Ražots Latvijā: Dzintars

19.11.16

Tā tas sanāca, ka ļoti zīmīgā nedēļas nogalē, kad mūsu valstī svinam Latvijas Dzimšanas dienu, rakstu par vienu no patriotiskākajiem Latvijas zīmoliem - Dzintars, kas mums zināms neskaitāmus gadu desmitus. Ar Dzintaru iepazinos ļoti sen, kad biju pavisam maziņa, jo teju katra Latvijas sieviete, tai skaitā arī mana mamma un krustmāte, lietoja Dzintars dekoratīvo un kopjošo kosmētiku. Apkopoju vienā lielā rakstā par visu to, kas nesen jaunatklāts un vai atklāts no jauna pēc ilgāka laika pārtraukuma. Jāsaka, ka daudz kas produktu piedāvājumā ir mainījies, kopš pēdējā reizes, kad tā kārtīgi ielūkojos Dzintars piedāvājumā, bet man bija ļoti patīkams pārsteigums ieraudzīt Dzintars jauninājumus, iepakojuma izmaiņas un citas lietas, kas noteikti neatgādina kādreiz zināmo Dzintars.
Sākumā sākšu ar kopjošo kosmētiku un tad pāriešu uz dekoratīvo kosmētiku, kur atradīšu kā man izdevās sadraudzēties ar produktiem.

Spa Premium maska visiem matu tipiem "Kokoss un vaniļa"* (16 €)
Iepriekš esmu ļoti maz lietojusi Dzintars matu produkciju, bet esmu dzirdējusi, ka cilvēkiem tās ļoti patīk. Man šī bija pirmā reize saprotot kas ir kas. Skatoties uz iepakojuma nodomāju, ka īsti pati neizvēlētos vaniļa un kokoss aromātu, bet atverot iepakojumu, savas domas mainīju, jo tam nav sintētiskais kokosa vai vaniļas aromāts kā biju iedomājusies. Jā, tas ir salds, bet ļoti patīkams un uzrunājošs. Tikai otro reizi tik dabisku kokosa aromātu esmu jutusi. Pirmo reizi Lavera dušas želejai un tagad Dzintars matu maskai.
Par šo masku es varētu teikt, ka tas, kas der visiem, neder nekam. Maska sola, ka baro, nostiprina un atjauno matu struktūru, bet reāli lietojot es sapratu, ka maska ir perfekta matiem, kas daudz neprasa. Tā nebaros sausu matus, nepadarīs krāsas toni mirdzošāku utt., maska vienkārši pildīs savu uzdevumu viegli atjaunojot matu stāvokli. Iedevu draudzenei palietot, kurai ir sausi mati un viņa pateica, ka mati bija nevaldāmi. Tos nebija iespējams pat normāli izķemmēt pēc tam. Man personīgi mati tagad ir normāli, jo ļoti bieži griežu un viņiem nav laika palikt ļoti sausiem. Maniem matiem maska patika, bet mani mati nav rādītājs. Ja produkts nebūs pārāk bagātīgs, tad manējiem patiks.
Mani mati pēc lietošanas bija daudz patīkamāki, taču nedomāju, ka baigi atjaunoti vai mirdzoši. Es teiktu, ka efekts kā es būtu ielikusi un ilgāk paturējusi kondicionieri. Pēc tekstūras arī, maska atgādina vairāk pat kondicionieri kā masku.

Kredo Natur micelārais ūdens acu dekoratīvās kosmētikas noņemšanai (3.50 €)
Man ļoti ir iepatikušies micelārie ūdeņi, tāpēc ieraugot, ka kaut ko tādu ir uzražojuši arī Dzintars, manī radās divreiz lielāka interese. Protams, pie pirmās izdevības iegādājos, jo apmeklējot vismaz 5 veikalus, tikai vienā no tiem atradu šo jaunumu.
Vispirms, man gribas pateikt, ka nedaudz dīvaina liekas ideja, ka šis micelārais ūdens ir paredzēts tikai plakstiņiem un skropstām. Bet, es gribētu visai sejai kā pārējiem micelārajiem ūdeņiem, kas līdz šim lietoti.
Micelārajam ūdenim ir ļoti dabisks un atsvaidzinošs aromāts, kas man ļoti patīk. Kosmētiku noņem labi. Nav varbūt kā magnēts, bet nedaudz pieturot pie skropstām, pāris sekundes un tušas vairs nav. Es pāris reizes izmēģināju arī visai sejai un man ļoti iepatikās tā sajūta, tāpēc ceru, ka Dzintars uzražos arī sejai paredzētu un nedaudz lielākā tilpumā.
Ļoti priecājos, ka sastāvā ir dabiskas vielas kā E un B5 vitamīni, miltenes lapu, smiltsērkšķu un alvejas ekstrakti, kas palīdz rūpēties par ādu ap acīm. Starp citu, tagad, kad man ir jūtīga āda ap acīm, Dzintars micelārais ūdens vienīgais papildu nekairina ādu un nededzina pēc lietošanas.

Kredo Lux balzams skropstu un uzacu stiprināšanai (~ 4€)
Ja nemaldos šīs vēsturisks produkts Dzintars piedāvājumā. Patiesībā, šis ir viens no maniem pirmajiem kā "dekoratīvā kosmētika" produktiem, jo pašā sākumā, savos padsmit gados man mamma neļāva skropstas krāsot un tā vietā nopirka man šo. Protams, redzama efekta nebija nekāda, bet man patika viņu lietot.
Es zinu, ka daudzas viņu izmanto kā uzacu fiksējošo līdzekli, bet priekš manis tas ir stipri pa vāju, uzacis jau pēc stundas katra ir savā virzienā :D Toties man patīk šo lietot uzacīm vairāk dabiskas no-makeup izskatam.
Serums patiešām mitrina skropstas, jo pēc ilgāka lietošanas laika, var redzēt, ka tās paliek spīdīgas un veselīgas. Un man jau liekas, ka neko labāku nevar gribēt. Acis nekairina, tāpēc jūtīgiem cilvēkiem arī labi. Viennozīmīgi viens no must-have produktiem jauniešiem.

Dzintars Actual tonālais krēms super un light*
Ieraugot Dzintars Actual tonālos krēmus, es sāku diezgan skaļi ķiķināt, jo tas atgrieza mani atpakaļ kā minimums gadus 6 senā pagātnē, kad lietoju tikai un vienīgi Dzintars Hit tonālo krēmu 2. tonī. Nekad to neaizmirsīšu. Visās manās vecajās spoguļbildēs (pirms izgudroja selfijus, paldies Augstākajiem prātiem), Dzintars Hit tonālā krēma tūbiņas bija teju katrā fotogrāfijā.
Man bija vairāk kā liela interese izmēģināt tagad, pēc vairākiem gadiem kādi man tie liekas tagad, ja reiz lietoti ir daudz un dažādi, labāki un sliktāki.
Actual sērijā ir pieejamas divas versija - Light un Super. Light ir vieglai sedzamībai, super jau redzamākai. Lietojot es sapratu to, ka 2. tonis (dabisks) man galīgi neder, tas ir pārāk rozā.
Super versija maskē daudz vairāk, bet izceļ visus pleķīšus. Man liekas, ka īsti labs nebūs palīgs kuperozai ādai, lai segtu apsārtumus, vai mazas nepilnības un pigmentācijas plankumus, kā sola ražotājs. Savukārt, Light, kad es uzklāju, sapratu, ka tas nedeva neko. No tūbiņas izspiežot laukā pupas lieluma produkta daudzumu, visu izsmērēju sejā un nekā! Apsārtums un plankumi uz vietas, tāpēc ņēmu talkā uzticamos Catrice konsīleri, un lielo darbu paveica konsīleri. Tiesa, Light versija patīkami izgaismoja ādu, lai gan pēc sajūtām es visu laiku varēju just to kārtu, kas atradās pa virsu sejai.
Zemāk var redzēt fināla efektu, ko spēju iegūt ar tonālo krēmu Catrice konsīleru palīdzību. Kopumā bija ļoti smuks efekts, bet tie nopelni ir Catrice konsīleriem.
Pēc Actual sērijas tonālo krēmu izmēģināšanas, es sapratu, ka gribu veco labo laiku vārdā izmēģināt Hit versiju, ko toreiz lietoju. Ja runā par šiem, man grūti teikt, kam šie varētu patikt, jo man nepatika ne klājums, ne sajūta, ka tas tur ir visu laiku jūtams. Patiesībā, Light versija man ļoti atgādina Balet tonālo krēmu, tajā metāla tūbā. Tie, kas zina par ko es runāju, sapratīs.
Tā, kā es lietoju ļoti dažādu dekoratīvo kosmētiku, tad varu no savas puses vien pateikt, ka nedaudz uzlabojot formulu un klājumu, Dzintars varēs sākt būt līdzvērtīgs visiem populārajiem tonālajiem krēmiem, un lūk tā būs inovācija - Latvijā ražots tonālais krēms, ne tikai kopjošā kosmētika.

Be Trendy mirdzošās birstošās ēnas (02 Persiku) (3.82 €)
Dzintars mirdzošās acu ēnas atklāju jau pirms 3 gadiem un vēl aizvien ik pa laikam turpinu lietot. Man grūti tās saukt par ēnām, jo gribas teikt vairāk - pigmenti. Savienojumā ar fiksatoru vai acu pilieniem, acu ēnas pārvēršas par visskaistāko pigmentu kādu uz pasaules. Lietojot šīs ēnas esmu lepna, ka tas ir ražots tepat, pie mums, jo ja nezinātu, domātu, ka kaut kāds slavenais ārzemju zīmols uzražojis. Pietam, pēdējā laikā esmu pamanījusi, ka lielākoties no visiem gliteriem un mirdzumiem man ļoti kairinās un asaro acis, bet lietoju šīs ēnas mirdzošās jau tik sen, man ne reizi nav bijušas absolūti nekādas problēmas.
Ēnām ir superīgs izpildījums. Lietoju katru reizi, kad gribas kaut ko mirdzošu, kaut ko ļoti svinīgu. Zemāk var redzēt cik lieliski tās izskatās uz plakstiņiem, kad uzklāj mitrā tehnikā.
Man nepatīk birstošās ēnas lietot sausā veidā, jo tad viņas nobirst pa visu seju un grūti dabūt nost. Pamēģināju nedaudz uzlikt arī uz augšējās lūpas ieloces līnijas un sanāca ļoti smuki. Man liekas, ka bildes varēs mazāk redzēt kā to varēja pamanīt dzīvē.
Superīgs produkts, ko noteikti iesaku visiem un ikvienam. Lielisks palīgs ballīšu vai Jaunā gada grima, kad gribas ekstra mirdzumus un ekstra dramatismu sejai.

Dzintars Actual apjomu palielinoša un pagarinoša skropstu tuša ar keratīnu, Brūna* (~ 9€)
Pirms tam man nebija nekādas domas par to kādas varētu būt Dzintars skropstu tušas, bet izmēģināju un biju ļoti, ļoti pārsteigta. Sākumā greizi skatījos uz to brūno toni, jo praktiski nekad neesmu tādu lietoju, jo viņas parasti lieto cilvēki, kuriem nepatīk izcelt savas skropstas, bet man tak patīk, tāpēc lietoju tikai melnu.
Brūnais pigments mani pārsteidza ar to, ka drīzāk ir raksturojams kā kafijas brūns nevis vienkārši brūns. Tonis ir ļoti tumši brūns. Mani tas tikai priecē.
Skropstu tuša pēc tekstūras ir ļoti krēmīga un pateicoties silikona birstītei ar retajiem sariņiem nodrošina šo te pagarinājumu, ko arī deva. Bet. Ir liels, bet kas man nepatika. Ja beigās uz skropstām tuša izskatījās OK, tad tas ir pēc lielas piepūles. Bildēs nedaudz augstāk, un arī zemāk, var redzēt kā tās izskatās. Man bija lielas problēmas pēc tam, kad atliecu skropstas un uzklāju tušu, un secināju, ka tuša ir tik krēmīga, ka noslogot skropstas viss atliekums un pagarinājums nolaižas uz leju. Nācās talkā ņemt citu birstīti un tīrīt nost lielumu.
Izķemmēju, noņēmu lielumu nost un beigās bija jau labi. Neteikšu, ka skropstu tuša deva kādu apjomu, jo uzklājot divās kārtās, skropstu tuša efektu sāka pārvērt par defektu. Vienā kārtā, jā kaut kā ciešami, divās kārtās - grūti sasniegt vēlamo rezultātu.

Dzintars Actual lūpu krāsas* (10.97 € gab.)
Līdz šim biju lietojusi pavisam klasiskās Kredo lūpu krāsas, kas man likās ļoti krēmīgas, ļoti mitrinošas. Patiesībā Actual sērijas lūpu krās arī ir tādas pašas, tikai tās ir vairāk tādā vizuāli piesaistošākā iepakojumā, jo šis metāliskais sudrabs jau liekas dikti šiki, salīdzinot ar to zilo plastmasu, kas iepriekš bija.
Man kopumā ir pieejami 3 toņi - T35, T53 un T55.
T35 - T53  - T55
Lūpu krāsas ir ļoti kēmīgas, tām ir patīkams klājums. Uzklājot uz sausām lūpām jūtas ļoti mitrinošas, kas priecē. Ne velti manai mammai Dzintars lūpu krāsas bija ilgu laiku vienas no mīļākajām. Tām ir ļoti laba kvalitāte, jo nesausina, sniedz lielisku pigmentāciju un turas uz lūpām vairākas stundas. Tas, mēs, jaunā paaudze, izlaidušies, patīk ļoti noturīgas lietas. Tas es te pati es sevi vairāk reflektēju, jo mēģinu pieradināt sevi atpakļ pie klasiskas lūpu krāsas, bet tik un tā, patīk man vairāk tās matētas.
Lūpu krāsas ir ļoti kvalitatīvas un noteikti nekur tālu nenolikšu, jo efekts ar viņām ir superīgs.
Sākumā domāju, ka likšu vien toni T35, bet man tas izrādījās pārāk oranžīgs un īsti nekāds, tāpēc uzliku kopā pa virsu T55 un tad sanāca tāds piesātināts sarkans. Gluži valsts svētkiem pa godu. Man ļoti iepatikās Dzintars lūpu krāsu, tāpēc turpināšu tās lietot. Noteikti Actual sērijas lūpu krāsas ļoti patīk kā dāvana uz Ziemassvētkiem tām, kuras mīl krēmīgas un ļoti mitrinošas lūpu krāsas.

Kopumā jāsaka, ka man ļoti patīk Dzintars kopjošā kosmētika, bet ļoti ceru, ka nākotnē to pašu varēs teikt arī par dekoratīvo kosmētiku. Noteikti iesaku aiziet uz Dzintars veikalu, jo tur var atrast daudz lietas, kas reiz tika mīlētas un atklāt jaunas. Mums noteikti ir jāatbalsta pašu zīmoli un tas nav grūti, ja iespējams atrast tik foršas lietas.

Noteikti gribu zināt arī jūsu domas par Dzintars produkciju. Kas ir jūsu favorīti? 


! produkti, kas atzīmēti ar * ir uzņēmuma piešķirti PR produktu paraugi

13 comments:

  1. Laikam pierunāji mani nopirkt balzamu skropstām un uzacīm,izklausās tiešām labs! :)

    www.theinvisiblebuttefly.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas ir īsta klasika, un domāju, ka vilšanos noteikti nesagādās ;) Kā jau teicu, uzacu fiksēšanai pa švaku priekš mani, bet skropstu kondicionēšanai patiešām laba manta :)

      Dzēst
  2. Man patīk lūpu krāsas un matu maska:) Nu un skropstu balzams jau ir klasika :).
    Pat tonālajiem un tušu varu piekrist - tie noteikti nav super produkti :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ar matu masku so/so izdevās tās attiecības izveidot. Jā, ir laba, bet man ir vēl mīļākas un labākas, kas dod labāku efektu. Vismaz maniem matiem.
      Es ļoti ceru, ka Dzintars padomās par šo produktu uzlabošanu, jo sākums ir labs, tikai nedaudz piepūles un būs baigi forši ;)

      Dzēst
  3. noteikti iegaadaashos kaadu luupu kraasu un birstoshaas acu eenas, taas izskataas patieshaam labi! Tikai ljoti ljoti gribeetos lai dzintars ari piestraadaatu pie dizaina un reklaamas, lai ari cik nostaljgjiski un miiliigi iepakojumi nebuutu, tomeer jaaiet liidzi laikam :):) Pati regulari lietoju nagu lakas nonjeemeju un roku kreemu normaalai aadaai.

    lapoudreblog.blogspot.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man jau liekas, ka viņi ir labi nomainījuši iepakojumus, ja salīdzina ar to, kas bija. Protams, tā noteikti gaumes lieta, bet esmu piefiksējusi to, ka man īstenībā nav svarīgs kāds iepakojums, lai tikai produkts labs, jo, ko es darīšu ar smuko iepakojumu, ja produkts ir mēsls? :/

      Dzēst
  4. Kredo sērijas Šampūns biežai mazgāšanai - šis man pietrūks ļoti, ļoti, ja uzņēmums beigs pastāvēt... Mana friziere, kura strādā ar lieliskajiem Paul Mitchell produktiem, izbrīnā iepleta acis, ka vietējā ražojuma šampūnam varbūt tik lielisks efekts. Un te pieminētais micelārais ūdens arī pavisam nejauši ir kļuvis par ikdienas lietojuma topa produktu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Noteikti uzmeklēšu. Tu mani ieintriģēji, jo zinu, ka Paul Mitchell ir lieliski matu kopšanas produkti, it īpaši tā mitrinošā sērija, kas ir īsts brīnumdaris cilvēkiem ar problemātisku galvas ādu :)

      Dzēst
  5. Ieinteresēji ar ēnām :) Es izmēģināju šos pašus Actual lūpu krāsu toņus, man ļoti patika tumši sarkanais un lillīgais. Tikai šīs nav tās pašas lūpu krāsas, kas bija zilajos plastmasas iepakojumos - Kredo sērija joprojām pastāv, bet tagad gaumīgākos baltas plastmasas iepakojumos. Actual ir dārgākā sērija, un, manuprāt, ir arī krietni labāka. Cik esmu izmēģinājusi Kredo, tās ir mazāk pigmentētas un ar cietāku, grūtāk uzklājamu konsistenci.

    Annija
    rigasmetro.wordpress.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, to es nopratu, ka Actual sērija ir dārgāka, jo cenu kategorija pat vērienīgi atšķiras. Ar Kredo tur redz kā kurš tonis. Viens sliktāk klājas, cits daudzreiz labāk. :)

      Dzēst
  6. Oho pirmo reizi redzu Dzintars birstošās ēnas/pigmentu! Noteikti vēlēšos pamēģināt, respektīvi Tu man noteikti iedvesmoji doties uz Dzintara veikalu un pašai tās apskatīt un visticamāk arī iegādāties!
    Hahah un, jā, ar Dzintara skropstu balzamu aizsākās arī mana skropstu tušas lietošana :) Bet cik atceros tad produkts bija patiešām labs kaut arī to lietoju citam mērķim! :D
    Dzintaram ir labi produkti par kuriem daudzi nezina vai ir aizmirsuši, bet tur man liekas var vainot profesionāla mārketinga trūkumu, jo kaut vai produktu dizains man liekas nav īsti mainījies no deviņdesmitajiem gadiem, bet ja ir, tad man tie vienalga asociējas ar manu bērnības periodu :D

    Zandu, paldies par interesanto rakstu!

    www.callmemaddie.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, iepakojums ir pamainīt, bet rada šo nostaļģisko sajūtu, tiešām :) Noteikti izmēģini to pigmentu, it īpaši šis T2 tonis ir izcils. Vēl pie tam tas ir ļoti ekonomisks, ka nav iespējams pat izlietot līdz beigām :D

      Man prieks, ka patika ;)

      Dzēst
  7. Man arī ļoti patīk Dzinatara ēnas, žēl tikai, ka toņi nav daudz.

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan