasas birstēm! Vairāk informācijas
PIPARMĒTRA "Svinēt dzīvi" plānotājs 2016. gadam bija mans lielais "gribulis" jau kopš par klajā laišanu izziņoja novembra beigās. Man nekad nav bijuši tāda tipa plānotāji, kas ir kā grāmata, ne tikai plānotājs. Un šis zaļais tonis!
Pati akurātākā dāvana bija šī sudraba ķēdīte ar skorpiona kuloniņu. Neesmu cilvēks, kas lielās ar to, ka esmu skorpions pēc horoskopa, bet tie cilvēki, kas mani labi pazīst, vienmēr akcentē, ka esmu īsts skorpionu pārstāvis, tāpēc šī skaistā, delikātā un neuzkrītošā kaklarota tagad ikdienā rotās manu kaklu. 
Man patīk reti kurš aromāts, bet šīs Lacoste Pour Femme smaržas ir klasika, kas vienmēr ieņems nozīmīgu lomu manā dzīvē. Šīs ir smaržas, kuras kādreiz lietoja mana mamma. Atceros, kad pirmo reizi devos uz teātri, mamma ļāva uzpūst šīs smaržas, un tajā vakarā es jutos tik svarīga un jau pieaugusi, ka absolūti iemīlēju šo sarežģīto un pieaugušo aromātu. Varbūt pie vainas bija šīs smaržas, vai kādas citas, bet man patīk daudz spēcīgāki aromāti, kas patiktu iespējams daudz vecākām sievietēm, un šis ir aromāts, kuru ikreiz lietošu un kavēšos nostaļģijā, jo tas ir perfekts visā pilnībā!

Runājot par dāvanām, ko "uzdāvināju" sev, tad šogad uzdāvināju vairāk nepieciešamas lietas. Pirmā, Remington matu taisnotāju, jo sapratu, ka iepriekšējais īsti vairs nesniedz vēlamo rezultātu, un otrais - Laura Mercier Translucent Loose Setting pūderi, ko ar lielu nepacietību gaidīšu!

Svētku grimu veidoju šogad vairāk tādu neitrālu un elegantu, kas ģimenes lokā noteikti nespiegs "ballīte". Man šķiet, ka sarkano lūpu grimi ir vairāk priekš ballītēm un citiem Ziemassvētku pasākumiem, jo man ģimenes lokā gribas nogaršot visu, kas atrodas uz svētku galda un sarkana lūpu krāsa var bojāt to prieku. Tā kā bildes tika uzņemtas ar ārējās zibspuldzes palīdzību, tad acu ēnu toņi nedaudz pabāl, bet kopēju ideju var saprast.
Gribēju uzlikt arī mākslīgās skropstas, bet nolēmu, ka to prieku atstāšu uz Jaunā gada svinībām!

Produkti, kurus izmantoju, lai izveidotu šo grimu
Seja
Oriflame Giordani Gold Perfecting Make Up Base bāze grimam
L`Oreal True Match tonālais krēms, tonis 2N
Model Launcher Dual Action konsīleris, tonis Light
Oriflame Giordani Gold pūderis, tonis Translucent
The Balm Bahama Mama bronzeris
Rimmel vaigu sārtums, tonis Sienna (individuālais kvadrāta iepakojums)
Essence I love Nude acu ēnas, tonis Creme Brule (ka izgaismotājs)

Acis
Nars acu ēnu bāze
Ceano Cosmetics ziedūdens (lai uzklātu ēnas mitrā tehnikā)
Artdeco acu ēnas, tonis 584 (ieloces līnijā kā pārejas tonis)
Rimmel vaigu sārtums, tonis Sienna (papildus Artdeco tonim ieloces līnijā)
Oriflame Giordani Gold acu ēnu palete, tonis Divine Brown (izmantoju augšējo kreiso toni un apaksējo labo)
Oriflame The One Wonder Lash 5-1 skropstu tuša, tonis Black

Uzacis
H&M EyeBrow Designer uzacu zīmulis, tonis Expresso Brown

Lūpas
Essence lūpu zīmulis, tonis 06
Rival de Loop Young Intensive Lip Care lūpu balzams

Ziemassvētkos esmu noskatījusies neskaitāmas filmas par kurām vairāk būs mēneša atskaitē, bet noteikti iesaku noskatīties "Love Actually" un "Before We Go". Love Actually ir filma, ko domāju lielāka daļa jau būs redzējusi. Interesants dažādus sižeta līniju stāstu savienojums, kas liek pasmieties un pārdzīvot kopā ar varoņiem. Savukārt, Before We Go īsti nav filma par Ziemassvētkiem, bet stāsts ir tik harmonisks un skumdinošs, kas neliks raudāt, bet liks pamatīgi aizdomāties par to, kur mēs atrodamies savās dzīvēs.

Tādi šogad bija mani Ziemassvētki, kas noteikti ir ļāvuši pamatīgi slaistīties pa gultu un audzēt liekās kalorijas :D

Lai priecīgi svētki arī jums!

10 comments:

  1. Skaisti izdevies grims! :)

    AtbildētDzēst
  2. Žēl,ka par kosmētiku vairs neraksti tik daudz kā iepriekš, pat šajā postā ir tikai plika bilde, a la - mēğiniet nu paši izlobīt, kas ir kas. :( Ja kādreiz šo blogu apmeklēju regulāri, tad izskatās, ka to vairs neapmeklēšu vispār..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es cenšos maksimāli rakstīt un tā vairāk par kosmētiku. Protams, es labojos un pieliku visu klāt, ko izmantoju, bet tā galvenā doma bija - ja interesē kaut kas konkrēts, komentāru sadaļā var uzjautāt :)
      Skumji, ka neapmeklēsi vairs, bet tā nu tā dzīve ir, kas ar laiku izvēršas. Arvien mazāk laika paliek, lai rakstītu, bet tas nenozīmē, ka pametu savu hobiju :)

      Dzēst
  3. Zanda, tās acis!!! Vienkārši perfektas. Kā reklāmās. ;) Priecīgus tev svētkus!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Liels, liels paldies par komplimentu! :) Priecīgus svētkus!

      Dzēst
  4. Ļoti skaists vakara grims :) Es arī labprāt būtu dāvanā saņēmusi Rietumas un Naumaņa grāmatu :) Kad iznāca iepriekšējā, nenopirku, ko tagad ļoti nožēloju, bet šī noteikti jāņem, kamēr ir :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Liels paldies :)
      Tā grāmata ir patiešām lieliska dāvana, ko noteikti iesaku ieviest savā grāmatu plauktā :) Baudāma lasāmviela! Iesaku tiešām ķert, jo vairākās grāmatnīcās vien daži eksemplāri pieejami :(

      Dzēst
  5. Sveiki.varbūt ir iespējams pieteikties uz vakara grimu?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sveiki! Uzrakstiet man, lūdzu, personīgo ziņu uz e-pastu (z.mileiko@inbox.lv) un mēģināšu palīdzēt šajā situācijā :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan