Kā es rūpējos par savu sejas ādu? Produktu apskats/ ieteikumi

12.11.17

Esmu saņēmusi virkni ar jautājumiem: kādus produktus labāk izvēlēties, ko es izmantoju ikdienā, kā un kad lieto konkrētus krēmus un līdzekļus u.c. Ādas kopšana ir ļoti, ļoti svarīga jau agros jaunības gados, bet kā tad atrast to vidusceļu, lai nav pa daudz, bet pietiekami; lai būtu efektivitāte.
Lai nedaudz atvieglotu dzīvi un domu burzmu, pastāstīšu par to ko es izmantoju ikdienā un kādi ir mani knifiņi un ieteikumi 20+ ādas kopšanas režīmam.
Pats pirmais ar ko sākt, ir saprast kāds ir jūsu ādas tips. Jo katram ādas tipam ādas kopšanas rutīna un formulas, ko izvēlēties atšķirsies. Man personīgi ir kombinēta, bet dehidrēta sejas āda, ar noslieci uz jūtīgumu un izsitumiem. Tātad man ne tikai ir jādomā un jāmeklē produkti, lai mitrinātu, bet arī uzveiktu visus izsitumus.
Līdz ar to, šodienas rakstā es dalīšos tikai ar savu pieredzi kā es rūpējos par savu ādas tipu, bet ja ir interese, es noteikti izveidotu saturu arī par to kā rūpēties par sausu ādu, jo manai labākajai draudzenei ir sausa āda un viņai pavisam atšķiras ādas kopšanas rutīna un produkti.

Otra lieta, ko iemācījos tikai gadu gaitā, ir tas, ka galvenais ir nepārspīlēt. Nevajag lietot 5 dažādus produktus, jo tas var pārslogot ādu, it īpaši ja āda vēl pati spēj ražot un atjaunot trūkstošo. Vislielākā kļūda no kuras es mācījos, ir pārmērīga ādas skrubēšana. To nevajag darīt, pat ja to rāda Youtube video. Katru dienu, vai katru otro, skrubējot seju, jūs ne tikai ņemat nost atmirušās ādas šūnas, bet arī ādas dabisko aizsargātu, kas beigās noved, ka āda brīvi tiek pakļauta visām baktērijām, kas virmo gaisā. Rezultāts: izsitumi , pārmērīgs jūtīgs un sausums.
Ja traucē sausā āda uz sejas, tad nevis to vajag skrāpēt nost, bet tieši intensīvi mitrināt ar dažādiem balzamiem, kas speciāli paredzēti sausām ādas zonām.

Lai būtu sava veida kārtība, pastāstīšu par produktu galvenajiem principiem, kāpēc tos lietoju un ko tie dod, secībā kādā es tos izmantoju ikdienā. Pabrīdinu, ka šeit ir vairāki produkti, kuri netiek lietot katri dienu, tikai pāris reizes vai reizi nedēļā, bet uzskatīju, ka pat tiem arī ir jāpastāsta.

Rīts
Es no rītiem nemazgāju ar putojošiem līdzekļiem seju, un iemesls tam ir pavisam vienkāršs: tas pats stāsts kā ar skrubi. Katru rītu mazgājot ar putojošu līdzekli ādu, tas ātri vien noveda pie tā, ka mana āda palika ultra jūtīga un īpaši problemātiska, ko konstanti sāka mesties neizskaidrojami plankumi un pumpas. Kosmetoloģe ieteica pāriet uz bez spirta tonikiem un visa problēma atrisināta.
Tagad es jau vairākus mēnešus lietoju Douglas Essentials Radiance Tonic Lotion losjonu sejai. Tas perfekti noņem visu netīrumu, sebuma un krēma paliekas no sejas, bet vienlaicīgi nesausina ādu un nekairina to. Perfekti der arī acu zonai. Tūlīt jau būšu izlietojusi 400ml iepakojumu un noteikti tiks iegādāts atkārtoti, jo tik labu toniku ir grūti atrast, kuram ir ne tikai lieliska produkta formula, bet arī superīgs iepakojums ar pumpīti.

Sejas ādas mitrināšanai es vēl aizvien meklēju savu ideālo krēmu, bet galvenais, ko meklēju ir tādu formulu, lai ir viegls, bet mitrinošs. Pat ja tas ir biezākas formulas krēms, galvenais, lai seja dienas laikā netiek pārlieko sataukota. Matējošos krēmus nelietoju, ko tas rada reversu efektu: liek sebumam darboties divreiz vairāk. Ja gribat, lai āda mazāk taukojas lietojat eļļas un nakti un kārtīgi mitrinošus krēmus pa dienu. Efekts būs garantēts.

Tagad vasaras/rudens sezonā es lietoju 3 dažādus mitrinošos produktus. Kad vēlos īpašas rūpes par ādu lietoju Dior One Essential Intense Skin Detoxifying Booster serumu* ar sarkano hibiscus. Seruma ideja ir tāda, ka tas ne tikai palīdz ādu aizsargāt no apkārtējās vides toksīnu uzkrāšanās ādā, bet arī palīdz tos izvadīt ārā, tajā pašā laikā nodrošinot to, ka serums palīdzēs sejas krēmam iedarboties 4 reizes labāk nekā lietojot pirms tam.
Kad mana āda sāk ciest no dažādām temperatūras izmaiņām vai alkoholiskām aktivitātēm (vīna vakari, piemēram), tad sejai ir nepieciešams milzīga mitruma deva. Uzlieku no sākuma Dior serumu un tad pa virsu lieku Bobbi Brown Hydrating Face Cream mitrinošo sejas krēmu. Abi šie produkti kopā ir perfekti ādas glābēji.

Bobbi Brown sejas krēmu iemīlēju vasarā, kad pēc tā uzklāšanas, man beidzot bija sajūta, ka āda ir piepildīta ar ūdeni. Tā likās tik dzīva un mitrināta. Kopš tās reizes, vienmēr alkstu atkal pēc tās sajūtas, jo āda ne tikai jūtas, bet arī izskatās uzreiz daudz dzīvāka. Krēma formulā ir bagātināts minerālu ūdens, kas jau pēc nosaukuma liekas tik veldzējoši; otra sastāvdaļa, kas spēlē lielu lomu ir aļģes ekstrakts, kas palīdz arī nomierināt sejas ādu. Krēmam ir kolosāls svaigs aromāts, viegla, bet krēmīga formula, āda netiek sataukota, un pēc vairāku nedēļu lietošanas rezultāti šokē. Esmu fans šim krēmam, un iesaku pilnīgi visiem, kuriem ir problēmas ar dehidrētu ādu.

Savukārt, visjaunākais atklājums, kas pagaidām nav iegādāts pilnā izmērā, bet noteikti būs, ir jaunais Shiseido Waso Quick Matte Moisturizer Oil Free matējošs mitrinošais līdzeklis sejai, kas šokēja mani negaidot. Kad Shiseido Waso sērija tikko tika prezentēta, man iedeva veikalā paraudziņu. Domāju būs kaut kad jāpamēģina. Vienu dienu kārtoju jaunumu plauktu un ieraugi šo krēmu. Nolēmu nākošā dienā noteikti jāuzliek pamēģināt.
Pēc konsistences ļoti šķidrs, bet ārkārtīgi mitrinošs. Liekas, ka uzklājot āda "apēd" šo krēmu. Bet pēc sajūtas tas bija viss. Vislielāko šoku piedzīvoju, kad vairākas dienas pēc kārtas lietojot, vakaros, pēc darba, piefiksēju, ka pat pēc 10,5 stundu darba dienas, bet grima atjaunošanas un matējošām salvetēm, mana āda var teikt praktiski nespīd. Tā spīd, protams, bet ne tā kā parasti. Parasti ir ļoti traki, bet pat pie nosacījuma ja esmu jau paspējusi atjaunot. Pajautāju apkārtējiem, arī atzīst, ka tiešām tā ir, mani novērojumi apstiprinās.

Shiseido raksta, ka galvenais vaininieks sebuma kontrolē ir eriobotrijas lapu ekstrakts, kam piemīt antioksidanta iedarbība, kas palīdz nomākt sebuma sabrukšanu. Emulsija izlīdzina, mitrina un nodrošina matētas ādas efektu. Galvenais ieguvums ādai: mitrināšana un taukainības kontrole, poru samazināšana. Tagad esmu tādas dilemmas priekšā, jo efekts ir lielisks, bet neesmu pārliecināta, ka ziemas sezonā var lietot vienu pašu, noteikti būs jākombinē ar kaut ko kopā. Bet es domāju, ka var viņu izmantot kā serumu, pa virsu liekot arī kaut ko nedaudz "biezāku".


Vakars
Lai tiktu līdz ādas kopšanai, vispirms ir jāatbrīvojas no kosmētikas. Pat ja kosmētika netiek lietot, seja āda ir jāattīra no netīrumiem un putekļiem.
Pirmajā solī, lai noņemtu kosmētiku no acīm, uzacīm un lūpām izmantoju Eveline Cosmetics Facemed Hialurona micelāro ūdeni. Perfekti noņem pat noturīgu šķidro lūpu laku. Sastāvā nav eļļas, formula ļoti mitrinoša. Acis nekairina. Man liekas šis ir pats galvenais, kas jāzina par micelāro ūdeni.

Lai noņemtu visu pārējo lietoju jau vairākus mēnešus Douglas Essentials Sensory Make-Up Remover attīrošo eļļu. Uzklāju uz sausas ādas, iemasēju, tad saslapinu plauktas, turpinu iemasēt ādā, un pēc tam mazgāju nost. Noņem izcili visu kosmētika, bet galvenais, ka nepaliek nekādas taukainas pēdas uz sejas. Šīs jau ir mans trešais iepakojums, un noteikti ne pēdējais.

Pēc dekoratīvās kosmētikas noņemšanas sākumā lietoju Bobbi Brown Extra Eye Repair Cream atjaunojošu acu krēmu, kas ir tāds kārtīgs vakara krēms, jo ir ļoti biezs, bet ārkārtīgi mitrinošs. Lietoju jau vairākus mēnešus, kopš jūlija, un āda ap acīm nav bijusi labākā stāvoklī. Jāpiebilst, lai arī cena patiešām liela, tas tiešām atmaksāja, jo vēl aizvien neesmu to izlietojusi līdz galam, lai gan lietoju katru vakaru. Man šis krēms kalpo kā maska zem acu zonai, jo āda tie atjaunota, mitrināta un kopta.

Tieši vakars ir tas laiks, kad izmantoju visus stipros produktus cīņai ar ādas izsitumiem. Tāpēc pirms klāju treknāku nakts krēmu lieku sākumā The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1% vitamīnu un minerālu serumu. Par saviem iespaidiem pamatīgāk jau rakstīju šeit.

Pēc tam, kad uzlikts serums, lietoju vakaros Matis Réponse Jeunesse Climatis Protection Cream aizsargājošo krēmu. Man ļoti patīk šis krēms tā biezās tekstūras dēļ. Ja pa dienu gribas vairāk plānu, bet mitrinošu formulu, tad vakarā prasās kārtīgi pabarot sejas ādu. Ļoti biezs, balzamveida krēms, labi absorbējas un patīkami baro sejas ādu. Krēms ir lietojams arī dienas laikā, jo palīdz āda pasargāk no straujām klimata izmaiņām, bet man pa dienu tas ir pa jaudīgu.

Papildus kopšana

Origins sejas maskas
Nav tā, ka spēju uzlikt maskas katru nedēļas nogali, drīzāk, kad ir griba un laiks. Labākā attīrošā sejas maska pavisam noteikti ir Origins Clear Improvement™ Active Charcoal Mask To Clear Pores attīrošā sejas maska, ka palīdz izvilkt visus netīrumus vai sebumu, kas saķēries porās. Palīdz laikus uzveikt ādas nepilnības.
Savukārt intensīvai ādas mitrināšanai nenormāli patīk Origins Drink Up™ Intensive Overnight Mask to Quench Skin's Thirst intensīvā nakts maska. Es viņu uz nakti gan nelietoju, tikai uzlieku uz 30 minūtēm un noņemu lieko ar salveti nost.

Cīņā ar nejaukajiem izsitumiem man ir divi varoņi: klasika - tējas koka eļļa, un jaunākais atklājums Kiehl's Breakout Control Targeted Blemish Spot Treatment līdzeklis pumpām. Jaudīgāks ir Kiehl's līdzeklis, bet tējas koka eļļu var lietot visai sejai, lai uzlabotu ādas virsmas stāvokli. Galvenais nelikt pārāk tuvu acīm, var pamatīgi sakairināt.

Visbeidzot paliek skrubis. Savulaik es vairāk izmantoju augļskābju pīlingus, tagad izmantoju smalkāku granulu skrubi. Zinu, augstāk rakstīju, ka neaizraujos, bet sanāk reizi 2 nedēļās tomēr nedaudz ļauju noņemtu nost lieko ādas "garozu". Tam man dikti iepaticies Dermosil Nature Facial Peeling skrubis*. Tas ir smalks, nekairina sejas ādu, viegli nomazgājas nost un neatstāj nekādu kārtu uz ādas, kā to mēdz darīt citi saudzīgie skrubji.

Esmu izstāstījusi par visiem produktiem un ceru, ka šis raksts noteikti kalpos kā motivācijai vai pamācība padomāt rūpīgi par savu ādas kopšanas rutīnu. Lai arī man ir izsitumi, kopējais ādas stāvoklis man ir labs un sūdzēties nav par ko. Nezinu labi gēni vai tomēr krēmi.


! produkti, kas atzīmēts ar * ir uzņēmuma piešķirti PR produktu paraugi

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan