6 produkti, kas noteikti jāizmēģina no Essence

28.04.17

Par godu zīmola Essence 15 gadu jubilejai un jūsu vēlmēm, ko paudāt pie Catrice produktu raksta (šeit), nolēmu apkopot sešus pašus labākos Essence produktus, ko ieteiktu izmēģināt un lietot katram.
Essence zīmols vienmēr krāsains, priecīgs un rozā, tāpēc daudzi uzskata Essence kosmētiku noliek kategorijā jaunām meitenēm. Ah, kāpēc kad es biju padsmitniece nebija šis zīmols pie mums pieejams?
Lai arī Essence ir tāds kārtīgs jaunieši, nedaudz trakulīgs zīmols gan formulām, gan toņos, man vienmēr ir bijis interesanti meklēt lietas, kas noderēs arī citiem un ļaus nedaudz ietaupīt, jo Essence piedāvā ne tikai dažādas interesantas inovācijas, bet arī demokrātiskas cenas.
Essence kosmētiku testēju/lietoju jau kopš 2012. gada, un varu tik teikt, ka gadu laikā zīmols ir atdzīvojis un piedāvā daudzus produktus ne tikai pavisam jauniešu auditorijai (līdz 18).

Tāpat kā Catrice, Essence ļoti bieži maina produktu sortimentu un aplūkojot šī brīža aktuālos produktus, ir ļoti žēl, ka vairāki man iemīļoti produkti viņiem nav pieejami. Domās un uz papīra liekot kopā, kas tad ir tās labākās lietas, ko piedāvā Essence, palūdzu talkā arī draudzenes viedokli, un beigās atkal palikām pie sešiem produktiem, ne pieciem kā gribēju sākumā.

Camouflage 2in1 Make-up & Concealer tonālais krēms* | 10 Ivory Beige
Diemžēl Essence sejas kosmētika man ne īpaši iet pie sirds, jo man vajag kaut ko vairāk. Labāku noturību, toņu pieejamību un citas sīkas nianses. Ja neskaita vecos, labos Touch Blush vaigu sārtumus, kas vairs nav pieejami, 2in1 Makeu&Concealer ir vienīgais produkts, ko es varu ieteikt kā tiešām iegādes un lietošanas vērtu.

Lūdzu nebīstieties no zemāk redzamas klājumā, es diezgan dāsni viņu liku, un kamera vairāk uzķēra to dzeltenu. Tātad, kad tas ir pabeigs, laiks ķertie pie tām labajām īpašībām, kāpēc ir vērts uzmeklēt šo tonālo krēmu.
Tonālais ir krēmīgs, tas ļoti viegli pludinās un tam ir fenomenāla sedzamība. Bet pats labākais, ka uzklājot to var nepiepūderēt, tas ļoti labi fiksējas uz ādas. Šeit gan jāpiebilst, ka sausas ādas īpašniekiem tas nozīmēs to, ka izcels visus sausumus un rievas, jo tonālais krēms nožūstot paliek ļoti matēts. Uzliekot iz savas ādas man ļoti patika vizuālai efekts, bet tonālais krēms nedaudz transformējās uz rozā, kas man likās ļoti dīvaini ja tonis ir gaišs un ar siltu dzeltenīgo apakštoni. Acīmredzot mana āda dīvaina.
Šis tonālais ir tāds kas noteikti patiks kombinētas ādas īpašniecēm, kurām vajag ļoti nomaskēt visas nepilnības. Tam ir lieliska sedzamība, patīkams klājums, un minimāls patēriņš. Un vēl forša lieta, ka tonis ir pietiekami gaišs, ka varētu derēt gaišas ādas īpašniecēm. Bet sniegbaltītēm būs tāpat pa tumšu. Reālā pielietojumā uz ādas, Laura atrādīja šo tonālo krēmu.

Eyeliner Pen Waterproof šķidrā acu līnija* | 01 Deep Black
Es kaut kā neesmu kaismīga šķidro acu līniju jeb laineru lietotāja, jo vairāk patīk gēla laineri, bet mana draudzene pat divreiz nedomājot pateica, ka Essencei laineri ir labākie kādus var nopirkt Drogās. Un viņa lieto daudz lainerus, Sanāk tā, ka ja man ir kādās PR pakās laineri, tie vienmēr dodas pie draudzene, jo viņas to lieto, un vislabāk var noteikti kas ir labs un kas mazāk labs.
Draudzene teica, ka neatkarīgi kas tas par laineri un kā saucas, tie visi ir labi, Tiem ir ļoti parocīgs snīpītis, kas ļauj precīzi un viegli iezīmēt "astītes", tie ir lieliska pigmentācijas, ber galvenais, ka dienas laikā tie nebirst un neizplūst.

Kad paklausījos viņas sajūsmas stāstā par Essence laineriem, pati uzreiz sagribēju pamēģināt. Fotografējot iztestēju un tiešām secināju, ka otiņa ir ļoti ērta, un pigments arī pārsteidzošs. Vienīgai nevaru apstiprināt ar saviem vārdiem par noturību, bet uzticos viņas sacītajam, jo viņas "bultas" vienmēr ir ļoti melnas, ļoti precīzas, un turas mežonīgi ilgi.

Volume Stylist 18h Lash Extension skropstu tuša*
Esmu lietojusi ļoti daudzas Essence skropstu tuša šo gadu laikā un līdz šim, ieskaitot šo, ir bijušas tikai divas, kas iekarojušas manu sirdi. Pirmā, kuru lietoju jau labu laiciņu atpakaļ, bet vēl aizvien uzskatu par lielisku ir Lash Princess klasiskā ar to izliekto birstīti.

Bet šoreiz stāsts ir pat Volume Styliste Extension skropstu tušu par kuru jau vairāk rakstīju šajā rakstā, bet varu tikai vēlreiz atkārtoties, ka tuša ir perfekta - tā kuplina un atliec, ka tiešām veidojas kā mākslīgo skropstu efekts. Šī ir skropstu tuša, kas efekta ziņā konkurē ar visām dārgajām high-end tušām.

Lip Liner lūpu zīmulis | 06 Satin Mauve
Ja meklējat mīkstus, pigmentētus un labu lūpu zīmuļus, tad uzmeklējiet Essence klasiskos Lip Liner lūpu zīmuļus. Es un Santa vienbalsīgi vienmēr fanojam par šiem lūpu zīmuļiem, it īpaši toni 06 Satin Mauve, jo tas ir šis perfektais pieklusinātais plūmju/rozā tonis, kas ļauj vieglītēm krāpties, pārzīmējot lūpu kontūru un neviens nepamanīs. Atrādīju kā izskatās šeit.

Lip Liner zīmulis ir ļoti mīksts, kas nozīmēs, ka noturības gan nebūs perfekta, bet toties ar to ir viegli sastrādāties un dabiski sapludināt. Uz manām lūpām zīmulis turas pāris stundas bez atjaunošanas. Parasti šo 06 toni uzklāju vienu pašu pa visu lūpu virsmu, un katru reizi noteikti būs kāds kas pajautās kas man ir uz lūpām. Iesaku visām, visām, kurām patīk piezemēti ikdienišķi toņi. Un, ja par cenu, tad atmiņa neviļ maksā ap 2 €. Šis noteikti ir must-have katrā kosmētikas maciņā.

Matt Matt Matt matēts lūpu spīdums* | 03 Girl Of Today
Vēl viens produkts par kuru man pastāstīja draudzene, ka tas ir ļoti foršs, ir šis Matt Matt Matt lūpu spīdums. Viņa gan piebilda, ka vislabāk patīk šis konkrētais 03 tonis, jo viens cits tonis, ko viņa lietoja klājas ļoti švīkaini un izskatījās ne pārāk labi.
Toties 03 tonis klājas ļoti vienmērīgi, labi pārklāj un tonē. Uz lūpām uzvedas ļoti komfortabli gluži kā matēts muss.
Lip Liner zīmulis - Matt Matt Matt lūpu spīdums
Lūpu krāsas
Ja man ir jāsaka, kas ir tas, ko Essence prot uzražot vislabāk, tās ir lūpu krāsas. Tāpēc es iedalīju visas Essence lūpu krāsas zem "viena produkta" kategorijas.
Tiek piedāvātas dažādas sērijas - Long Lasting, Sheer&Shine, Matt Matt Matt u.c. Neatkarīgi vai lūpu krāsas ir matētas vai puscaurspīdīgas, tās klājas ļoti vienmērīgi un krēmīgi. Formula ir ļoti patīkama, ka tās ir ļoti komfortabli nēsāt visas diena garumā, pat pēc atjaunošanas. Tās noēdas ļoti pakāpeniski, neatstāj baltas pēdas, ko pat mēdz darīt daudz dārgākas lūpu krāsas, tāpēc manās acīs Essence lūpu krāsas ir ļoti augstā vērtē, jo tās pilda pat vairāk nekā sola.
No K uz L: Sheer&Shine 04 - Matt Matt Matt 07 - Velvet Matt 23 - Long Lasting 07, 14, 12 - Velvet Mat 24
Kā var redzēt no visa plašā Essence piedāvājumā, visvairāk slavēju tieši lūpu produktus, kas, manā vērtējumā, tiešām ir ļoti labi un kvalitatīvi, ņemot vērā ne tikai zīmolu, bet konkurējot ar citiem zīmoliem. Tieši lūpu produkti būs tie kurus ieteiktu uzmeklēt visiem, ne tikai jauniešiem, jo lūpu krāsas ir tādas, ko pilnīgi noteikti var lietot katra arī pieaugusi sieviete. Nu cilvēkiem, kas pārāk raizējas par iepakojumu Essence lūpu krāsas nepatiks, bet man īsti ir vienalga kāds ir iepakojums, man galvenais produkta kvalitāte. Es nekad nevarētu ieteikt iegādāties skaista iepakojuma lūpu krāsu ja tā vispār nepilda savas funkcijas.

Bet visā visumā, Essence piedāvā ļoti mainīgu, ļoti trendīgu produktu sortimentu, un man vienmēr ir prieks meklēt šādos zīmolos "pērles", kas visiem noderēs. Es ļoti ceru, ka Essence nebeigs priecēt ar interesantiem un košiem labumiem.

Kā vienmēr ļoti labprāt uzzinātu jūsu favorītus no Essences zīmola. Iespējams atklāšu vēl kaut ko jaunu.



! produkti, kas atzīmēti ar * ir uzņēmuma piešķirti PR produktu paraugi

6 komentāri:

  1. Es lasot par tonālo tieši nodomāju, pirms uzklikšķināju uz saites, kura Laura to atrāda :D
    Man ļooti viņš patīk. Tagad ikdienā katru dienu lietoji, ja netestēju speciāli kaut ko citu. Nedaudz gan nošokējos Drogas, kad ieraudzīju cik viņš maksā :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kaut kā Laura Alksne likās pārāk oficiāli :D Jāizdomā Tev savs saīsinājums. :D
      Es nemaz nezinu cik viņa cena, būs jāiet paskatīties. Tu jau man vispār par viņu atgādināji, jo atceros, ka patika, bet biju nolikusi dziļā nostūrī, ka aizmirsu, ka man tāds bija! :)

      Dzēst
  2. Raksta iespaidā iegādājos četrus toņus, tai skaitā šo tavējo, essence lūpu zīmuļus. Uz rokas toņi jauki, bet uz lūpām uzklāt neiespējami, ļoti cieti, domāju, ka vairs nemēģināšu :/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vai, es nemaz nezinu kas par vainu, jo es nekad nespētu melot un teikt, ka ciets zīmulis ir mīksts. Es vēl pārliecinājos vairākas reizes, tas tiešām ir mīksts. Ir iespēja, ka noasinot apakšējais slānis ir mīkstāks?
      Ir bijuši tādi gadījumi, ka pirmā kārta ir cietāka, lai produkts tik ātri nebojājas, tāpēc nereti pūderus un vaigu sārtumus vajag nedaudz paskrāpēt. Iespējams, lūpu zīmuļiem tas pats.
      Man, protams, ļoti žēl, ka neizveidojās tāda pozitīva pieredze kā man, bet es tiešām, nekad nemelotu par sliktu produktu. It īpaši tādu, ko pati esmu pirkusi vairākkārt par savu naudu :)

      Dzēst
    2. Paldies, Tev tiešām taisnība. Noasināju kārtīgu gabalu nost un viss ir ideāli :)

      Dzēst
    3. Man tiešām liels prieks, ka viss nokārtojās, un zīmulis kalpo godam! ;)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan