Tātad Future Formula pavisam piedāvā 3 jaunas sērijas - gliemežu ekstrakts, cilmes šūnas un melnie ikri. Katra sērija ir paredzēta kādai specifiskākai problēmai, taču tās visas vieno viens mērķis - palīdzēt ādai atjaunoties. Kā apgalvo zīmols Dzintars, tad jaunāko produktu izveidē ir izmantoti jaunākie biotehnoloģiskie sasniegumi, lai bio-peptīdi (kas nodrošina šo atjaunošanu) nokļūst ādas šūnās maksimāli dziļāk un intensīvāk.
Neieslīgšu padziļināti par katru sēriju, jo vairāk koncentrēšos uz sēriju ar gliemežu ekstraktu, ko lietoja mana mamma. Bet ja vēlaties uzzināt domas par citām sērijām, tad par melno ikru sēriju var izlasīt šeit, un par cilmes šūnu sēriju šeit.
Visi, kas redzējuši iepakojumus jaunajiem produktiem, ir stāvā sajūsmā. Tie pavisam nelīdzinās visam tam, ko līdz šim piedāvāja zīmols Dzintars. Es jau turu īkšķus, ka iespējams nākotnē pārējās kolekcijas arī iemantos līdzīgus iepakojumus. Man konkrēti šis metāliskais, pulētam alumīnijam līdzīgais iepakojums tā vien atmiņā atsauc zīmola Institut Esthederm vai Artdeco Caviar kopjošās sērijas produktus. Un, šis dubultais FF uz katra produkta vāciņa liekās kā Toma Forda logo citēšana, taču tas piestāv un par to pretenziju nav.
Manai mammai ir nobriedusi sejas āda (40+), kombinētas ādas tips, ir pigmentācijas plankumi un nelielas grumbas ap acīm. Gliemežu ekstrakts sēriju viņa lietoja no februāra beigām, tātad tas ir vairāk kā 4 nedēļas. Šajā laikā viņa pat paspēja pilnībā līdz beigām izlietot sejas serumu, tāpēc viedoklis ir pilnībā pārliecināts un pilnīgs.
Serums ir ļoti krēmīgs, kas ir nepierasti, jo parasti tie ir vairāk šķidri un ūdeņaini. Konsistence ir ļoti bagātīga. Aromāts svaigs, bet kopīgi ar mammu nospriedām, ka ļoti, ļoti tuvu smaržo kā Dzintars Kredo sērijas krēmi. Tā kā viņa kādreiz lietoja tikai to krēmu, tad šis aromāts viņai likās ļoti familiārs.
Pēc uzklāšanas, mamma minēja, ka uzreiz var just šo nostiepjošo liftinga efektu, kas nav traucējošs, bet tieši patīkams. Ilgtermiņā, kad viņa jau izlietoja serumu līdz pēdējai pilītei, viņa minēja, ka ādas tonis ir izlīdzinājies un āda neizskatās tik blāva. Viņa ļoti uzsvēra to, ka šis serums lūk ir tas no kura viņa redzēja vislielāko efektu, jo āda burtiski atdzīvojās pēc tā uzklāšanas.
Runājot par grumbām, netika ievērots, ka tās paliktu mazāk uzkrītošas vai vispār neredzamas (cik tas iespējams gan), bet ādai tiešām bija šis liftinga efekts, tā kļuva gludāka un tvirtāka arī ilgtermiņā, ne tikai tajā brīdī, kad serums bija uz sejas. Un, protams, āda jutās arī mitrināta. Mana mamma pilnīgi noteikti teica, ka šis ir serums, ko viņa iesaka ikvienam, un pilnīgi noteikti viņa iegādāsies atkārtoti, jo tas esot ļoti labs. Kā viņa minēja, pat neticās, ka tādu produktu ražo pašmāju Dzintars.
Uzklājot uz ādas tas papildina seruma efektu, līdz ar to, āda jutās vēl mitrinātāka, vēl tvirtāka un vēl žirgtāka. Tomēr lietojot vienu pašu, es cik nopratu no mammas, ka efekts ir, bet tas nav tik jaudīgs. Vismaz viņas komentāri nebija tik viennozīmīgi kā par serumu. To varu izskaidrot arī ar to, ka mana mamma ir lietojusi dažādu cenu kategorijas produktus, kā lētākus, tā dārgākus, un acīmredzot viņas kopšanas rituālā ir būtiski, lai krēms efektīvi mitrina, un nav nozīmes kas par zīmolu vai cenu kategoriju. Drīzāk noslēpums slēpjas efektā. Protams, Niveju gluži nevar lietot, jo tā ir ilūzija par ādas atjaunošanu, ne krēms.
Jautājot par efektivitāti, viņa tikai vēlreiz apstiprināja, ka āda tiešām jūtas mitrinātāka, gludāka, tvirtāka, un ādas tonis izskatās vienmērīgāks. Ar visu to, ka krēms ir arī ļoti labs, viņa vairāk priekšroku dod serumam, tāpēc, kad pabeigs lietot Future Formula sejas krēmu, aizvietos to ar kāda cita zīmola dienas krēmu.
Tas, ko es ievēroju no malas, ka mammas seja izskatās daudz jauneklīgāka un mirdzošāka. To ir grūti izskaidrot, to var tikai tā pamanīt, un noslēpt nav iespējams. Acīmredzot, tad jau efektivitāte pati runā par sevi.
Tādā lielā rezumē no mammas iespaidiem: krēms ir ļoti labs, bet serums ir lielisks. Ja ir interesē iegādāties, tad spiežot augšā uz produktu nosaukumiem, aktīvie linki aizvedīs uz interneta veikalu. Un ja vēlaties nedaudz ietaupīt, tad Dzintars pārstāvji piešķīra jums 5% atlaidi, ierakstot atlaižu kodu: SILVER Kā paskaidroja pārstāvji, citas atlaides tuvākā laikā neplānojas nevienai no šīm Future Formula sērijām, tāpēc noteikti izmantojiet iespēju.
Aizmirsu piebilst, bet šī sērija nav paredzēta tikai nobriedušai ādai. Ja viss, kas augstāk aprakstīts ir jūsu problēmas ādā, un jums nav 40+, tad nevajag ķert kreņķi, šī tāpat kā pārējas divas sērijas, ir paredzētas lietošanai jebkurā vecuma grupā. Varbūt ne gluži padsmit gados, bet jau pāri 25+ mierīgi.
! rakstā pieminētie produkti ir uzņēmuma piešķirti PR paraugi
Par serumu arī es esmu sajūsmā, bet nav jau brīnums, jo sastāvs ir vienkārši lielisks, kamdēļ arī neizpaliek rezultāts :)
AtbildētDzēstJā, šie produkti nostrādi līdz pilnībai :) Liels prieks, ka šie produkti var konkurēt ar visiem high end zīmoliem!
Dzēstvai ir iespējams internetā uz ārzemēm pasūtīt? ļoti ieinteresēja
AtbildētDzēstAplūkoju Dzintars mājas lapu, un tur rakstīts, ka piedāvā piegādi uz ārzemēm. Tā kā droši var sūtīt arī uz citām vietām. :)
Dzēst