Mēneša atskaite - jūnijs

01.07.15

Jūnijs man ir bijis ārkārtīgi grūts mēnesis, tāpēc, ka dabūju kārtīgi vēl pasvīst ar gala darbiem universitātē, bet tagad viss ir beidzies labi. Tikai viena atskaite un adiós RSU līdz septembrim! Tomēr, jūnijs man nesa smagus pārbaudījumus. Esot cilvēkam, kas grib darīt daudz un būt visur, man nācās izlemt, kādā virzienā vēlos  doties pa savu nākotnes taciņu. Lēmums bija grūts un maksāja man vakaros pat asaras, jo nesaprotu kāpēc izšķirošas izvēles ir tik grūti izdarīt. Es klausīju savai sirdsbalsij, kā to darījusi esmu vienmēr, tomēr jūtu nedrošību, un nezinu vai tas ir normāli. Man patīk, kur esmu šobrīd, vienu pakāpienu augstāk, tomēr tas starp ko man nācās izvēlēties, bija arī kas lielisks. It kā izvēloties vietu, kur vēlies būt tu esi laimīgs, tomēr ir tāda grūtsirdība par to no kā tev nākas atteikties. Laikam esmu cilvēks, kas grib izpatikt visiem, nevienu nepieviļot, tāpēc man ir tik grūti. Kā sagremot savas izvēles? Nekā. Tikai dzīvojot uz priekšu un ticot, ka izdosies. Nu jā, un tā nu tagad ir - man ir jauns darbs. Pavisam citā nozarē, kas man ir it kā jauna, bet tai pat laikā zināma. Es pat no laimes vai sprāgstu uz pusēm par vienu no projektiem, kas pavisam drīz realizēsies un tas manā karjerā ir labs jauns sākums. Kāds? Pienāks un laiks un es visu izstāstīšu!
Nometot savus jūnija akmentiņus no pleciem, pienācis laiks ikmēneša atskaitei, kurā stāstīšu par favorītiem, izlietotajiem produktiem un jaunpienācēju ģimeni.
Favorīti:
Rituals.. Ginkgo`s Secret roku balzams - ļoti patīk. Nēsāju to visu mēnesi sev līdzi somā. Lietoju to katru reizi pēc roku mazgāšanas, lai noņemtu velkošo sajūtu. Labi baro un kopj ādu. Neteikšu, ka absorbējas ļoti ātri, jo tomēr uzreiz nebūtu vēlams krāmēties ar papīriem vai ķerties pie rakstīšanas. (raksts)
Maybelline Color Elixir lūpu spīdums (725 Caramel Infused) - lietoju viscaur mēnesi un priekš tāda ikdienas lūpu spīduma kalpo lieliski. Ļoti atgādina L`Oreal lūpu lakas/spīdumus, tāpēc, ja īpašumā ir tie, tad nav nepieciešamība pēc šī steigties.
Oriflame The One Colour Unlimited Matte lūpu krāsa (Berry crush) - ja diendienā nēsēju Kiehl`s lūpu balzams vai maybelline lūpu spīdumu, tad šī lūpu krāsa man bija priekš izbraukumiem. Visur, kur es devos vakara pusē. šī lūpu krāsa lieliski izskatās kopā pat ar garo vasaras kleitu un saulesbrillēm. Berry Crush tonis ir superīgs, un ja pati lūpu krāsa velvetīga finiša un turas 5 stundas no vietas, tad nekā labāka šajā vasarā nemaz nevar būt. (raksts)
Oriflame Giordani Gold uzacu tuša (Brown) - tonis vai kas cits pie vainas, bet kopš pamēģināju šo, vairs vispār neņemu rokās savu iemīļoto Catrice uzacu tušu. Brown tonis ir vairāk ar siltu apakštoni un tā kā man ir sarkanīgs apakštonis matiem, tad tie labi kontrastē kopā. Labs krāsas pigments un noturība. (raksts)
Oriflame Giordani Gold Mineral ilgnoturīgs tonālais krēms ar SPF 15 (Porcelain) - kad izlietoju otro iepakojumu ar savu iemīļoto Catrice Nude Illusion tonālo krēmu, pamēģināju šo un iemīlējos. Tā sedzamība ir izteiktāka, tomēr tas lieliski izceļ sejā mirdzumu. Lietoju to kopā ar Beauty Blender, tāpēc patēriņš ir uz pusi lielāks, bet noteikti izlietošu visu.
Kiehl`s Ultra Facial Moisturiser SPF 30 sejas krēms - šis ir mans labākais draugs. Lietoju absolūti katru dienu, un vēl aizvien nespēju noticēt, ka SPF 30 var būt tik viegls uz ādas. Tas nav vispār jūtas, neatstāj baltas pēdas uz ādas un superīgi aizsargā ādu dienas laikā. Priecājos, ka esmu atklājusi tik labu sejas krēmu.
Dove Powder Soft antiperspirants rullītis - es neteikšu, ka šis ir labākais dezodorants, tomēr jūnija mēnesī mani nepievīla. Lietoju un priecājos! (raksts)
Maybelline Colorama nagu laka (tonis 426) - lietoju šo toni visa jūnija garumā uz kāju nadziņiem. Maigs, persiku jogurta tonis, kas viegli akcentē sakoptos nadziņus, un nēsājot sandales izskatās dikti akurāti. (raksts)
Pien- Dairy Spa putas sejas mazgāšanai - pagājušās nedēļas beigās tapa raksts, tāpēc detaļās neizplūdīšu. Tik zinu, ka drīz beigsies un noteikti pirkšu jaunu vietā. (raksts)
Bio2You organisks acu krēms ar smiltsērkšķi - es tiešām nepārspīlēju sakot, ka šis labākais acu krēms, ko esmu lietojusi kopš man paaugstinājās acu zonas jūtība. tfu, tfu, tfu, bet izņemot gadījumu ar RevitaLash, neesmu nevienu reizi likusi ārstniecisko smēri un diendienā lietoju tikai šos acu krēmu, kas superīgi mitrina acu zonu un mīkstina plānās līnijas. Žēl, ka ņem laukā no sortimenta. Skrēju meklēt vēl rezervi, bet daudz kur vairs nav pieejams.

Mīļākie aromāti - Lacoste eau de Sensuelle EDP un jaunās (2014. gada beigu) Lady Gaga Eau de Gaga 001. Lady Ga smaržas ir tiešs tiešs dublikāts Tom Ford Tobacco Vanille tikai bez vaniļas, bet ar laima piesitienu. Kārtīgs unisex aromāts! Lady Gaga smaržas ir ļoti piezemētas un tāds kā mature aromāts, bet tik ļoti "mans" aromāts, ka atļaujos to nēsāt vasarā. Savukārt, ja vēlos nedaudz saldāku tomēr arī ar rūgtumiņu, izvēlos vakara variantu no Lacostes. Svaigo upeņu nots burtiski atdzīvina saskābušu noskaņojumu.

Izlietotie produkti:
L`Oreal micelārais ūdens jaukta tipa ādai - sākumā teicu, ka nepatika, tomēr lietoju novērtējuma skala cēlās. Neteikšu, ka iepatikās ļoti, tomēr slikts nebija. Ja salīdzina ar slavēto Eveline micelāro ūdeni, tad šis ņēma dekoratīvo kosmētiku vienkārši perfekti nost.
Garnier Pure Active micelārais ūdens - noteikti iesaku pamēģināt. Šis ir mans šī gada top kosmētika noņemšanas produkts. Redzu kāds jau pretendē un gada nozīmīti!
Barbara Hoffman ziepes kosmētisko otu mazgāšanai - lietoju tagad jau trešo iepakojumu un jāsaka, BB sūkļiem tīri labi patīk. Mazgāju sūkļus katru dienu, tāpēc ziepēm patēriņš tik liels.
Pearl Drops Smokers baltinoša zobu pasta - šī ir zobu pasta pīpmaņiem un kafijas dzērājiem jeb tiem, kam nepieciešama minimāla zobu baltināšana. Pēc tam, kad sapratu, ka ogles zobu pastu nav tik viegli atrast, stāvēju vai pusstundu Drogās pie zobu higiēnas precēm un meklēju "īsto". Un atradu. Šī zobu pasta ir tik laba, ka man jau rezervē stāv vēl divas jaunas tūbiņas. Daudzi jautā par maniem zobiem, kas pēdējā laikā ir palikuši baltāki. Es lietoju tikai šo, Splat vai iepriekš Beverly Hills Formula melno zobu pastu un tas dod man to baltumu zobos.
Lush Catastrophe svaigā sejas maska - viena no iemīļotākajām Lush sejas maskām. Pāris reizes palietoju, jo nebija tik izteiktu problēmu, bet iztecēja termiņš un laika doties projām. (raksts)
Tējas koka eļļa - tā ir klasika manā kosmētikas plauktiņā, jo lietoju jau divas gadus konstanti. Vasaras sezonā lietoju biežāk, jo izmantoju katru reiz pēc epilācijas procedūras, lai nav ieaugušu matiņu un iekaisumu. (raksts)
Nivea Creme Care dušas krēms - biezs, putojošs un labi attīrošs. Ļoti atgādina Dove Mousse dušas krēmus.
Catrice Nude Illusion tonālais krēms - pats labākais tonālais krēms Drogās. Tas ir lielisks! Tagad lietoju Oriflame, bet kā izlietošu to, atgriezīšos pie šī. Ja esat laba, viegli sedzoša, krēmīga tonālā krēma meklējumos, tad šis ir ideāls variants!
Iwostin Capillin sejas krēms ar SPF - izlietoju un patika pavasara sezonai, tāpēc, viegli zaļais tonis labi maskēja sarkanumus.
Pien- ziepes rokām - rakstā pie Pien- produktiem minēju, ka šīs ir labākās šķidrās ziepes, ko esmu lietojusi. Nesausina un labi attīra.
Avon Simply Delicate calming intīmās higiēnas ziepes - man likās ziepes kā ziepes, jo īsti neko nedeva. Ļoti neitrālas emocijas par viņām.
Sonett roku ziepes ar rožu un lavandas ēteriskajām eļļām - šīs ir ļoti sausinošas ziepes.  Tā kā es rokas mazgāju ikdienā aptuveni 20 reizes, manas rokas nenormāli žūst. Aromāts ziepēm ir lielisks, un par manu pārsteigumu rožu aromāts ļoti iepatikās, bet ziepes žāvē roku ādu kā elle.
Splat Calcium zobu pasta - nekas īpašs. Vienīgais paraudziņš šajā mēnesī.
Schwarzkoft BC Bonacure Moisture Kick šampūns un maska - loti patīk šampūns, ka iegādājos par pilnā izmērā, bet maska, man nu tā, laikam ne īpaši. It kā nogludina matus un tādas lietas, bet nedod nekādus globālus uzlabojumus.

Pirkumi/guvumi:
Kaut kas kā vienmēr piemirsies, tomēr šī ir lielā čupa jeb jaunpienācēji manās mājās.
Pirmā jūnija diena sākas ar pārsteigumu no zīmola Artistry. Zīmola pārstāvji man laipni atsūtīja pamēģināt viņu skropstu tušu un lūpu krāsu, bet vēl līdz šim neesmu tām nemaz pieskārusies.Kamēr līdz jūnika beigām bija atlaides Artdeco kosmētikai nopirku ar 40% atlaidi Artdeco slaveno vasaras kolekcijas bronzeri (nr.4) par nepilniem 11 €.
Apmeklējot L`Oreal Makeup Genius aplikācijas pasākumu tiku pie goody bag ar L`Oreal dažādiem produktiem. Papildus sadarbībā ar Maybelline veidojot grimu ar The Nudes paleti (video), tiku arī pie šādiem un tādiem labumiem no Maybelline arī. Bija arī konkurss, kurš noslēdzās vakar un es jau esmu sazinājusies ar uzvarētāju.
Neveiksmīgais stāsts ar RevitaLash ir aprakstīts šeit, tomēr ļoti interesē pamēģināt Layla nagu laku un Nash argana eļļas matu kopšanas līdzekļu paraudziņus. Mēneša sākuma bija šādas un tās interesantas atlaides Dzintars veikalos, tāpēc devos pakaļ pēc melleņu un mango ķermeņa losjona, kas tagad jau ir ļoti iemīļots. par Pien- produktiem es laikam tagad runāšu līdz nelabumam, jo produkti mani ir ļoti iekarojuši. No dušas želeju sektors man ir vairāki jaunpienācēji - Dove, The Body Shop vīģes persiku, Fruttini zemeņu, Lovea kokosriekstu, kas smaržo pavisam citādi nekā ierastās kokosriekstu sintētiskās dušas želejas, un Rituals... Mandi Lulur limitētās kolekcijas dušas putas.
Kolekcijai ir pievienojušies arī divi jauni paštonējošie produkti no Organix un Rimmel (slavēts ārzemju blogos). Sāku kā ar otru elpu testēt arī Eveline Cosmetics produkciju un pirmā iepazīšanās notika man ar Faith in Nature sejas kopšanas produktiem. Viens no satraucošākajiem jaunumiem liekas ir Bio2You jaunais ķermeņa krēms ar meloni, jo līdz šim neesmu smaržojusi tik īstu melones aromātu, kas nav pārāk salds un sintētisks. Iesaku paskatīties, jo ir vēl daudz un dažādi viņiem aromāti tagad.

Šos rakstus paliek arvien grūtāk rakstīt, jo ar katru mēnesi produktu paliek arvien vairāk un vairāk.
Vēl no mēneša atskaites varu pateikt, ka jūnijā esmu noskatījusies tieši 10 jaunas filmas, izlasījusi 0 grāmatas un kā apsēsta esmu uzsēdusies uz Prāta Vētras "7 soļi svaiga gaisa" albuma.

Un viss, esmu sevi izsmēlusi!
Lai jums lielisks vakars, bet es dodos ģenerēt idejas

&z

16 comments:

  1. Jauns sākums vienmēr ir forši, ceru, ka tev viss izdosies! :) Man vēl nav sanācis pamēģināt Giordani Gold Mineral tonālo krēmu, taču atsauksmes tiešām ir labas. Tikko izlietoju arī TBS persiku dušas želeju - traki laba. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies par laba vēlējumiem :)
      Giordani domāju Tev patiks, jo dod tādu veselīgu mirdzumu ādai. Tik nezinu kā būs tev ar to noturību, jo es lieku visu laiku vēl pūderi pa virsu :)

      Dzēst
  2. Būs jāpamēģina zobu pasta - neesmu smokers, bet aktīvs kafijas dzērājs gan :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es ar neesmu nedz smokers, nedz kafijas dzērāja, tomēr ja zobu pasta ir laba, ignorēju uzrakstus :)

      Dzēst
  3. vareni guvumi un tuksojumi! Bio2you acu krems man ari loti patika, un sobrid lietoju ta "reinkarneto" versiju jaunaja iepakojuma (iespejams, ka ari ir parformulets nedaudz), ta ka galigi no aprites vins nav ara, tikai atdzimis jauna veidola :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Zini kā, es jau pirktu to atdzimušo versiju krēmam, tomēr bail kā vairumam notiek, nopērc un vairs nav tas, kas bija. Nedomāju, ka jaunais sastāvs ir ķīmiskāks, vienkārši tas var vairs nebūt tik ļoti barojošs un labs. :)

      Dzēst
  4. Jā jūnija jaunumu kaudzīte Tev ir krietni krietni paprāva. :)

    Bet par jauno darbiņu varu teikt tikai vienu - Veiksmi un Tev viss izdosies! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es kāpu uz galda, lai visu to sabildētu :D Šī ir viela pārdomām, ka varbūt ir pa traku nedaudz jau, un laiks piebremzēt.. :(

      Mīļš, mīļš paldies par uzmundrinājumu! :)

      Dzēst
  5. O! Normāla beauty blogeres jaunumu kaudzīte! Apsveicu! :)

    Par to darbu varu teikt tikai to, ka visas izvēles, ko mēs veicam ir cēloņu un sakarību kopums, kas vienmēr, savirknējoties, noved pie jaunas pieredzes un "barības" dvēselei un prātam. Savādāk nekad nav bijis un nebūs. Pat, ja sākumā liekas, ka izvēle ir bijusi nepareizā, nobeigumā viss saslēdzas skaistā ķēdītē ar jauniem cilvēkiem, piedzīvojumiem un karjeras izaugsmi. Es pati tagad eju šim cauri. Man arī drīz vien būs pirmā darba diena jaunā jomā, jaunā ēkā un pavisam nepierastā centra pusē :) Lai veicas! Un, atceries, ka visas izvēles, ko mēs izdarām ir mūsu pašu, ar to tās tik īpašas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Lai par visu šo uzrakstītu blogā un lietam, kas netika reprezentētās jūnijā, man paies viss jūlijs, tāpēc jādomā kā kompakti visu apvienot un savienot kopā :)

      Cik viedi vārdi! Paldies! :)
      Lai arī Tev veicās! Mums noteikti izdosies, jo citādi nevar būt!

      Dzēst
  6. Mani interesē Bio2You jaunie zieķi, gaidīšu atsauksmes! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sāku jau palēnām testēt un parādījās mazs aizspriedums par aromāta transformāciju vakara gaitā, tomēr mēģināšu vēl un tad uzrakstīšu rakstu :)

      Dzēst
  7. Lai viss izdodas! :)

    *Kas attiecas uz produktiem, es tevi pilnībā saprotu. Arī man ir sakrājusies kaudzīte ar jauniem produktiem... Citiem diemžēl būs jāpaliek aiz kadra, citi vēl tikai gaida savu rindu. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, Sant! ;)

      Kā tā, jāpaliek aiz kadra? Nepatīk vai neuzskati par vērtiem objektiem priekš raksta? Es noteikti gaidu rakstu no Tevis. It īpaši interesē jaunā Oriflame matu kopšanas sērija. :)

      Dzēst
  8. Starp citu, ogles zobu pasta ir nopērkama Prismā! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ogles zobu pastas ir jā pieejamas, bet es meklēju tikai Beverly Hills Formula, kas pagaidām ir tikai interneta pieejama :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan