3 soļu atjaunošanas režīms sejas ādai

31.05.18

Ir tādas dienas kā šī, kad āda izskatās īpaši novalkāta: tonis palicis blāvs, izmetušies kādi izsitumi un apsārtumi, āda izskatās vārga un nepietiekami atpūtusies. Tādās reizēs ir labi veikt ādas atjaunošanas režīmu, kas sastāv no vairākiem etapiem. Šādās situācijās nepietiks tikai ar attīrošu masku, tas būs gluži pielīdzināms kā ūdens piliens jūrā. Tāpēc šādās reizēs es jau zinu kā rīkoties, un labprāt padalos ar saviem ieteikumiem kā rīkoties arī jums.
Pirmais etaps: pīlings

Ikdienā neizmantoju fiziski abrazīvos pīlingus, jo manai ādai tie liekas pārāk raupji, tomēr augļskābju pīlingi un gomāžas nesniegs ādai vieglu mikrocirkulāciju, kas liks nedaudz padzenāt asinis sīkajās ādas šūnās. Ja āda ir blāva un liekas, ka palikusi ļengana, ir vajadzīgs to nedaudz sapurināt, uzliekot nelielu slodzi.
Šādos gadījumos noteikti nav vajadzīgs lietot raupju skrubi. Nē, atceramies, ka sejas āda ir salīdzinoši plānāka, tāpēc jāizturas saudzīgi. Tāpēc man ļoti iepatikās jaunais L'Oreal Paris Glow Sugar Scrubs cukura skrubis. Cukura skrubis ir daudz smalkāks, maigāks, bet ļoti labi veic ādai masāžu un padzenā asinsriti. Pietam, šos skrubjus var izmanto arī lūpām. Uzreiz, pēc vieglas ādas noskrubēšanas, seja izskatās vitāli veselāka, mirdzošāka un mundrāka. Pietam, šim konkrētajam skrubim ir ļoti patīkams, svaigs greipfrūtu aromāts.

Otrais etaps: dziļa mitrināšana/atjaunošana

Atkarīgs no situācijas, bet šajā reizē man vairāk ādu nevis vajag dziļi attīrīt, bet tieši mitrināt, lai atgūtu šo veselīgo un tonizēto izskatu. Ja jūsu gadījumā vairāk jātiek galā ar izsitumiem un aizsprostotām porām, tad noteikti liekam attīrošo sejas masku. Man ir divas favorītes: L'Oreal Detox un Origins melnā maska, abas ar ogli. Ar ļoti plašu sejas masku, serumu piedāvājumu var iepazīties interneta veikala 220.lv mājas lapā, lai atrastu savam ādas tipam un vēlmēm piemērotāko. Masku par kuru stāstīšu nedaudz tālāk arī tieši atradu 220.lv piedāvājumā.

Šoreiz es lietoju intensīvi mitrinošo nakts sejas masku: L'Oreal Paris Revitalift FillerLai arī skaitās, ka šī ir anti-age un nakts maska, es biju lasījusi gana daudz atsauksmes, ka šī ir viena no L'Oreal labākajām sejas maskām, tieši mitrinošajām. Man nepatīk likt maskas uz nakti, jo tās visas ir lipīgas, un arī šī veido tādu kārtiņu, tāpēc uzklāju un paturēju 40 minūtes, pēc tam noņemu nost ar mitru drāniņu.
Sākumā, uzklājot masku, rodas neliela sildoša sajūta, kas pēc laika pāriet. Un, ja sākumā uzklājot, var just tādas vieglas gēla bumbiņas, tad pēc tam viņas izšķīst. Kā norāda ražotājs, šajās gēla bumbiņās ir iekapsulēta hialuronskābe, kas arī nodrošina šo intensīvo mitrināšanu. Pēc maskas noņemšanas, var just, ka āda ir mitrāka, stingrāka un mirdzošāka.

Trešais etaps: mitrināšana

Un kā noslēdzošais etaps ir seruma vai mitrinošā krēma lietošana. Nebrīnīties, kāpēc es tik daudz mitrinu ādu. Tas ir tāpēc, ka man ir kombinēta, bet dehidrēta āda, un tāpēc pie katras izdevības es centīšos rūpēties par to, lai ādai pienāktos gana daudz mitruma, kas saglabā ādas jauneklīgumu, gludumu un samtainumu.
Jau kādu laiku lietoju tieši no rītiem, un pēc masku lietošanas, lietoju Hydra Genius Aloe Water sejas mitrinātāju. Man patīk, ka uzreiz pēc uzklāšanas, krēms absorbējas ādā, un kalpo ne tikai kā mitrinošs krēms, bet arī kā kosmētikas bāze. Ir grūti teikt, ko vairāk par šāda veida produktu, jo uzklājot tu vienkārši zini, ka ādai produkts patīk, tāpēc arī lieto. Nav nekādu lieku smaržvielu vai nepatīkamu formulu; šis ir izcils, viegli mitrinošs produkts īpaši vasaras sezonai. Tik atceramies, ka šobrīd īpaši jādomā arī par SPF. Es no sākuma uzlieku Hydra Genius mitrinātāju un pēc tam Vichy Slow Age, un mana seja ir atjaunota, mitrināta, svaiga, tonizēta un gatava doties laukā.


! rakstā pieminētie produkti ir uzņēmumu piešķirti PR produktu paraugi

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan