F/W 15` grima tendences, kuras ir vērts pamēģināt

24.07.15

Man nepatīk runāt un stāstīt par gaidāmajām kosmētikas tendencēm jeb trendiem, jo man pašai ir tādi kā savi likumi un triki, ko katrā sezonā pielietoju, vienalga  ir tas aktuāli vai nē, tomēr skatos, ka pēdējā laikā maz vēršu uzmanību globālām kosmētikas tēmām, tad vēlos nedaudz laboties un padalīties ar, manuprāt, interesantākajām grima tendencēm rudens/ ziemas sezonām. Izvēlējos konkrēti šos trendus, jo tie man likās vairāk transformējami uz jebkuras sievietes ikdienas grimu. Man ļoti patika mājas lapas Fashionisers.com grandiozais 28 trendu apkopojums, tāpēc attēlus izmantoju no viņiem.
 Nekas jau diži arī šogad nav mainījies, tikai nācis klāt, piemēram, strobēšana. Uz sejas kā allaž paliek dabīgais un jaunavīgais grims ar daudz vaigu sārtuma, vai arī jaunums - 90to minimālisms. Jau kuru sezonu (trešo?) turpina spēlēt acu grimā Tvigijas ikoniskais grims, un uzacis - ja kādreiz tās modē bija tikai biezas un ķemmētas, tad šogad tām jābūt neakurātām un pat puiciskām, kas man liekas laikam nedaudz pa traku, tāpēc šeit par to nemaz rakstīšu. Uz lūpām, protams, tumšie un piesātinātie toņi, tomēr ar katru rudens sezonu paliek par tonīti tumšāk.
Papildinot par acu grimu, liekas, ka šogad rudenī vakara grima nelielie knifiņi jāliek pie dienas grima, kā piemēram, pludināts melnais zīmulis apkārt visai acij. Tāpat kopš ilgiem laikiem ir atgriezies melnais zīmulis ūdenslīnijā un bezkrāsainais spīdums lūpām. Kas tie bija par laikiem, ne?

Seja 
Vienīgais, kas man likās tiešām interesants un mēģināšanas vērts - strobēšana.

Šis ir temats par kuru runā visur! Nepārspīlējot - visur! Runā, ka tieši strobēšana būs jaunais kosmētikas apvērsums, tomēr es teikšu, ka tas ir interesants turpinājums konturēšanas-izgaismošanas trikam, tikai šeit pirmo vijoli spēlē izgaismotājs nevis konturēšanas pūderis.
Rudenī mērcējamies izgaismotājos un uz priekšu dāmas - lai seja vizuļo veselīgumā! No savas pieredzes varu teikt - kā vienreiz pamēģini izgaismotāju, tā uzsēdies kā uz narkotikām, jo tas tik loti atdzīvina sejas ādu un visu kopskatu.  

Acis 
Acu grimā izskatās, ka šogad valdīs dažādība. Melnais smokey grims ar zīmuļiem, melnais zīmulis uz ūdenslīnijas un persiku acu ēnas.

Pludini, pludini, pludini
Priekš manis šis ir vairāk tāds vakar smokey variants uz ātru roku. Es tā bieži darīju, kad nebija laika ķēpāties ar ēnām, bet vakarā ir gaidāms kāds saviesīgāks pasākums. Kārtīgi viscaur riņķī acij melnais mīkstais zīmulis un pludini, pludini, pludini. Vai priekš ikdienas? Man nē, bet iekļāvu savā izlasē, tāpēc, ka šāda veida acu grims vienmēr ir simpatizējis, un tas ir mīts, ka šādi sapludināts zīmulis padara acis šaurākas, jo es ar savām mandeļveida varu pierādīt pretējo.  

Melnā robeža
Ja sapludinot melno zīmuli acis nepaliek vizuāli šaurākas, tad šādi darot mēs zinām - acis būs šauri šauriņas. Domāju, šādā veidā zīmuļu nēsāšana izraisa alerģiju, jo burtiski ne pārāk sen, visas dāmas kā trakas krāsoja iekšējo ūdenslīniju. Pamēģināju arī es un secināju - bez pludināšanas krastā netikšu. Varbūt nostaļģiskas atmiņas par kādreizējo skolas modi, bet tagad tā vairs nedarīšu. Manu interpretāciju var redzēt zemāk.

Ar siltām atmiņām par vasaru
Šis gan liekas kaut kas jauns, jo šādi toņi parasti dominē pavasaros un vasarās, bet tagad jau rudenī un ziemā. Kādreiz baidījos no šiem toņiem, bet tad sāku eksperimentēt un sapratu, ka mazās devās, dod apbrīnojamu rezultātu. Nezinu par ziemas mēnešiem, bet rudenī velkam laukā visas savas persiku ēnas, bet ja nav, tad tam labi kalpo arī vaigu sārtums. Es pati dažkārt uz acīm lieku savu Artdeco vaigu sārtumu 05 (copper peach) tonī.
avots
Lūpas
No vienas pie otras
Pats labākais saldajam ēdienam paliek beigās. Priekš manis rudens un vasaras ir tās sezonas, kurās tā gribās izrauties no ierastajiem bēšajiem toņiem un kopš iemācījos beidzot smaidīt, tā sapratu, bet kāpēc nenēsāt košākas lūpu krāsas. Katrai sievietei piestāv tumšāks lūpu krāsas tonis, tomēr patika un piestāvēšana ir jāizvērtē individuāli. Es dievinu ogas, fuksiju, bet šoruden par fuksiju nedaudz jāpiemirst. Ja sarkans, tad tāds sarecējušu asiņu sarkans, ja ar ogu apakštoni, tad - tumšs. Protams, var vēl tumšāk - melnī lillā, brūns utt. Tomēr skaistulēm, kas mīl palikt pie dabiskā, kas arī nav slikti un tādas atpūtas dienā droši varam nēsāt arī pavisam dabiskās nude lūpas vai vienkārši caurspīdīgu lūpu spīdumu, kas ir tāds jauns atkalatgriešanās hits.


Man patīk pēc šādiem apkopojumiem arī kādu reālu pierādījumu tam, ka tas ir nēsājams. Protams, es pieskaņoju savām vēlmēm un gaumei, bet zemāk mana interpretācija rudens/ziemas kosmētikas trendu grimam. 
Kopumā šim grimam izmantoju 6 produktus un patērēju 10 minūtēm sava laika. Princips vienkāršs - neitralizēti sarkanumi, izgaismota āda, izķemmētas uzacis, akcentēta skropstu līnija un galvenā lomā - košās lūpas. Bez šī toņa, es ceru, ka saņemšos pietiekami daudz drosmes, lai izietu ielās ar matēti brūnu lūpu krāsu, jo lai arī cik skaists ir šis lillīgais ogu tonis, kurš dzīvē ir stipri tumšāks, tas prasa noskaņojumu un gribu.
Grimā izmantoju:
  • Artdeco Camouflage korektors (nr.6)
  • Catrice Prime and Fine watterproof pūderis
  • Catrice LE  Nude Purism izgaismotājs
  •  Oriflame The One Khol acu zīmulis (black)
  • Artdeco Mineral  Lip Styler LE Talbot&Runhof  lūpu zīmulis ( 42 - cherry blossom)  
Jūs bieži sekojat līdzi tam, kas ir aktuāls grima tendencēs kādā sezonā?


*visi fotogrāfijas no Fashionisers.com, izņemot manis pašas uzņemtās


4 komentāri:

  1. Tavs makeup izskatās satriecoši... par melno zīmuli, gan izpludinātu tā nekārtīgi visapkārt acij, gan ierāmētas acis man vienmēr ir patikušas un patiks, neņemot vērā ir modē vai nav.... arī oranžas sarkanas rozā acu ēnu nekārtīgs krāsojums.... tāpat rudenī krāsošu zilas acis, jo tas, kas nav modē vienmēr ir visskaistāk....

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Jā, tā nu ir, ka tās lietas, kas nav modē ir visskaistākās :)

      Dzēst
  2. Foršas lūpas! ;) man pat klientes prasa jau strobēšanu ;) pirms Londonas uzfilmēju vodeo tieši par strobēšanu, centīšos nākamnedēļ publicēt. Man šis izgaismošanas trends patīk DAUDZ vairāk kā konturēšana. :) un es tiem Trendiem sekoju minimāli, jo mūsu sievietes ir vairāk elegantas kā stilīgas :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies!
      Redz kā, mūsdienās sievietes ļoti stingri seko līdzi aktualitātēm kosmētikā. :) Noteikti gaidīšu video par to!
      Pēdējās teikums, vienkārši desmitniekā! Jā, kad esi jauns un smuks, tad visu var lietot, bet kad esi vien tikai smuks un vairs ne tik jauns, tad tiešām ir pamanīts, ka sievietes izvēlas elegantas lietas. Man liekas, ka tas ir pat ļoti skaisti, jo ieturēts un apdomāts grims ir nenovērtējams skaistums ;)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan