Phytorelax Macadamia Oil Complex matu kopšanas sērija

12.11.16

Iestājoties krasām laika izmaiņām, kad no rudens mēs pārlecām uz ziemu, mana galvas āda un mati visātrāk izjuta šīs izmaiņas, kas norādīja uz to, ka mati un galvas āda kļuvuši ievērojami sausāki. Mani ļoti uzrunāja tas, ka Phytorelax Macadamia Oil Complex šampūns un kondicionieris ir domāti tieši tam, lai mitrinātu gan matus, gan galvas ādu, pietam sniedzot tiem mirdzumu, vieglumu.
Kā jau iepriekš esmu rakstījusi, matu kopšanas produktiem es piesienos divtik vairāk, jo man ir tiešām jūtīga galvas āda un ja kaut kas neder, tad tas neder. Vai tieši otrādi - ja der, tad - lietoju. Kā man gāja ar Phytorelax produktiem?
Šobrīd mana galvas āda un mati pārcieš grandiozas izmaiņas, jo lai ko arī lietotu, nākošā dienā, āda pārklājas ar sausu zvīņu un ļoti niez. Nē, tas nav tāpēc, ka ir slikts šampūns utt. faktori, bet tas ir tāpēc, ka ir sākusies apkures sezona un tieši skausta daļā pie matu līnijas tās ir pirmās vietas, kas norāda, ka tas ir dēļ mitruma trūkuma.
Nav jau tā, ka baigi traucē, bet problēma lielākā ir tā, ka nav iespējams normāli uzvilkt tumšu apģērbu, jo visi pleci apbirst. Man vienkārši pašai nav ērti, tāpēc lasot, ko sola Phytorelax Macadamia Oil Complex produkti, mani ļoti uzrunāja.
Produktu līnija lieliski mitrina un mīkstina galvas ādu un atjauno tās mitruma līmeni, padarot to veselīgu un skaistu. Makadamijas riekstu eļļai ir viegla tekstūra un tā viegli uzsūcas. Tā ir spēcīgs antioksidants ar spēcīgu pretnovecošanas iedarbību. Pozitīva makadamijas riekstu eļļas ietekme uz ādu ir  īpaši pamanāma ziemā, kad āda ir pakļauta temperatūras izmaiņām, vēja un aukstuma negatīvajai iedarbībai. 

Man liekas, ka katram cilvēkam, kuram tagad ir līdzīgas problēmas kā man, šobrīd rodas vēlme uzzināt ir tā vai nav. Lūk manas domas par katru no produktiem.

Instant Shine šampūns (~13 €)
Man ļoti patīk sulīgās krāsas iepakojums, kas tā vien liek nedaudz justies jestrāk, kad katru reizi to lieto. Kaut kā pelēkā laikā šādas krāsas uzmundrina. Vienīgais, kas man nepatīk ir tas, ja produkts jau ir pašā apakšā, nav iespējams iepakojumu novietot un atstutēt ačgārni, lai izspiestu atlikušo produktu.
Šampūns ir nepieciešams ļoti minimāli, jo tas ļoti puto, Tā, ka ļoti, ļoti. Matus attīra superīgi, ka patiešām var just, ka galvas āda ir tīra, bet nav izsausināta vai sakairināta. Toties mati pēc otrās putošanas reizes paliek tik ļoti savēlušies un, es pat teiktu, cieti, ka liekas viss ir cauri.
Šampūnam ir ļoti garšīgs aromāts, kas nav pārāk uzkrītošs vai sintētisks.
Pēc lietošanas, arī nākošā dienā un līdz nākošajai dienai ir tiešām jūtams, ka galvas ādai ir labāk. Tā neliekas tik velkoša. Protams, pēc vairākām dienām atgriežas šis sausums un kairinājums, bet pirmās divas dienas viss ir ļoti labi. Un ja es kaut divas dienas varu uzvilkt melnas drēbes, tas jau ir kā mazie svētki.

Instant Shine kondicionieris (~13 €)
Ja šampūns rūpējas par matu attīrīšanu un mitrināšanu, tad kondicionieris visu nogludina. Kā jau rakstīju, šampūns nedaudz pat par daudz saveļ matus un mani tas ļoti satrauca, tikai līdz brīdim, kad ieliku Instant Shine kondicionieri, kas vienā momentā matus padarīja neticami vijīgus un maigus. Bija sajūta kā tāda burvestība, kad pāris sekundēs mati palika pavisam citādi. Man patīk, ka kondicionierim ir parocīgs pumpītis, kas vienmērīgi dozē produktu. Sākumā likās, ka iepakojumā ir tik maz produkta, bet patiesībā tikpat cik ierastajos kondicionieru iepakojumus. Uz maniem matiem kondicionieris ir nepieciešams minimālā daudzumā, bet es teiktu, ka gariem matiem šis varētu likties pa plānu un nepatikt. Tiesa nogludina ļoti patīkami un esmu ievērojusi, ka tas priekš manis ir pats būtiskākais.
Pēc kondicioniera lietošanas mati ir nenormāli spīdīgi un vijīgi, kas tā vien liek priecāties par savu galvas rotu, kas galvas sāpes sagādā vairāk kā gribētos.

Es tiešām, tiešām ļoti esmu iemīļojusi Phytorelax Macadamia Oil Complex šampūnu un kondicionieri, tāpēc nav šaubu, ka tiks izlietots līdz beigām. Pēc šī dueta lietošanas man ir prieks skatīties un pieskarties saviem matiem, kas nav maznozīmīgs faktors, jo citreiz ir tik traki, ka gribas cepuri galvā un nekur neiet. Tie cilvēki, kas nekad nav saskārušies ar ļoti sausu galvas ādu, mani vienkārši nesapratīs cik tas patiesībā ir nepatīkami. Visu laiku ir sausa un velkoša sajūta, kas pat rada niezi.
Viena lieta, kas nav nemaz tik nesvarīga, Phytorelax nav aptiekas produkcijas līdzekļi, bet ir jaudīgi, jo ja pērk šādām problēmām līdzekļus aptiekā, tad tie parasti nerūpējas par matu vizuālo stāvokli, bet gan galvas ādas veselību. Tad lūk Phytorelax produkti ir tik spēcīgi, lai palīdzētu galvas ādas un matu veselībai, bet arī uzlaboto to vizuālo stāvokli.

_____________________________________________________________
Phytorelax produktus iespējams iegādāties veikalos Drogas
Vairāk informācijas: mājas lapaFacebook


! raksts satur testa produktus no uzņēmuma pārstāvjiem, bet tas nekādā veidā neietekmēja manu viedokli

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan