Labākais konturēšanas pūderis gada garumā

29.05.17

Kopš es atklāju konturēšanas burvību un iespējas, kopš tās dienas nespēju nekonturēt seju. Protams, ikdienā es vairāk esmu par dabiska efekta sejas ēnošanu un pasākumos daudz dramatiskāku ēnošanu, tomēr nav dienas, kad es nelietotu konturēšanas pūderi. Pāris reizes pamēģināju neuzlikt un skatoties spogulī likās, ka mana seja ir divdimensionāla un neizteiksmīga. Tāpēc, lai arī cik dabisku grimu liktu, es nespēju nelietot kontūras pūderi, kas formētu manas sejas aprises. 
Lai arī neesmu lietojusi daudz un dažādus konturēšanas pūderus, esmu atklājusi tik lieliskus, ka noteikti neplānoju mēģināt pa citus. Pieļauju domu, ka tie, kas lasa man blogu jau labu laiku un seko līdzi diezgan aktīvi zinās par, ko es tagad rakstīšu.
.Mani paši iemīļotākie, iecienītākie un superīgākie konturēšanas pūderis ir no Makeup Geek zīmola - Contour Powder Pan. Par šiem pūderiem uzzināju pagājušajā gadā, kādā no Youtube video, un ieraugot virkni pieejamos toņus, pigmentāciju un klājumus, uzreiz sapratu - man arī vajag!

Lai man būtu vieglāk runāt par sejas konturēšanu, lūk, klasiska shēma, kas ir konturēšana un kādu efektu tā rada. Tā galvenā doma pāris vārdos - ar nedaudz tumšāka pūdera palīdzību paslēpt nevēlamās vietas. Tātad, ja mums no dabas nav izteiksmīgu vaigu kaulu, tad konturēšana radīs optisku efektu, ka ir.
Konturēšanas tehnika pat spēj apmānīt cilvēkus domājot, ka ir veikta rinoplastika (plastiskā operācija degunam). Konturēšanas var pat vizuāli radīt efektu, ka izskatāmies slaidākas un šmaugākas. Uz šo brīdi jau jābūt skaidram, ka sejas ēnošana, tas ir lielākoties visu slavenību perfektais noslēpums.

Viss jau ir labi ar tehniku utt., bet problēmas rada kādu toni, kādu produktu lietot utt. Lai arī liekas, ka tonis ir pietiekami vēss, lai radītu dabisku ēnojumu sejas iedobēs, uzklājot uz ādas tas var radīt efektu, ka izskatās kā netīrs vaigs, kas noteikti nav tas labākais izskats. Otra galējība - pārāk oranža svītra. Es diemžēl saskāros ar to, ka nespēju atrast savam gaišajam ādas tonim, ar siltu apakštoni, īsto toni, tāpēc ļoti nopriecājos, ka uzzināju par konturēšanas pūderiem no Makeup Geek.
 Pirmā lieta, kas mani pārsteidza. Zīmols piedāvā kopumā 8 dažādus toņus, bet šeit ir āķis - katram ādas gaišumam un apakštonim. Nepietiek, ka ir pieejams konturēšanas pūderis pavisam gaišai ādai, viņi piedāvā konturēšanas pūderis gaišai gan ar siltu, gan vēsu apakštoni. Tas ir perfekti!
Tātad tiek piedāvāti toņi porcelāna bāluma, gaišai, vidēji tumšai un tumšai ādas krāsai, katram tonim piedāvājot siltos un vēsos apakštoņus.
Es iegādājos 2 toņus - Break Up un Bad Habit. Viens sev, otrs draudzenei, kas sūdzējās, ka viņai visi konturēšanas pūderi izskatās pārāk oranži. Pasūtīju no mājas lapas BeautyBay.

 Break Up
Tonis Break Up ir paredzēts porcelāna gaišai ādai ar vēsu apakštoni. Klājot uz ādas ir nepieciešams pat niecīgākais pūdera daudzums, ko tas ir ļoti pigmentēts, bet klājas, ka sviests, tāpēc neradīs divu svītru efektu. To ir ļoti viegli sapludināt.
Atgriežoties pie paša toņa, tad klājot uz savas ādas tas izskatās kā netīra svītra, tāpēc, ka priekš manis ir pa vēsu. Bet uzklājot uz gaišas un bālas ādas, tonis izskatās perfekti., patiešām radot dabiska ēnojuma efektu. Lūk, šajā rakstā pirms kāda laika krāsoju draudzeni, un viņa tieši paķēra līdzi šo pašu pūderi. Lai nerodas jautājumi, šīs bildes rakstam tika taisītas pagājušā gada vasarā, pirms biju sākusi kārtīgi lietot. Uz šo brīdi pūderi ir jau labi palietoti.

Bad Habit
Tonis Bad Habit ir paredzēts gaišam ādas tonim ar siltu apakštoni. Aleluja, beidzot atradu savu īsto toni, jo tas no The Balm Bahama Mama noteiktos apgaismojumos, it sevišķi vasarā, izskatījās kā netīras švīkas un maniem vaigiem.
Tieši tāpat kā Break Up, arī šis klājas kā pasaka. Es pirmajā brīdī nemaz neticēju, ka kāds pūderis var būt tik krēmīgs un klāties tik vienmērīgi. Otra lietas kas pārsteidza, ka pūderis ir fenomenāli pigmentēts. Es pat teiktu, pat pārlieki pigmentēts. No vienas puses tas ir labi, jo patēriņš ir ļoti minimāls, bet slikti - tāpēc, ka iespējams ātri pārspīlēt. Bet par to ar padomāts, jo pateicoties krēmīgajai tekstūrai, sapludinās izcili!
Lai arī šis skaitās konturēšanas pūderis, pateicoties tā siltajam tonim, es ikdienā to nevairos mazās devās lietot kā bronzeri, un nevar pateikt atšķirību.

Kopš pirmo reizi pamēģināju Bad Habit uz savas ādas, tā neesmu pieskārusies nevienam citam konturēšanas pūderim. Jo tas ir perfekts! Tieši rakstot šo ierakstu paskaitīju un sanāk, ka veselu gadu lietoju vienu un to pašu konturēšanas pūderi. Jautāsiet, cik tad iepakojumus iztērēju pa šo laiku? Gribat, lai jūs pārsteidzu? Tad saturieties, jo es vēl aizvien lietoju to pašu iepakojumu, un pat neesmu izlietojusi līdz apakšai. Man pat nespīd metāla pamatne vēl. Es pati esmu šokā, jo lietoju visu laiku, teju katru dienu!
Visu šo laiku, kopš pagājušā gada vasaras, 95% iespēja, ka grima ierakstos sejas konturēšanai izmantoju Makeup Geek Bad Habit toni.

Lūk arī abu toņu toņu svači.

Vēl viena lieta, kas ir ļoti būtiska, ka pūdera iepakojums ir milzīgs. Uz iepakojuma norādīts, ka satur 4.25g. Zemāk divi salīdzinājuma izmēru ziņā, lai var stādīties priekšā.
Salīdzinājumā ar standarta Makeup Geek acu ēnām
Salīdzinājumā ar Anastasia Beverlly Hill konturēšanas pūderi (Fawn)
Ja esat lieliska konturēšanas pūdera meklējumos, tad noteikti iesaku uzmeklēt šo, jo tā kvalitāte ir izcila. Un par cenu vispār nevar sūdzēties - tikai 9.40 €. Diemžēl Makeup Geek nav iespējams iegādāties Latvijā, tikai pasūtot caur interneta veikaliem. Man visvairāk patīk sūtīt no Beauty Bay. Ātra piegāde un nav nekādas muitas nodevas.
Varbūt biedē, ka iepakojums ar metālisku virsmu, bet varu nomierināt, ka piedāvā arī standarta iepakojumā, vienkārši, tad maksa nedaudz lielāka. Man bija tieši aktuāli, lai var ievietot magnētiskajā paletē, tāpēc ir šāds formāts.

Foto: 1

4 komentāri:

  1. Kādas otas Tu izmanto konturēšanai? Īsto pūdera toni it kā esmu atradusi bet bez piemērotas otas man tāpat nekas nesanāk :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ir viena ota, kas pēc formas ir dubultniece Morphe M523, un tāda lielāka, kas vairāka visas sejas bronzēšanai - RT Blush Brush. Un tad tādai pavisam asai un precīzai konturēšanai Nars Ita brush alternatīva.
      Taisnība, bez piemērotas otas konturēšana neizdosies, bet cerams, ka kāda no maniem ieteikumiem derētu :)

      Dzēst
  2. Kuru toni to ieteiktu brūnas ādas īpašniecei?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Half Hearted, ja ir silts apakštonis, bet Complicated ja vēss apakštonis. :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan