Vichy Slow Age: labākais SPF krēms sejai?

26.04.18

Kad saule mūs vairāk sāk lutināt ar savu klātbūtni, ir ļoti svarīgi nezaudēt laiku un sākt lietot SPF krēmus. Lai arī ir daudzi mīti, kas slēpjas zem šiem trīs burtiem, galvenais, kas jāsaprot, ka āda ir jāpasargā no kaitīgiem stariem, kas pēcāk rada šūnu bojājumus. Ja ķermenim lietot var jebkādus, tad sejai ir svarīgi tomēr atrast tādu, kas ne tikai aizsargā ādu, bet tajā pašā laikā arī strādā kā pilntiesīgs krēms, un arī, lai tas nebojā dekoratīvās kosmētikas izskatu un galvenais - noturību.
Manā gadījumā, esmu atradusi to īsto,  un ar mierīgu sirdi lietoju perfekto SPF krēmu, kas pilda visus iepriekš uzskaitītos punktus, un tas ir Vichy Slow Age sejas krēms, ko lietoju jau otro gadu pēc kārtas, un jau otro gadu pārliecinos, ka šis ir mans labākais atklājums.
Kad pašā sākumā tas tika prezentēts, vairāk akcents tika likts uz to, ka krēms palīdz ādai cīnīties ar stresa pazīmēm, pirmajām ādas novecošanās pazīmēm, un tad pēc tam vien tika piemetināts klāt, ka jā, starp citu, tam ir SPF 25. Tieši šādas informācijas iespaidā, man nebija konkrēta viedokļa, un liku kategorijā - kārtējais sejas krēms.

Tomēr, kad vairāk un vairāk sāc lietot, apjaut, ka tomēr šis ir kas labāks par parastu krēmu, jo 1) tas nav pa treknu vai biezu lietošanai siltākam laikam, 2) nebojā dienas meikapa noturību. Un, protams, pēc lietošanas visa pavasara/vasaras garumā, es sapratu, ka tas ir ievērojami aizsargājis manu ādu, jo pasaudzēja no pigmentācijas plankumu rašanās, kad man uz sejas bija nejaukas dziļās pumpas, pēc kurām saules ietekmē man radās tumšie plankumi.
Vichy Slow Age krēms ar SPF25 ir paredzēts normālai/kombinētai sejas ādas, kas mani ļoti pārsteidza, jo parasti SPF krēmi ir gana biezi, tāpēc tos ir grūti lietot, ja āda taukojas. Un pietam, šādi krēmi var nosprostot poras, bet pilnīgi droši saku, ka šis to nedarīs.

Krēma sastāvā Baikalīna saknes ekstrakts, bifidus probiotiku un Vichy termālais ūdens, kas arī ir šie galvenie trīs komponenti, kas rūpēsies, lai āda ir atjaunota, mitrināta un aizsargāta pret dažādiem vides piesārņojumiem.
Krēmam ir svaigs, bet grūti aprakstāms aromāts. Kādam tas liekas normāls, kādam dikti traucējošs. Es laikam esmu tik ļoti pieradusi, ka man netraucē, lai gan uz aromātiem esmu gana izvēlīga.
Krēms ir vidēji biezas tekstūras, krēmīgi baltā krāsā. Vienai lietošanas reizei pietiek ar divām dozatora devām, lai krēmu uzklātu uz sejas un kakla. ja ir nepieciešamība, droši var lietot dekoltē. Uzklājot, vēlos vērst uzmanību tam, ka nekādā gadījumā neklājiet acu zonai tuvumā, jo, līdz ko tas trāpīs acīs vai tuvu acīm, tās sāks nekontrolējami asarot. Ir bijušas reizes, ka pēc tam īsti vairs acu grimu nevar nekādu uzlikt, jo acis tā asaro.
Bet uz ādas man nav bijušas nekādas kairinošas reakcijas. Abosrbējas praktiski uzreiz, un tad arī var droši lietot visu ikdienā ierasto. Ja lietojat arī no rītiem serumus, tad klājiet vispirms serumu, tad Vichy krēmu un tad jau visu dekoratīvo skaistumu.

Man ļoti patīk, ka Slow Age krēms lieliski sadarbojas ar dekoratīvo kosmētiku, un tas ir galvenais iemesls, kāpēc gribas šo produktu lietot atkal un atkal. Jo uzliekot grimu, tas izskatās kā ierasti, un dienas laikā nekūst nost. Protams, ja ķermeņa temperatūra paceļas, tad tikai loģiski, ka kusīs, bet citādi viss būs labi.

Neesmu līdz šim tirgū saskārusies ar līdzīgu SPF produktu, kas spētu apvienot šādas īpašības vienā. Parasti ir tā, ka strādā kā labs SPF, bet slikts krēms; vai labs SPF un absolūti nedraudzējas ar dekoratīvo kosmētiku.

Ir sācies intensīvās saules laiks, tāpēc vēlos vēlreiz atgādināt, ka ir ārkārtīgi svarīgi lietot SPF produktus, kas pasaudzēs jūsu ādu no priekšlaicīgas novecošanas, jo gribas jau mums būt forever young, tomēr lietas labā ir kas jādara, un SPF krēms, manuprāt, ir tam lielisks sākums.

Vichy Slow Age krēmu espējams iegādāties aptiekās. Cena: ~ 36€

4 komentāri:

  1. Vai Tu lieto arī līdzekļus matiem ar SPF? Ja jā varbūt vari kaut ko ieteikt!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nē, diemžēl matiem nelietoju neko ar SPF. Bet zinu, ka Schwarzkopf Professional ir produkti speciāli vasarai, kur ir SPF.

      Dzēst
  2. Piekrītu par šo krēmu! Tiešām labs sejas krēms, kas pie tam vēl aizsargā ādu!🤗 lietoju ziemas laikā, bet tagad būs jāiegādājas atkārtoti! No visies SPF līdzekliem, man metā pumpas, no šī nē!👍

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pilnīgi piekrītu! Es gan ziemā šo nelietoju, jo man tāds vairāk vasaras produkts, bet tiešām nerada nekādus izsitumus uz ādas.

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan