Iconic Division acu ēnu palete no Makeup Revolution

29.05.18

Es vairāk esmu individuālo ēnu cienītāja, jo patīk pašai veidot savas paletes, tomēr ir arī tādas paletes, kuru veiksmīgā kombinācija man tomēr liek mainīt savas domas. Un tas šoreiz ir stāsts par Makeup Revolution Reloaded acu ēnu paleti. Lai arī kā nebūtu, bet vairāk lietoju ķieģeļu, smilšu, sinepju un citu brūno nokrāsu ēnas, bet īsti zaļu krāsu nav, tāpēc, ieraugot toņu selekciju šai paletei, man tas bija kā izaicinājums pamēģināt arī kaut ko jaunu.
Par šo paleti nezināju neko, bet, atverot interneta dzīles, sapratu, ka Lielbritānijas skaistuma blogos šī ir gana apspriesta palete, jo tiek salīdzināta toņu ziņā ar Anastasia Beverly Hills Subculture paleti. Atzīšos, toņi tiešām liekas ļoti iedvesmoti no ABH, tomēr, zinot, cik tai paletei bija pretrunīgas atsauksmes, kuram gan negribas pamēģināt kaut ko līdzīgu, bet par salīdzinoši lētāku cenu, jo Makeup Revolution palete pie mums maksā zem 10€.
 Paletē kopumā ir 15 toņi, no tiem 12 matēti, 2 izteikti spīdīgi un 1 perlamutra. Man ļoti patīk, ka paletē ir ne tikai superīgi pārējas toņi, bet arī kārtīgs matēts, melns tonis, kas daudzām paletēm pieklibo. Tas no manis jau noteikti ir 1+ par kopējo vērtējumu. Jāsaka, ka man garlaicīgs liekas bronzas mirdzošais tonis, jo tas ir teju katrā silto toņu paletē. Tomēr man vislielāko uzmanību pievērš spīdīgais salātzaļais tonis.
Klājot var redzēt, ka ne visi toņi ir vienmērīgi, citi no tiem klājas nedaudz švīkaini, bet, krāsojot uz acīm, to nevar tā novērot. Ja plakstiņš ir kārtīgi sagatavots un matēts, tad ēnas neklāsies pleķiem un pludināsies pat ļoti vienmērīgi. Lai arī daudzi liekas tādi basic toņi, tomēr kopumā man daudzas ēnas pēc toņiem atgādina manis iemīļotās Makeup Geek ēnas, kā, piemēram, šajā paletē būs atrodami Creme Brule, Chickadee, Desert Sands līdzinieki.
Es neteikšu, ka palete ir ļoti universāla, vairāk patiks tiešām, ja patīk arī zaļganie acu ēnu toņi, bet, tā kā man šādu toņu nav īpaši daudz, tad priecājos, ka tagad man ir šāda palete, kas pilnīgi mierīgi apvieno man visu nepieciešamo, lai izveidotu sev tīkamu acu grimu. Krāsojot acis, man nerādās vēlme meklēt kādu citu paleti, lai papildinātu rezultātu. Šeit redzamais acu grims taisīts izmantojot tikai Iconic Division acu ēnu paleti.

Papildus runājot par Makeup Revolution paleti, vēlos pie reizes nedaudz pastāstīt savas domas par šī paša zīmola Conceal&Define konsīleri, ko pirms laika slavēja daudzos beauty blogos, stāstot, ka šis ir Tarte Shape Tape līdzinieks.
Man ļoti patīk milzīgais aplikators un uzklāšana, tāpat arī krēmīgā formula, sedzamība un matētais finišs, tomēr man neiet pie sirds produkta noturība. Ja sākumā es vainoju pie tā, ka, iespējams, man ir pārāk sausa acu zona, tad tagad es saprotu, ka tas nav īstais iemesls. Konsīleris, pēc vairāku stundu esamības, nevis sēžas dziļajās rievās, bet tajās pavisam smalkajās smaida līnijās, ko pamanīt var tikai pie izteikta tuvplāna. Protams, kādam tas neliekam traucējoši, bet man tas īpaši nepatīk. Es drīzāk tad turpinu lietot Catrice, kas labāk iesēžas dziļajās rievās, bet, to atjaunojot, izskatās kā pavisam svaigi uzklāts, pretēji Makeup Revolution, kad konsīleri atjaunojot, puse no tā vienkārši noiet nost, atstājot cauri spīdam ādas virsmu.
Visi izmantotie produkti:
NYX Professional Makeup Color Correcting Liquid Primer sejas bāze | Green
Oriflame Liquid Silk tonālais krēms*
Makeup Revolution Conceal&Define konsīleris
NYX Professional Makeup Stay Matte Powder pūderis
RCMA Np Color birstošais pūderis
Collistar Illy Collezione Caffe Bronzing Powder Sculpting Effect bronzeris*
Douglas Make-Up vaigu sārtums
Makeup Revolution Baked izgaismotājs*
NYX Professional Makeup Precision uzacu zīmulis | Taupe
Artdeco Clear Lash&Brow Gel
Makeup Revolution Reloaded Iconic Division acu ēnu palete*
NYX Professional Makeup Faux Black acu zīmulis | Oxblood
Gosh Copenhagen Blown Away skropstu tuša
NYX Professional Makeup Slide On lūpu zīmulis | Nude Suede Shoes
Makeup Revolution lūpu krāsa | Everything’s Alright* (izmantoju tikai spīdumu)

Man kopumā ļoti patīk Makeup Revolution Reloaded – Iconic Division palete, jo ir pieejami ne tikai smuki siltie un matētie toņi, bet arī vairāki akcenta toņi. Lai arī daži no toņiem nav tik vienmērīgi, bet to visu atsver tas, ka ir pieejams arī klasisks, pigmentēts melnais tonis, kas ir ne visās paletēs. Ir ļoti forši metāliski spīdīgie toņi salātzaļā un bronzas krāsā. Šī ir palete, kas noteikti man stāvēs acu priekšā, un katru reizi, kad gribēsies kaut ko zaļganu uz acīm, vislielākā iespēja, ka šī būs tā palete, kuru lietošu.

Paleti ir iespējams iegādāties interneta veikalā evasmode.lv



! produkti, kas atzīmēti ar * ir uzņēmumu piešķirti PR produktu paraugi

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan