Artistry Lenght&Definition skropstu tuša un Sheer lūpu krāsa

16.07.15

Mana pirmā vasaras diena iesākās ar patiesi lielisku pārsteigumu no Artistry kosmētikas. Šādas un tādas lietas es jau biju pamēģinājusi, tomēr tagad man bija izdevība pamēģināt arī Artistry kosmētikas pamatsortimenta produktus, kas arī likās tik pat aizraujoši un interesanti, jo kā jau esmu vairākkārt minēju - tie, kas ir pamēģinājuši šo kosmētiku, ir absolūti sajūsmā par tās kvalitāti.Šoreiz izmēģināju bieži neredzēta koncepta skropstu tušu un lieliski atbilstošu vasarai lūpu krāsu.
Artistry Signature Eyes Length & Definition skropstu tuša (24 €)
Ražotājs 
Skropstu tuša, kas nesmērēsies, neizplūdīs un nekādā citā veidā mitruma ietekmē nemainīsies. Skropstu tušas FlexFX formula līdz 70% iztur karstuma un mitruma ietekmi, tādēļ tā neizsmērēsies visas dienas garumā. Savukārt, OptiLenght birstīte rūpējas, lai katra skropsta visā to garumā ir nokrāsota sniedzot atdalītas un izteiksmīgas skropstas. Skropstu tuša ir oftalmologu pārbaudīta un ir droša kontaktlēcu nēsātājiem.
Man kā diezgan dramatisku skropstu cienītājai ieraugot šo birstīti nebija sevišķi uzmundrinošas asociācijas, tāpēc tā ilgu laiku (gandrīz 3 nedēļas) stāvēja neatvērta, tomēr pienāca diena, kad nolēmu - laiks pamēģināt.
Man bija taisnība par efektu . Tā tiešām dod tādu viegli izķemmētu, izteiktu skropstu efektu, un kaut kā savienojumā ar to, ka laukā ir diezgan karsts laiks (lai arī dažkārt mūs patraucē lietus), man tāds efekts šai sezonai patīk, tāpēc kopš pamēģināšanas dienas, ikdienā vai nu nekrāsoju skropstas vispār vai tikai šo.
Vienā kārtā skropstu tuša viegli iekrāso un pieķemmē skropstas. Uzklājot papildus nedaudz bronzas vai zelta toņa ēnas, uzreiz rodas iespaids, ka pie spoguļa ir pavadīts ilgāks laikā kā 10 minūtes. Savukārt klājot divās kārtās skropstas izskatās ļoti izteiksmīgas un atliektas, un atliekums visas dienas laikā turas.
Efekta ziņā šī tuša mani mazāk pārsteidza kā noturības pārbaudē. Respekts pret šo skropstu tušu pamodās dienā, kad laukā gāza lietus un es nebiju paņēmusi lietussargu. Ejot pa Merķeļa ielu uz sabiedrisko transportu, es visu laiku pie sevis skaitīju mantru - lūdzu, kaut acis neizplūst melnas. Kad tiku jau zem nojumes, kurai diža jēga vairs nebija, jo džinsi un džinsa jaka bija tā caursūkuši ūdeni, ka tālāk nekur, bet skropstu tuša nebija izplūdusi.  Vispār.
Tas notika tāpēc, ka šī skropstu tuša noņemas tikai ar siltu ūdeni. Latvijā vispopulārākā no šāda veida tušām ir Kanebo Sensai 38° apjoma skropstu tuša, ko atceros strādājot vēl parfimērijas veikalos lielīja teju katra, kas meklēja līdzīga formāta tušas, tomēr Latvijā, teiksim, tā vēl aizvien ir deficīta prece, lai gan , pie mūsu mainīgajiem laikapstākļiem nekas labāk nav izgudrots.
Es vispār nemīlu ūdensizturīgas tušas, jo tās vienkārši nav iespējams noņemt, tāpēc šī ir ļoti parocīga, ka turēsies kā nindzja, bet saskaroties ar siltu ūdeni, nonāks bez problēmām.
Bet, man bija nelielas problēmas ar noņemšanu, jo vasaras sezonā māja netiek cirkulēta 24h ar silto ūdeni, tāpēc tīri kā gribi, bet ar aukstu viņa nenonāks nost, tāpēc meklēju alternatīvos variantus un vienīgais, kas tika galā godam ar noņemšanu ir Clarins Pure Melt Cleansing Gel želeja-eļļa, jo eļļas bāzes produkti var noņemt tādu tušu. Bet jautājot kā ir noņemt ar silto ūdeni, atbilde vienkārša - vieglās masējošās kustības ar pirkstu galiem vai dvielīti, un šķiedru veidā nelielu berzēšanu, tuša pazudīs bez pēdām.

Artistry Signature Color Sheer lūpu krāsa (27 €)
Ražotājs
Nodrošina lūpām īpašu mīkstināšanu un nogludināšanu, kā arī kondicionēšanu un mitrināšanu. Izstrādāta uz caurspīdīgas bāzes, kas nodrošina dabisku lūpu toni.
 Lai arī lūpu krāsa saucās Sheer, uz lūpām tā klājas daudz izteiksmīgāk nekā limitētās kolekcijas Indigo Skies lūpu krāsa. Tonis Candy ir, moderni sakot, hibrīdtonis. Ne bārbijrozā, ne košļeņu rozā. Es vairāk teiktu tādu rožlapiņu vai lilliju ziedu rozā. Papildus interesantajam tonim klāt ir sudraba spīguļi, kas rada optisko ilūziju palielinot lūpu apjomu. Runājot par noturību, neko dižu neizcelšu. Parasta noturība, bet pozitīvais ir tas, ka no lūpām pazūd pakāpeniski, nesēžoties rieviņās.
Es teikšu, ka tonis piestāvēs kā silta, tā auksta ādas toņa īpašniecēm.
Kopumā jāsaka, ka skropstu tušu noteikti turpināšu lietot visas vasaras garumā, jo tās efekts un noturība ir tieši tas kādu man tagad arī vajag. Lūpu krāsa gan īsti ne ar ko nelikās īpašāka, tāpēc tā nonāca manas mammas rokās, kas vasaras sezonā dievina šādus toņus. Viņai gan šī lūpu krāsa ļoti iet pie sirds.

_________________________________________
Artistry kosmētika nopērkama pie Amway kosmētikas izplatītājiem
Vairāk informācija - mājas lapa


* raksts satur testēšanai piešķirtu produktu no uzņēmuma Amway pārstāvjiem, tomēr tas nekādā veidā neietekmēja manu subjektīvo viedokli
** fotogrāfijas no personīgā arhīva

2 komentāri:

  1. Cik kārtās tuša? efekts tāds dabīgs, kā man patīk. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Abos attēlos tuša ir vienā kārtā :) Ar šo skropstu tušu man neprasās tādas kepīgas vai zirneklīgas skropstas.

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan