3 jauno tušu tests: Maybelline un Lumene

19.04.18

Pēdējā laikā sanācis izmēģināt vairākas jaunas tušas, bet, lai nesāktu runāt par katru atsevišķi, nolēmu izveidot salīdzinošo rakstu, pastāstot, ar ko katra patīk vairāk; kura labāk patīk ikdienai vai iziešanai; kurai labāka noturība utt. Izmēģināju divas jaunas tušas no Maybelline un vienu no Lumene.
Rakstā es nesalīdzināšanu zīmolu filozofiju un necilāšu, kurš no zīmoliem labāks vai sliktāks, šeit tīri runāšu par efektu, jo tas ir tieši tas, ko gaidu, kad sāku lietot jaunu skropstu tušu. Birstīte, formula, klājums, noturība, noņemšana. Šie ir tie punkti, kas man rūp visvairāk, izvēloties jaunu tušu, kas godam kalpotu manām ikdienas gaitām.
Lumene Nordic Chic Full-On Volume skropstu tuša (12.59 €)
Nekad iepriekš nebiju lietojusi Lumene tušas, bet par zīmolu zinu daudz laba, un produkti ir forši, it īpaši, zīmols patīk visiem, kam svarīgas dabīgākas sastāvdaļas dekoratīvajā kosmētikā. Tāpēc priecājos, ka vēl aizvien Drogas piedāvā Lumene zīmolu, jo šis ir vienīgais tāds dekoratīvās kosmētikas zīmols, ko no Drogas sortimenta var izvēlēties jūtīgi un alerģiski cilvēki.

Mani ļoti uzrunāja vizuālais iepakojums, kas ir akurāts, bet viegli šiks. Otra lieta, pilnīgi noteikti, otiņa. Tai ir silikona birstīte, ar pakāpeniski izkārtotiem sariņiem, kas sniegs apjomu un atdalīto efektu. Tušai ir vidēji melns pigments, es teiktu, tāds klasiski melnais. Nav nekādu lieku smaržvielu.
Es dievinu to, kā klājas Lumene tuša, jo tā lieliski būvē apjomu, atdala un padara skropstas superīgi izteiktas un pamanāmas. Nožūst vidēji ātri, nedaudz jāuzgaida. Efekts ir ļoti smuks. Bet bēda šajā tušā ir noturība. Nepagāja pāris stundas, kad tā sāka birt. Man bija tik žēl atklāt, ka tas bija tieši šīs tušas vaina, jo liku ārkārtīgi lielas cerības, bet izrādījās velti.
Ja vēl šādi būtu man vienai, tad teiktu, ka vienkārši man problēmas, bet, diemžēl, arī citiem lietojot bija tas pats novērojums, ka vakarā, tuša jau sabirusi pa visu seju un sāk pat grauzt acis.

Man ir ļoti žēl, ka tušai ir tik vāja noturība, jo viss pārējais man lika burtiski iemīlēties Lumene tušā. Vizuālais noformējums, birstīte, klājums, pigments un efekts ir satriecoši labi, bet visu sliktumu atsver noturība, jo, diemžēl, to nav iespējams normāli nēsāt. Ja vēl domāt, ka tuša pažuvusi, kas parasti pie vainas, ja tušas birst, bet nē, šoreiz tuša krēmīga, es pat teiktu slapja, bet tik un tā nožūstot tā vienkārši nevar noturēties uz skropstām un tāpēc pie mazākas kustības sāk birt nost.
Vēlos gan piebilst, ka man tušas praktiski nekad nebirst. It īpaši pirmā svaiguma.

Maybelline Total Temptation skropstu tuša (8.90 €)
Par Total Temptation skropstu tušu man sākumā nebija nekāds viedoklis, jo likās kārtējā jaunā tuša, sola visu to pašu un dara visu to pašu, ko iepriekš mēģinātās. Uzdāvināju mammai, jo viņai tušas dikti patīk lietot un mēģināt, tāpēc ar prieku lietoja.
Tā nu sanāca, ka vienu dienu nozaudēju kaut kur savu tušu, ko lietoju uz to brīdi, bet acis krāsot vajag un jaunu iepakojumu kādai citai gluži vērt vaļā negribējās, tāpēc nācās aizņemties no savas mammas, jo tā man bija tuvāk pieejama. 
Jau ar pirmo uzklāšanas reizi ļoti iepatikās birstīte un efekts. Šī tuša vairāk dod tīru apjomu, viņa nepagarina. Tā kā man pašai ir gana daudz skropstas, tas mani nesatrauca. Ja par noformējumu, tad tušai ir jauks iepakojums, tāds atšķirīgāks nekā ierasts; aromāts ir viegli saldens, jo sastāvā ir kokosriekstu eļļa, kas teorētiski mitrina skropstas. Praktiski šādu novērojumu nespēju piefiksēt.

Man patīk, ka uzklājot tušu, skropstas nepaliek cietas vai saķepušas. Tās ir akurāti noklātas, bet redzami uzkrāsotas, tieši tā, kā man patīk. Noturība ir laba. Protams, lietus un sniegus netur, jo nav ūdens noturīga, bet priekš parastas tušas, ļoti labi turās.

Vēl viena Maybelline tuša, ko sāku lietot tīri pāris nedēļas atpakaļ. Savulaik biju mēģinājusi šīs tušas priekšgājēju un man toreiz nepatika efekts, lai gan visur internetā teju murrāja par šo tušu.
Silikona birstīte, pēc formulas ļoti slapja tuša, tāpēc ļoti jāgaida ar nožūšanu. Ja salīdzina ar abām iepriekšējām, tad šī ir visslapjākā. Man parasti patīk krēmīgas, bet esmu iemanījusies jau uzklāt šo arī. 

Lash Sensational tuša ir perfekta cilvēkiem, kuri grib pagarinātas skropstas, ar precīzu izliekumu un katru skropstu atdalītu vienu no otras. Ļoti intensīvi melna. 
Uzklājot, man tā vairāk taisa dabisku efektu, jo parasti nēsāju kuplinošās, kas optiski skropstas padara resnākas, līdz ar to rada ilūziju, ka ir "vairāk", bet šī tuša noklāj katru manu skropstiņu, nepadara tās vizuāli vairāk, tīri akcentē esošās, sniedzot papildu garumu un atliekumu. Bet efekts ir dikti smuks, tāpēc tagad šo lietoju kā savu ikdienas skropstu tušu. 
Bet galvenā lieta, par ko esmu sajūsmā, ir noturība. Ja uzpilēs ūdens, tad, protams, nedaudz pasmērēs, bet pat vakaros, pie noņemšanas, nākas pacīnīties nedaudz. Lietojot šo tušu, iesaku iegādāties divfāžu kosmētikas noņēmēju. No šāda skatupunkta, Lash Sensation tuša būs perfekta taukainu plakstiņu īpašniekiem, jo tā neatspiežas un nesmērē. No efekta viedokļa, ieteiktu izvēlēties dabisku skropstu cienītājiem, kas grib savas skropstas akcentēt vairāk kā parasti, bet nepadarīt saķepušas vai resnas.


Ja man jāsalīdzina visas tušas kopā, tad no visām trīs nav viena tā izcilā, jo vienai man patīk birstīte, citai klājums, trešajai noturība. Tomēr optimāli jāsaka, ka uzvarētāja šajā cīņā ir tā, kuru nēsāju ikdienā, jo sliktas tušas nespēju ilgstoši lietot. Ikdienā man tagad uz urrā iet Lash Sensational Intense Black tuša, jo tā forši nokrāso katru skropstu, pagarina, nesaķepina un turas 100% visas dienas garumā, nebirstot un nesmērējot.

! rakstā pieminētie produkti ir uzņēmumu piešķirti PR produktu paraugi

3 komentāri:

  1. Pateicoties Tavam blogam es iegādājos izmēģināt Loreal Paradise Extactic, un jāsaka - esmu sajūsmā so far!

    AtbildētDzēst
  2. Par lash sensational esmu vīlusies. Ļoti ilgi žūst, un paspēj izsmērēties. Arī neredzu nekādu ne kuplinošo ne pagarinošo efektu. Lash sensational man patika, viena no favorītiem :)

    AtbildētDzēst
  3. UPS, labojumus, Total temptation nepatika.

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan