Mēneša atskaite: augusts

05.09.17

Hei, hei, rudens! Pašā ievadā negribas izšaut visu informācijas pulveri, bet neskaitot favorītos, izlietotos un jauno produktus, šajā rakstā pastāstīšu cik interesanti man noslēdzās pēdējās augusta dienas! Bet šajā gadījumā perfekti der mana augusta sākumā gūtā atziņa, ka vienalga cik slikta diena bijusi, tas nenozīmē, ka visa nedēļa, mēnesis vai gads būs slikts. Nepatīkami notikumi ir jāatstāj tajā dienā un nākošā jāsāk ar jaunu sparu un entuziasmu. Šī atziņa man lieliski palīdzēja nepieķerties pie problēmām un censties uztvert lietas vieglāk.
Favorīti
NYX Professional Makeup Precision Broe Pencil | Ash Brown: kopš lietoju šo zīmuli esmu aizmirsusi, ko nozīmē 5 minūtes izzīmēt katru uzacs matiņu. Zīmulis ir mīksts, bet nav vaskains, kas nozīmē, nenāks tik ātri nost. Uzklājot ļoti viegli sapludinās. Jau pirmajā dienā, kad nomainīju veco uzacu zīmuli pret šo, saņēmu tik daudz komplimentus par to cik manas uzacis labi izskatās. Ļoti ātrs un parocīgs produkts, tāpēc iesaku pilnīgi visiem. Laikam ir jau atklāts jauns gada favorīts!

Lumene Nordic Chic Oil Fushion Lip Gloss |200: garšīgs, ļoti viegls ikdienas lūpu spīdums, ko var brīvi uzklāt pat bez spoguļa klātbūtnes. Tiesa, tā maigums ir tik viegls, ka no lūpām ātri nozūd, bet man patīk lietot, kad gribas nelielu spīdumu, mitrinošu formulu un dabiski sārtu efektu.

Bobbi Brown Skin Foundation SPF15 tonālais krēms| 2.25 Cool Sand: sākumā sāku lietot, lai izprastu formulas specifiku, nemaz nedomājot, ka iepatikties. Paredzēts vieglam, semi matētam efektam, lai viegli nomaskētu problēmas, bet atstātu sejas ādu maksimāli dabisku. Lai arī nākas pa virsu lietot Catrice konsīleri, lai nomaskētu ievērojamākās problēmas, kopskatā man patīk, ka tonālais rada efektu kā "otra āda". Visas dienas garumā man patīk, ka tonālais nepaliek pleķains un atjaunojot ar pūderi izskatās kā tikko uzklāts. Nebiju līdz šim saskārusies ar šādu efektu un formulu, bet ļoti iepatikās sajūtas un nēsāšanas komforts, ka lietoju to visu mēnesi, līdz iekrita arī favorītu pulciņā.

Izlietotie produkti
Isana Color2Go tonejošs šampūns: nepatika, jo nedeva nekādu efektu. Ieliekot matos ātri saputojās un kalpoja kā parasts šampūns.
Syoss Color Refresher tonējošas putas matiem: ja nemaldos šis ir 2 vai 3 iepakojums, ko izlietoju. Iegādājos jau jaunu! Ātrs un ērts produkts, kas netonē galvas ādu, bet labi tonē izbalējušo krāsu.
Anne Nature dušas želeja*: likās pārāk maiga lietošanai visam ķermenim, tāpēc lietoju intīmajai zonai. Visas lietošanas laikā neradās nekādas pretenzijas, jo sastāvdaļas ir ļoti draudzīgas un tīras.
Dove Go Fresh dušas želeja*: klasiska par kuru nav jēga daudz ko runāt. Ātri un pamatīgi puto, labi attīra ādu. Bumbieru un alvejas aromāts man ļoti iepatikās, jo nebija pārāk salds vai uzbāzīgs.
Dove Nourishing Secrets kondicionieris ar lavandu*: šampūns manai galvas ādai nederēja, jo parādījās blaugznas, bet kondicionieris ļoti patika, jo mati pēc tam bija ļoti mīksti, vijīgu, un arī smaržoja kolosāli!
Douglas Micelar Water un eļļa kosmētikas noņemšanai: savas domas rakstīju šeit, tāpēc neatkārtošos. Vietā jau nopirktas rezerves.
Tējas koka eļļa: viens no maniem skaistuma noslēpumiem vairāku gadu garumā. Nevaru iedomāties savu ādas kopšanu bez tējas koka eļļas.
Watsons skroptu atliecējs: lai arī labi atlieca, diemžēl manai acu formai nederēja tā izliekums. Ar laiku nodila, tāpēc metu laukā, bet vietā jau iegādājos citu, kas labāk der manai acu formai.
Artdeco Clear Lash&Brow Gel želeja: izlietoju līdz pašām beigām. Dievīgs produkts, ko iegādājos jau atkārtoti.
Blistex Med lūpu balzams*: ja vēsākā laikā likās traucējoša atvēsinošā sajūta, tad tagad bija tieši laikā. Ļoti patīkams balzams, ko liku nakti. Es pat teikšu, ka ilgi arī turējās, jo pamostoties no rīta varēja just vēl balzama kārtiņu uz lūpām.
Matis Beautifying Face sejas krēms: ļoti biezs, ļoti bagātīgs, bet tik labs. Noteikti plānoju iegādāties arī pilnu izmēru.
Catrice Nude Illusion tonālais krēms: ļoti patika, bet ilgtermiņā secinājuma, ka nav tik laba noturība, it īpaši ja darbs ir karsējošās gaismās. Diemžēl vairs nav pieejams pamata sortimentā.
Jonax Ferronex uztura bagātinātājs: man papildu uzturā jālieto dzelzs, tāpēc iegādājos šos, un jāsaka, ka bija diezgan labi, jo nav lielas tabletes jādzer, un kopā savienots vēl ar citiem komponentiem kā folijskābi un B12.

Jaunumi
Pašā mēneša sākumā veicu Douglas interneta veikalā pasūtījumu, kur iegādājos Matis Hyaluronic Performance mitrinošo sejas masku, Kinetics nagu laku un Artdeco fiksējošos želeju uzacīm. NYX Professional Makeup piedāvāja iepazīties ar rudens gaidāmajiem jaunumiem. Par daļu no tiem jau uzrakstīts, bet par tiem pašiem skaistākajiem vēl jāuztaisa atbilstošs saturs. Absolūti esmu sajūsmā par jauno acu ēnu paleti, Liquid Suede Mettalic lūpu laku un Lid Lingerie acu ēnām. Visu atrādīšu jau tuvākajā nākotnē!
Es laikam klusībā varu sevi droši saukt par Nesti Dante ziepju fanu, jo mūsmājas laikam jau izlietoti vidēji 5 lielie ziepju gabali. Es pirmo reizi kaut kā domīgi lēmu ņemt vai neņemt, jo maksā viens gabaliņš 5€, bet reāli, lai arī parastas ziepes, tās ir nenormāli labas. Galvenais, ka nesausina rokas. Un tas aromāts! Mūsmājas visiecienītākais aromāts ir Il Fruteto ar persiku un meloni. Tā kā augustā Stockmann bija Nesti Dante produkcijai -20%, tad iepirku ziepes ļoti ilgam laikam. Kārtīga ziepju tante :D
Kā jau katru rudeni Essence un Catrice piedāvā savus pamata kolekcijas jaunumus. Pagaidām maz kas izmēģināts, bet interesanti liekas jaunie korektori, metāliskais nagu pūderis, lūpu balzams un vēl citi labumi. Noteikti būs atsevišķs ieraksts.
Arī DNC pārstāvji bija tik laipni ļaujot iepazīties ar vairākiem jaunumiem. Absolūti sajūsmā esmu par aktivētās ogles matu masku, 2% hialuronskābes gelu un jauno šampūnu.
Un tad finālam pastāstīšu, ka aktīvi testēju un lietoju Dior rudens jaunumus - detoksikācijas sejas serumu, konsīleri un jauno lūpu laku formulu. Pagaidām man ir ļoti patīkami iespaidi, bet līdz pilnai atsauksmei vēl daudz jāpaciešas.

Kas redzēts/ lasīts/ dzirdēts pagājušajā mēnesī
Grāmata Klēra Makintoša "Es ļāvu tev iet": kriminālromāns/trilleris kā pamatā šausmīgs nelaimes gadījums, kur bojā iet mazs puisēns. Caur divu sižeta līniju perspektīvām, pakāpeniski tie šķetināts sarežģītais notikums, lai atklātu īsto vainīgo. Kad grāmatas vidū notiek šokējošs sižeta pavērsiens, piebiedrojas vēl viens personāžs ar stāstu no savas perspektīvas. Tikai vēlāk var saprast kas šiem personāžiem kopīgs. Grāmata nebaidās šokēt un satriekt līdz kaulam atklājot briesmīgas detaļas un dzīves aspektus, kas kārtējo reizi liek atgādināt, ka ne viss tas kas ir skaists un laimīgs, tāds ir arī patiesībā. Dažkārt apkārtējo dzīve ir viena liela ilūzija un labāk ir nezināt kas notiek aiz durvīm. Un šis ir stāsts par galvenās varones Džesas dzīvi.

Grāmata Džeina Korija "Mana vīra sieva": kriminālromāns/drāma, kas aktualizē jautājumus par cilvēka labumu un sliktumu. Vai tiešām cilvēki iedalās kategorijās - labs un slikts? Un cik tālu var novest nieka nepateikti vārdi, nevainīgi meli, kad beigās viena cilvēka meli izglābj citu? Stāsts ved cauri padsmit gadu notikumiem kopā augot un dzīvojot ar grāmatas galvenajiem varoņiem Liliju, viņas vīru, kaimiņu ģimeni un noziedznieku Džo Tomasu, ko Lilijai nākas aizstāvēt.
Stāsts rakstīts kā atmiņu piezīmes/dienasgrāmata no vairāku varoņu perspektīvām. Netrūkst virkne pārsteigumu momentu, kas liek pārlasīt rindas vairākas reizes, lai pārliecinātos vai izlasīts pareizi. Interesanti, ka grāmatas autore perfekti izgaršojusi cietuma dzīvi, ko parasts cilvēks nezinās. Epizodiski secīgs darbs ar devu spriedzes, mistērijas un sadzīves drāmas, kas noteikti neatstās vienaldzīgu!

Filma "2:22": Galvenā varoņa Dilana (Michiel Huisman) dzīve strauji izmainās, kad viņš sāk saskarties ar secīgi vieniem un tiem pašiem ikdienas notikumiem, kas noved pie bīstamu un pat draudošu situāciju rezultāta, katru dienu vienā laikā - 2:22. Ja ievads tiek piedāvāts ļoti veiksmīgs, kur detalizēti, sīki smalki pietuvinot, palēninot un visādi citādi izmantojot pareizus un skaistus montāžas elementus atrāda teju katru galvenā varoņa izdarību, pat ja brīžiem ir nevajadzīgas, jo neiet kopā ar visu stāstu, tad atlikusī filmas daļa pārvēršas par pavedienu meklējumu tīmekli, kur diemžēl nav sevišķa sižeta kāpinājuma, brīžiem pasniedzot zīmes pārāk klaji un garlaicīgi, kas nerada pārsteiguma momentu, tikai apstiprinājumu jau iepriekš redzētajam. Sižets ļoti atgādina vairākus līdzīgus darbus par laiku, telpas un viena momenta notikumiem. Vēl pavisam nesen skatījos Before I Fall, kur arī līdzīgi vienā laikā notika kaut kas neatgriezenisks, un ir jāspēj atrast risinājums šai nebeidzamai laika cilpai.
Pirmajā brīdī liekas, ka šis būs romantisks mīlasstāsts, bet diemžēl šim definējumam pietrūka romantiskas dzirksteles. Lai arī stāsts godam un pienācīgi iepazīstina ar sieviešu plāna galveno varoni Sāru (Teresa Palmer), kura teorētiski spēlē būtisku lomu šajā stāstā, un abu varoņu “klikšķa mirkli” (šī aina šķietami nedaudz citēja filmu La La Land), tālāk tas izplēn garu un nevajadzīgu pilsētas vides un debesu kadru virmojumā, kur tā vietā prasītos vairāk tieši viņu savstarpējās jūtas un emocijas. Jā, pilnīgi piekrītu idejas līmenī, stāsts tiešām piesaista, bet galadarba skatīšanās procesā tas likās pārāk garlaicīgs tik perspektīviem varoņiem. Ja runā par pašiem varoņiem, tad, protams, aktieris Michiel Huisman godam  nesa varoņa Dilana stāstu un sajūtas, bet atklāti sakot, filmā “Adelainas Gadi” personāžs bija kolorītāks un interesantāks. Savukārt Teresa Palmer varone Sāra filmā likās bezpersoniska un neradīja īpašas sajūtas un pieķeršanos, lai gan filmā “The Choice” viņas varone spēja aizkustināt līdz pilni pieraudātiem mutautiņiem.

Kad kultūras atkāpe uzrakstīta, noslēgumā pastāstīšu par to ko es šobrīd daru.

Es domāju, ka tas būs daudziem pārsteigums, jo ar kādu no jums par savu darbu noteikti vēl priecīgi runāju aizpagājušajā nedēļā, bet nu jā - 1. septembris bija mana pēdējā darba diena. Lai arī cik ļoti man patika strādāt ar Bobbi Brown zīmolu un tā produktiem, diemžēl vadības acīs es nebiju pietiekami laba, lai pat nostrādāt 3 mēnešus, lai gan klienti bija apmierināti un pārdošanas rādītāja ļoti labi. Jau pašā sākumā likās aizdomīgi, ka vienuviet Stockmann satiku 6 bijušos Bobbi Brown zīmola darbiniekus, kas nenostrādāja ilgāk par gadu. Acīmredzot, uzņēmumam darbinieku politika tāda.
Atlaišanas iemesla argumenti bija vairāk kā neskaidri un ne pieaugušam cilvēkam strukturēti., kur viens no iemesliem ir tas, ka pēkšņi sapratuši, ka divi darbinieki vienā vietā nav nepieciešami. Bet priekš kam, tad veltīt 2 mēnešus viena cilvēka atlasei, ja pēc tam vairs nav pēkšņi vajadzīgs?
Ja vēl nedēļu atpakaļ, kad 10:00 no rīta uzzināju šos jaunumus, es biju šokā un man trūka vārdi, pēc tam sekoja virkne asaras un skumjas, tad tagad es uz to skatos ar prieku, jo neredzu kur būtu bijusi mana vaina, apzinīgi un godam strādājot. Tas paliks uz katra sirdsapziņas. Ar visu to, tā bija kolosāla pieredze un iespējas, bet pats labākais, ka es iepazinos ar kolosāliem cilvēkiem, kurus droši vien nekādos citos apstākļos nebūtu satikusies! Redz, ko vienu dzīve atņem, kaut ko citu piespēlē! Bet nu es tagad eju tālāk uz priekšu ar prieku sejā. Esmu atkal darba meklējumu virpulī, bet jau tajā pašā nelaimīgajā dienā, man priekšā tika nolikta fantastiska iespēja jaunam projektam. Par šādiem jautājumiem esmu saņēmusi arī no jums e-pastus un komentārus, bet es vienmēr bailīgi atteicu, ka nepiedāvāju tādas iespējas. Un še, pat ikdienā par to nedomājot un neplānojot, likteņu ceļi salikās tieši tā. Šis būs projekts, kur jums būs iespēja pucēties, mācīties, bet man dalīties savā pieredzē. Vai jums tas būtu interesanti? Noteikti rakstiet savas domas!

Es padalījos ar šo daļu savas dzīves ne jau tāpēc, lai sūkstītos un tiktu žēlota, gan tāpēc, lai es kalpotu kā piemērs tam, ka dzīve neapstājas pie pirmās neveiksmes. Tas stiprina, tas ved pareizā virzienā. Galvenais - ir nepazaudēt savu degsmi un būtību!

14 comments:

  1. Sveika! Ļoti žēl, ka darba devējam bija tãda attieksme, bet laikam jau izdevīgãk ik pa laikam nomainīt darbinieku nevis pēc pārbaudes laika maksăt tam lielāku algu! Par projektu, es labprăt piedalītos! :) Biju nesen Tev rakstìjusi epastu ar jautājumiem par makeup (precìzâk par laineri kurš no variantiem labâk izskatās) un Tu mani iedrośināji sākt krāsoties! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, atceros :) Noteikti, kad būs vairāk zināma papildu informācija, uzrakstīšu :)

      Dzēst
  2. Sveika!

    Parasti tikai lasu Tavu blogu un nekomentēju, bet šoreiz gan gribējās padalīties ar savu pieredzi.
    Neņem pie sirds atbrīvošanu no darba! Arī pati aprīlī saskāros ar šādu situāciju. Palūdza aiziet pāris dienas pirms 3 mēn. pārbaudes laika beigām, par iemesliem minot nepietiekamu smaidīšanu un sūdzības no kolēģiem. Pirmais, protams, ir svarīgs faktors, bet cilvēkam, 12 h darba dienā bez pārtraukuma strādājot, atliktu vien piepīt deniņos bizītes, lai nostieptu lūpu kaktiņus uz augšu... Un otrais arī nebija tiesa, jo kolēģi bija šokā un teikuši par mani tikai labu. Neskatoties uz daudzām nesakārtotībām uzņēmuma darbībā, es savus pienākumus tiešām veicu pēc labākās sirdsapziņas. Pirms manis bija atlaisti vēl 2 cilvēki, kā arī daži pieņemti. Tā ka darbinieku rotācija vienkārši ir uzņēmuma politika. Varbūt arī Bobby Brown. Man arī tika piedāvāts darbs pie viņiem, bet atteicos, jo samaksa nelikās atbilstoša garajam prasību sarakstam. Un zaudētāji ir viņi, nevis Tu!! Kāds cits novērtēs Tavu centību, ko var redzēt pēc Tava bloga vien. Tu esi malace un Tev viss izdosies ;)

    P.S. Varbūt vienīgi uzmanies no Bobby Brown pārstāvjiem un Simplikas. Skaties, vai Tavā darba attiecību izbeigšanas lapā nav kas minēts par konfidencialitāti. Manuprāt, man bija vesela rinda lietu, komercnoslēpumu neņemot vērā, kas ir jāpatur pie sevis...

    Ar sveicieniem,
    Sintija

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sveika, Sintija! Liels paldies, ka dalies ar savu pieredzi, ļoti to novērtēju. Reāli es teikšu tīrākās šausmas, atlaist cilvēku par tādu iemeslu ir kaut kas nesaprātīgs. :/ Tad jau man vēl kaut cik pamatojums bija..
      Milzīgs paldies par uzmundrinošajiem vārdiem! Par to konfidencialitāti, man līguma nekas nebija ja neskaita komercnoslēpumus, kas šajā gadījumā tas nav. Parakstot uzteikuma iesniegumu, manas attiecības pārrāvās līdz ar to nedomāju, ka viņi kaut ko var iebilst, bet tik un tā paldies, ka pabrīdināji, jo tiešām var būt dažādas situācijas :)

      Dzēst
  3. WTF? crazy! Man neticas par Bobbi Brown.. brauci uz citu valsti mācīties! Un te pat 3 mēneši nav un jau viss?! Sviests! Bet viss kas notiek, notiek uz labu! Ceru Tevi drīz satikt kādā pasakumā :))))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, tas patiešām ir kaut kas neizskaidrojams.. tur jau tā problēma, ka tik ieguldīts tik daudz laika apmācot un sagatavojot, lai re - vienā jaukā dienā pateiktu - atā!
      Es arī ļoti ceru drīz ar Tevi saskrieties ;))

      Dzēst
  4. Es gan bikli sacītu, ka šis ir tas gadījums, kad kādu nepieņem darbā tāpēc, ka viņš ir pārāk labs un beigās var izaugt pārāk liels un pārspēt un apdraudēt pašus sīkos darbā pieņēmējus. Tādi gadījumi arī diemžēl nav retums.
    Tā ka šoreiz es to drīzāk uztvertu kā sava veida atzinību.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ou, paldies, tā tiešām man ir uzslava! :) Bet taisnību jau saki, ir kas talantīgus uzskatu par biedu un tāpēc vien jau negrib ņemt :/ Pati zinu vairākas pārāk talantīgus cilvēkus, kuri diemžēl ar to pašu cīnās :(

      Dzēst
  5. Tu esi tajā vecumā, kas skaitās 'mērķa grupa' NVA. Izmanto iespēju - ej mācies pa velti (projektu vadības, Corel Draw, dizains & maketēšana un daudz citu tēmu), saņem stipendiju un pabalstu. Grēks to visu neizmantot par Eiropas Savienības līdzekļiem. Paaugstināsi kvalifikāciju un pie reizes aizpildīsi brīvo laiku. To visu iesaku, jo pati izmantoju pirms kāda laika - zinu, ko saku :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es pat nebiju par šādu opciju iedomājusies.. Liels, liels paldies, noteikti palūkošu, ko piedāvā :) Mani tas ļoti interesētu!

      Dzēst
  6. Galvenais, ko der atcerēties- dzīvē vienmēr viss notiek uz labu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tā gan ir dzīves patiesība, tas tiesa! ;) Galvenais atcerēties par to pat visgrūtākajā un sliktajā mirklī.

      Dzēst
  7. Sveika, nesen sāku lasīt Tavu blogu, un tā nemanot visu dienu darbā nosēžu pie tā! Tā kā pašai ļoti patik viss, kas saistīts ar kosmētiku un skaistumkopšanu, būt interesanti uzzināt vai neplāno īstenot make up apmācības kursus? Goda vārds es jau stājos rindā tādā gadījumā!

    AtbildētDzēst
  8. Sveika, man tāds prieks, pat vārdiem nevar aprakstīt, cik ļoti priecē Tavs komentārs :) Tas, man jaunais projekts, arī ir par makeup apmācībām. Pagaidām izskatās ja raitiem soļiem viss ies savu gaitu, tad ar oktobri droši varēs pieteikties un nākt ciemos, lai kopā klačotos par kosmētiku un skaistum lietām :) Noteikti uzrakstīšu atsevišķu ierakstu vel ;)

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan