5 jaunumi skaistumplauktā: marts

06.04.18

Kā jau tuvojoties pavasarim, ievērojami var just to, ka kosmētikas pasaule arī pamostas no ziemas miega, piedāvājot jaunus produktus un kolekcijas. Esmu sākusi lietot vairākus, tiešām interesantus, produktus, par kuriem pastāstīšu atsevišķos rakstos, bet šoreiz esmu apkopojusi 5 jaunumus, ko lietoju marta mēnesī.

EX1 Cosmetics Invisiwear Liquid Foundation tonālais krēms | 3.0 
Tonālais krēms, kas savulaik bez žēlastības tika ielikts "sliktāko produktu topā", un toreiz tas bēdu stāsts bija tā iemesla pēc, ka tik ļoti visur izslavētais tonālais krēms, uzklājot uz ādas, izskatījās pilnīgi atšķirīgi, nekā citur bija rādīts un stāstīts. Tajā brīdī, es toreiz sapratu, cik Youtube video filtri un kameras var būt mānīgas, jo, kad slavenā Nikki Tutorials rāda 1.0 toni uz savas gaišās ādas un tas perfekti saplūst, bet, kad es to saņēmu, uzklājot tas izskatās rozā un tumšāks pat par manu ādu, un es, protams, biju ļoti vīlusies. Un domāju, katrs no mums būtu.
Bet pagāja laiks, un EX1 zīmols gāja uz priekšu, samainot toņu selekciju, un pievienoja sortimentam klāt jaunus toņus. Pēc ilgāka laika posma, es nolēmu dot otru iespēju, un šoreiz saku, ka priecājos par to, jo tiešām tikai tagad es redzu, kāpēc tas ir tik iemīļots.
Tonālajam krēmam ir ļoti laba sedzamība, nomaskē teju visu, bet uz ādas nav jūtama maskas sajūta. Tonis 3.0 varbūt uz šo brīdi ir man nedaudz pa tumšu, tāpēc atjaucu to ar gaišāku toni. Bet vasarā, kā reiz, būs tieši laikā. Tonālais krēms uz ādas nofiksējas matēts, es pat teiktu, ja ir normāls, viegli kombinēts ādas tips, mierīgi var nelietot arī pūderi fiksācijai, jo pēc uzklāšanas, nedaudz pagaidot, tonālais krēms nofiksējas matēts, neradot lipīgu sajūtu.
Turas visas dienas garumā. Protams, ja pamatā uzliek sejas bāzi, tad turas fantastiski, bet pat bez bāzēm, savas 8 stundas iztur godam.
Ļoti priecājos, ka devu otru iespēju. Lai arī nav vairs nekāds jaunums kosmētikas industrijā, priekš manis EX1 ir jauns atklājums. Iegādāties var lookfantastic mājas lapā.

Catrice HD Liquid Coverage Precision Concealer konsīleris
Tautā iemīļotajam un slavenajam HD konsīlerim klāt nācis arī jaunāks pēctecis, ar smalkāku otiņu, bet ar tikpat lieliem solījumiem. Sākumā man bija diezgan grūti izprast to produkta būtību, jo liekas tas pats konsīleris, tik mazītiņu otiņu.
Es teikšu tā, ka Precision Concealer ir lielisks produkts cilvēkiem, kam nav nepieciešams maskēt kaut ko grandiozu, bet tīri tā "spot concealing", kas, precīzāk latviskojot, būs mazo nepilnību koriģēšana. Cilvēkiem, kuri ikdienā iztiek ar BB krēmiem, bet tik un tā māc raizes par kādām nepilnībām, nu tad lūk, jaunais Catrice mikro konsīleris ir lielisks palīgs tādos gadījumos.
Smalks aplikators, pilna sedzamība (noņems pumpas kā nebijušas), bet neizskatās kā "špaktelis" uz sejas. Nekas citāds šajā produktā nav, jo es redzu to pašu klasisko HD konsīleri, tik ar smalku otiņu.

Rival De Loop lūpu zīmulis | 11 Scarlet
Vienu dienu staigājot pa Drogas veikalu, ieraugu jaunu stendu Rival de Loop, bet galvā stāv bilde, ka ir tāds Rival de Young, kuram viss stends rozā gaismiņās. Te, pagriežu galvu, stāv rozā gaismiņu stends, te paskatos uz otru pusi, ļoti tāds gaumīgs, melni sudrabotos toņos stends ar Rival de Loop kosmētiku. Un te es saprotu, ka tā ir priekš manis kāda neizpētīta teritorija.
Ļoti atgādina Essence un Catrice principu, kur Essence vairāk izskatās kā jaunām meitenēm, bet Catrice der pat jau vecākām sievietēm, ne tikai jaunietēm.
Piedāvājumā ir viss kaut kas. Cik pamēģināju veikalā, noteikti radās interese par vairākiem produktiem, bet tur jāiet kārtīgāk jāskatās un tad jāpērk. Bet izdomāju, kaut ko gribas pamēģināt, tāpēc devu iespēju sākt ar lūpu zīmuli. Man jau tāpat vajadzēju jaunu, klasiski sarkanu zīmuli, citādi sarkanas lūpu krāsas vairāk kā sajēgas, bet tāda kārtīga zīmuļa nebija.
Izskrūvējams, ļoti mīksts, viegli zīmē, nav pārāk sauss, bet nožūst matēts, kas ir labi, jo nozīmē, ka turas. Tonis Scarlet ir perfekts, jo vairāk neitrāli sarkans, kas derēs teju katrai sarkanai lūpu krāsai. Tik ļoti iepatikās zīmuļa formula, ka noteikti interesē arī acu zīmuļi, jo redzēju, ka piedāvājumā tādi smuki zilie un zaļie toņi. Ja ir interese arī apskatīties, ko piedāvā Rival de Loop dekoratīvā kosmētika, es skatījos uz Barona/Merķeļa ielas stūra Drogās. Droši vien ir kaut kur vēl, bet pagaidām esmu redzējusi tik tur.

Alcina Augen balzāms acu zonai ar hialuronskābi un pantenolu
Ar Alcina zīmolu iepazinos ar jaunā internetveikala Klipshop.lv starpniecību. Iepriekš nebiju par zīmolu Alcina neko dzirdējusi, bet, cik noprotu, tas ir vācu zīmols. Uzrunāja mani šis acu krēms ar to, ka tas ir paredzēts jūtīgām acīm, tā sastāvā ir hialuronskābe un pantenols, kas palīdz mitrināt un atjaunot acu zonu.
Lietojot katru dienu konsīleri un pūderi, tie sausina manu acu zonu, bet citādi es nevaru, tāpēc man ir vajadzīgs labs acu krēms. Uz nakti es lietoju Bobbi Brown Extra Repair acu krēmu, kas kalpo kā maska, bet no rītiem esmu pasākusi lietot Alcina krēmu, jo tas ir maigs, ātri absorbējas un padara acu zonu daudz gludāku un maigāku.
Neteikšu, ka krēms derēs īpaši sausai acu zonai, bet, ja gribat tik sākt lietot acu krēmus vai vienkārši nedaudz mitrināt šo trauslo zonu, tad šis krēms ir ļoti foršs. Nav arī nekādu īpašu aromātu vai blakus sajūtu, kas liecinātu ka neder jūtīgai ādai.

NIP+FAB Glycolic Fix Extreme Night Pads nakts plāksnītes sejai
Par Nip Fab zīmolu biju lasījusi labas atsauksmes, tāpēc ieraugot, ka Look Fantastic piedāvā 50% atlaidi vairumam viņu produktu, nedomājot izvēlējos vienu no pašiem Nip Fab slavenākajiem produktiem. 
Iepakojumā ir 60 plāksnītes, kas paredzētas īpaši lietošanai vakaros.To sastāvā ir 5% glikolskābe, kas attīra ādu, padarot ādas toni vienmērīgu, salicilskābe, kas palīdz sašaurināt poras un samazina izsitumus, un hialuronskābe, kas mitrina ādu.
Plāksnītēm ir patīkams, ļoti viegls aromāts. Lietoju tās ne gluži katru vakaru, bet biežāk nekā ražotāja norādītajās 2-3 dienās. Attīrot ādu ar plāksnītēm, uzreiz nav redzamas kādas globālas izmaiņas. Āda jūtas daudz gludāka un maigāka. Bet tieši ilgtermiņā visvairāk redzu to atšķirību, ka āda izskatās starojošāka un daudz vienmērīgāka ādas toņa un tekstūras ziņā.
Ir baigi žēl, ka nenopirku divus iepakojumus, jo baigi patīk šitās plāksnītes. Pilnā cena ir nedaudz pāri 10€, kas gluži man neliek priekā mesties pirkt, bet plāksnītes man tiešām tik ļoti iepatikās, ka kāpšu pāri savam šaubu mākonim un iegādāšos atkal, kad būs izlietots pirmais iepakojums. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan