24 stundu skaistuma rituāls: decembris

23.12.15

Ierasti decembris ir visai vēss un salīgs mēnesis, bet diemžēl ne šajā gadā tā varētu izteikties, tomēr āda un mati izteikti jūt sezonas maiņas, tāpēc ir no svara, kas tiek lietots un kas nē. Sejas kopšanā galvenais uzsvars uz ādas bagātīgu pabarošanu, bet, lai nerodas sausuma pleķi, ķermenim pietiekami intensīva kopšana, bet nepārpulēšana ar dažādiem krēmiem un skrubjiem, bet matiem ir svarīgs uzstādījums nepārspīlēt, jo šī ir pirmā ziema ar īsiem matiem, tāpēc ir jāprot dozēt produkti, lai tos nepārslogotu, bet pietiekami labi aizsargātu un pabarotu.
Mati
Osis+ Glamination Soft Glam Prime Prep Spray līdzeklis pirms matu veidošanas
Osis+ Hairbody izsmidzināms līdzeklis veidošanai

Seja - rīts
Madara Purifying putas sejas attīrīšanai
Artemis Med serums sejai
Madara Deep Moisture dienas sejas krēms
Joik acu krēms
Rival de Loop Young Intensive Lip Care lūpu balzams

Seja - vakars
Lumene Extra Gentle līdzeklis sejas attīrīšanai
Artemis Med Cleansing Gel attīroša želeja
Artemis Med serums sejai
Madara Regenerating nakst krēms sejai
Kiehl`s Midnight Recovery serums/eļļa
Joik acu krēms
Vaseline Rosy Lips balzams lūpām

Ķermenis
Eucerin Ph5 dušas eļļa
Rituals Oriental Dream dušas putas
Rexona antiperspirants
Lady Gaga eau de Gaga smaržūdens
Ceano roku krēms

Kā jūs rūpējaties par savu ādu un matiem, kad paliek vēsāks laiks?

12 comments:

  1. Kad paliek auksts, noteikti lietoju Madara DD krēmu, palīdz gan sausām lūpām, gan rokām. Sejas mitrinātāju izvēlos nedaudz barojošāku, bet ne ļoti. Ķermenim ziemā man lieliski der TBS sviesti.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es plānoju izlietot šos Madara krēmus un pamēģināt šo DD krēmu, jo liekas, ka tas man varētu tīri labi patikt ziemas sezonā. :) Interesanti, ka viņu var lietot arī sausām lūpām un rokām ;)

      Dzēst
  2. Man gan tieši ziemas sezona ir skrub-skrub un super barojošu krēmu laiks, jo āda ir ļoti sausa rudens/ziemas sezonā. Mani ļoti ieintriģēja Vaseline lūpu balzams... Esmu daudz labas atsauksmes dzirdējusi! Un no Madaras man ļoooti patīk SOS krēms sejai, barojošs un neatstāj seju spīdīgu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es redz baigi nevaru aizrauties ar skrubjiem, jo ļoti kairina vaigus, un rodas sausie pleķi. Vaseline ir labs, bet vairāk no "plāno" balzamu sērija. Aukstam laikam īsti nebūs tie labākie. Paldies par SOS krēmu, papētīšu :)

      Dzēst
  3. No savas pieredzes varu teikt, ka Madaras DD krēms bija tiešām patīkams pārsteigums, rekomendēju pamēģināt! Tūbiņā likās ļoti trekns, nekad sev nepirktu, bet pagājušajā ziemā mani pārsteidza mistiska alerģija, tāpēc nopirku ar domu "lai tik vaigi spīd un laistās, galvenais, lai nav sauss un pietūcis". Pārsteidza, jo uz ādas nav trekns, lieliski līdzsvaro un nu tas manos plauktos ir uz palikšanu. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. o, paldies! Ļoti lietderīga atsauksme! Izlemts - beigsies šie krēmi, jādodas pēc DD krēma :)

      Dzēst
  4. Mani ziemai cauri iznes Clinique Clarifying losjons, jo dēļ tā neveidojas sausas ādas pleķīši, tomēr pateicoties laika apstākļu maiņai āda tomēr jūtas savādāk, nekā vasarā - biežāk lietoju mitrinošas maskas un ādu nomierinošus produktus :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man drusku sejas ādu iedragāja arī stress, kas ilga 2,5 nedēļu garumā, kad modos un sejas āda bija tik ļoti samocīta un reaģēja nejauki teju uz katru pieskārienu. :(

      Dzēst
  5. matiem es lietoju vairāk maskas, eļļas un ādai tāpat, eļļas un treknus, biezus krēmus. :) Kamēr nav lielie mīnusi un trakā apkure - viss iet kā pa sviestu :) :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja tad kad vaļā ies trakā apkure, āda varēs iespringt :D Es kaut kā nevaru sevi pierunāt vēl smērēt visādas eļļas un krēmus. Psiholoģiski nevaru, jo šķiet, ka ar tie krēmiem zieķēju ciet poras :(

      Dzēst
  6. Matiem- kokosriekstu eļļas maskas lieku reizi nedēļā.
    Ķermenim- RITUALS ķermeņa krēmu.
    Ar seju gan ir grūtāk, jo man tā mēdz būt sausa pat vasarā, tāpēc ziema ir tīrās šausmas. Pašlaik lietoju Biodermas barojošo sejas krēmu un kā jau katru gadu, bez Bepanthen ziedes neiztikt.
    Ieinteresēja tas DD krēms, būs laikam arī jāizmēģina. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja man patiktu kokosriekstu eļļas aromāts, noteikti tādu arī lietotu, jo varu iedomāties, cik mati pēc lietošanas pēc tam ir perfekti un maigi. :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan