Maybelline rudens jaunumi + grims

13.11.16

Kaut kā pēdējā laikā esmu maz rakstījusi kārtīgas atsauksmes par dekoratīvo kosmētiku, tāpēc nolēmu beidzot saņemties un uzrakstīt atsauksmi par Maybelline rudens jaunumiem, par kuriem, iespējams, jau daudz kur citur lasīts vai redzēts, tomēr nodomāju, kāpēc gan nepadalīties ar savām pārdomām, jo teikšu atklāti, manas domas ir nedaudz atšķirīgas no tā, ko esmu lasījusi. Ja interesē, noteikti lasiet tālāk.
Ja nemaldos, tad sen tik daudz un dažādus jaunumus no viena zīmola sen nebiju redzējusi. Liekas, ka pēdējā laikā Maybelline ir pilnībā nomainījies piedāvājums mūsu veikalu stendos. Šovakar, kad ātri biju ieskrējusi Drogās secināju, ka pieejams tik daudzas un interesantas lietas.
Lai arī kopumā man ir vairāki jaunumi, atlasīju "skatuves naglas" - tonālo krēmu, izgaismojošo zīmuli un matēto lūpu krāsu.

Fit me! Matte & Poreless matējošais tonālais krēms (10.19 €)
Man ir pieejami visi 6 toņi, tomēr man šoreiz nav paveicies, jo nav iespējams atrast nevienu sev piemēroto toni. Pats gaišākais transformējas rozā, tomēr katrs nākošais izskatās kaut kāds oranžīgs. Lai ar visu to man nepaveicās, esmu atradusi, ka vienīgais kaut cik normālais rezultāts ir, kad sajauc 105 un 130 toņus, tomēr tas ir manāmi neatbilstošs sejai tik un tā.
Ja neskaita toņu, tad man patīk kā tonālais krēms klājas uz ādas. Tas ir krēmīgs un vidēji šķidras tekstūras. Un kad to uzklāj ar stingru buffing otu, tad tas sniedz vidēji sedzošu efektu. Sejai patiešām nav nekāda maskas efekta, bet tajā pašā laikā, visas nepilnības, kā apsārtums, izsitumi un palielinātas poras tiek nomaskētas.
Es nepiekritīšu, ka tonālais krēms ir matējošs, man drīzāk gribētos teikt, ka dabiski mirdzošs, bet ne pārāk taukains. Noteikti šāds efekts patiks tiem, kuriem ir normāla vai sausa āda. Tā kā man ir kombinēta, tad nemaz ilgāk kā pāris minūtēm bez sejas fiksēšanas ar pūderi neesmu pārvietojusies, jo tas sēžas visās rievās.
Ar visu to, ka toņi man neder, man ļoti patīk tonālā krēma klājums, sedzamība un tas kā uzvedas uz ādas. Tonālais krēms man liekas būs lielisks ikdienas tonālais krēms, kad nepatīk full coverage, bet gribas nomaskēt vieglus tumšos lokus vai apsārtušos vaigus. Matte+Poreless šim gadījumam būs īstais.
Interesanti, ka ārzemēs par šo tonālo krēmu fano līdz nemaņai, bet man jāsaka, ka es neizkusu no laimes. Jā, tas ir patiešām patīkams, bet tas arī viss. Zemāk būs redzams kā izskatās uz sejas.

Facestudio Master Strobing Stick strobēšanas zīmulis (10.29 €)
Strobēšana ir interesanta tehnika, kas mani aizrāva 50/50, jo esmu vairāk par konturēšanu, taču man likās ārkārtīgi interesanti iemēģināt savu roku ar krēmveida izgaismotājiem.
Strobēšanas zīmulim ir pieejami divi toņi, man trāpījās gaišākais, 100 Light tonis, kas uzreiz ir skaidrs, priekš manas ādas toņa ir izteikti pārāk rozīgs.
Strobēšanas zīmulis ir neticami krēmīgs, kad to klāj uzreiz no iepakojuma uz rokas. Bet, kad to uzklāj ar sintētisku sariņu otas palīdzu, tad to ir grūti dabūt tā, lai kaut cik redz. Jā, strobēšana ir vieglai sejas izgaismošanai ar maksimāli dabisku gaismu, bet lai to varētu kaut cik normāli pamanīt, man vajadzēja, kā minimums, to uzklāt 3 reizes.
Uzklājot uz vaigiem, pamanīju, ka izgaismotājs ļoti nepatīkami "grauž" nost konturēšanas pūderi un pūderi. Par laimi neradot pleķus, tomēr pārejas līnijas bija praktiski neiespējami izlīdzināt. Ķēpājos uz nebēdu kamēr sanāca kopumā kaut kas normāls. 
Man liekas, ka šis izgaismojošais zīmulis ir lielisks cilvēkiem, kuri pa virsu tonālajam krēmam vai konsīlerim nelieto pūderi, jo citādi pūderis ļoti "kožas" kopā ar šo izgaismotāju un veidojas visai neglīts skats. Protams, priekš bildēm es centos, lai izdodas maksimāli labi, un jāsaka, ka gaismas ļoti smuki izceļ izgaismotās vietās, bet uzreiz varu teikt, ka dzīvē tas nebija tik smuki. Varbūt manis paša vaina, ka lietoju pūderi, bet priekš sevis vēlreiz pārliecinājos, ka man vairāk patīk pūderveida izgaismotāji.

Color Sensational Loaded Bolds matēta lūpu krāsa (9.19 €)
Par Maybelline lūpu krāsām man ir tāds līdz galam neizveidojies viedoklis, jo man vienmēr traucē šis saldais un nedaudz mākslīgais aromāts, ka arī tagad ir tāds pats. Piekrītu, ka tā ir gaumes lieta, tāpēc šo atstāju kā pēdējo punktu no visiem par kuriem rakstīšu vispirms.
Loaded Bolds kolekcijas lūpu krāsas ir perfektos toņos. Tik perfektos, ka nezināju kuru izvēlēties, pēc tam nolēmu par labu tam, kurš vis vairāk asociējas ar rudeni - 885 Midnight Merlot.
Tumšs, piesātināts, ļoti krēmīgs un neticami pigmentēts tonis.
Bet lūpu krāsai ir savi niķi un stiķi. Tā ir ļoti krēmīga un viegli uzklājama uz lūpām, bet tā ilgi žūst un pat līdz galam nesasniedz matētas lūpu krāsas stadiju. Drīzāk satīna finišs.
Es kūstu par šādu toni, bet kā var redzēt uz manām lūpām tas izskatās nedaudz pleķains. Liekot vēl biezākā kārtā, izskats paliek arvien neglītāks.
Man ir dalītas jūtas par lūpu krāsu, jo lai arī pigmentācija ir superīga, formula ir patīkama, visu laiku kamēr lūpu krāsa bija uz lūpām, es jūtu to kārtu, ka vispirms ir manas lūpas un tad ir lūpu krāsa. Nelikās, ka tās ir saplūdušas vienmērīgi, kas patiesībā rada nelielu diskomfortu. Noturības ziņā, lūpu krāsa sāka pazust jau aptuveni pēc stundas, kad nemitīgi tika berzētas lūpas kopā. Ar šādu lūpu krāsu par ēšanu un dzeršanu laikam jāaizmirst :D
Ļoti iespējams, ka es esmu ļoti izlaidusies, jo dievinu ja matētu - tad matētu līdz galam, bet ja krēmīgu, tad tādu - ka lūpas jūtas dabiski, ne kā pārklātas ar ķepīgu kārtu.

Koptēls sanāca tāds ļoti rudenīgs, bet jāsaka, lai arī kā trendi mainās, man ļoti patīk šie piesātinātie un tumšie vīna un ogu sarkanie toņi uz lūpām.

Makeup tēlām izmantoju budžetam draudzīgu kosmētiku, kas brīvi pieejama veikalos Drogas un citās tirdzniecības vietās (izņemot Makeup Geek konturēšanas pūderi).

Kāda ir jūsu iecienītākā rudens/ziemas tendence savā grimā? Man tumšas lūpas kopā ar pavisam neuzkrītošu acu grimu.

! raksts satur testa produktus no uzņēmuma pārstāvjiem, bet tas nekādā veidā neietekmēja manu viedokli

19 comments:

  1. Lūpas, lūpas! Un vēlreiz lūpas! Katru dienu izeju no mājām ar citu lūpukrāsu un veikalu plauktos meklēju ko tādu, kas man vēl nav. Šī laikam ir mana numur 1 tendence!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. UU, tad jau tev daudz lūpu krāsas, lai katru dienu mainītu ;) Bet jā, laikam tiešām lūpu krāsas ir tās, kas atsvaidzinās vienu un to pašu grimu līdz nepazīšanai ;)

      Dzēst
  2. Es vispār nesaprotu šo jūsmošanu par Maybelline kosmētiku, ja godīgi. Pati neko nepērku un pirkt arī negribas, jo gandrīz viss, kas bija mēģināts pirms tam, aizlidoja miskastē vai mētājas kaut kur bez darīšanas:(. Man ir kaut kāda īpaša āda?:( Uz Tavām bildēm šis tonālais arī neizskatās tik super, kā to apraksta citas blogeres (salīdzinot ar citām bildēm, kur Tev ir uzlikti citi tonālie). Pie tam, man ir Facefinity 3-in-1, kurš jau kādu laiku ir pieejams veikalos un pilda visu to, ko ir sasolījis šis te. :) Tas tā, skaļi domāju :D.

    Lūpu krāsas tonis man gan patīk un Tev piestāv:) Man draudzene stāstīja, ka esot baigi noturīga, bet šeit, skatos, atkal domas dalās :).

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, ka pamanīji, tiešām, šajās bildēs jau var redzēt, ka nav OK, un dzīvē izskatās vēl sliktāk. Tāpēc arī liku bildes, lai redz, ka, piemēram, uz manas ādas tas izskatās ļoti nesmuki, kā Tu saki - salīdzinot ar citiem tonālajiem krēmiem, kas man ir bijuši likti ;)

      Man prieks, ka raksti savas domas, jo citreiz man arī liekas, ka esmu viena no nedaudzajām, kurai ne līdz galam patīk pēdējā laikā Maybelline jauninājumu. Sen nevaru atcerēties kādu par kuru būtu izkususi aiz laimes, jo šiem man liekas vairāk vāji kā labi.

      Tas atkarīgs cik noturīgas lietas nēsā. Man noturīgs skaitās šķidrā lūpu krāsa, kas pēc 8 stundām ir tur uz vietas, bez izmaiņām, tāpēc šeit stunda vai divas, manā vērtēšanas skalā ir praktiski nekas ;) Bet, prieks, ka draudzenei vismaz patīk ;)

      Dzēst
    2. Negatīvajām atsauksmēm arī jābūt, savādāk jau pazūd blogošanas jēga ;)

      Dzēst
  3. Paldies par interesanto rakstu :) es no Maybelline listing zīmulus , lai nosektu nepilnības. Es akcentu lieku vairāk uz vieglām acu ēnām un tumši sarkanu, bordo, lilā lūpu spīdumiem .

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Prieks, ka patika ;)
      Jā, visi sarkaniem un bordo... mhm, tik burvīgi! :)

      Dzēst
  4. Zanda! Tu mani iekārdini ar tām lampām! Bildes tik kolosālas un krāsas tik patiesas un īstas. (Jāprasa Ziemassvētu vecītim uz svētkiem) :D

    Man tā patīk Fit Me tonālais, tūliņ jau būšu izlietojusi 105 un noteikti nopirkšu vēl vienu! :) ...lai gan, tagad kad pēdējo reizi to lietoju, tas mani mazliet pievīla un nenosedza manas 3 apsārtušās pumpiņas. :( Tik un tā, produkts patīk un tas sniedz to, kas man nepieciešams uz doto brīdi. Vidēju pārklājumu un veselīgu mirdzumu uz sejas. :) (Ja "bake'oju" seju, tad ar šo kombināciju (Fit Me! Matte & poreles + birstošais pūderis), varu panākt tiešām matētu sejas ādu, visas dienas garumā) :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Santu, liels paldies! Jā, ar lampām dzīve tagad ir daudz vieglāka. ;)

      Žēl īstenībā, ka manai ādai nebija tik liela sajūsma par to, taču priecājos, ka tev viņš tik labi iet pie sirds ;)

      Dzēst
  5. Man tā interesē izmēģināt Fit Me tonālo, bet patreiz mājās tiek lietoti 2 tonālie :D
    Atsauksmes daudzas un dažādas, pašai interese sāk parādīties

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Atsauksmes tiešām ir daudz un dažādas, bet tas, ko es ievēroju, ka šis tonālais patīk lielākoties visiem, kam ir sausāka vai normāla āda un vizuālais stāvoklis ir normāls. Ja ādai ir akne vai daudz nepilnības, neesmu redzējusi nevienu slavinošu atsauksmi, jo acīmredzot ir par pliku priekš šādu problēmu maskēšanas :)

      Dzēst
  6. Piekrītu Santai, ka bildes ir lieliskas un ļoti kvalitatīvas - ļauj novērtēt īstos kosmētikas toņus! :)
    Es arī esmu par pūderveida izgaismotājiem, jo ar tiem ir mazāka noņemšanās un tos ir superviegli uzklāt dažādās intensitātes pakāpēs! Esmu mēginājusi man liekas visus iespējamos Maybelline tonālos krēmus, bet, diemžēl, manai taukainajai ādai neviens tā īsti arī nav iepaticies :/

    www.callmemaddie.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies :)
      Redz, tomēr neesmu vienīgā, kurai nav sanācis iedraudzēties ar Maybelline tonālajiem krēmiem :) Pareizi tu saki par tiem izgaismotājiem, ar pūderi vieglāk ir variēt no ļoti minimāla līdz pavisam uzkrītošam :)

      Dzēst
  7. Visvairāk no šiem produktiem man patīk lūpu krāsa, tikai žēl, ka tik nenoturīga. Bet kaut kā ar tām lūpu krāsām un to noturību ir, man šķiet, ka ir meitenes, kuras prot tā uzmanīgāk lūpu krāsu nēsāt, uzmanīgāk ēst, es neprotu, man viss smērējas, apēdas. :D
    Domāju, ka uz savas taukainās ādas arī nevarētu lietot tādu krēmveida izgaismotāju, vēl iedomājos, ka tas varbūt vislabāk der lietojot uz tīras ādas bez tonālā. Mani arī mulsina produktu savienojamība, šķiet, ka krēmveida līdzekļi neiet kopā ar pūdera tekstūrām, bet varbūt kļūdos. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, pilnīgi noteikti, ka tā ir meistarība. Es nesaprotu nēsāt šādas lūpu krāsas, jo pēc stundas tās atrodas uz maniem zobiem, lai gan pirms tam esmu izdarījusi visus trikus, lai tā nebūtu. Es nemāku ne uzmanīgi ēst, ne dzert, tāpēc tādiem cilvēkiem kā man, šīs lūpu krāsas nebūs labākais risinājums. Tāpēc es par šķidrajām un matētajām lūpu lakām :)

      Ir produkti, kas iet kopā, vismaz tagad tādu ražo jau, bet jā, kādreiz tas bija kategorisks nē lietot krēmveida produktu pa virsu pūderim :/

      Dzēst
  8. Ui, par izgaismotāju jau rakstīju un tas man ir galīgi garām. Līdzīgi kā Tev, tas ēdas ar pārējo kosmētiku un man dienas beigās bija pleķi, kur no rīta bija izgaismotājs :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šausmas. Es atceros savus tos pleķus un man jau baisi palika. Iedomājos, ja vēl dodoties pa ielām tādā skatā. Liktos, ka kāds izgrauzis caurumus sejā :D

      Dzēst
  9. Interesanti, bet jā, tev tiešām tas tonālais neizskatās pārak ok..
    Bet piemērām, manā pēdējā video ( favoritu rakstā) ir iekļuvis šis tonālais, jo beidzot ir kas ļoti viegls, kas pēc 15min nepārvēršas par tauku piku uz manas ādas.. Liekas, ka Tev prasītos siltāku toni tonālajam ( varbūt man gluko monitors). Maybelline lūpu krāsas - esmu ļoti iemīļojusi, ieprieš nepatika, jo bija izmēģināti koraļļu toņi ar kuriem man galīgi neiet, bet šie tumšie ir skaisti ( p.s patīk ka Tev izskatās). Par izgaismotāju- sākumā lietoju un baigi patika, bet iespējams, ka tāpēc, ka lietoju makeup bāzi.. dienas beigās varēja redzēt kur ir klāts izgaismotājs..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nē, siltāku toni man noteikti nevajadzētu, jo šeit baltās lampas noņēma oranžumu, bet mana seja bija tik tumša un galīgi negāja kopā ar kakla toni :D Te šoreiz lampas vēsumu iedeva :)
      Paldies par lūpu krāsu :0 Toņi ir ļoti skaisti, bet man gribētos, lai mazāk jāskatās spogulī, kamēr nēsā šo lūpu krāsu :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan