Real Techniques Miracle Complexion Sponge kosmētikas sūklis

02.11.16

Ar kosmētikas sūklīšiem kā sugu kopā, iepazinos pirms daudziem gadiem, vēl tad, kad blogu nerakstīju un nesekoju nekādām skaistuma aktualitātēm vai radījumiem, kas savulaik bija tik populāri. Līdz šim ir iets tāls ceļš. Ir bijuši slikti sūkļi, ir bijuši so/so, bet tagad esmu nonākusi posmā, kurā varu apgalvot - es atradu savu īsto. Mans īstais, vismaz pagaidām, ir Real Techniques izslavētais sūklītis. Par to kā mana ikdiena nav iespējama bez kosmētikas sūklīšiem un kāpēc RT sūklis, manuprāt, labākā šī brīža izvēle būs atrodams šovakar rakstā.
Pirms ķeros stāstam par šo Real Techniques (turpmāk tekstā RT) sūklītim, vēlos lielos elpas vilcienos izstāstīt savu pieredzi līdz šim.
Vispirms jau jāsāk ar to, ka pirmie sūklīši, ko izmēģinājusi bija Drogās nopērkamies trijstūra formas sūklīši. Bet, atceros specifiski tolaik nemaz nezināju, ka tie paredzēti vienreizējai lietošanai. Un, otrs, ko atceros, ka vienmēr baidījos to lietot mitru, jo domāju, ka sabojās tonālo krēmu. Kas to būtu domājis, ka vairākus gadus vēlāk samitrinātais sūklītis būs apvērsums skaistuma industrijā.
Pēc trijstūra sūkļu ēras, iestājās lielāka pauze, bet tad ar sūkļiem satiktos pamatīgi. Precīzāk, ar pašu slavenāko visā pasaulē: Beauty Blender. Tie, kuri man seko vairākus gadus zinās manu rūgto pieredzi ar Beauty Blender sūkļiem, kas palika cieti un nelietojami pēc pāris mēnešiem. Vēl aizvien neesmu saņēmusies iegādāties vēl vienu Beauty Blender sūkli, jo man ir bijuši jau 2 gab. Bet nevajag domāt, ka tie ir slikti, vienkārši man bija slikta pieredze.
Pēc Beauty Blender, kādu laiku lietoju Oriflame skaistuma sūklīti, kas likās pat ļoti ok, bet, protams, pēc kāda laika sāku piesieties tā funkcijām un tekstūrai.
Un tad visbeidzot, šī gada sākumā tīri nejauši uzskrēju virsū RT sūklim, un uzreiz iegādājos. Lietoju to bez mitas kopš marta, un zemāk varēsiet redzēt kā tas izskatās tagad, bet toties visus šos mēnešus normāli funkcionēja, kas mani pārliecināja, ka vajag iegādāties otru gab.
Ja Beauty Blender ir patentēta elipses forma, tad RT sūklim forma ir nenosakāma, tā iemesla pēc, ka sūklim ir trīs malas, kas paredzētas katrai sejas zonai vai produktiem:

  • apaļās malas ir piemērotas līdzekļa uzklāšanai uz vaigiem vai citiem lielākiem laukumiem;
  • smailais gals paredzēts mazāku, sīkāku apsārtumu un/vai ādas nepilnību maskēšanai;
  • plakanā daļa paredzēta zonai ap acīm un degunu.

Protams, es šīs malas un lietošanu neievēroju, jo kā man ir ērtāk - tā arī lietoju.
Sūklītis ir koši oranžā krāsā, kas nozīmē, ka ar laiku tas izbalēs, bet varu piemetināt, ka tas notiks daudzreiz lēnāk nekā ar Beauty Blender sūklīšiem.
Izņemot sūkli no iepakojuma, tas liekas ciets, bet ar tādu nedrīkst uzklāt kosmētiku, tāpēc izņemot no iepakojuma jānes uz vannas istabu pie izlietnes un vismaz 20 reizes slapinot un izžmiedzot ūdeni "jāaktivizē". Pirmajā reizēs tas jāizdara ļoti rūpīgi, jo sākumā tas nedaudz putos, jo ir apstrādāts. Pēc tam, kad tas ir izspiests līdz ūdens vairs netek laukā, sūkli ir jānosusina sausā papīra dvielī vai parastā dvielī, pretējā gadījumā, ja būs par daudz slapjš, tas noēdīs pilnībā visu kosmētiku sevī. Jūtami pamanīsiet cik sūklītis ir palicis lielāks.
Zemāk nofiksēju momentus, kad tas ir tikko izņemts no iepakojuma un otrā -  pēc samitrināšanas.
Sūklītis paliek ne tikai lielāks, bet arī pufīgāks. Atsperīgs sūklītis radīs komfortu brīžos, kad pludināsiet grimu. Komfortu? Jā, tieši tā, jo lietojot šos sūklīšus, tas ir jāuzklāj atlecošām, ne velkošām kustībām, un iedomājieties, cietu sūklīti, ko sist sev pa seju. Mazohisms vieglā formā, ne? :D
RT sūklīti negribu salīdzināt tekstūras ziņā ar Beauty Blender, jo tie minimāli, bet atšķiras. RT sūklītis ir maigs, atsperīgs un patīkams lietošanai. RT sūkli izmantoju teju katru dienu, retāk brīvdienās, bet darba dienās noteikti.
Izmantoju jau, pirmkārt, tonālā krēma vai konsīlera uzklāšanai. Otrkārt, pūdera uzklāšanai. Jā tieši tā, šo tehniku atklāju tīri nejauši vasarā, kad nolēmu noriskēt un ar mitru sūkli uzklāt sausu birstošo pūderi priekš sejas cepšanas. Lieliski! Āķis lūpā un tā tagad daru visu laiku. Pie sejas "cepšanas" lieliski noder RT slīpa puse, kad perfekti ļauj iekļūt stūrīšos un sniedz daudz precīzāk uzklāšanu. Tāpat, izceļot konturēšanas līnijas, slīpā puse palīdz perfekti novilkt slīpu, bet taisnu līniju.

Pēc 7 mēnešu lietošanas, var redzēt, ka sūklītis ir pamainījies, bet, galvenais, pēdējā laikā tas nepildīja savas funkcijas cik tagad, lietojot pavisam jaunu. Veco bija grūtāk samitrināt un grūtāk no tā izspiest ūdeni, bet jaunais gan ātri samitrinās, gan ātri izžmiedz lieko ūdeni.
RT sūkli mazgāju katru otro dienu vai vados pēc tā cik tas izskatās netīrs. Mazgāšanai izmantoju Douglas ziepītes vai Beauty Blender šķidrās ziepes. Abas uzdevumus veic izcili, tāpēc nav nozīmes, kuru lietot, jo abi pleķus un netīrumus izvelk kā magnēti.

RT sūklis ir lielisks palīgs ikdienas grima uzklāšanai, jo steidzoties, atliek nedaudz uzlikt tonālo krēmu, fiksi sapludināt un gatavs. Ar otu pludinot tas aizņems daudz vairāk laika, bet ar pirkstiem tā būs daudz lielāka ķēpa.
_____________________________________________________________
Real Techniques kosmētikas sūkli iespējams iegādāties veikalos Douglas, U/V Stockmann, interneta veikalos
Cena: 9.95 €
Vairāk informācijas: mājas lapa, Facebook, Instagram


Kurš jūsu mīļākais skaistuma sūklītis, un vai vispār tādu izmantojat grima uzklāšanai?

10 comments:

  1. Jā,šo sūklīti lietoju pāris mēnešus,man arī ļoti patīk! :)

    www.theinvisiblebutterfly.com

    AtbildētDzēst
  2. Šis ir arī mans mīļākais sūklītis. :) BB neesmu mēģinājusi, vnk negribas pirkt to par 22 eiro, kad šo var iherbā dabūt par kādiem 6 dolāriem :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas gan. Tie 22 € un beigās ja nepatīk, ir tāds diezgan jūtams robs un sāpe. Šādi man bija, kad nopirku un iegrābos. Tāpēc otrreiz uz kaut ko tādu negribu parakstīties ;)

      Dzēst
  3. es savējos RT sūtu no iherb.com - divi maksā tos pašus desmit eiro. Man gan nav bijusi slikta pieredze ar BB - patīk un lietoju, bet RT ir tikpat labi un par pieejamāku cenu. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kaut kā visu laiku gribu sūtīt no turienes, jo tagad var pat nopirkt četrpaku, bet nav sanācis salasīt pietiekami lielu pasūtīju, bet vienu pašu sūtīt arī kaut kā pēc tam nav izdevīgi muitu maksāt ;)

      Dzēst
  4. Man ļoti patika šis sūklis,taču pēc mēneša bija saplaisājis un metams.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man starp citu pāris dienas pirms es iegādājos arī nopirka sev RT sūkli un pagāja burtiski viena diena, kad viņai izbira robs. Man bija tāds šoks par to, bet pati savām acīm redzēju, ka tiešām ir jau robs, bet 1 dienas lietošanas.
      Viņai teicu, ka iespējams brāķis, jo šis man ir otrais un nav nekādu robu. Tā visiem mēdz būt. Man šādi bija ar RT, tikai RT tak maksā 3x dārgāk ;)

      Dzēst
  5. Drīzumā saņemšos uz savu rakstu,un mana pieredze pilnigi otrada LOL :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Redz, katram savs, tāpēc jau to sūkļu tik daudz ;)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan