Ir pēdējais mirklis 2015. gadā

31.12.15

Tik, tak, tik, tak... tā rit tas laiks. Un atkal Jaunais gads jau tuvojas! Sākums daudzsološs, ne? Gluži kā manas apņemšanas, kas mēneša garumā ātri vien izplēn, tāpēc jau kuru gadu pēc kārtas neizvirzu apņemšanās, ko vēlos izdarīt. 2016. gadā man ir tikai viens mērķis, kas nav nedz apejams, nedz pastumjams malā – universitātes absolvēšana.


2015. gads bija daudzu notikumu gads, kad nācās veikt vairākus lēmumus, kas iederas pieaugušo dzīvē un nosaka svaru uz kuru pusi mani svaru kausi svērsies.
Ir bijušas iekšējo sajūtu augšas un lejas, kad brīžos visu esmu gribējusi pamest un būt sliņķe, (jā, cik stulba vēlēšanās) un ir bijuši brīži, kad iekšā ir tik daudz, bet no tā visa ambīciju klāsta apjūc un nezini ko vairs gribi. Tas skāris gan bloga rakstīšanu, gan savu redzējumu uz nākotni.

Viss, ko man nesis 2015. gads ir bijis vienreizējs! Tās daudzās iespējas augt ne tikai personīgi, bet kopā arī ar savu blogu. Piemēram, šī gada laikā es pirmo reizi biju radio studijā un televīzijas ekrānos, bet arī šie fantastiskie notikumi, man ir atgādinājuši, kur vēlos būt. Un ja kādam tas interesē -  ne jau prožektoru mākslīgajā apgaismojumā gozēties, bet būt otrpus tiem, un radīt.. kas iedvesmo daudz vairāk. Ak, kā noskaņojums uz Prāta Vētras dziesmu. Un, jā lieliskais Prāta Vētras „7 soļi svaiga gaisa” koncerts vasaras izskaņā vēl aizvien liek priecāties un iekšēji dziedāt tikpat skaļi kā koncertā.

Tik daudz jaunu cilvēku ir ienācis manā dzīvē, un tikpat daudz ir nozuduši. Tikai šogad es beidzot apjautu, ka cilvēki, kas kādreiz katru dienu atradās manā ikdienā, tagad satieku vien facebook laikalīnijā. Man ir prieks, ka ar daudziem pagātnes pārpratumiem un nejaukumiem esmu spērusi soli pāri un, ka ir cilvēki, kurus no visas sirds esmu priecīga satikt pat pēc vairākiem gadiem, lai gan attiecības ir bijušas visai šķobīgas. Izrunāšanās dara brīnumus!

Šis gads ir mācījis veidot savstarpējās attiecības un izprast cilvēkus. To nesa gan darbs, gan arī manas bloga kolēģes. Manā dzīvē viss iet caur sirdi, tāpēc notikumi un dažādi viedokļi, kas veidojas no pārpratumiem un aizspriedumiem, manā dzīvē nav vienkārši nejaušība. Priekš manis, tas prasa vairākas dienas, pat nedēļu, dažreiz pat vairākus piegājienus, lai izprastu kāpēc tas cilvēks dara tā, un kāpēc pret mani izturas tā? Daži teiks „ko tev tas maina?”, bet tā es cenšos izprast tos cilvēkus un iemeslus kāpēc veidojas tādas domas un viedoklis par mani kā cilvēku. Tas pilnveido un uzlabo mani paši.
Man ir žēl, ka cilvēki aizmirst, ka daudzas lietas var noskaidrot vienkāršu pajautājot un neizvirzot no tā kādas sazvērestības teorijas. Kā jau minēju, daudzi cilvēki nākuši, daudzi gājuši.

Stāstīt par blogu 2016. gadā ir diezgan pagrūti, jo nezinu nedz ko teikt, nedz ko noliegt. Tikai zinu, ka pārmaiņas noteikti būs :)

Tā kā mēs nevairāmies dalīties ar savām domām, un man tas arī nav aizliegts, tad pateikšu vienu lietu, ko vajadzētu beidzot nošķirt. Tas, ka es stāstu par lietām (ar ko es nodarbojos, par ko es strādāju, kāds produkts kam ir iedots, ko esmu pirkusi pati, kas man ir dāvināts), nenozīmē, ka par to rakstot, es atrakstos, izdabāju sponsoriem (korekti saukti par lieldraugiem un atbalstītājiem), vai varbūt sev (?). Es to daru tāpēc, lai maksimāli tiek piedāvāta plašāka informāciju par produktiem katram lasītājam, kas meklēs informāciju. Šis nav blogs, kur rakstu tikai par lietām, kas mani iedvesmo, es rakstu arī par lietām, kas mani kaitina. Šis blogs drīzāk ir definējams kā ceļvedis, kur uz vārdu "krēms", jūs varat atrast rakstu par kādu no krēmiem, kur dalos savos iespaidos un sajūtās. Protams, nevajag pārprast. Tas nav mans pienākums, es to daru no tīras gribas palīdzēt cilvēkiem. Tas tā lai neveidojas pārmetumi, ka blogu uzskatu par savu darbu. Regularitāte un plānošana nenozīmē darbs, tas ir vairāk disciplinē mani pašu.
Šādu formāta pieeju esmu pārņēmusi no Tati jeb GlamLifeGuru, un man šķiet viņas video bloga formāts ir ļoti noderīgs. Līdzīgi, viņa apskata gan pašas pirktas lietas, gan uzņēmumu piešķirtas. Esiet taču objektīvi arī jūs, ja reiz es no savas puses esmu, un nemētājos ar tukšiem vārdiem.

Lai arī cik es esmu gribējusi rakstīt dažādas pārdomas un cita satura rakstus, tie jums neinteresē, jo to es redzu pēc statistikas. Jums interesē jaunumi un viss aktuālais. Es pētu, analizēju un meklēju sakarības, tam, kas jums patīk un nepatīk, nevis rakstu vienkārši pa tukšo, lai ,citēju, "izdabātu sponsoriem". Protams, man vienmēr interesē jūsu domas un priecājos, ka man tieši pasaka, kas interesē un kas nē. Saprotu, ka daudzas tēmas uztveramas dažādi, un es labprāt gribētu vairāk likt iekšā arī cita satura rakstus, bet nav nedz tās tehnikas tik labas un brīvā laikā, bet pacentīšos ar nākošo gadu modificēt savu blogu citā plūsmā.

Mīļās dāmas, visām novēlu Jaunajā gadā neindēt savus prātus pārāk daudz ar aizspriedumiem, atcerēties par cilvēkiem biežāk, kā tikai uzspiest „like” pogu bildei, un atcerēties, ka kosmētikai un skaistumkopšanai, mūs ir jāvieno kā kopienai, nevis jāšķeļ kā teritoriju sadalē. Lai visas ieceres un nospraustie mērķi nav tikai sapņi, bet kļūst par realitāti! 

Laimīgu Jauno gadu!

4 komentāri:

  1. Perfekts grims! Zaļās acis žilbina! Cerams, ka būs arī produktu saraksts, jo gribu zināt, kas ir tās acu ēnas kuras izmantoji.

    Laimīgu Jauno gadu!

    E

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Liels paldies par komplimentiem! Raksts noteikti būs :) Domāju, jau rīt.

      Laimīgu Jauno gadu arī Tev!

      Dzēst
  2. Tavs make-up ir izcils!

    Lai izdodas 2016 tas, kas iecerēts!
    Lai labi vārdi, pozitīvā enerģija un prieks ar Tevi!

    Z!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Zane, mīļš paldies! Arī Tev novēlu, lai šis gads ir radošuma, degsmes un mīlestības pilns ! :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan