Pārskats: Nivea Aqua Effect Soothing attīrošās putas sejai

27.07.15

Manā vasaras sejas kopšanas rituālā sejas putas nav nekāds svešinieks. Ziemā es lietoju vairāk treknākus attīrošos produktu kā, piemēram, eļļas, balzamus un eļļas gelus (gel-oil), bet vasarā man prasās kaut kas maigāks, bet tikpat efektīvs, tāpēc priekšroku dodu putām. Pagājušajā mēnesī burtiski dievināju Pien- Dairy Spa putas, bet kad tās negaidīti beidzās, vajadzēja momentānu rezervi, tāpēc skrēju un ķēru pirmo, kas pa rokai un nav mēģināts.
Attīrošās putas Nivea Aqua Effect ir īpaši izstrādātas, lai mitrinātu Jūsu ādu attīrīšanas laikā. Revolucionāra formula ļauj aizmirst nepatīkamo sausuma sajūtu un ādas savilkšanu tīrīšanas laikā. Maiga un viegla putu konsistence dziļi attīra ādu, vienlaicīgi to intensīvi mitrinot. Izsmalcināts aromāts padara putu lietošanu vēl patīkamāku.
Kad nonācu svarīgās izvēles priekšā - kombinētai vai sausai sejas ādai, man galvenais nosacījums bija, lai der jūtīgai ādai, tāpēc par labu kritu putām, kas paredzētas sausai ādai.
Iepakojums kā jau visām putām vienāds, bet jāuzslavē, ka dozators ir kārtīgi nostrādāts, jo nav jāuztraucas, ka sāks pa malām kaut kas tecēts laukā vai vienkārši sabojāsies sistēma.

Putām ir ļoti patīkams aromāts, ko dod mandeļu eļļas ekstrakts, kas varbūt nedaudz atgādina kaut ko pūderīgu vai Isana nagu lakas noņēmēju, kad tas izgarojis un paliek tikai saldenais aromāts, bet man tas liekas tīri pieņemams.
Putas ir tādas nedaudz samtainas un maigas, tāpēc tās nākas lietot diezgan daudz vienā reizē. Ikdienā es tās lietoju no rītiem, lai pamodinātu seju, kā otro attīrošo soli, lai noņemtu dekoratīvu kosmētiku un citreiz pat vakaros, tāpēc attēla jūs redzat vien 2,5 nedēļas lietas putas, kas ir maz, bet tajā pašā laikā daudz, jo lietoju ikdienā vairākkārtīgi.
Kā jau minēju putas ir samtainas un maigas un tā būs diezgan liela problēma, ja vēlaties izmantot kā kosmētikas noņēmēju, jo putas ja nelieto neko citu, nāksies putot pat trīs reizes, lai atbrīvotos no kosmētikas. Piemēram, Pien- putām pietika ar vienu reizi. Pēc noskalošanas, ādu nedaudz velk, ber rēķiniet- man nav izteikti sausa āda, tomēr velkošo sajūtu jutu.

Ja man ir jāsaka savs verdikts par putām, tad es teikšu, ka labāk piemetu vēl 4 eiro klāt (pilnā cena 6 € ar centiem) un nopērku Pien- putas, kas nesausinās, būs daudz ekonomiskākas un noteikti patiks sausas un jūtīgas ādas īpašniecēm. Tās nav sliktas, tomēr negaidiet no tām nekādas brīnumus. Es tās lietoju un nekas slikts nav noticis, bet bez laba mitrinoša krēma neiztikt.

p.s. Es uz četrām dienām dodos prom darba izbraucienā uz citu pilsētu, bet raksti būs. Es jau laikus pacentos, lai lasīt jums ir ko. Šīs putas man seko arī līdzi ceļa somā!

_________________________________________
Nivea produkti nopērkami veikalos Drogas un dažādos lielveikalos
Cena - ~ 6.50 €
Vairāk informācija - mājas lapa, facebook lapa



* šis nav produkta sponsorēts raksts
** fotogrāfija no personīgā arhīva

4 komentāri:

  1. Jau gaidīju atsauksmi par šīm, izsklausās, ka tomēr viduvējas. Domāju iegādāt Siberica putas, par tām ir dzirdētas labas lietas :)

    http://zanesfashionblog.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
  2. Siberika putas man ļoti patika. Tiesa, neesmu sen jau lietojusi, bet atmiņā labi palikušas :)

    AtbildētDzēst
  3. Man kaut kā putas izkritušas no aprites. Pēdējās, ko lietoju bija Madaras pirms kādiem 3 gadiem.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man liekas, ka vienkārši putām ir norietējis tas slavas gājiens, jo tagad ir tik daudz citu formātu sejas attīrītāji, kas patīk labāk. Es pati putas nebiju lietojusi jau aptuveni pusotru gadu pirms pamēģināju Pien- putas. :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan