5 jaunumi skaistumplauktā: novembris

30.11.17

Pēdējā laikā vairāk sanācis parunāt par kopjošo kosmētiku un tas ir tikai tāpēc, ka mainoties sezonai āda īpaši cieš no izmaiņām un nav nozīmes likt dekoratīvo kosmētiku ja āda ir satrakojusies. Dekoratīvā kosmētika vienkārši nespēs izlīdzināt un noslēpt visas ādas virsmas problēmas. Bet šoreiz tiks pieminēti arī vairāki jauni dekoratīvās kosmētikas jomā.
Bioderma dušas eļļa
Lai arī līdz šim jau esmu lietojusi dušas eļļas, Bioderma eļļa ir visatšķirīgākā, jo tā ir bieza un blīva, tā neputo kā ir iepriekš pieredzēts no citu zīmolu eļļām, un Bioderma eļļa patiešām baro ādu, tāpēc gluži kā attīrošo līdzekli es to neizmantoju, man vairāk eļļa kalpo kā otrais solis pēc kārtīgas putojošas želejas. Tas ir tāpēc, ka man nav īsti pavisam sausa āda, bet pabarot ādu nepieciešams, jo diezgan izteikti slinkoju uz ķermeņu losjonu lietošanu.

Eļļu lietot ir pavisam elementāri. Uzklāj uz samitrinātas ādas, vēlams ar rokām, un noskalo. Slaukoties ar dvieli, vēlams neberzēt ādu, bet nosusināt, lai tā eļļas kārta nedaudz paliek uz ādas. Uz šo brīdi Bioderma eļļu lietoju katru reizi un jāsaka, ka sajūtas ir ļoti patīkamas. Liekas, ka āda katru reizi ir zīdaina un mīksta.

Seal Cosmetics Exclusive roku ziepes ar Riga Black Balsam Currant
Šajā nedēļā klajā nāca ziņa par to, ka pašmāju zīmols Seal ir laiduši klajā jaunu premium klases sēriju ar Rīgas Melno Balzamu. Šajos produktos ir iekļauti to pašu unikālā augu ekstraktu kompozīcija, kas iecienītajos latvju tautas dzērienos "Rīgas Melnais Balzams". Ir pieejamas divas sērija: klasiskā un upeņu.

Teikšu atklāti, es biju ārkārtīgi ieinteresēta pamēģināt kādu no produktiem, jo pirmais kas iekrīt acīs ir skaistais, melnais un elegantais iepakojums. Melns vienmēr padara lietas luksusa cienīgas. Katrā sērijā ir pieejami 3 produkti: dušas želeja, roku ziepes un roku krēms. Pirmais, ko mūsmājās gribējās izmēģināt ir roku ziepes, jo tas ir tāds klasisks, ikdienā nepieciešams produkts ar kuru greizi nevar nošaut.

Ziepes ir ļoti patīkamas struktūras, bet ne jau struktūra nolaupa uzmanība, bet gan perfektais aromāts. Jā, tas ir nedaudz spilgtāks un dzīvāks kā īstais upeņu koncentrāts, tomēr aromāts tiešām šķiet valdzinoši dabisks. Ziepes ir maigi attīrošas, pēc tam nedaudz velk rokas, bet es ceru, ka jūs saprotat, ka šoreiz šis nav stāsts par pašām ziepēm, bet gan par iepakojumu un stāstu aiz. Manuprāt, perfekti laiks, kad palaist tautās šādu kolekciju, jo man liekas, ka tā šogad būs top dāvana kā šeit pat, tā pavisam noteikti ārzemniekiem, lai parādītu, ka arī Latvijā ir kaut kas šiks un acij tīkams. Iegādāties Seal jaunos produktus var Rimi un Cenuklubs veikalos. Individuāli katrs produkts maksā ap 6€, bet ir pieejami arī komplekti, kur ir visi trīs jaunie produkti.

Catrice Prime And Fine Make Up Transformer gaišinoši pilieni
Valsts svētku brīvdienā, lai nedaudz pakavētu laiku līdz sabiedriskajam transportam, pastaigājos pa Drogas veikalu. Sapirku pirmās nepieciešamības mantas (vatītes, sejas krēmu, tonētāju matiem utt.) un ejot garām Catrice stendam, paķēru kārtējo Liquid Camouflage konsīlera iepakojumu, bet izdomāju, ka jāpaskatās kas jauns un ieraudzīju šos pilienus.

Pilieni ir paredzēti lietošanai ar jebkādu tonālo krēmu no jebkādas citas firmas, jo tā ideja ir tāda, kad atjaucot ar kādu tumšu tonālo krēmu, tas padara to gaišāku. Man šādas lietas iepriekš nav bijušas, bet lasīts ir par šādu produktu, tāpēc nolēmu izmēģināt.
Paņēmu no esošajiem tonālajiem krēmiem un izmēģināju. Ļoti forši tika atjaukts tonis, perfekti, bet tā problēma, kas nezinu vai ir labi vai slikti - pilieni tonālo krēmu padara biezāku, jo paši pilieni ir diezgan blīvi, es teiktu kā biezs tonālais krēms. Bet toņa ziņā nekādu problēmu nav, viss notonējās kā vajag. Sausai ādai iespējams formula būtu pa biezu, bet kombinēta āda droši var mēģināt.
Ja mājas ir gaišāki tonālie krēmi, tad šāda manta nav nepieciešama, bet ja nav - tad vismaz tagad ir vēl viena alternatīva kur lūkoties, jo līdz šim tādus pilienus piedāvāja The Body Shop, NYX Professional Makeup un citi.

L'Oreal Paris True Match Minerals caurspīdīgs birstošais minerālpūderis
Tā kā man vairāk patīk matētas ādas izskats, tad pūderi ir mani labākie draugi. Uz šo brīdi visu laiku lietoju RCMA No Color pūderi, bet Latvijā tas atsevišķi nav nopērkams, jāsūta no online veikaliem. Man bija ļoti interesanti pamēģināt kāds tad ir jaunais L'Oreal birstošais minerālpūderis, jo tas ne tikai paredzēts, lai matētu ādu, bet arī neaizsprosto poras, jo uz minerālu bāzes, tāpat nepadara arī ādu sausu.

Pirmais, kas mani pārsteidza ir tilpums. Es jau pieradusi pie sava RCMA milzu iepakojuma, tāpēc ieraudzīt 10g pūdera iepakojumu bija diezgan šokējoši, jo ar maniem apgriezieniem, iespējams diezgan ātri izlietošu. Citādā veidā, man patīk, ka produkts stingri veras ciet un nav jābaidās par izbirušu pūderi.

Pats pūderis pēc struktūras ir ārkārtīgi smalks un uzklājot uz ādas rada perfektu un zīdainu virsmu. Par aizsprostotām porām un ādas sausināšanu man būs grūti komentēt, tas vērtējams ilgtermiņā, bet ja ieskatās sastāvā, lai arī ir klasiskais talks iekšā, kas ir visos pūderos, biju patīkami pārsteigta ieraudzīt Sodium Hyaluronate, kas ir hialuronskābes sāļi, kas rūpējas par mitruma uzturēšanu ādu.

Collistar Mascara Volume Unico skropstu tuša
Ar Collistar zīmolu man bija īpaša iepazīšanās, kad tiku uzaicināta uz prezentāciju, kuras laikā pastāstīja par pašu zīmolu, to produktiem un arī jaunajiem produktiem, kas tik tikko ienākuši Douglas veikalu tīklā.  Par zīmolu kā tādu biju kaut ko jau zinājusi, bet produkti pavisam sveši.

Lai arī cik daudz tušas mēģinātas, vienmēr jau gribas vēl un vēl. Kā jebkurai sievietei patīk lietas sākumā baudīt ar acīm un šajā gadījumā nevar nenovērtēt gaumīgo zelta skrūves gravējuma tipa iepakojumu, kas perfekti ieguļ rokā.

Ražotājs pilnīgi precīzi definē efektu kādu rada šī tuša: tā pielāgojas katra skropstām individuāli, jo lai arī tā skaitās apjoma skropstu tuša, manā gadījumā tā perfekti atliec un pagarina. Šī ir tāda tuša, kas nepadara skropstas smagas, bet dod izteikti redzamu rezultātu. Ikdienā, kad krāsoju acis pamatīgāk, mana nr.1 izvēle ir L'Oreal Lash Paradise, savukārt dabiska grima dienās, kur izmantoju maksimums 5 produktus, Collistar Unico ir tieši tā tuša ko lietošu, jo man patīk ka skropstas netiek saķepinātas, tās nav smagas, bet izskatās ļoti lelliskas, jo ir atliektas un pagarinātas. Neesmu staigājusi pa lietainām dienām bez lietussarga, tāpēc nevarēšu pateikt par mitruma izturību, bet biršanas ziņā, tuša nebirst.

Tas kopumā šodien viss. Tā kā rītdien jau ir jauns mēnesis, tad kā jau ierasts gaidāms jaunais mēneša atskaites raksts un tad jau nedēļas nogalē parunāsim vairāk par dekoratīvo kosmētiku, ko šobrīd izmantoju. Uz drīzu tikšanos! :)

8 komentāri:

  1. kadel vairs neraksti cenas?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ir tā, ka visiem nevaru atrast atbilstošas cenas, tāpēc nolēmu lai nav putra, ka vairs nelikšu. Bet paldies, es tagad zināšu, ka tas tiešām noder, tāpēc turpināšu likt nākošajiem rakstiem :)

      Dzēst
  2. Ļoti grūti lasīt cilvēkam, kas ievēro katru drukas u.c. kļūdu. Arvien trakāk paliek...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies par komentāru. Pēc garas darba dienas, 10 stundu garumā, es vispār priecātos, ka no manis ir jauns raksts. Mani raksti ir gari, un tie aizņem daudz laika. Tas ir kā manuskripts, uzrakstīts un nopublicēts, nerediģēts.
      Mēģināšu risināt šo problēmu. :)

      Dzēst
    2. Nu es tā kautrīgi arī par tām kļūdiņām gribēju jau sen bilst. Pašai arī droši vien negribētos lasīt kļūdainu grāmatu ar attaisnojumu - vispār būtu jāpriecājas, ka izdota. Īpaši būtiski, ja sākumā nosaukta mediju komunikācija, tas uzreiz uzliek profesionālu zīmogu. Es kā potenciāls darba devējs (un tas nav noslēpums, ka viņi čeko visas publiskās aktivitātes) izvērtētu vai man tāds darbinieks ir vajadzīgs. Pašai nesena pieredze ar jauku kā personu, bet sliktu darbinieci, jo lasīt to, ko viņa bija sadrukājusi, bija mokoši un laiku patērējoši. Cilvēks pat nesaprata, kur un kādas kļūdas viņai ir. Personīgi pieraksti ir tie, kas kladītē zem spilvena. Blogs vienmēr būs publiska lieta ar mērķi, lai to lasītu citi cilvēki, tādēļ arī gadās viedokļi ne pa spalvai. Vari šo komentāru arī nepublicēt, tas kā vēstījums Tev pašai. Es tādu nerakstītu, ja neredzētu, ka Tev ir liels potenciāls un daudz ko teikt. Sekoju Tev jau sen, priecājos par izaugsmi, tāpēc būtu patīkami arī redzēt, ka tā notiktu arī šajā jomā. Lai veicas!
      P.S. Dievinu upenes, Seal tiek iekļauts wishlistā :)

      Dzēst
    3. Kāpēc, lai es nepublicētu komentāru? Tā pārbaude ir ne jau kritikai, bet spama komentāriem, kurus nākas dzēst laukā :) Tā vieglāk tiem izsekot.
      Tiešām paldies par komentāru; es saprotu Tavu perspektīvu un raizes. Par to mediju pārstāvi, var teikt, ka tā manā dzīvē jau ir pagātne kādu gadu, tas tikai palicis nenoņemts. Man ir prieks, ka tiešām seko gadiem, un kā jau augstāk rakstīju, meklēšu variantus problēmas risināšanai, lai maksimāli visiem būtu labi: smukas bildes, akurāts teksts, kompetents viedoklis. Man nav komandas aiz muguras, tikai es pati, tāpēc centīšos uzlabot iemaņas :)

      Dzēst
  3. Grammar nazi ir visur :D Es gan kaut kā nepamanu kļūdas, jo laikam lasu automātiski un izlasu tā, kā bija domāts... :)
    Par satrakojušos ādu runājot... Iesaku atcerēties veco labo Bepanthen krēmu un uzsmērēt to uz visas sejas. Tas krēms gan nav diez ko mitrinošs, tāpēc, ļaujot tam kādas 10- 15 min iesūkties, var pēc tam uzsmērēt kādu citu, mitrinošāku, krēmu. Ļoti labi palīdz nomierināt iekaisumus :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tā sasmējos, bet taisnība jau ir :D
      Mhm, paldies par Bepanthen, biju piemirsusi, ka to var lietot. Kā reiz stāv mājas aptieciņā :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan