Labākās lūpu krāsas ikdienai

22.04.17

Lai arī man patīk tumšas un piesātinātas lūpas, ikdienas gaitās drošāk un komfortablāk priekš manis ir izvēlēties nūdīgos jeb bēšos toņos, tāpēc, ka man liekas traucējoši nemitīgi ielūkoties spogulī un raizēties vai tas viss skaistums nav uz zobiem, jo sievietes taču tā solidarizējās, tikai aizmirst viena otrai pateikt, ka lūpu krāsa uz zobiem. Es parasti pasaku, jo domāju, ka otrs cilvēks priecāsies, ka pabrīdina, bet man ir bijuši gadījumi, ka nepasaka, un tad es tāda staigāju un beigās tik fotogrāfijās ieraugu - wtf. Tāpēc es košās lūpu krāsas izvēlētos matēto, šķidro lūpu krāsu formātā, jo tad man nav jāsatraucas ne par ko.
Lai vai kā, jaunās L'Oreal Color  Riche Matte Addiction lūpu krāsas man ir tik ļoti pārsteigušas, kas nespēju iedomāties savas ikdienas gaitas bez tām, tāpēc šodien par, manuprāt, superīgākajām neitrālo toņu lūpu krāsām, kas šobrīd pieejamas veikalu plauktos.
Man lūpu krāsas parasti ir bijušas vai nebijušas, cita labāka vai sliktāka par otru, bet sen nebija bijusi tā vēlme atkārtoti lietot kādu toni vai toņus. Līdz šim vienīgā bēšā lūpu krāsa, kas izraisīja šādu reakciju bija Essence Long-Lasting 05 tonis, bet man viņā beigās neapmierināja tas, ka tā neturējās ilgi uz lūpām un nejauki sasēdās, ka lai atsvaidzinātu viss ir jānoņem nost un jāliek pa jaunam.

Tāpēc ilgu laiku lietoju tikai lūpu zīmuļus kā lūpu krāsas, lūpu spīdumus vai neko. Bet tas tieši ir neitrālajiem toņiem. Ar tumšajiem tur ir cits stāsts. Pastāstīšu kādā citā rakstā.
Un tad es atklāju jaunās Color Riche Matte lūpu krāsas. Lai arī paspēju izmēģināt arī burvīgos sarkanos un ķiršu krāsas toņus, es beidzot atradu neitrālos toņus, ko ikdienā lietoju atkal un atkal un man viss apmierina.

L'Oreal raksta, ka Color Riche Matte Addiction formula satur tīrus, maiga pieskāriena pigmentus un dārgu samta krēmu, kas bagātināts ar melnās kamēlijas eļļu, lai sniegtu lūpām pašu bagātīgāko matēto krāsas toni. Color Riche Matte lūpu krāsas iepakojums ir pārveidots ar melnu ādas apdari, kas atdarina matēta lūpu izskata tekstūru. Aromāts: Color Riche ikoniskā smarža. Īpašās sastāvdaļas: kamēlijas un hohobas eļļas visas dienas komfortam un mitrināšanai (avots loreal-paris.lv).
Kopumā tiek piedāvāti 6 neitrālāki toņi, man diemžēl nav slavenais Mahogany Studs tonis, bet ir visi pārējie.

103 Blush In A Rush: ar rozīgu nokrāsu. Ļoti labi piestāvēs gaišas ādas īpašniecēm.

104 Strike A Rose: putekļains rozā tonis. Ļoti elegants, viegli iesārts tonis. Ja nepatīk vai nepiestāv bēšie toņi, tad šis būs ideālais risinājums.

633 Moka Chic: brūni neitrāls ar vieglu persiku nokrāsu. No visiem pieejamiem toņiem, īsts un skaists nude tonis, kas lieliski izskatīsies gaišas un vidēja tumšas ādas īpašniecēm. Visvairāk man patīk šo toni lietot, kad izvēlos tumšāku un izteiksmīgāku acu grimu. Kolosāli kombinējams.

634 Greige Perfecto: vēss, 90-to brūnais tonis. Beidzot veikalos brīvi ir pieejama kārtīga brūna lūpu krāsa.
Uz lūpām 634 Greige Perfecto
640 Erotique: slavenākais un populārākais tonis no visiem. Vēss, tējas rozes tonis, kas piestāv visiem ādas toņiem. Esmu redzējusi uz 4 dažādiem cilvēkiem un katram tas izskatās kolosāli, bet nedaudz citādāk. Tiem, kuriem rozīgs apakštonis, lūpu krāsa izskatīsies daudz rozīgāka, bet tiem, kuriem siltais - tā izskatīsies kā rozi bēša.
Lūpu krāsas ir ļoti krēmīgas, klājas vienmērīgi, aizpilda visas rieviņas, sajūtu ziņā praktiski nav jūtamas. Teorētiski tās skaistās matētas, praktiski - tām ir satīna formula, par ko es ļoti priecājos, jo pēc uzklāšanas lūpas jūtas arī mitrinātas, ne izžāvētas, ko rada patiesi 100% matētas lūpu krāsas.
Noturība arī pārsteidzoša. 4 stundas bez uzfrišināšanas un nav jāsatraucas, ka kaut kas būs sasēdies vai noēdies. Un pat ja nepieciešams viegli atsvaidzināt toni pēc tējas/kafijas pauzes, nekādu problēmu - vienkārši uzliek pa virsu, un nekas neveļas kunkuļos.

Es pat nezinu, ko lai vēl piebilst. Salīdzināšanai zinu, ka daudzām patīk Maybelline lūpu krāsas, tomēr es neesmu to cienītāja, jo man nepatīk to mākslīgais un pārāk uzkrītošais aromāts, kas nekur nepagaist nēsāšanas laikā. Arī L'Oreal Color Riche Matte ir aromāts, kas man liekas pārāk uzkrītošs, bet vismaz tas pagaist nēsāšanas laikā. Maybelline lūpu krāsas uz lūpām jūtas kā māls, tādas biezas un izceļ katru sausumu. Tad L'Oreal klājas tā, ka paslēpj sausumus un lūpas pigmentēti. bet viegli pārklāj ar tonis, kas nerada mālainu klājumu.
Man personīgi, šīs ir pašas galvenās lietas, kas padara jaunās L'Oreal lūpu krāsas manā ikdienā neaizvietojamas.
No kreisās uz labo: 103 Blush In A Rush - 104 Strike A Rose - 633 Moka Chic - 634 Greige Perfecto - 640 Erotique
Ja esmu ieinteresējusi ar šīm lūpu krāsām un arī esat meklējumos jauna, forša ikdienas gaitu toņa, tad vēl maza motivācija, ka līdz 7.maijam veikalos Drogas šīm jaunajām lūpu krāsām ir 40% atlaide un no pilnās cenas 12.59 € maksā 7.59 €.

Laura Alksne savā atrādīja blogā visus Color Riche Matte toņus. Ja vēlaties izlasīt viņas pārdomas un redzēt kā katrs tonis izskatās un klājas, spiežat šeit.


! rakstā pieminētie produkti ir uzņēmuma piešķirti PR paraugi

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan