Biocos Academy Bio-kosmētika

11.11.16

Jau kādu labu laiciņu nebiju lietojusi organisku un bioloģisku kosmētiku, tāpēc man bija ļoti patīkami uzzināt par vienu intriģējošu zīmolu, kas piedāvā teju katram izvēlēties savu iepakojumu un produkta izpildījumu, gatavo visus produktus ar rokām un neražo konteineriem, bet tik cik var saražot. Mani ļoti uzrunā šāda produktu koncepcijas izstrāde un uzņēmuma nostāja. Kas ir Biocos Academy un kā man patīk viņu produkti? Par to visu šodienas rakstā. 
Uzņēmums Biocos ir Lietuvas uzņēmums, kas ražo bioloģisku kosmētiku kopš 2009. gada, un tā visu produktu ražošana ir licencēta un reģistrēta Eiropas Savienības attiecīgajās iestādēs, tādēļ šaubu man nav par viņu ražotni.
Kā norāda Biocos informācija mājas lapā, tad "kosmētikas receptēs lietojam aktīvās iedarbojošās dabīgas vielas (hialuronu, beta glukānus, auzu ekstraktus), kuras palielina kosmētikas labdabīgu ietekmi mūsu ādai, tādēļ āda ātrāk atjauno mitruma balansu, ir intensīvāka kolagēna rašanās, kas uztur ādas jaunību."
Man ļoti priecē, ka produkti tiešām tiek ražoti rokām, un pēc pasūtījuma, jo pie iegādes katram krēmam vai hidrolātam ir iespēja izvēlēties ar pumpītis vai bez, cik lielu tilpumu utt. Pietam, tiem, kuri mīl kosmētiku paši taisīt vai vēlētos to darīt, tad Biocos mājas lapa piedāvā arī iespēju iegādāties nepieciešamos instrumentus un sastāvdaļas.
Par to visu var uzzināt mājas lapā: biocos.lv

Make-up Remover dabīgs dekoratīvās kosmētikas noņēmējs (7.60 €)
Aplūkojot kopējo piedāvājumu, mani neviļus ļoti piesaistīja kosmētikas noņēmējs ar kliņģerīšu eļļu, kas rūpējas ne tikai, lai āda būtu tīra, bet arī nomierina sakairinātu, iekaisušu ādu, un saudzīgi noņem acu kosmētiku. Manai ādai tas izklausās vairāk kā satriecoši, jo viss, kas noņem kosmētikai sejai un acīm, man noteikti jāizmēģina.

Kosmētikas noņēmējam ir raksturīgs un diezgan uzkrītošs kliņģerīšu eļļas aromāts, bet iespējams, ka tas tāpēc, ka nefanoju par kliņģerītēm. Tā tekstūra ir ļoti kremīga, ka pirmajā brīdī likās kā sejas krēms, ko negribējās pat likt uz sejas.
Saņēmos, uzliku uz sausas un sāku masējošām kustībām "atšķaidīt" kosmētiku un jāsaka, ka tas pat ļoti labi veic savu uzdevumu. Pēc tam, kad līdzeklis ir noēdis vairumu kosmētika, ar siltu ūdeni sāku skalot nost seju. Pēc lietošanas man uz ādas palika viegla kārtiņa, kas iespējams no kliņģerīšu eļļas, bet tā kā man tā kārta traucēja izmantoju vēl otru, putojošu līdzeklis, lai noņemt pārpalikumus un jūtamo kārtiņu.
Toties pēc tam mana sejas ādas bija super tīra un patīkami maiga. Otrs variants kā var lietot - ar samitrinātu dvielīti. Domāju, efekts būtu vēl labāks tad.
Pie mīnusiem es varētu pieskaitīt to, ka kosmētikas noņēmējs ir ļoti neekonomisks. Man ikdienas grima noņemšanai kā minimums nepieciešamas vidēji 6 dozatora devas.

Vēlos piebilst, ka kosmētikas noņēmējs nespēs izcili noņem biezu kosmētikas kārtu, bet ikdienas grimam, ja pietam ir jūtīga sejas āda, pašlaik neko labāku nevarētu ieteikt.

Ciedru hirolāts (3.80 €)
Ciedru hidrolāta izcelsmes valsts ir Francija, kur tas tiek iegūsts destilējot ciedru čiekurus un skujas. Bez citām vielām, ir neliels daudzums izšķīdušas ciedru ēteriskās eļļas, kas hidrolātam piešķir svarīgākās auga īpašības.
Ciedru hidrolāta ūdens ir ievērojams ar antiseptiskām, antibakteriālām īpašībām, tādēļ iesakāms piņņainas, aknes, dermatīta, psoriāzes bojātai ādai. Ūdens samazina alerģisku niezi, ādas lobīšanos, nomierina sakairinātu ādu.
Uzrunājoši? Jā, man tas likās pat ļoti, jo zinu savu ādu un zinu, ka tai regulāri ir problēmas :D
Tāpat, man ļoti patīk ciedru aromāts, bet jāatzīst, ka tik stiprā aromāta koncentrācijā kā šajā hidrolātā nebiju līdz šim jutusi.
Man ļoti patīk tas, ka produktam ir pateicīgs pulverizators, kas teicami dozē hidrolātu pa visu seju. Tomēr. Tomēr. Ir liels "bet", ka es nespēju to lietot bez aizspiesta deguna. Aromāts.
Priekš mana deguna tas ir tik nenormāli uzkrītošs, ka sāk sāpēt pat galva. Man gribētos izmēģināt to atjaukt ar ūdeni, bet baidos, kas sabojāšu vēl vairāk. Laikam būs jāriskē.
Taču citādi, hidrolāts ļoti patīkami uzvedas uz ādas, un ja ne tas spēcīgais aromāts kā dzīvotu pie ciedru mizas vai pašā saknē, tad tas ir perfekts ik rīta toniks, lai atsvaidzinātu sejas ādu un noņemtu lieko putekļu kārtu.
Varu vien vēl piemetināt, ka piedāvājuma Biocos ir ļoti daudz un dažādu hidrolātu un ja ir interese var paskstīties, bet par aromātiem neko nevaru teikt, jo nav nojausmas.

Lavandas krēms sejai (10.90 €)
Šajā gadījumā atverot vaļā iepakojumu arī secināju, ka krēmam ir spēcīgs aromāts, bet ļoti nomierinošs un patīkams. Lavanda kā ne kā. Sejas krēms ir paredzēts jūtīgai sejas ādai, lai to mitrinātu un atjaunotu, bet saprotot, ka es to nespēšu palietot tā kā gribētos, šo nodevu draudzenes rokās, kas ikdienā viņu lieto kā acu krēmu.
Bet kāpēc gan ne? Viņa apgalvo, ka krēms patiešām ievērojami mitrina viņas sauso acu zonu un pēc ilgākas lietošanas var just, ka āda ir gludāka un maigāka, un kad lieto konsīleri, tas vairs tik ļoti nesēžas rievās. Tas nozīmē, ka lielisks palīgs.
Ja par pašu konsistenci, tad ievēroju, ka krēms ir krēmīgs, bet ar tādu kā eļļas kārtiņu, kas pat uzklājot ir jūtama uz ādas. Es nedomāju, ka tā iemesla pēc krēms ir lieliskākais sabiedrotais zem grima dienas laikā, bet vakaros man šķiet, ka šis vienkāršs krēms, kas cilvēkiem, kuriem nav īpašu prasību krēmam kā vien mitrināšana, ir lielisks lietošanai. Pietam, man liekas, ka šādi krēmi būtu jābūt tie, kuru lieto jaunas meitenes un puiši, jo ja tā padomā, tad veikalos tā vien var atrast sākot ar 25+ un pēc tam tik anti-aging. Lūk šeit, vienkārša, bet jūtama mitrināšana un rūpēšanās par ādu.

Kopumā man jāsaka, ka esmu ļoti priecīga, ka uzzināju par šiem produktiem, un man jau liekas, ka dažkārt tās vienkāršākas lietas ir labākas mūsu sejas ādai. Es šoreiz gan vairāk domāju par jaunākiem cilvēkiem, kā arī es ietilpstu tajā kategorijā, kur anti-aging ir kategorisks NĒ.
Ja neskaita tos spēcīgos aromātus, tad man ir prieks lietot šos līdzekļus, un pat pieļauju domu, iegādāšos tējas koka eļļas hidrolātu, jo tas man liekas tāds interesants, tāpēc, ka tējas koka eļļa man ir tik ļoti iemīļots skaistuma līdzeklis, kas cīnās ar vairumu problēmām, labāk kā jebkas cits.

_____________________________________________________________
Biocos Academy produktus iespējams iegādāties interneta veikalā biocos.lv
Vairāk informācijas: mājas lapa, Facebook


! raksts satur testa produktus no uzņēmuma pārstāvjiem, bet tas nekādā veidā neietekmēja manu viedokli

2 komentāri:

  1. Pirmo reizi dzirdu par šo brendu :) Paldies, bija interesanti palasīt :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas ir salīdzinoši jauns :) Man prieks, ka bija interesanti ;)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan