Jaunums: Fruttini My Daydream is Strawberry kolekcija

25.07.15

Arī laiskai vasaras pēcpusdienai tagad ir savs aromāts! Pirms mēneša Fruttini saimei klāt nāca 6 jaunas kolekcijas ar patiesi atspirdzinošiem un vasarīgiem aromātiem (garšām?). Kādreizējās trīs kolekcijas (marakuja, zemenes un apelsīns) nu ir nomainījušas ne tikai jauns iepakojums, bet arī citi aromāti. Man nav mīļāko ogu, tomēr vasaras visvairāk simbolizējas ar dārza zemenēm, tāpēc par labu kritu zemeņu dušas želejai un izsmidzinošajam līdzeklim.
Sākumā mans plāns bija pamēģināt kivi aromātu, jo nemīlu šķebinoši saldus kopjošos līdzekļus, bet ieejot Drogās, sapratu, ka kivi ir pārāk sintētisks. Tiesa aromātus vērtēju pēc izsmidzināmā līdzekļa aromāta, jo tie vienmēr ir ķīmiskāki.
Visās kolekcijās (arbūzs, mango, marakuja jeb pasiflora auglis, kivi, ķirsis un zemene) ir pieejami 3 produkti - dušas želeja, ķermeņa losjons un izsmidzināms ķermeņa atsvaidzinātājs.
Manā īpašumā nonāca divi produkti no šīs manis izvēlētās zemeņu sērijas, jo man mājās stāv rindā 7 citi ķermeņa losjoni un vēl viens man noteikti priekš kolekcionēšanas nav nepieciešams.
Godīgi teikšu, ka iepriekš šos Fruttini produktus neesmu lietojusi, jo man visi aromāti ir likušies pārāk sintētiski, lai mēģinātu.

Dušas želeja
Manā skatījumā dušas želejai nav diez cik parocīgs iepakojums, jo kad plaukstas paliek slapjas, tūbiņa slidinās pa rokām tā, ka nav iespējams īsti neko izspiest.
Aromāts dušas želejai ir patīkams, tāpēc, ka viņš ir tāds atspirdzinošs, tik stipri nejūtas tas sintētiskums.
Puto dušas želeja labi. Ir diezgan ekonomiska, bet man, personīgi, nepatīk formula. Tā attīra ādu lieliski, tik tiešām, tomēr sausas ādas īpašniekiem, tā būs elle, jo ir sajūta, ka ādu velk čokurā. Protams, bez laba losjona nekad neiztikt, bet es tikai brīdinu.

Izsmidzināms ķermeņa atsvaidzinātājs
Vienīgie šāda ķermeņa atsvaidzinātāji lietoti no Avon, kas man ir tādi kā skolas laika kulta produkti pēc sporta stundām, bet tagad tie visi man liekās pārlieku ķīmiski un aromāta sensoru galinoši.
Man ļoti patīk, ka šim atsvaidzinātājam dozators veido plata leņķa migliņu, lai pie izsmidzināšanas spētu noklāt plašu laukumu. Tādai kārtīgai atsvaidzināšanai pietiek ar trīs pūtieniem.
Uzreiz pēc izsmidzināšanas, aromāts ir tāds kā saldai zemeņu zaptei, bet jau pēc 10 minūtēm aromāts pārvēršas par tipiski sintētisku aromātu un tā noturas vismaz divas stundas.

Kopumā jāsaka, ka dušas želeja man šķiet kā jau ierasta dušas želeja, bet ķermeņa atsvaidzinātājs būtu tiešām riktīgi foršs produkts ja ne tas ķīmiskais aromāts, jo man ārkārtīgi nepatīk pārlieku saldi aromāti, bet tādām kārumniecēm, noteikti iesaku pasmaržot šo konkrēto atsvaidzinātāju, jo no visiem šis man likās pats pieņemamākais un gardākais!

_________________________________________
Fruttini produkti nopērkami tikai veikalos Drogas
Cenas - ~ 4 €
Vairāk informācija - mājas lapa, facebook lapa



* raksts satur testēšanai piešķirtu produktu no Drogas Latvija pārstāvjiem, tomēr tas nekādā veidā neietekmēja manu subjektīvo viedokli
** fotogrāfija no personīgā arhīva

2 komentāri:

  1. Tu esi malacis Zanda, man vienmēr prieku sagādā Tavs godīgums, Tu godīgi vienmēr informē, kurus produktus Tu pērc pati, kurus Tev piedāvā testēšanai, nevis kā viena cita blogere, kura testējamos produktus nosauc kā pašas pirktos, man patīk arī Tavs godīgais viedoklis par produktiem. Parasti man patīk neuzbāzīgi aromāti, bet pagājušajā rudenī, kad bija nomākts noskaņojums, saldā, spēcīgā fruttini zemene bija tā, kas mani atmodināja un deva enerģija, kaut arī iepriekš neko tik saldu nelietoju. Zemene ir noturīga, tikai žēl, ka marakuja, es gan nezinu kā ir ar jaunā dizaina marakuju, izplēn pēc neliela laiciņa, bet tās skābenais aromāts manam degunam ļoti tīk. Gribas pamēģināt kaut ko jaunu no fruttini produkcijas, tagad atkal esmu ar aromātiem uz tu, bet astmas dēļ kādu pusgadu nevarēju lietot ne smaržas, ne sprejus, ne ķermeņa vai roku krēmus ar kādu aromātu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies par labajiem vārdiem! :) Diemžēl dzīvojot pasaulē, kur mēs ikdienā ar savu taisnību varam ieskriet vien sienā, šeit, kur rakstu vairāk kā stāstu draudzenēm, vēlos palikt maksimāli godīga un taisnīga.
      Kādreiz, kad ar mirdzēja vēl zvaigznītes acīs, produktos meklēju tikai to labāko, bet tagad es vērtēju ne tikai labās lietas, jo ne viss visā var būt labs, bet ir jāsaprot tā nav kā piekasīšanās, es vienkārši analizēju produktu no visām pusēm. :)
      Aromāti tas ir noteikti sarežģīti un ja ir tādas problēmas, tad man vispār liekas, ka aromātos baigi jāuzmanās. Marakuju kādreiz smaržoju un no visām, Tev taisnība, tā likās tāda patīkami saldeni-skāba. :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan