Produkti pirmsmiega rituālam rudenī

25.11.16

Kad gatavojos miegam ir ļoti svarīgi lietot tādus produktus, kas rada ne tikai komforta sajūtu, bet arī rūpējas par manu ādu, kas dienas laikā cieta no vēja, aukstuma, atmosfēras netīrumiem un citām lietām. Šie produkti priekš manis pēdējā laikā ir neaizvietojami palīgi ikvakara pirmsmiega "rituālam", kad visas lietas ir paveiktas, kosmētika noņemta, zobi iztīrīti, uzvilktas siltās vilnas zeķes, pidžama, un jau varu ieritināties zem segas. Šie ir mani četri šī brīža iemīļotākie produkti, kas rūpēsies par manu ādu, kamēr es gulēšu, lai no rīta tā ir mitrināta, pabarota un atjaunota.
Man vakaros uz nakts skapīša, bez kosmētikas produktiem, ir ļoti svarīgi, lai ir glāze ūdens, jo, lai arī ikdienā maz dzeru ūdeni, pirms gulētiešanas, un pat citreiz nakts laikā, man izteiktāk slāpst, tāpēc turu glāzi piepildītu ar ūdeni, lai varu padzerties.
Tāpat blakus uz skapīša vienmēr ir telefons. Es lasu grāmatas mazāk nekā gribētos, tāpēc esmu iecienījusi pirms miega paskatīties dažādus Youtube video vai jaunākais hīts - Instagram. Tur skatos arī video, fotogrāfijas un dažkārt pat smeļos iedvesmu un ja kaut ko atrodu, tad uztaisu ekrānuzņēmumu, lai neaizmirstas.

Tagad atgriežoties jau pie skaistumkopšanas produktiem. Vakaros man ir ļoti svarīgi, lai āda tiek bagātīgi mitrināta. Bez tā es nevarēšu doties gulēt. Ja es jutīšu, ka manas rokas vai seja jūtas sausi un velkoši. tad es nemaz nevarēšu aizmigt. Slēgšu iekšā naktslampiņu un sasmērēšu.
Man nav problēmas ar miegu, bet domāju katram ja rodas diskomforts, par miegu var aizmirst.
Seja. Šobrīd, kad ir šis pārmaiņu posms, āda maina savu tipu no kombinētas vairāk uz kombinētu, sausu un jūtīgu, tad ir grūti piemeklēt, kas ir tas, kas nenoslogos ādu, tajā pašā laikā bagātīgi mitrinās un spēs pārlieku nepārtaukot ādu, lai dienas laikā nespīd kā speķa pīrādziņš.
Pirms mēneša biju ļoti iecienījusi Kiehl`s Ultra Facial Moisturizer sejas krēmu, kā balzamveidīga tekstūra lieliska rūpējas par manu ādu, savukārt tagad, kad Kiehl`s jau izlietots, atklāju un ļoti slavēju Origins Make A Difference™ Plus + Rejuvenating Moisturizer atjaunojošo sejas mitrinātāju. Tas ne smaržo izcili (pēc rīvētas apelsīna miziņas), ir bagātīgas tekstūras, un uz ādas jūtas neticami patīkami. Tagad man uz sejas ir uzmetusies nātrene un kad es lietoju šo krēmu, tas tik patīkami mitrina visu ādu, ka man nav šī briesmīga krokodila ādas sajūta.
Lielisks, lielisks krēms. Un izlasot, ka sastāvā ir Jērikas roze, līčija un arbūzs - ņam, cik tas viss liekas garšīgs. Lai arī krēms ir paredzēts vairāk sausai un dehidrētai ādai, man liekas, ka mana āda šo krēmu apēd vienā mirklī. Kad dodos gulēt āda jūtas samtaina un mitrināta, un nākošā dienā āda izskatās redzami labāk.

Lūpas. Man liekas, ka ja kāds šobrīd nelieto lūpu balzamu. tas ir baigais veiksminieks vai cilvēks, kurām netraucē sasprēgājušas lūpas, bet es nevaru bez lūpu balzama. Dienas laikā vairāk lietoju dekoratīvās kosmētikas lūpu produktus, bet katru vakaru, jau vairāku mēnešu garumā, tikai un vienīgi lietoju Kiehl`s lūpu balzamu. Izcils lūpu balzams, kas nav pārāk biezs vai pārāk šķidrs. Lietoju viņu visos gadalaikos, un pat citreiz caurspīdīga lūpu spīduma vietā. Uz šo brīdi šī otrā tūbiņa un noteikti turpināšu lietot vēl. Jā, zinu, ka ir daudzi, kuriem nepatīk lietot šādus izspiežamos balzamus, jo jāsmērē ar pirkstiem, bet man liekas, ka pirms gulētiešanas tīri normāli. Rokas tīras, nomazgātas. Nav jau kā dienas laikā ar visiem baciļiem un putekļiem.

Rokas. Tāpat kā lūpu balzams arī roku krēmam ir uzvaras gājiens. Ar roku krēmiem apradu salīdzinoši nesen, jo iepriekš man bija grūti lietot roku krēmu, tā iemesla pēc, ka paliek jūtama kārtiņa uz ādas. Tad atradu tādus, kas šo kārtiņu neatstāj un tagad lietoju roku krēmu katru vakaru, jo arī atrodas blakus naktsskapītim. No pagājuša gada ziemas lietoju Biotherm Biomains roku krēmu, bet tagad to izlietoju un līdzvērtīgi lielisku pavisam nesen atklāju Kiehl`s Richly Hydrating Hand Cream ar lavandas aromātu. Tas ir nenormāli biezs. Laikam visbiezākais kādu esmu lietojusi, jo izspiežot no tūbas izskatās kā balta slieka. Iesmērēju plaukstās, un pat nedaudz līdz plaukstu locītavām, un pēc pāris minūtēm roku krēms ir iesūcies. Pietam, krēmam ir ļoti dabisks un patīkams lavandas aromāts, kas pie reizes nomierina.

Ķermenis. Ir tā, ka katru vakaru nezieķēju ķermeni ar krēmiem, losjoniem vai eļļām, bet pēc dušas vai reizēs, kad āda jūtas ļoti sausa, lietoju Douglas Home Spa Breath of Amazonia eļļu, kas ir tik lieliska eļļa, jo uzreiz pēc dušas ar to var iesmērēties un vilkt mugurā drēbes, doties gulēt vai dienas gaitās. Tā ir ļoti bagātīga, bet ne pārāk eļļaina. Absorbējas ātri, tajā pašā laikā, ļaujot āda justies bagātīgi pabarotai. Pats labākais, ka pēc uzklāšanas eļļa nesasēžas visās locītas, jo ir absorbējusies. Tieši šī sajūta, ka visās locītavās sasēžas produkts, man rada lielu diskomfortu, ka nespēju iemigt. Bet Douglas Home Spa ir superīga eļļa!

Kādi ir jūsu mīļākie produkti vakara skaistumkopšanas rituālam?

Lai relaksējošs un patīkams vakars!


! raksts satur testa produktus no uzņēmumu pārstāvjiem, bet tas nekādā veidā neietekmēja manu viedokli

2 komentāri:

  1. Mans šobrīd vismīļākie ir Loccitane produkti ar mandelēm- dušas eļļa vienkārši sapnis, un ķermeņa krēms, smaržo nu tiiiik forši, turklāt super ātri iesūcas un āda šķiet maiga un samtaina! Lūpām uz nakti man pēdējā laikā vismīļākais ir Nuxe lūpu balzāms, par kuru uzzināju, šķiet tieši no tava bloga! :) Ideāls sausām lūpām. Kiehl's lūpu balzāmi man ne visai - priekš manām lūpām tie nedara pilnīgi neko! Ļoti forša lieta sausām lūpām ir skrubītis cukurs+kokosriekstu eļļa, pāris reizes nedēļā izmantoju! Ļoti palīdz. Sejai šobrīd esmu iemīļojusi Darphin kosmētiku sausai ādai.

    AtbildētDzēst
  2. Tā ir pidžama fonā? Kur tādu var nopirkt??

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan