Vajadzīgais un nevajadzīgais ceļasomā

30.07.15

Pēdējās trīs dienas man bija gana interesants piedzīvojums, lai iepazītos ar daudziem cilvēkiem, apmainītos viedokļiem un nedaudz pat pamainītu savus pasaules līdzšinējos uzskatus.
Rīkojot pasākumu tik daudz un dažādiem cilvēkiem, ir sava veida grūtības un uztraukums, bet beigās vienmēr ir prieks redzēt to prieku un saviļņojumu, lai arī katrs dosies atpakaļ uz savu pasaules nostūri, kur tiek pavadīta daļa viņu dzīves. Cilvēki ir tik dažādi, bet arī tik vienādi, lai spētu meklēt līdzīgās saites. Tas ir tas pats labākais manā darbā! Lai arī cik daudz Tu velti sava laika, ka jūti tūlīt, tūlīt izdegsi, bet nē – šādi mirkļi liek atdzimt no jauna.
Labi, ko vairs par pašu pasākumu. Man tikai gribas ieteikt pavisam vienu skaistu vietu, kur noteikti iesaku doties ja vēlaties vistiešākajā veidā atslēgties no ārpasaules, jo tur praktiski nav pieejamas zonas ne mobilajiem telefoniem, ne datoriem un citām iekārtām. Tā kā ja vēlaties pa īstam relaksēties un atmest visas mobilās ierīces, tad noteikti iesaku paskatīties viesu nams Rezidence Kurzeme.
Atgriežoties pie raksta. Šo rakstu biju plānojusi, bet publicēšana atkrita un tad pārgāja entuziasms publicēt, bet atgriežoties mājās, izkrāmējot savu ceļasomu nolēmu, ka tomēr vēlos atrādīt, kas man bija līdzi kosmētikas somiņā un kas no tā reāli arī noderēja.
 Esot tādai kārtīgai “mājas mīlei”, man ir grūti izbraukt no mājām, jo tas prasa ne tikai secīgu saraksta sagatavošanu, bet arī morālu nobriešanu braucienam, jo man maksimāli ir jāspēj justies kā mājās, lai spētu eksistēt un darboties funkcionāli.

Atlasīju pašas svarīgākās lietas, bet ne visas no tām beigās baigi derēja. Klāt pielikšu plusiņu tam, kas derēja un mīnus tam, kas nu galīgi nederēja.

Secinājums viens – līdzi jāņem ir tikai tās lietas bez kurām nevar dzīvot. Ja nevar dzīvot bez bronzera un mīļākā šampūna, nevajag. Jāņem līdzi!

Vai jums ceļojumos arī dažkārt paņemas līdzi tās lietas, kuras nemaz nav vajadzīgas?

14 comments:

  1. O jā, man tā bieži gadās, bet es atkal neesmu tāds cilvēks, kam ļoti vajag māju sajūtu, tāpēc bieži paņemu par maz un nākamreiz braucot piekrāmēju somu tā, ka nevar panest ;D bet visbiežāk man sanāk paņemt par daudz dekoratīvās kosmētikas, parasti domāju, ka nu tik krāsošos, bet beigās tikai skropstu tuša un lūpu krāsa..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man šādi kādreiz bija ar acu ēnām. Ņēmu līdzi n-tos toņus un beigās nelietoju nevienu. :)

      Dzēst
  2. Pēdējo pāris gadu laikā bieži sanāk padzīvot uz koferiem mēnesi vai divus, tādēļ jau esmu piešāvusies kosmētikas somiņas krāmēšanā. Noteikums, pēc kura es parasti vados - paņemt līdzi ikdienā visbiežāk lietotos produktus + vēl nedaudz. Šādos brīžos daudzfunkcionāli produkti ir īsts glābiņš!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, daudzfunkcionalitāte ceļojumos ir pati svarīgāka lietas. Ja varētu salikt vienā lielā paletē iekšā visu, kas būs nepieciešams izbraukumā, tad būtu perfekti. ;)

      Dzēst
  3. Foršs tāds ieraxts, kas parāda tādu īstu cilvēcīgumu - sak, jā nošāvu ar to un to greizi.... es parasti ceļoju ar vienu rokas bagāžu, lai tas ir trīs divas vai viena nedēļa.... esmu sapratusi, ka brīvdienām patiesībā nekā daudz nevajag... brīvdienām parasti visa uz pusi mazāk kā būtu parasti mājās teiksim nedēļai... tuliņ tuliņ kravāšu somas uz lv reszēs, kas paņemsies līdzi...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es kārtīgi nošāvu greizi ar košo lūpeni. It kā jau maz vietas aizņēma, bet reāli viju domāju, ka varēšu krāsot košas lūpas un tad sapratu - kā tad tas izskatīsies. Brīvā dabas nostūrī ar košu lūpu krāsu :D

      Dzēst
  4. Es gluži tāpat kā tu esi "mājas mīle". :) Un noteikti, kad vajag kaut kur doties, vienmēr nodrošinos ar kaut ko lieku, vajadzīgs/nevajadzīgs, bet vienmēr kaut kas lieks ir paņēmies līdzi. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tā jau ir mums mājas mīļiem, kas patīk ņemt vairāk lietu! ;)

      Dzēst
  5. Jau gaidu atsauksmi par Loreal tonālo krēmu:))
    Vita.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vita, atsauksme noteikti būs, tikai vēl kādu brītiņu tas ir jāpatestē, lai saprastu visas tā nianses un priekšrocības ;)

      Dzēst
  6. Es esmu unikāla- paņemu līdz par daudz to, ko nevajag, un par maz to ko patiesībā vajag. :D
    Es tā pat kā Vita gaidīšu atsauksmi par L'Oreal tonālo krēmu. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man šādi parasti gadās ar matu ķemmēm, kuras nekad nepaņemu līdzi, bet tagad jau laiku iemetu savu Tangle Teezer un ir labi ;)
      Noteikti būs atsauksme, bet tas tonālais krēms ir nedaudz vēl "jāatkož";)

      Dzēst
  7. Bieži vien paņemu liekas lietas, jo plānoju dikti krāsoties un beigās nekā. Uz londonu paņēmu tikai tušu mini un visu pārējo ko lietoju nopirku tur :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Wow, tas nu gan ir apsveicami, ka tikai vienu tušu! Ta nu gan ir dūša kosmētikas mīlei neņemt līdzi vairāk neko lieku ;) Bravo, Laura!

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan