"Warm Rust" grims + atsauksmes par rudens jaunumiem

19.09.17

Septembra sākumā, kad rakstīju par 1.septembra grimu, pieminēju, ka pārējos NYX Professional Makeup rudens jaunumus atrādīšu atsevišķā grima ierakstā. Tik ļoti nevarēju sagaidīt to īstu rudens sajūtu, lai paņemtu rokās dievīgi skaisto acu ēnu paleti "Warm Rust", kas man tā vien klusiņām čukstēja un vilināja: "rudens, rudens, rudens.." Bez skaistās acu ēnu paletes, esmu atklājusi jaunu tonālo krēmu. Par to jau nedaudz biju rakstījusi, bet šeit izpaudīšos pilnībā. Un paskatieties uz to lūpu krāsu - filleri lūpu krāsas iepakojumā! Nevajadzēja ne zīmuli, ne ko citu, viena lūpu krāsa paveica šo maģiju! Domāju esmu jau ieintriģējusi, tāpēc lasam tālāk.
Man vienmēr ir patikuši eleganti grimi, tāpēc nav nekādu šaubu, ka arī kaut izmantoju sarkanas vai oranžas acu ēnas, es vienmēr kopējo tēlu izveidošu tādu, lai to var nēsāt ikviens, kādā situācijā vien nepieciešams. Tiesa, šis nav pavisam ātrs ikdienas grims, jo prasīs nedaudz sava brīvā laika (man tas aizņēma absolūti nesteidzoties 1h), bet toties fināla rezultāts ir tā vērts! Protams, var likt klāt melnu līniju ja ļoti gribās, bet šoreiz apzināti neliku, lai izceltu pašu plakstiņu un skaistos rūsas toņus, kas tik ļoti piestāv šādam gadalaikam.
Acu grimam izmantoju tikai un vienīgi visus toņus no jaunās NYX Professional Makeup acu ēnu paletes Ultimate Multi-Finish Shadow, tonī "Warm Rust". 

Jaunās Ultimate Multi-Finish Shadow acu ēnu paletes ideja ir tāda, ka vienā paletē vairs netiek piedāvāti tikai matētie vai mirdzošie toņi. Kopā ir saliktas trīs dažādas formulas: matētas, mirdzošas acu ēnu un presētie pigmenti. Tātad, vienā paletē mums ir viss, lai varētu vienu grima izskatu variēt pievienojot/ mainot kādu no toņu izpildījumiem.  
Lai arī internetā redzēju diezgan nejaukas atsauksmes par "Sugar High" paleti, manā uztverē, par "Warm Rust" to nevar teikt. Matētie toņi pludinās ļoti labi, nākas nedaudz uzslāņot, lai iegūtu spēcīgu pigmentāciju, bet pats galvenais, ka neveido nevīžīgu vai nekārtīgu izskatu.
Satīna/mirdzošie toņi man labāk patika mitrā veidā, jo gribējās, lai nedaudz vairāk redzētos mirdzumiņi, savukārt presētie pigmenti ir ideāli, tur vispār nekādu problēmu! Lieliski darbojas kā sausā, tā mitrā veidā. No visas paletes visvairāk dievinu matētos toņus un presētos pigmentus. 
Acīm izmantoju pilnīgi visus matētos toņus, lai izveidotu maksimāli dimensionālu toņu pārēju. Pēc tam, līdz acs vidum klāju presēto pigmentu (3.rinda, 2.tonis no kreisā puses), savukārt acs iekšējā stūrītī izvēlējos 1. toni no tās pašas 3.rindas. Presētos pigmentus var klāt ar pirkstiem, bet es izmantoju plakanu, sintētisku sariņu acu ēnu otiņu. Ārējam acs stūrim lietoju 2.rindas, 3. toni, piezemētā plūmju/rozīņu krāsā, lai sniegtu acij vairāk dziļuma. Prasījās paletē nedaudz vēl tumšāks tonis, lai ārējos stūrīti varētu vēl pamatīgāk ietonēt.
Man ar tonālajiem krēmiem vienmēr iet diezgan grūti, jo nesanāk atrast to īsto formulu, kas man derētu. Vienam tonis der, bet slikta noturība, un otrādi, cits ļoti izceļ nepilnības un nepadaru seju smukāku utt. Un tad, kad es atrodu patiesi lielisku tonālo krēmu, tad stāstu par to visiem. Un šoreiz ir stāsts par patiešām pēdējā laikā labāko tonālo krēmu, ko esmu atklājusi. Esmu paspējusi to pārbaudīt studijas apgaismojumā, vairāku stundu noturībā, un uzklājusi pat uz atšķirīgiem ādas tipiem, un pārliecinājusies, ka šis ir kaut kas ļoti interesants.

Ar Total Control Drop Foundation tonālo krēmu iepazinos septembra sākumā, bet toreiz, lai arī cik ļoti man patika klājums, biju no abiem iedotajiem paraudziņiem uzjaukusi nepareizu toni, tāpēc nevarēju īsti viennozīmīgi to slavēt.

Starp citu, nevajag baidīties iet un jautāt paraudziņu. Ja pēc šī raksta izlasīšanas ir vēlme pārbaudīt manis teikto un saprast, ka es tiešām saku patiesību un šis tonālais ir lielisks, tad droši ejiet uz NYX Professional Makeup veikalu Aspazijas bulvārī (ciparu neatceros precīzu, bet sanāk pa diagonāli no t/c Galerija Centrs) un droši jautājiet pēc paraudziņa. Neviens uz jums neskatīsies ar greizu aci, jo galu galā pirms kaut ko pērkam, ir pilnīgi normāli sajust un saprast produkta formulu, lai beigās nesanāk lieki izsviesta nauda!

Atgriežoties sava stāsta par tonālo krēmu. Tā kā man var teikt ir nestandarta ādas tonis, tad fakts, ka Total Control Drop tonālajam krēmam kopumā ir 24 toni ir vairāk kā iepriecinoši. No pavisam gaiša porcelāna līdz ļoti tumšam tonim, tāpēc visiem, kam no dabas tumšs tonis vai spēcīgs iedegums, lūk iespēja atrast sev īsto toni!

Total Control Drop tonālais krēms ir paredzēts kā vieglas pakāpes, tā arī augstas pakāpes sedzamībai, respektīvi, to ir ārkārtīgi viegli dozēt un uzslāņot vairākas kārtās. Ražotājs uz iepakojuma norāda, ka 2 pilieni vieglai sedzamībai; 3 vidējai, bet 4 un vairāk augstai sedzamībai. Tātad, jo vairāk pilienu jo pilnīgāks pārklājums. Kopā ar šo tonālo krēmu tika uzražota arī atsevišķi nopērkama tonālā krēma ota. Vienu lietu uzreiz gribu atrunāt, lūdzu nelietojiet šo fluīda tonālo krēmu ar sūklīti, tas apēd visu produktu. Tā kā formula ir viegla un ūdenim līdzīga, to visvieglāk uzklāt ar otu - sintētisku un plakanu sariņu (buffing, stipling utt.). Nepaliks nekādas švīkas, to es varu garantēt.

Kad tas viss izrunāts, beidzot tieku pie saviem iespaidiem. Tonālais krēms ir ļoti viegls, ūdeņains, bet pats labākais, ka uzklājot uz ādas nepaliek lipīga kārta, tieši pretēji - tas ātri nofiksējas un āda paliek matēta, kas man kā kombinētas ādas īpašniecei nenormāli priecē, jo tas nozīmē, ka nav pamatīgi daudz jālieto pūderis pa visu seju. Tā kā tonālais krēms tik ātri nosēžas, tad klājam to uz ādas tikai reģioniem un pa drusciņam. Šo tonālo krēmu droši var uzslāņot, jo nerada maskas efektu un neveļas.

Kad biju uzklājusi Total Control Drop uz ādas, neticēju cik labi varēja izskatīties mana āda, kura bija pilnībā nomaskēta, bet izskatījās tik dabiski. Manai ādai perfektais tonis ir 10 Buff, kas dienas laikā neoksidējas, nav ne pa tumšu, ne pa rozā. Vienkārši ideāla krāsa!

Jau nedaudz augstāk rakstīju, ka esmu paspējusi tonālo krēmu pat pārbaudīt arī visas dienas garumā un dažādiem ādas tipiem. Tātad, sāksim ar to kā man gāja ar šo tonālo krēmu visas dienas garumā, 12 stundu piedzīvojumā. Es to biju nofiksējusi ar pūderi, kad gāju ārā no mājām, bet jau iepriekš zināju uz ko tas pūderis spējīgs, tāpēc zinu, ka paildzināt noturību tas nevarēja. Ja pēc 8 stundu nēsāšanas seja tiešām spīdēja, jo mana āda bija sataukojusies, bet tonālais krēms nebija sasēdies rievās, tas izskatījās kā tikko svaigi uzklāts, bet pats labākais, mana āda tik un tā izskatījās ļoti dabiska. Līdz pat pašam vakaram es biju sajūsmā, jo tas nenozuda no ādas, nesalīda visās rievās un līnijās, un nejutās uz ādas kā smaga neelpojoša kārta. Kolosāls sabiedroties ikdienas gaitām!

Nākošajā dienā, sestdienā, kad taisīju šo grimu un bildes, iedevu vienu citu gaišāko toni pamēģināt labākajai draudzenei, kurai ir sausa āda un viņa bija šokā, ka pat ar visu matēto formulu, tas uz ādas izskatās neticami veselīgi, neizceļot sausos plankumus. Un pēc tam, svētdienā, vajadzēja taisīt grimu savai mammai, jo viņa vēlējās gribēja pāris jaunas fotogrāfijas. Nolēmām noriskēt un uzlikt arī šo pašu tonālo krēmu. Es nekad dzīvē nebūtu iedomājusies, ka šāds tonālais krēms pat derēs nobriedušai ādai, jo neizcēla grumbas un nepadarīja ādu vizuāli vecāku kā mēdz darīt matējoši tonālie krēmi. Mammas āda izskatījās burvīgi, un viņa kā sieviete, kas maz nēsā tonālo krēmus atzina, ka vispār uz ādas nesajuta tonālā krēma klātbūtni. Visu šo nedēļas nogali ar dažādiem testiem un pārbaudēm esmu pierādījusi sev un citiem, ka Total Control Drop tonālais krēms ir fenomenāls!

Veidojot šo rudenīgo grimu, riskēju vēl arī otru reizi, nomainot savu jau gadiem iemīļoto Catrice Liquid Camouflage pret "jauno" Maybelline Instant Age Rewind konsīleri. Jau gadiem bija vēlme izmēģināt, beidzot nodzīvots tik tālu, ka pie mums arī pieejams. Tātad, šis konsīleris pasaulē pirms daudziem gadiem tika atzīts kā labākais. Problēma tik tāda, ka gadi gājuši uz priekšu un tāpat arī formulas, tāpēc ar raizēm skatījos uz to kā konkurēs ar Catrice Liquid Camouflage. 
Pirmais, kas man uzreiz nepatika ir aplikators - man tas liekas ļoti nehigiēnisks, jo gribas to visu laiku mazgāt :D Pēc konsistences tas ir daudz vieglāks/plikāks kā Catrice, bet nosedza problēmas ļoti, ļoti labi, līdzīgi Catrice. No pirmās reizes nepārliecināja, bet domāju, ka šo noteikti ir vērts uzmeklēt visiem tiem, kuriem nepatīk Catrice konsīleris. 

Visbeidzot finālam paliek vēl NYX Professional Makeup Super Cliquey matēta lūpu krāsa, tonī Conform. Jau iepriekš rakstīju, lai arī uzklāšana nav tā pati precīzākā, tāpēc izmantoju lūpu otiņu, tie toņi un formula ir tā vērts. Uzklājot uz lūpām tā nav jūtama vispār. Nēsājusi esmu 4 stundu garumā un pat izbalējusi to ir viegli atjaunot, jo neveidojas kunkuļi vai citas problēmas parasti ar kurām esmu saskārusies. 
Ja iepakojumā skatoties uz toni Conform man nebija īpaši nekāda dižā reakcija, tad uzklājot uz lūpām es biju sajūsmā. Manas lūpas uzreiz kļuva vēl pufīgākas un formīgākas. Jau redzu šo toni nēsājot katru dienu. Ļoti universāls, ļoti rudenīgs un ļoti smuks tonis. Vairāk neko citu man nevajag no vienas lūpu krāsas.

The Power Of Makeup jeb Pirms/Pēc

Tēla iegūšanai izmantoju:

  • NYX Professional Makeup Born to Glow Illuminating Primer grima bāze;
  • NYX Professional Makeup Total Control Drop Foundation tonālais krēms | 10 Buff;
  • Maybelline Instant Age Rewind konsīleris | Light;
  • RCMA No Color Powder birstošais pūderis;
  • Makeup Geek konsturēšanas pūderis | Bad Habit;
  • NYX Professional Makeup vaigu sārtumu palete;
  • NYX Professional Makeup izgaismostāju palete (2.rinda, 1. un 3. tonis kopā);
  • NYX Professional Makeup Precision Brown Pencil uzacu zīmulis | Ash Brown;
  • Artdeco Clear Lash&Brow Gel želeja;
  • NYX Professional Makeup acu ēnu palete | Warm Rust;
  • Catrice 18h acu zīmulis | Black;
  • Maybelline The Big Shot skropstu tuša | Black;
  • NYX Professional Makeup Super Cliquey matēta lūpu krāsa | Conform

! rakstā ir pieminēti uzņēmumu piešķirti preses paraugi

9 komentāri:

  1. WOOOW Es šokā, necerēti labs makeup un necerēti labs blogs! Perfekti, būs idejas no kā smelties!!

    AtbildētDzēst
  2. Tu jau zini, ka man ļoti patīk tavi grimi💝 Tev loti piestāv šie siltie toņi ❗❗❗

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ou, liels, liels paldies! Noteikti būs kāds vēl ar siltajiem 😘

      Dzēst
  3. Rakstu lasīju ar lielu interesi,paldies par atsauksmēm, kā reiz biju jauna tonālā krēma meklējumos! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man tiešām liels prieks, ka noderēja mana pieredze un iespaidi! Paldies! 😉

      Dzēst
  4. Loti skaists grims 😊 Man šis grims izskatās vairāk kā vakara grims . Vai tu arī ikdiena nēsā šadu grimu?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mīļš paldies! Atkarīgs no tā kādi ir mani dienas plāni. Ja man ir jādodas uz ikdienišķu tikšanos vai vienkārši klasiski ikdienas gājieni uz veikalu, uz birojiem utt., tad nē, jo man nav tam jēga tik daudz laika tērēt. Gadījumos ja es kaut kur došos, piemēram, uz pasākumu, koncertu vai citu citur, jā, nēsāju šādu grimu pat gaišā dienas laikā. :)
      Es grimu pielāgoju tam kāda ir mana ikdiena.

      Dzēst
  5. Yes, būs man jauna ideja tieši piektdienaI. Paldies par ideju, diezgan drosmīgi!

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan