"Back To School" ar NYX Professional Makeup

29.08.17

Ļoti raitiem soļiem tuvojas 1.septembris, kas vairumam ir mācību/studiju un citu iestāžu mācību sezonas sākšanās. Tā reiz zīmīgi sanācis, ka zīmols NYX Professional Makeup ar septembra sākumu piedāvās virkni jaunus produktus gan jaunu formulu, gan krāsu izpildījumā. Lai arī man personīgi vairs nav studijas, tik un tā katru gadu aizvien jūtu šī zīmīga datuma tuvošanos, tāpēc lai ne tikai pastāstītu par to, ko rudenim piedāvās NYX Professional Makeup zīmols, parādīšu arī ātru un diezgan vienkāršu grimu, kas iespējams var kalpot par ideju savam "atpakaļ uz skolu" grima tēlam!
Lai arī rudens jaunumu klāstā būs pieejami vēl daudzi citi ārkārtīgi skaisti produkti par kuriem pastāstīšu vēl kādā citā reizē, šoreiz apkopoju un izmantoju produktus, kas manā uztverē ir ļoti universāli un īpaši, lai nebūtu nepieciešams izmantot neskaitāmus produktus parastam, svaigam tēlam, jo būsim godīgi, agrajos rītos ne visiem gribas veltīt 30 minūtes priekš krāsošanās. Lai gan jāatzīst, es biju tā dīvaine, kas visus gadus, skolas un universitātes, nekad neuzdrošinājās nākt bez grama kosmētikas. Man vienmēr bija kaut kas uz sejas. Citreiz vairāk, citreiz mazāk, bet vienmēr bija. Ir šeit vēl kāds kosmētikas junkie, kas ar nevar iziet cilvēkos bez kosmētikas?

 Contour Intuitive Eye and Face Sculpting acu ēnu/sejas palete, Smoke&Pearls ($20)
Lai arī īsti nekad neesmu izpratusi šādas universālas paletes, jo vienmēr būs kāds lieks tonis, kuram nekad nepieskaršos, šajā paletē ir kaut kas īpašs. manā gadījumā - visi toņi ir ļoti labi izmantojami. It īpaši esmu priecīga par matētajiem acu ēnu toņiem, kas ļauj izveidotu ļoti vieglu dūmakainu acu grimu. Ēnas ir ļoti krēmīgas, nebirst uzklājot un pludinās godam. Pagaidām neesmu darbojusies ar spīdīgajiem toņiem, bet cik pamēģināju uz rokas, liekas, ka drīzāk būs jālieto mitrā tehnikā, jo pigments ne tik labi bija redzams.
Savukārt, par sejas pūderiem, ļoti vēlos izcelt abus izgaismotājus. Šie ir kolosāli mazulīši! Viens ir zeltains, otrs vairāk rozā ar violetu apakštoni. Pēc toņiem ļoti līdzīgi Makeup Revolution Vivid Baked izgaismotājiem. Es izmantoju abu toņus reizē un tas radīja tādu kā krāsu spēli uz vaigiem, te brīžiem mainoties no zelta krāsas uz violeto. Ļoti intensīvs, krēmīgs un vienmērīgs izgaismotājs. Vienīgais, kas šajā paletē man neiet tik ļoti pie sirds ir vaigu sārtums. Tas ir tāpēc, ka laikam nav īsti mana krāsa vaigiem, bet kā acu ēnas strādā pat ļoti labi.

Cake That! Powder Eyeliner pūderveida acu līnija ($8)
Man personīgi bija ļoti interesanti izmēģināt šāda formāta produktu, un jāsaka, ka gāja ļoti interesanti. Pūderveida acu līniju var lietot divos vedos - kā pūderi un kā mitro līniju. Vienā gadījumā lieto ar sausu acu līnijas otiņu, otrā - ar mitru.
Es vēlējos uzreiz izmēģināt sausā veidā, un uzreiz jau bija skaidrs, kas tas radīs vairāk dūmakainu efektu, ko arī vēlējos. Bet uzklājot apjautu, ka ēnas baigi birst uz apakšējā plakstiņa un vaigiem, tāpēc nākošajā reizē mēģināšu ar mitru otiņu. Sausā veidā atstāšu reizēm, kad apzināti vēlēšos vairāk sapludinātu smokey tipa grimu.

3 Steps to Sculpt Face Sculpting skulpturēšanas/konturēšanas palete, Fair ($12)
 Beidzot kārtīgs trio, kas neprasa pirkt atsevišķi trīs produktus. Man ir palete tonī Fair, kas vairāk derēs pavisam gaišām un blāvām meitenēm, bet izmēģināju uz savas ādas ar, lai vismaz saprastu formulu un produkta izpildījumu. Mana pirmā mīlestība uzreiz atklājās pret konturēšanas pūderi. Lai arī pirmajā reizē es smagi pāršāvu pār strīpu un uzliku nevajadzīgi daudz, kas sekmēja to, ka sejas vaibsti izskatījās kā nosmērēti ar netīrumiem, jau otrajā reizē izvēloties vairāk atbilstošu otiņu un vieglāku roku, efekts bija ļoti, ļoti labs. Tik un tā tonis priekš mani pa vēsu, jo izskatījās drusku kā netīrumi, bet vēlreiz atgādinu - tas ir tāpēc, ka nav mans tonis, šī palete ir porcelāna gaišuma ādas tonim. Izgaismojošo pūderi, kas ir bez mirdzumiem, izmantoju pūdera fiksēšanai zem acīm un sejas centrā un jāsaka, ka tas nebija pārāk pūderains vai krītains. Zemacu zonu gan gribējās vairāk nofiksēt, jo pēc pāris stundām konsīleris tomēr pamatīgi salīda rievās. Izgaismotājs man likās nedaudz par mirdzošu, es drīzāk vairāk ikdienā lietotu augstāk pieminētās paletes izgaismotājus, jo man vairāk patīk tādi vienmērīgi un samtaini pūderi, ne pārāk spīdīgi.

Precision Brow Pencil uzacu zīmulis, Ash Brown ($10)
 Ak, šis ir mans mīlulis! Dievinu šo uzacu zīmuli. Pirms tam es visu laiku lietoju Micro Brow zīmuli, bet diemžēl tas izčabēja gaisā un es nesaprotu pat kur. Izmeklēju visas maliņas mājās, bet nekur nevaru atrast. Kādu laiku ķēmojos ar kaut kādiem palikušajiem zīmuļiem, kas man negāja pie sirds vispār, un tad gluži kā svētīts pie manis atnāca Precision Brow Pencil mazulītis!
No sākuma skatījos un domāju kas tajā tik īpašs, bet atlika vienu reizi izmēģināt kā uzreiz iemīlējos. Ar to ir neticami ātri iespējams uzzīmēt perfektas uzacis. Tas klājas kā sviests, bet nav vaskains un trekns. Tas ir perfektā balansā starp mīkstumu, klājumu un noturību. Kopš pirmās dienas, kad uzliku šo zīmuli, esmu saņēmusi neticami daudz komplimentus par to cik man ir perfekta uzacis un to forma.
No visiem rudens jaunumiem, šis ir mans nr.1, ko iesaku pilnīgi katram pamēģināt. Es esmu sajūsmā!

Super Cliquey Matte Lipstick matēta lūpu krāsa, Obvs ($9)
Un lūk finālam mans otrs mīļākais produkts no visiem jaunumiem - Super Cliquey matētā lūpu krāsa. Man bija tik interesanti, ka lūpu krāsa ir jāspiež laukā ar tādu kā pildspalvas pogu, un tas, ka lūpu krāsai ir lāsītes tipa forma, kas paredzēta, lai atvieglotu uzklāšanu. Sākumā uzklājot uz lūpām, pārsteidz intensīvā pigmentācija. Ar vienu kustību var noklāt visu lūpu laukumu, tā ka nekas nespīd cauri. Noturība arī pārsteidza, turējās vidēji 4 stundas un pēc ēšanas palika vien viegli manāms tintes efekts. Ar visu to, ka tā ir matēta lūpu krāsa, sākumā tā nesausina lūpas, bet jau ap trešo nēsāšanas stundu, var sākt just vieglu diskomfortu. Man ir dalītas domas par lāsītes formas izliekumu, jo pirmajā reizē tas tiešām atviegloja uzklāšanu, bet jau ar nākošo reizi, malas bija saraustītas un neprecīzas, tāpēc talkā jau bija jāņem lūpu zīmulis. Man ir divi toņi: Obvs un Conform. Obvs ir vairāk vēsi rozā ar violetu piesitieni, bet Conform ir izteikti pelekbrūns tonis, kas perfekti atspoguļo rudeni, bet šoreiz uz lūpām izlēmu atrādīt Obvs, jo tas likās tāds vairāk sievišķīgs un universāls.

Solītais grima izskats. Sen nebiju taisījusi neko tādu meitenīgu un rozā. Man parasti uz lūpām ir kaut kas bēšs vai sarkans, citreiz burgundijas krāsas, bet šoreiz pārkāpu pāri komforta zonai un pamēģināju vēsa toņa acu ēnas un rozīgas lūpas.
Grimā izmantoju:
NYX Professional Makeup Total Control Drop Foundation, tonis 10
Catrice Liquid Camouflage konsīleri, tonis 010
NYX Professional Makeup 3 Steps to Sculpt Face Sculpting Palette, tonis Fair
NYX Professional Makeup Contour Intuitive Eye and Face Sculpting acu ēnu/sejas palete, Smoke&Pearls
NYX Professional Makeup Precision Brow Pencil uzacu zīmulis
Artdeco Clear Lash&Broe Gel uzacu želeja
Maybelline Big Shot skropstu tuša
NYX Professional Makeup Super Cliquey Matte Lipstick matēta lūpu krāsa, tonis Obvs


! rakstā pieminētie produkti ir uzņēmuma piešķirti PR paraugi

6 komentāri:

  1. Es arī esmu tāds pats kosmētikas junkie - brīvdienas vai darbadiena, bet bez kosmētikas nekur!
    Pašlaik aktuālākā tēma - noturīgas acu ēnas vai tiešām noturīga bāze zem ēnām, jo saulē dzīvojoties acis asaro nedaudz un visi plakstiņi mēdz izsmērēties nepiemērotākajos brīžos. Ir ieteikumi?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Asarojošas acis ir pavisam cits stāsts. Pati ar to pamatīgi cīnos, jo ir dienas, kad neko nevar uzlikt. Diemžēl ja krēmveida ēnas izturēs, tad pūderveida ēnas vienalga kā lietot, asaras tās saēd, un tās pazūd. Es tagad sāku lietot NYX Lid Lingerie jaunās un pasūtīju divas no Artdeco kēmveida sērijas. Ja būs noturības, noteikti paziņošu ;)

      Dzēst
  2. Uzacu zīmulis arī ir mans favorīts!!! Tik superīgs :))

    AtbildētDzēst
  3. Tā acu un sejas palete no NYX ir vienkārši dievīga! Lūpu krāsa manos favorītos, zīmulis ir superīgs :) Izklausos pēc mazas, spiedzošas meitenes, bet es tā tiešām domāju :)
    Grims, kā jau vienmēr izskatās skaisti ;)

    AtbildētDzēst
  4. Lai gan man šķiet, ka drusku pārspīlēts ar izgaismošanu, ļoti skaisti saskan acis un lūpas!

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan