Piena sūkalu spēks matiem: Pien- Dairy Spa pirmais šampūns

16.11.16

Man kā cilvēkam, kas audzis lauku vidē matu mazgāšana ar sūkalām, un visa padarīšanā ar dabas metodēm skaistiem un spēcīgiem matiem, nav nekas jauns. No vecmāmiņas skaistuma noslēpumu krājumiem, sūkalas ir ļoti sena metode kā iegūt veselīgus, un galvenais, neticami mirdzošus matus. Tiem, kuri auguši pilsētvidē tas liekas vairāk kā dīvaini, bet lauku cilvēkiem pilnīgi normāli. Man ir neticams prieks, ka pašmāju zīmols Pien- Dairy Spa iekļāva savā produktu līnijā pavisam jaunu un svaigu inovāciju - pirmo šampūnu ar piena sūkalām.
Pieļauju domu, ka kāds šobrīd šķobās un šķebinās, jo necieš sūkalu aromātu, un tā, iespējams, var arī būt, jo sūkalu aromāts ir ļoti specifisks un ļoti individuāls katra deguna receptoriem. Manējie receptori visu uztver normāli.
Esmu lietojusi daudzus Pien- Dairy Spa produktus un dažiem ir ļoti uzkrītošs aromāts (intīmās ziepes un sejas putas), citiem maigāks. Kā, piemēram, maigāks aromāts ir roku ziepēm. Un varu nedaudz nomierināt, arī šampūnam aromāts ir viens no neuzkrītošākajiem.

Kāpēc sūkalas ir tik ļoti labvēlīgas mūsu matiem?
Piena sūkalās ir aktīvi antioksidanti, kas palēnina šūnu novecošanos, un olbaltumvielas, kas palīdz pret matu galu šķelšanos, padarot tos kuplus un spēcīgus, līdz ar to, liekas, tāds vienkāršs šķidrums, bet patiesībā - dabisks skaistu matu noslēpums. Senajām latvietēm bija ļoti biezi un mirdzoši mati. Iespējams, tieši šī iemesla dēļ.

Šampūnam ir klasiski ieturētais iepakojums, kas man tik ļoti patīk, un liekas, ka spēj iederēties teju visos interjera iekārtojumos. Tam ir parocīgs pumpītis, kas lietošanu padara daudz vienkāršāku. Kā jau rakstīju, aromāts šampūnam ir ļoti neitrāls un tajā brīdī, kad tas tiek ieklāts matos, vispār nav jūtams. Tas paliek tik neitrāls cik var būt.
Viens, jau ir kāds tas izskatās un kā tas smaržo. bet man pats galvenais ir - kā jūtas mani mati un galvas āda?
Šajā periodā ziemas aukstajā un apkures tveicējošā sezonā, kad mani mati un galvas āda palikuši ievērojami sausāki, tas radījis ir blaugznas jeb sausas ādas plēkšņošanos, un tieši tagad man ir ļoti svarīgi saprast, kas attīra matus, bet palīdz līdzsvarot to šī brīža stāvokli.
Uz šo brīdi esmu izlietojusi šampūnu gandrīz līdz pusei, un varu teikt, ka šīs šampūns ir vienkāršs, bet ļoti efektīvs. Bez jebkādām liekām smaržvielām, tikai sūkalu aromāts, bez jebkādām ultra inovatīvām formulām, tikai klasisks vidēji biezas tekstūras šķidrums.

Puto vidēji labi. Es drīzāk teiktu, ka sliktāk nekā pierasts, bet matus jūtami attīra. Putojot divas reizes, pēc otrās mazgāšanas reizes, mati paliek gandrīz kā sastinguši vienā kamolā. Bet ieklājot pavisam neitrālu kondicionieri (es lietoju Toni&Guy Normal kondicionieri) visas problēmas atrisinātas.
Pēc lietošanas, galvas āda ir attīrīta un mati patiešām mirdz vairāk. Forši, ka tie nepūkojās tik izteikti.

Vienīgā lieta, kas laikam līdz galam neiepriecināja ir fakts, ka vienai lietošanas reizei man ir nepieciešams ļoti daudz produkta. Sanāk, lai saziepētu matus vienā reizē es izspiežu 6 dozatora devas. Tātad, lai divas reizes saputotu, vismaz 10 dozatora devas. Man jau liekas, ka daudz, bet skatoties pēc iepakojuma, neliekas, ka tik daudz lietotu.

Lietojot vismaz 5 reizes no vietas, ik caur dienu mazgājot, es sākumā nenovēroju nekādu rezultātu. Likās, mazgāju un mazgāju, bet vairāk kā par tīriem matiem neko nesaņēmu. Un tikai jau ar katru nākošo reizi, pēc 5 reizu barjeras, es pamanīju progresu galvas ādas mitruma līmeņa uzlabošanā. Respektīvi. tagad pēc aptuveni 10 reižu lietošanas, varu noteikti un pilnīgi teikt, ka ar mierīgu sirdi varu atkal vilkt mugurā melnas drēbes, jo man nebūs apbiruši pleci un mugura ar balto sniedziņu, tāpēc, ka Pien- šampūns ir palīdzējis cīņā ar sauso galvas ādu. Priekš manis tā ir lieliskākā dāvana, tāpēc noteikti turpināšu lietot Pien- šampūnu.
Secinājums, ne tikai mirdzoši un tīri mati, bet arī tīra un mitrināta galvas āda. Mani tas nepārsteidz, ka sūkalas palīdz mitrināt ādu, jo zinu vairākas sievietes, kas seju mazgā tikai sūkalās, ne ūdenī, tādā veidā saglabājot savu jauneklīgumu. Olbaltumvielas un aktīvie antioksodanti ir mūsu skaistuma sabiedrotie cīņā ar šūnu novecošanos!

_____________________________________________________________
Pien- Dairy Spa šampūnu iespējams iegādāties Benu aptiekās
Cena: 9.79 €/250 ml
Vairāk informācijas: mājas lapaFacebook


! raksts satur testa produktu no uzņēmuma pārstāvjiem, bet tas nekādā veidā neietekmēja manu viedokli

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan