Brīvs brīdis SEV

10.12.17

Mums katram ir savas raizes un savas problēmas. Tās nav mērāmas, jo katram paša problēmas ir tās vis trakākās. Pazīstot dažādus cilvēkus un uzklausot viņu dzīvesstāstus un ikdienas likstas, ar laiku savā prātā var izkristalizēt kopīgas raizes. Viena no raksturīgākajām problēmām ir laika neveltīšana sev. Ticiet man, es perfekti zinu, ko nozīmē atruna "nav laika", kas sākumā ietekmē tikai apkārtējos, bet jau pēc laika arī sevi pašu. Ir labi būt citiem, bet ir labi būt arī pašam priekš sevis. Ir darbs, ir rēķini, ir naudas lietas, ir dakteri, ir ģimene, bērni, otras puses, raizes un rūpes, un tas beigās apaug "nav laika" sablīvējumā, ka cilvēks vairs nesaprot, kam tad dzīvo. Noteikti ne sev, ja ikdienā nav brīdis pat 10 minūtēm sava prieka.
Nav nozīmes, kāds ir jūsu prieks vai laiks sev. Kaut vai nedarīt neko. Bet tad tiešām nedarīt NEKO. 10 minūtes jau nebūs liels zaudējums, tomēr kāds tas būs ieguvums, sajūtot to patīkamo brīvbrīdi. Lai arī neesmu Hudīnī, kas mainīs visu domāšanas spējas, es gribu pastāstīt, kāds ir tas mans brīvais brīdis sev, un kas, iespējams, jums kalpos kā iemesls atcerēties nedaudz par sevi pašu ar. Šodien ir brīvdiena, tā kā, lielisks iemesls mest pie malas "nav laika" atrunas un izdarīt kaut ko savā labā! :)

Darīt lietas, kas neļauj domāt par citām lietām: zīmēt, adīt, rakstīt, šūt u.c.

Lai atpūtinātu sevi no nomācošām domām, ir veselīgi novērst prāta uzmanību no šīm lietām, tāpēc vajag darīt citas sīkas lietas. Kādam tā ir zīmēšana vai adīšana, jo tas prasa precizitāti un tajā brīdī nav laika domāt par nesamaksātiem rēķiniem vai nokavētām atskaitēm. 
Tāpat palīdz arī ēdiena gatavošana, jo tajā brīdī valda ožas maņa, kas distancē prātu no negatīva. Man, personīgi, ļoti patīk cept pīrāgus, keksus vai gatavot citus desertus, tad kāpēc lieku reizi neiepriecināt savējos ar kaut ko no sirds gatavotu? Tā sajūta būs neatsverama. Ja ar cepšanu esat uz "jūs", bet tomēr gribas iepriecināt, visātrākā kūka, ko var pagatavot, ir Šokolādes Šarlote. Ticiet man, dzērvenes kombinācijā ar šokolādi ir perfekts savienojums: nedaudz skābs, salds un rūgts vienlaicīgi.

Nesen, kad biju krāsot savu draudzeni uz balli, mēs sākam runāt arī par šo laika veltīšanu sev, un viņai, kā radošai personībai, kas ikdienā taisa drēbes un brīnumskaistus aksesuārus, pats labākais relaksācijas brīdis ir nagu lakošana. Tad vīrs un bērni nenāk ne tuvumā, jo zina, ka tas ir viņas brīdis SEV. Un ja tā padomā, tad tā jau arī ir: kad nepieciešama absolūta precizitāte, nedomās jau par apkārtējo, bet tieši par to mirkli - uzkrāsot laku maksimāli taisni.
 Man personīgi patīk Kinetics lakas, jo tām ir perfekta otiņa, kas maksimāli nepieļauj iespēju uzkrāsot šķībi. Es sākumā neticēju, ka tā var būt, bet otiņa tiešām ir galvenais elements. Uz šo brīdi man patīk divas lakas no Kinetics jaunākās ziemas kolekcijas -  Love in the Snow: Nr. 384 - Cold Days, Warm Hearts un Nr. 388 - Wrap It Up!
Klāju vienā kārtā un pa virsu liku Kinetics SolarGel Top Coat virskārtu. Izskatās gluži kā Gelish pārklājums. 

Izklaide: filmas, seriāli, grāmatas vai mūzika

Šis ir mans mīļākais veids, kā pavadīt laiku ar sevi. Katram no mums ir mīļākie mūzikas izpildītāji, grupas vai vienkārši dziesmas, kas sirdij mīļas. Ir tieši īstais brīdis tās slēgt iekšā! 
Ja mūzika ir ikdiena, tad ir labi no tās atslēgties un padzīvot citu varoņu stāstus ar filmu/seriālu vai grāmatu varoņu acīm. 
Uz šo brīdi seriālus un filmas skatos mazāk, bet labākās un mīļākās filmas, ko šogad noskatījos ir: Lielais Getsbijs, La La Land, Nakts Dzīvnieki. Šīs ir filmas, kas īpaši dziļi iesēdušās manā apziņā un noteikti nelaiž vaļā (protams, labā nozīmē).
No seriāliem vēlos izcelt divus kolosālus seriālus, kuriem tā vien nevaru sagaidīt otrās sezonas.

No lasāmvielas, pagaidām rindā mani gaida 3 grāmatas, ko gribas izlasīt: 

Parasti, kad skatos filmu vai lasu grāmatu, man patīk laiku izmantot lietderīgi, tāpēc uzlieku arī kādu lupatiņu masku. Paturu uz sejas vismaz 60 minūtes un āda pēc tam jūtas pilnībā mitrināta. Jau iepriekš esmu diezgan daudz slavējusi Kocostar un Mitomo sejas maskas.

Tāds lūk ir mans atpūtas brīdis. Bet vai jums ir šāds atpūtas brīdis sev? :)
Lai izdevies lielisks svētdienas vakars!

5 komentāri:

  1. Cik noturīgas ir tās Kinetics nagu lakas?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man turas 5 dienas. Galos nedaudz apdilst, bet tā nenāk nost :)

      Dzēst
  2. Es vispirms izlasīju šo, un pēc tam pašu grāmatu vairs negribējās lasīt.


    https://vilkamidzenis.wordpress.com/2017/12/06/karina-racko-saplestas-mezgines/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Redzēs kādas būs manas domas izlasot. Man šī grāmata tika uzdāvināta, tāpēc gribas izlasīt :)

      Dzēst
  3. Ceru būs atsauksme par to Latvietes karmu :)

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan