5 jaunumi skaistumplauktā: aprīlis

30.04.18

Šoreiz, 5 jaunumu rakstā, vairāk sejai paredzētie produkti, un izteikti vairāk dekoratīvie produkti, bet tos vairāk ikdienas gaitās mainu, tāpēc gribas pastāstīt, kas labs atklāts.
L'Oreal Hydra Genius Aloe Water mitrinošs krēms normālai/taukainai ādai
Produkts, kas tika ļoti slavēts ārzemju blogos. Un es teikšu, ne velti. Lai arī, teorētiski, tas skaitās kā sejas mitrinātājs/krēms, es Hydra Genius Aloe Water uztveru kā serumu, tāpēc arī vērtēšu vairāk kā serumu.
Paredzēts, lai intensīvi mitrinātu sejas ādu visas dienas garumā. Sastāvā alvejas ūdens un hialuronskābe. Tātad, pēc sastāva, man jau liekas, ka kārtīga seruma īpašības.
Pēc konsistences ļoti viegls produkts, uzklājot uz ādas iesūcas teju uzreiz. Tāpēc es vairāk definēju šo kā serumu, jo tikai kombinēta, taukaina vai normāla āda var lietot tik plānas konsistences krēmus, kas vairāk un gelu bāzes, bet sausai ādai ar to būs pa maz. Pat man ikdienā tomēr gribas kaut ko bagātīgāku, tāpēc, vispirms, lietoju šo, un pa virsu seko kārtīgs krēms. Tas pats arī vakaros.
Man ļoti patīk produkta iepakojuma milzīgais tilpums (70 ml), arī paša produkta spējas, bet tas patiks tikai tiem, kuriem patīk vieglas, netaukainas konsistences produkti, kas ātri absorbējas ādā un sniedz mitrinošu sajūtu. Starp citu, šis ir īstais laiks, kad Hydra Genius produkts varētu ļoti patikt, jo intensīvi mitrina, bet nesatauko ādu.

Oriflame Giordani Gold Youthful Radiance Elixir sejas bāze
Sejas bāze paredzēta, lai sniegtu ādai nelielu mitruma devu, viegli izlīdzinātu ādas virsmu un piešķirtu dabisku, izgaismotu izskatu. Gela konsistence, kas patīkami uzvedas uz ādas, pēc uzklāšanas ir nedaudz jūtama viegli lipīga sajūta, toties tonālais krēms labāk "pielīp" pie ādas. Man bija grūtāk pateikt, vai tas paildzināja grima noturību, bet noteikti atviegloja uzklāšanu un padarīja kopējo izskatu daudz maigāku un ne tik "dekoratīvu", ja tā drīkst teikt.

Belita BB krēms
Lai arī skaitās BB krēms, pēc tekstūras vairāk uzvedas kā tonālais krēms. Ir diezgan biezas konsistences, bet uz ādas rada vieglu pārklājumu. Nedaudz piepūderējot, turēsies uz ādas dažu stundu garumā, tāpēc, ka BB krēms ir vairāk taukains, tas var diezgan ātri noiet nost no sejas, jo sebuma un ādas ķermeņa temperatūras maiņas ietekmē, sāk slīdēt pa ādas virsmu. Universālais tonis varbūt gluži nebūs universāls pilnīgi visiem, bet vidējam un viegli iedegušam tonim labi derēs.

NYX Professional Makeup Slide On Eyeliner acu zīmulis | Tropical Green
Slide On acu zīmulis ir jau mans iecienītais palīgs dienās, kad īsti nav nedz laika, nedz vēlmes pārāk iespringt uz acu grimu. Tas ir super krēmīgs, mīksts kā sviests, ārkārtīgi pigmentēts, un turas visas dienas garumā. Ja plakstiņš pirms tam nav sagatavots ar acu ēnu bāzi, tad dienas beigās nedaudz var nosmērēt augšējo plakstiņa daļu, bet vispār turas superīgi! Un tonis Torpical Green izskatās izcili labi teju uz katra acu toņa un ādas krāsas. Katru reizi, kad esmu lietojusi, saņemu milzum daudz komplimentus.

Gosh Blown Away skropstu tuša
Šo skropstu tušu saņēmu dāvanu maisiņā no Lipstick meistarklases, kas norisinājās 15. aprīlī Viļņā. No sākuma domāju, ka tuša kā tuša. Uzdāvināju mammai, lai lieto. Kad ieraudzīju viņas skropstas, pilnīgi neticēju savām acīm. Pāris rakstus atpakaļ rakstīju par trīs tušām, ko biju mēģinājusi, bet, ja salīdzina ar šo, tad neviena nestāv klāt.
Man tak nebija miera, vajadzēja pašai arī pamēģināt, un viss - esmu sajūsmā, un sev arī tagad skriešu pirkt vēl vienu Blown Away tušu. Pateicoties divu dažādu sariņu birstītei, tā sniedz grandiozu efektu - atliektas, garas un biezas skropstas. Pigments ir izteikti melns, noturība satriecoša. Nevienu reizi nebija atspiedušies plankumi vai sabirušas acis ar tušas krikumiem. Esmu tiešām blown away. :D Pēc pāris rakstiem būs grima raksts, tad tur arī atrādīšu kārtīgi šo izcilo tušas efektu! Sajūsmā!<3 p="">

1 komentārs:

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan