Dove DermaSpa Goodness³ kolekcija (un konkurss)

12.12.15

Dove ir tas zīmols, kas blogā ir diezgan biežs viesis, jo jau pirms 4 gadiem, aktīvi lietoju šī zīmola produktus un ar prieku turpinu sekot līdzi dažādiem jaunumiem. Oktobra sākumā, nomainot dažiem produktiem iepakojumu un paceļot latiņu augstāk, Dove klajā laida 3 kolekcijas ķermeņa kopšanai. Manā īpašumā nonāca Goodness³ kolekcija, un re, jau pusotram mēnesim paejot esmu gatava par to uzrakstīt. Pluss, raksta beigās jums ir iespēja piedalīties konkursā.
Goodness3 sastāvā ir omega eļļa, kas iegūta no smiltsērkšķiem un Cell-Moisturisers. Aktīvā formula ar omega eļļu izlīdzina ādas tekstūru un padara ādu samtaini maigu. Tai piemīt izsmalcināts aromāts – vaniļas, kokosriekstu, muskusa un citu smaržu, tostarp tonizējošā ingvera un ābola, sajaukums /Dove/.
Priekš manas smaržu gaumes šī kolekcija ir pārlieku salda, jo neciešu nedz vaniļas, nedz kokosriekstu aromātus, bet pēc pāris reižu lietošanas es sapratu, ka produkti ir ļoti labi, bet vienkārši aromāts ir neciešami salds, tāpēc šoreiz uzticu izpaust savas domas par šo kolekciju draudzenei. Raksta turpinājumā draudzenes domas un viedoklis par katru produktu.

Ķermeņa krēms
Dove, kā parasti, pārsteidz ar visādiem jaukumiem, un šis ķermeņa krēms ir viens no maniem Dove produktu favorītiem! Ādā iesūcas ātri, no rīta un arī ilgtermiņā āda tik tiešām ir samtaini maiga, par ko biju ļoti pārsteigta. Aromāts ir diez gan spēcīgs, jūtams arī nākamajā dienā, bet, par cik, man patīk šādi saldi aromāti, es esmu sajūsmā! Krēma konsistence, man par pārsteigumu, ir šķidrāka nekā ierastajiem ķermeņa krēmiem, bet tāpat tas ļoti labi un ātri iesūcas ādā.

Ķermeņa losjons
Ķermeņa losjons ne ar ko daudz neatšķiras no krēma, bet tas ir nedaudz vieglāks un ne tik aromātisks, un man šķita, ka ne tik ātri iesūcās ādā, salīdzinot ar ķermeņa krēmu. Bet man patīk, nu ļoti patīk!

Roku krēms
Par cik, lielu sausuma periodu manas rokas nepiedzīvo, rokas pēc trekniem roku krēmiem neprasās, taču nolēmu, ka kādam vismaz manā somiņā ir jābūt un tomēr, mazgājot rokas, ziepes mēdz būt sausinošas, tāpēc roku krēms noder vienmēr. Aromāts debešķīgs, bet ļoti lēni iesūcas rokās (vismaz manās). Konsistence ļoti ļoti atgādina iepriekš minēto ķermeņa losjonu.

Paldies draudzenei par viedokli! Domāju, kādai, kam patīk saldi aromāti, noteikti patiks un ir vērts pievērst uzmanību veikalu plauktos!

KONKURSS
Liels paldies Dove pārstāvjiem, kas vēlējās, lai šajā svētku un dāvināšanas laikā uzdāvinu 3 dāvanu komplektus saviem lasītājiem.
Divi komplekti ir vienādi (tie, kas ar to Go Fresh Restore versiju). Tajos ietilpst - dušas želeja, dušas sūklītis un ziepes. Konkursā tiks definēti kā lielais komplekts.
Trešais komplekts (gaiši rozā iepakojumā) atrodas dušas želeja un Powder Soft antiperspirants-dezodorants. Konkursā tiks definēts kā mazais komplekts.
Pieteikšanās forma zemāk.
Konkurss norisināsies nedēļu, līdz 18.12., un ar uzvarētāju sazināšos pati, bet šoreiz nevilkšu garumā ar gaidīšanu, citādi pēc Rituals konkursa, vēlreiz pierādījās, ka cilvēki sniedz tādus e-pastus, kas netiek lietoti un paiet pusotra nedēļa, līdz pēc trešās izlozes, atrodas cilvēks, kas sniedz atbildi.

*Svarīgākie noteikumu punkti: sekot Dove un mana bloga Facebook lapām, kas ļauj nokļūt pie pārējiem konkursa punktiem

a Rafflecopter giveaway

Lai izdodas!

2 komentāri:

  1. Heija:)) man dove jaunie roku kremi ir loti iepatikusies :) atkal jau negaidits parsteigums:)
    Lai forss sis svetku gaidisanas laiks!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. man personīgi roku krēms likās tāds vairāk kā losjons, bet man patīk tādi biezāki roku krēmi, lai labāk jūt efektu. :) Bet iepakojums tiem roku krēmiem foršs :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan