Pārskats: Maybelline Color Sensational Color Elixir lūpu laka

12.07.15

Par šiem lūpu spīdumiem nemaz nebija domāts rakstīt, jo jau vairākkārt tiku minējusi, ka ļoti atgādina L`Oreal lūpu spīdumus/ lakas, tomēr pēdējo mēnešu laikā tik ļoti ikdienā viņus lietoju, ka no manas puses nebūtu īsti godīgi par tiem neizstāstīt, tāpēc beidzot saņēmos pastāstīt par šiem lūpu spīdumiem, kas pie mums jau bija ilgi gaidīti.
Maigais, vieglais sastāvs lūpām sniedz mitrinošu šķidro balzamu, kas tās sagatavo intensīva, bagātīga toņa uzklāšanai. Tīrie pigmenti nodrošina piesātinātu krāsu, kas nekad nesastājas lūpu rieviņās. Unikālās formas aplikators nodrošina ātru un precīzu uzklāšanu.
Lai arī Color Elixir tiek sauktas par lūpu lakām, es vairāk sliekšos, ka tie ir lūpu spīdumi, jo man lūpu laka asociējas ar kaut ko tiešām noturīgu, gluži kā biezāku lūpu tinti.
Pirmais, kas uzreiz krita acīs, ir tas, ka šiem spīdumiem ir ļoti lakonisks iepakojums. Sākumā domāju, ka īsais rokturītis nepatiks un būs diezgan neveikls priekš normālas uzklāšanas, tomēr pieradu un nav nekāda vaina. Tā krāsa, kas sākumā šķiet ir pats spīdums, ir tikai plastmasa futlāris, kas ir vairāk tikai dizaina elements.
Lasīju, ka ir cilvēki kam nepatīk šo spīdumu aromāts, bet es teikšu, ka nav ne vainas, ja rēķina, ka ļoti nevaru ciest pārsaldinātu spīdumu smaržu. Aromāts ir saldens, tomēr ne tāds, kas stundām sēž degunā un traucē.
Uz lūpām tie visi jūtas vienādi - maigi un balzamīgi, gluži kā ar vazelīnu. Turas aptuveni trīs četras stundas, bet vairāk noteikti nē.
135, 500, 725
Lai spīdumi parasti asociējas ar kaut ko puscaurspīdīgu un neizteiktu, tad šie ir ļoti intensīvi lūpu spīdumi, jo pietiek pat ar vienu plānu kārtiņu, lai redzētu patieso intensitāti.
Protams, tas, kāds tonis sanāks sajaucoties kopā ar savu dabīgo lūpu toni, ir ļoti individuāli. Zemāk varat redzēt kā šie toņi sajaucas ar vidēji tumšu dabīgo lūpu toni, bet ja lūpas no dabas ir blāva toņa, tad krāsa  būs daudz tīrāka un izteiktāka.

135 Raspberry Raspsody
Šis ir tonis, kas man allaž asociēsies ar manas mammas iecienītāko lūpu krāsas toni. Pirms vairākiem gadiem viņai ļoti patika nesāt tādas kārtīgas lillā lūpu krāsas un viņai pie nedaudz tumsnēja ādas toņa ļoti labi piestāvēja, bet atceros, ka reiz es pati pamēģināju un izskatījos pēc zombija, tāpēc tā bija man ka tāda alerģija pret šo krāsu :D
Ievads tik garš, tāpēc, lai pateiktu, ka nav jābaidās no šāda lillā toņa, kas šķiet ir neglīts visā savā godībā, patiesībā izskatās burvīgi teju uz daudziem ādas toņiem. Vajag tikai uzdrīkstēties. Neteikšu, ka esmu fans tam, ja ir ļoti, ļoti auksts ādas tonis, ka krāso tik aukstu toni vēl, bet ja ādas tonis ir neitrāls vai ar siltu piesitienu, tad izskatīsies ļoti labi, bet tas ir tikai manā skatījumā.
Ikdienā šo toni nēsāju tikai tad, kad gribās kādu izteiksmīgāku akcentu.

500 Mandarine rapture
Jūs zināt manas attiecības ar oranžajiem un koraļļu toņiem. Tie vienkārši man nepiestāv. It kā pēc ādas toņa jā, bet neiet kopā līdz galam.
Tomēr pamēģinot šo, un atklājot, ka kombinācijā ar manu dabisko lūpu toni tas vairāk izskatās tomātu sarkans, un tā kā sarkans man piestāv, sapratu, ka šis tonis nav peļams. Tāpat kā 135 tonim arī šim sastāvā ir sīki mirdzumiņi, kas sniedz tikai papildus mirdzuma ilūziju un tas arī viss. Uz lūpām spīdumi nemaz nejūtas.
Šo toni nēsāju ļoti reti, tomēr tas ir tāds kārtīgs, manuprāt, vasaras vakaru tonis, kad negribās tīri sarkanu vai smagnēju toni.

725 Caramel Infused
Pēdējo divu mēnešu laikā šis ir mans ikdienas iecienītākais tonis, ko nēsāju līdzi rokassomiņā katru dienu. Tā tonis ir bēši brūns, kas liekas pats garlaicīgākais tonis uz planētas, tomēr neitrālam ikdienas darba grimam man tas der ļoti labi, jo nav nepieciešams ne spogulis pie rokas vai kas cits, tas vienmēr izskatīsies vienlīdz labi. Domāju šis tonis būs ne tikai mans vasaras favorīts, bet arī rudens un ziemas.
Mīnuss, ko pamanīju nēsājot to līdzi - iepakojums kārtīgi nobružājas un vairs nav tik akurāts kā sākumā.

Ja vēlaties redzēt kā šie spīdumi izpaužas darbībā, šeit ir apskatāms video, kuru veidoju sadarbībā ar Maybelline The Nudes peleti, kuru vēl līdz 17. jūlijam ir iespējams iegūt savā īpašumā. Iesaku piedalīties, jo katru dienu var laimēt pa vienai paletei. Detalizētu informāciju meklējiet linkā uz video.

_________________________________________
Maybelline New York kosmētika nopērkama veikalos Drogas, lielveikalos un internetveikalos
Cena - 9.99 €
Vairāk informācija - mājas lapa, facebook
Raksti no citiem autoriem - Alises pasaule, Artas`s place un Lavander sparks


* raksts satur testēšanai piešķirtu produktu no zīmola Maybelline New York pārstāvjiem, tomēr tas nekādā veidā neietekmēja manu subjektīvo viedokli
** fotogrāfijas no personīgā arhīva

4 komentāri:

  1. Man arī patīk Caramel Infused - līdzīgs L'Oreal Molto Mauve, kuru nēsāju ļoti bieži :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Molto Mauve tiesa gan vairāk sliecās uz auksti violeto, bet šis ir tāds kārtīgs karameļu, tomēr uzklājot efektu, tiešām dod vienādu :)

      Dzēst
  2. Es tāds cilvēks, ka mans ikdienas tonis būtu Mandarine, bet Tev visi izskatās ļoti labi. Caramel man ļoti atgādina vienu citu lūpu spīdumu no Mayballine, kurš manai mammai ļoti piestāvēja, bet esmu ievērojusi, ka man tādi nepiestāv.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ar tādiem ka Caramel Infused man ir gājis visādi. Sākumā, pirms 7 gadiem man nenormāli patika. Visu gribēju brūnos toņos, bet vēlāk sapratu, ka man tādi toņi nemaz nepiestāv un likās tādi fū! veci, bet kad modē atkla nāca brūnie toņi uz lūpām kaut kā iemīlēju un sapratu, ka tīri ok patīk. :)
      Paldies par komplimentu :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan