Dove dušas želeju jaunpienācēji

26.07.15

Dove dušas želejas ir manas pašas iecienītākās un mīļākās, jo vienmēr ir uzdevumu augstumos, bet nesen tika mainīts dušas želeju sastāvs, kas tagad solās būt vēl mitrinošāks, nāca klāt arī jauns aromāts un vēl daži lielāka tilpuma iepakojumi, kas man liekas Dove produkti faniem ir lieliski svētki.
Go Fresh dušas želeju ar mandarīnu un Tiare zieda aromātu*  (3.39 €)
Iedvesmojošais un atsvaidzinošais produkts piešķirs ādai bagātīgu aromātu visas dienas garumā un padarīs katru mazgāšanās reizi par neaizmirstamu skaistuma rituālu. Pateicoties jaunajai un revolucionārajai Dove formulai, kā arī NutriumMoisture™ tehnoloģijai ar dabīgām sastāvdaļām, šis produkts nodrošina mīkstāku un maigāku ādu jau pēc pirmās mazgāšanās reizes.
Man ārkārtīgi patīk citrusa augļu - mandarīnu un apelsīnu aromāts, tāpēc, kad pasmaržoju šo jauno Dove dušas želeju, uzreiz sapratu, ka beidzot ir kaut kas radīts arī manam degunam, jo patīk vai nē, bet vairums GoFresh dušas želejas ir dikti saldas, tikai klasiskā vai gurķu un zaļās tējas ir manas iemīļotās, jo nav pārsaldinātas.
Pati dušas želeja ir bieza un kremīga, kas labi kalpo ne tikai ka attīrošais līdzeklis, bet arī - skūšanās krēms. Āda pēc dušošanās ir ļoti maiga un attīrīta, pat pēc tam īsti neprasās kāds losjons, tomēr ja āda ir sausāka ieteiktu tik un tā kaut ko uzsmērēt.
Es noteikti atkārtoti pirkšu šī aromāta dušas želeju, tikai ja vien būtu vēl tilpums lielāks.. visu jau laikam nevar gribēt uzreiz.

Ja interesē lielāka tilpuma dušas želeja, tad patiks šī, kas seko zemāk.

Gentle Exfoliating dušas želeja (~5.60 €)
Dove dušas želejai ar maigu skrubja efektu ir revolucionārs sastāvs un formula, kas ļauj ādai izskatīties starojošai un veselīgai. Tas ir iespējams, pateicoties vēl lielākam ādas mitrinošo vielu īpatsvaram dušas želeju sastāvā, vērtīgām eļļām un aromātiskiem augu un ziedu ekstraktiem. 
Dušas želejai ir diezgan ierasts aromāts, bet tās skrubja daļiņas sakaroties ar sūkli izšķīst un ir tik smalkas, ka pat nav īsti nav jūtamas. Kā jau visas dušas želejas tās ir ārkārtīgi krēmīgas, bet man šķiet, ka šīs ir pat kremīgākas ne citas, jo pieskaroties ādai ir sajūta, ka braukā pa tādu kā satīnu vai atlasu. 
Lielais 500 ml tilpums kalpos ļoti ilgu laiku. Domāju jaunu iepakojumu vajadzēs vien tikai ziemas pusē. 

Kopumā varu teikt, ka abas dušas želejas ir uzdevumu augstumos. Nu kā jau visas Dove dušas želejas, ja skatās tā globāli. Ja lielajā tilpumā būtu pieejama mandarīnu un Tiare ziedu aromāta dušas želeju, tad es to atzītu par pašu labāko dušas želejas atklājumu 2015. gadā.  

______________________________________________________
Dove produkti nopērkami veikalos Drogas un dažādos lielveikalos
Vairāk informācija - facebook lapa



* produkti, kas atzīmēti ar "*" ir dāvināti vai testēšanai piešķirti produkti, bet tas nekādā veidā neietekmēja manu subjektīvo viedokli
** fotogrāfijas no personīgā arhīva

10 comments:

  1. es laikam esmu viens no retajiem cilvēkiem, kas nekad nav lietojis Dove dušas želejas. :D Būs jāiet kaut kad pasmaržot. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Aromātiem ir plaša izvēle, bet vairums tie ir saldi, kā jau minēju. :) noteikti iesaku pamēģināt, ja patīk krēmīgas un tādas bagātīgas dušas želejas :)

      Dzēst
  2. Man no plaša patēriņa dušas želejām topā tagad ir Palmolive Feel Good, smaržo tik skaisti, ka esmu apburta. :) Dove dušas krēmi man arī patīk, bet neko no atjaunotā piedāvājuma mēģinājusi neesmu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jāpaskatās tās Palmolive būs. Kādreiz ļoti patika viņu dušas želejas :)

      Dzēst
  3. Ļoti patīk Dove dušas želejas. Ja stāvot pie lielā stenda ir jāizvēlās nākamā dušas želeja, tad pirmā izvēle vienmēr būs Dove! Būs jāpamēģina tā exfoliation dušas želeja, izklausās interesanti :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Iedomājies, man ir tāpat! Es tieši vēl stāvēju un domāju kādu dušas želeju ņemt nākamo un lai nebūtu baigi jākļūdās paņēmu dove ar tām skrubja daļiņām. :)

      Dzēst
  4. Pašlaik lietoju Dove pistāciju dušas želeju, jā, aromāts tai ir salds, bet man tas šķiet maigs un neuzbāzīgs. Būs jāiet pasmaržot mandarīnu versija :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man tieši otrādi - pistācija aromāts tā iesēžās degunā, ka jūtu vēl visu vakaru, tad mandarīnu ir patīkams, saldenakābs :) noteikti iesaku pasmaržot!

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan