Kādreiz patika - vairs nepatīk jeb produkti, kurus vairs nelietoju

28.09.17

Konstanti lietojot jaunus produktus un mēģinot dažādas formulas, ļoti bieži var nonākt pie tā, ka nākas mainīt savas domas par kādiem konkrētiem produktiem. Dažkārt produkti, kas sākumā nav patikuši, vēlāk izrādās ļoti labi, bet dažkārt produkti, kas patikuši, pēc kāda laika var vairs nepatikt, un man tas liekas pilnīgi normāli, jo šajā lielajā kosmētikas gūzmā mums ir svarīgi atrast to pašu labāko un pašu lieliskāko, lai par to stāstītu jau tālāk.
Parasti no produktiem, kas man neiet pie sirds es diezgan ātri atbrīvojos, bet daži tomēr ir aizķērušies, tāpēc ļoti labprāt vienā rakstā apvienoju vairākus produktiem par kuriem reiz biju lielā sajūsmā, bet vairs neesmu. Nedomāju, ka tas ļaunuma un sliktu atsauksmju pilns raksts, drīzāk šis raksts kalpo jums, lai saprastu, ka ir normāli, ka ne viss der visiem, un mainoties ādas tipa, stāvoklim vai gaumei kopumā, ir normāli ja lietas vairs nekalpo un neiepriecina kā pašā sākumā.
Sebamed Clear Skin Deep Cleansing Facial toniks / raksts
Nedaudz mazāk kā gadu atpakaļ rakstīju, ka toniks ļoti labi palīdzēja savest savu problēmatisko ādu kopā. Nu, mana āda pēc būtības vienkārši ir problēmātiska un vienos izsitumos, līdz ar to pilnībā nav uzveikts. To, ka šis toniks man vairs neiet pie sirds kā savulaik, sapratu pavisam nesen, kad lietojot apjautu cik manai ādai tas ir par stipru. Toniks tiešām ir jaudīgs, it īpaši ja vajag jaudīgu toniku cīņai ar pumpām, bet manai ādai, kas nosliecas uz jūtīgo pusi, jau bija nedaudz par daudz. Šis ir otrais Sebamed tonika iepakojums un pat šo iepakojumu esmu izlietojusi gandrīz beigām, bet tikai tagad esmu sapratusi, ka nākošā pirkuma nebūs.
Aizvakar uzklāju uz ādas un lai arī cik labi palīdz sadziedēt pumpas, manu ādu sakairina nedaudz pa daudz, kas beigās noved pie sausām ādas plēksnēm. Tas nozīmē, ka iekšā bez salicilskābes, ir arī atrodams spirts. Tagad lietojot šo toniku ir tādas pašas sajūtas kā savulaik ar Clean&Clear toniku.
Man ir citi ieroči cīņā ar problemātisku ādu (šobrīd Ordinary Niacimide Zinc serums), jo šis priekš manis ir par spēcīgu.

Stenders mitrinoša sejas maska tūlītējam ādas mirdzumam "Savvaļas Roze"* / raksts
Salīdzinājumā ar pārējiem šeit aprakstītajiem produktiem, šis ir viens no svaigākajiem jaunumiem, kas tiešām ilgtermiņā lika mainīt savas domas. Gada sākumā saņēmu lietošanā šo masku. Domāju būs lieliska pavasarī, bet sāku jau pa drusciņam testēt. Pirmās 5 reizes biju priecīga gan par lietošanu, ja neskaita, ka nedaudz lipīga un jūtama uz ādas, jo pēc tam āda palika starojoša un mitrināta. Tomēr ar katru nākošo lietošanas reizi, kad jau būtu jāredz kaut kāds efekts arī ilgtermiņā, es neko neredzēju. Nebija nekādu izmaiņu. Tāpēc uz šo brīdi maska stāv uz plaukta un krāj putekļus, jo es neredzu to jēgu lietot vienkārši lietošanas pēc.
Lai arī cik jauka formula, normāls aromāts, bet no viņas jēga dižā nav. Salīdzināšanai, tagad lietoju Origins Thirst nakts sejas masku un atlika man palietot 3 reizes, lai jau ilgtermiņā redzēt kā maska spēj cīnīties ar sausu ādu un sniegt mirdzumu. Mani globāli neinteresē sastāvdaļas, es kā kārtīgs milenniālis (lai gan esmu 90-to bērns) vairāk uzmanību pievēršu momentānam efektam, un ja uzreiz efekta nav - man tas produkts neder.

Kiehl's Ultra Facial Oil Free Cleanser mazgāšanas līdzeklis sejai
Pagājušajā gadā, kad vēl rakstīju par 24 stundu skaistuma rituālu, lietoju šo mazgāšanas līdzeklis katru vakaru. Man ļoti patika, ka pēc viņa lietošanas āda bija ļoti, ļoti tīra. Bet pēc ilgāka laika es pamanīju, ka jo ilgāk lietoju jo vairāk sāka likties, ka āda tiek attīrīta pārāk traki. Uz iepkojuma minēts, ka paredzēts vairāk normālai/taukainai, bet man ir kombinēta/jūtīga/dehidrēta, tāpēc arī manai ādai vairs neder, jo tas vienkārši neder manam tipam. Ja āda stipri taukojas un gribas kaut ko labi attīrošu, tad šis būs tieši laikā. Maz nepieciešams, bet dara brīnumus. Ja ilgtermiņā nebūtu pamanījusi, ka pārāk sausina, tad noteikti turpinātu lietot arī vēl tagad.

L'Oreal Infallible 24H Matte tonālais krēms* 
Pirms Infallible Matte tonālais krēms parādījās mūsu veikalos, teju visos Youtube beauty kanālos runāja par to cik tas ir lielisks un foršs. Savulaik es viņu lietoju un slavēju, lai gan līdz pilnai atsauksmei tā arī nenonācu. Ir vairākas lietas, ko sapratu par šo tonālo krēmu tikai vēlāk. Pirmais - toņi. Man praktiski neviens neder, jo viens pa rozā, otrs pa oranžu. Un otrkārt - efekts. Savulaik, kad man bija mazāk problēmas, tas derēja baigi labi un likās, ka forši maskē, bet tagad skatoties, tas neko nemaskē. Pa šiem diviem gadiem esmu paspējusi atrast daudz labākus variantus: Catrice HD Liquid Coverage un NYX Professional Makeup Total Control Drop Foundation.

The Balm Bahama Mama kontūras pūderis
Arī viens no vecajiem labajiem produktiem, bez kuriem nevarēju iedomāties savu ikdienu. Pašam produktam nav vainas, problēma ir manī, ka es apjautu, ka tik vēsu toni lietojot uz vaigiem, mana seja izskatās netīra. Vienkārši pūdera tonis ir vairāk vēss, kas konturēšanai ir labi, bet dienas gaismā izejot seju padara pleķainu un netīra paskata. Tāpēc tagad lietoju ar nedaudz siltāku toni: Makeup Geek konturēšanas pūderis | Bad Habit.

Catrice High Glow Mineral Highlighting Powder izgaismotājs* | 010
Lai arī Drogas sortimentā šis bija viens no pirmajiem, normālie izgaismotājiem, diemžēl manai gaumei tas vairs neder. Tā kā izgaismotājiem ir dažādi izpildījumi, smalkāka vai rupjāka maluma, tad es sapratu, ka man vairāk patīk smalkāka maluma, kas dod mirdzumu, bet uz ādas nav redzamiem gabaliņiem. Šajā gadījumā, lietojot Catrice pieejot tuvāk var ļoti redzēt visus sīkos mirdzumus un man tas traucē, tāpēc ar katru reizi kā lietoju, sapratu, ka vairs nevēlos. Es ikdienā visbiežāk lietoju The Balm Mary Lou Manizer izgaismotāju, jo ir smalks, bet var iegūt ļoti pamanāmu rezultātu.

Eveline Cosmetics SOS Lash Booster serums skropstām / raksts
Savulaik, kad par viņu rakstīju, ka kalpo kā ne tikai serums, bet arī "baltais" praimeris, jo skropstas vizuāli padarītu biezākas pirms skropstu tušas uzklāšanas. Palietoju kādu ilgu laiku, lai saprastu, kā serums tas neder, jo manām skropstām nedeva īpaši neko. Kad pārtraucu lietot, nebija sajūtas un zīmju, ka kaut kā nebūtu. Kā bāze tušai? Es sapratu, ka man nevajag bāzi zem tušas, vienkāršāk uzreiz meklēt tušu, kas sniedz va-va-voom efektu. Toreiz man likās, ka mega atklājums, bet tagad jau nelietoju vairāk kā gadu un noteikti par to nepārdzīvoju.

H&M Lip Color To Go matēta lūpu krāsa | Choc'c Away* / raksts
Man ļoti sāp sirds, lai rakstītu par šo lūpu krāsu kaut ko sliktu, bet tā nav ideāla. Savulaik, pirms dieviem gadiem, kad biju absolūtā sajūsmā, un teju spiedzu sakot cik tā ir kolosāla, tagad saprotu, ka lai cik krāsa un izpildījums ir perfekts, to ir neiespējami nēsāt. Jo tā ir ļoti smaga un ķepīga. Liekas, ka uz lūpām ir līme. Ja uz vienu mirkli, tīri fotogrāfijām nebūtu problēmas, tad pēc 3-4 stundām sākas katastrofa. Lūpas liekas savilktas čokurā, smagas un riebīgas. Vēl šodien uzliku pamēģināt un secinājums bija tieši tāds pats. Krāsas pēc nēsātu, bet pa šo laiku esmu atradusi daudz lieliskāku variantu - lūpu krāsu, kas ir matēta un nesausina tik traģiski lūpas: L'Oreal Matte Addiction matētās lūpu krāsas.

Ja būs interese labprāt atkārtotu arī šādus rakstus nākotnē, jo man pašai bija interesanti rakstīt. Tas tikai apliecina to, ka mainoties gaumei vai ādas tipam, mainās arī patika/nepatika pret produktu. Šis kalpo kā tāds informācija update par to kā man iet ar konkrētiem produktiem.
Vai jums arī ir bijusi līdzīga pieredze ar produktiem? Sākumā patīk, pēc tam tomēr ne?



! produkti, kas atzīmēti ar * ir uzņēmumu piešķirti PR produktu paraugi

4 komentāri:

  1. Tieši par tādu formātu biju pavisam nesen aizdomājusies, jo, laikam rietot, viedoklis par produktiem mainās un tas ir pilnīgi normāli :)

    Es jūtos dīvaina, kad vēl pašā sākumā bija galīgi pret to L'Oreal tonālo, nenormāla maska un fui sajūta uz sejas.

    AtbildētDzēst
  2. Lielisks raksts, noteikti turpini šāda veida bloga ierakstus!

    AtbildētDzēst
  3. Man joprojaam h&m ir fave ikdienas luupene. Tagad gan nopirku Revolution makeup, liidziigs tonis, bet tomeer nav miiljais h&m, esmu jau 2 kriitinjus noasinaajusi liidz peedeejam :D vnm apakshaa uzlieku mazliet luupu balzamu. Paldies par l'oreala ieteikumiem, buus jaaiecheko!

    AtbildētDzēst
  4. Ļoti laba doma rakstam, tas notiek ar katru no mums!
    Produktu sastāvam gan iesaku pievērst uzmanību, ļoti iespējams, ka tur arī slēpjas atrisinājums tavai aknei. Man arī ir nosliece uz akni, taču pēdējo divu gadu laikā esmu to savaldījusi. Ja kaut ko no šī nepielietoju, tad uzreiz akne atkal parādās. Pirmkārt, nekādu alkoholu attīrošajos produktos. Vislabāk ir attīrošie jutīgai ādai, bez smaržvielām un bez alkohola. ideāli, ja ir laiks piekopt tā saukto dubulto tīrīšanu. Salicskābi atsevišķi, un tikai tajās vietās, kur pumpas metas. Man patīk stridex plāksnītes vai Ordinary 2% salicskābe. Papildus kādu retinola produktu. Un tad kādu dziļi mitronošu krēmu uz nakti vai arī tā sauktās "nakts maskas". Jā, sākumā āda paliek sausa dēļ salicskābes, bet sākt vajag ļoti lēnām un pēc tam āda pierod, vairs nesausina.
    Lai veicas :)

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan