Iecienītākie ādas kopšanas līdzekļi šovasar

19.08.17

Kopš vasaras sākumā sāku lietot Douglas Essential līnijas produktus, tad tagad, jau teju vasaras izskaņā secinu, ka tie bijuši mani neaizvietojamie sabiedroti visas vasaras garumā. Ir lietots līdz šim daudz kas, bet pirmais, kas visvairāk uzrunā Essential sērijā, ka tie kalpo lieliski un pilda solīto izcili! Par eļļu kosmētikas noņemšanai jau rakstīju labu laiciņu atpakaļ, bet šoreiz rakstam pievienoju klāt vēl arī divus citus, tikpat superīgus līdzekļus.
Pirmais, kas mani uzrunā skatoties uz šo Essential sēriju, ka katrā produktā ir rūpīgi pārdomāts par sastāvdaļām, efektivitāti un to lai patērētājam tie būtu ērti lietojami. Es sākumā ļoti skeptiski skatījos par cenas attiecību pret kvalitāti, bet lietojot produktus ilgtermiņā, es saprotu, ka tie patiešām ir ļoti labi, un to cena ir tikai papildus mazs prieciņš maciņam. Šajā gadījumā tiešām cena attaisno kvalitāti, kas būsim godīgi, ādas kopšanas produktiem ir ļoti liels retums. Es gan neesmu lietojusi sērijas krēmus, bet šie visi produkti, kas ir kosmētikas noņemšanai vai ādas tonizēšanai, ir izdevušiem patiešām superīgi!

Douglas Essentials Sensory Make-Up Remover Oil attīroša eļļa sejai (12.99 €)
Kā jau augstāk minēju, par eļļu kosmētikas noņemšanai biju jau rakstīju kādu laiciņu atpakaļ, tomēr tik un tā nolēmu veltīt vēl pāris jaukti saliktus teikumus šim vienreizējam atklājumam. "Kosmētikas duelī" Douglas eļļu salīdzināju ar tā brīža iecienīto Kiehl's Midnight Recovery attīrošo eļļu, un manā vērtējumā, kas, protams, tika arī pamatots, Douglas eļļa uzvarēja. Kopš pirmās reizes, kad pamēģināju, neko citu vakarā kosmētikas noņemšanai vairs nelietoju, jo eļļa spēj vienā momentā noņemt pat visbiezāko grimu kāds uz to brīdi uzlikts.
Eļļa neatstāj nekādas taukainas paliekas, kosmētiku noņem pilnībā, ka pārejot pa virsu ar vates disku un citu attīrošo līdzekli, vates disks paliek pilnībā tīrs. Šis man jau ir otrais iepakojums, jo burtiski pirms pāris dienā izlietoju pirmo iepakojumu līdz pēdējai pilītei.

Douglas Essentials Make-Up Remover Micellar Water micelārais ūdens sejai* (6.99 €)
Micelārie ūdeņi noteikti nav "manējie" tā iemesla pēc, ka lai kārtīgi un pamatīgi noņemtu visu grima kārtu (tonālais, konsīleris, pūderis utt.) man ir nepieciešami daudz jaudīgāki līdzekļi, tāpēc arī slavēju un cītīgi lietoju to eļļu. Bet izlasot micelārā ūdens aprakstu, manu uzmanību neviļus piesaistīja uzraksts "nav jānoskalo". Es neticu tam, ka micelārais ūdens nav jānoskalo, jo tajā ir virsmas attīrošās vielas jeb micellas, kuras veic visu to brīnumdarbu, bet es nolēmu noriskēt un izmēģināt to ikdienā lietot vienkārši kā toniku no rītiem, ko parasti neskaloju nost.
Atzinīgi varu apgalvot, ka lietojot to katru rītu, lai noņemtu nakts laikā uzkrātos putekļus un sebumu, to nemazgājot nost, man neparādījās nedz ādas iekaisumi vai citas problēmas, kas varētu rasties situācijā, ja konstanti uz ādas paliktu attīrošās vielas. Es vienkārši zinu kāda izskatās āda, kad to pārmērīgi mazgā un attīra, jo vēl pusotru gadu atpakaļ ar to cīnījos, kad visas ādas problēmas pārgāja tajā brīdī, kad pārstāju no rītiem tikpat brutāli mazgāt sejas ādu kā to darīju vakaros.
Atgriežoties pie paša produkta. Lietojot katru rītu, man patika, ka tas ne tikai noņem uzkrātos putekļus, bet arī tonizē un atsvaidzina sejas ādu, un ne reizi nebija velkoša sajūta. Kā var redzēt, tūlīt arī jau būšu izlietoju līdz pašām beigām. Nepirku atkārtoti, jo tomēr kaut kur prāta dziļumos mani mulsina tas uzraksts "micelārais ūdens", ja reiz es viņu tikai kā toniku lietoju, tāpēc pieturējos pēc saviem noteikumiem un iegādājos īstu un kārtīgu toniku, bet iespaidi par micelāro ūdeni tik un tā paši labākie.

Douglas Essentials Radiance Tonic Lotion losjons sejai (9.99€)
Domāju pēc augstāk uzrakstītā, man vairs nav jēga diži atkārtoties. Lai pietiktu kādam ilgākam laikam iegādājos lielāku tilpumu, 400 ml, kas, starp citu, arī ir lieliski, jo Essential līnijā tiek piedāvāti līdzekļi dažādos tilpumus, sākot ar ceļojuma izmēru, tad seko vidējais, standarta 150/200 ml un visbeidzot - 400 ml. Tāpat kā micelāram ūdenim, arī tonika sastāvā ir īrisa ekstrakts, kas rūpējās par ādas nomierināšu un tonizēšanu. Neesmu lietojusi tik ilgu laika posmu kā iepriekš minētos līdzekļus, bet pagaidām, man nav kur piesieties arī šim tonikam, jo: 1) noņem visu lieko kā nākas un 2) nesavelk ādu, kas ir ļoti būtiski, jo gadījumos, kad var spēcīgi just savelkošo sajūtu, tas visbiežāk nozīmē, ka tonikam sastāvā ir daudz spirta un ilgtermiņā tas kaitē sejas ādai, jo ātrāk tiek zaudēts mitruma līmenis un āda var palikt tādās kā smalkās plēksnēs, visbiežāk uz deguna un vaigiem.

! Douglas Essential līnijas produktus var iegādāties tikai veikalos Douglas (arī interneta veikalā). 

Pēdējā laikā uz e-pastu nāk vairākas ziņas par manu ādas kopšanu, kas patiešām priecē, ka jums ir interese uzzināt, ko es lietoju ikdienā, lai uzturēt savu ādas stāvokli normā. Lūk šie būs tie mani skaistuma kareivji, kas šovasar patiešām patīkami pārsteidza un ne reizi nepievīla, pat ceļojot ārpus LV robežām. Ja ir jautājumi un vēlmes redzēt vēl citus rakstus par manu ādas kopšanu, droši rakstiet šeit vai privāti, mēģināšu operatīvi atbildēt.


! produkti, kas atzīmēti ar * ir uzņēmuma piešķirti PR produktu paraugi

1 komentārs:

  1. Man arī ļoti patīktas toniks - katru dienu lietoju :) Un Micellar Gel kosmētikas noņemšanai :)

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan