2017. gada favorīti: kopjošā un dekoratīvā kosmētika

14.01.18

Sveikas, 2018. gadā! Ir pienācis laiks apkopot un pastāstīt, kas priekš manis ir bijuši produkti, bez kuriem nu nekādi nevarēju iztikt, un nevarēšu iztikt arī šogad! Man par lielu pārsteigumu, salīdzinot ar citu gadu rakstiem, pagājušajā gadā ir sarucis kopjošās kosmētikas favorītu skaists, savukārt ievērojami pieaudzis dekoratīvās kosmētikas favorītu daudzums. Tie produkti, kas atkārtojas no pagājušā vai citiem gadiem, atkārtoti neesmu iekļāvusi, bet tas nenozīmē, ka tie nav mani favorīti vairs. Ir, un jau otro reizi pēc kārtas. Es domāju - ķersimies klāt, jo produktu ir daudz un par katru ir, ko teikt.
Kopjošā kosmētika

Mati

Labākā matu maska
Framesi Morphosis Color Protect Intensive Treatment matu maska
Visa gada garumā nespēju iedomāties nevienu citu produktu, ko būtu lietojusi biežāk par šo masku. Atklāju to pavasarī un praktiski tā arī esmu turpinājusi to lietot. Uz šo brīdi pat nav izlietota līdz galam, jo man ir pietiekami īsi mati, bet maska ir ļoti barojoša, tāpēc, lai nepadarītu matus pārāk taukainus, lietoju ar mēru.
Jebkurā gadījumā, maska ir paredzēta, lai pasargātu krāsotus matus no izbalēšanas, mitrinātu tos un aizsargātu. Ieklājot matos, parasti paturu kādas pāris minūtes un skaloju laukā. Ar to pilnībā pietiek, lai mati paliktu zīdaini gludi un viegli krītoši.

Labākais matu veidošanas līdzeklis
Schwarzkopf Professional Osis+ Session Label Miracle 15 veidošanas balzams
Tā kā mans matu griezums prasa regulāru ieveidošanu, tad man ir īpaši svarīgi, lai mati ne tikai ilgāk saglabātu ieveidoto izskatu, bet arī tiktu pasargāti, tāpēc pavasarī iznākušais Session Label sērijas veidošanas balzams ātri vien iekaroja manas simpātijas. Tas ne tikai nogludina matus pie žāvēšanas, aizsargā arī pret karstumu, piešķir matiem mirdzumu, bet arī uztur zūdošo mitrumu matiem. Lielisks produkts!


Ķermenis
Labākais ķermeņa krēms vai losjons
Mossa Firming Repair ķermeņa losjons ar dzērveņu ekstraktu
Šī bija tā kategorija, pie kuras nācās tā kārtīgāk padomāt, jo nekas daudz nebija lietots, bet nevarēja būt tā, ka nekas nav gluži paticis. Un tad es atcerējos par Mossa antioksidantu ķermeņa krēmu, ko lietoju vēl pat vasarā un rudens sākumā. Man šis krēms patika ne tikai tā sastāva un smaržas pēc, bet arī tā viegli veldzējošā efekta dēļ, uzklāšanas brīdī. Tas ir viegls, ātri absorbējas, neatstāj uz ādas taukainu vai lipīgu kārtu. Manā gadījumā visi trīs punkti ir vienlīdz svarīgi, jo es baigi slinkoju uz ķermeņa iesmērēšanu pēc dušas, tāpēc fakts, ka spēju lietot vienu produktu ilgstoši, ir jau nozīmīgs sasniegums.

Labākie roku kopšanas produkti
Nav nekādu šaubu, ka gada labākie roku krēmi būs tieši Kinetics roku krēmi: Rich un Super Moisture. Rich roku krēms ir jau ilgstošs favorīts mūsu mājās ziemas sezonā, bet par Super Moisture atklāju pavasara/vasaras sezonā, kad saules ietekmē rokas strauji zaudēja ierasto izskatu. To kvalitāte, sastāvs un aromāts ir lieliski! Es nezinu, ko vairāk piebilst, jo tie vienkārši ir izcili!

DNC roku vasks
Otrs produkts, kas pagājušā gadā mainīja manu roku kopšanas rutīnu, ir DNC roku vasks, kas jālieto kopā ar kosmētiskajiem cimdiem, pirms gulētiešanas. Tas ir biezs, pietiekami taukains, bet, uzvelkot cimdiņus un aizejot gulēt, no rīta ir gaidāms šokējošs efekts: rokas būs atjaunotas līdz nepazīšanai. DNC roku vasks ir lielisks tieši šobrīd, kad vēja ietekmē rokas paliek super sausas, jo tas palīdz uzturēt rokas pilnā gatavībā, lai turētos pretī dramatiskajiem laika apstākļiem.

Labākās smaržas
EISENBERG Secret N°V Ambre D'orient parfimērijas ūdens
Nemainīgi Philip Starck smaržas ir manas favorītes, jo lietoju visu pagājušo gadu, neatkarīgi no gadalaika. Bet, atklājot Eisenberg jaunākās smaržas, atklāju vēl vienu satriecošu aromātu. Es nemainu smaržas, bet kaut kādā brīdī Starck smaržas radīja pieradumu, tāpēc labi, ka ir šīs. Aromāts ir ļoti piezemēts, izteikts, es pat teiktu, spēcīgs un orientāls. Jau uzpūšot uz ādas pirmajā reizē, smaržas gluži saplūda ar mani kopā, tāpēc kopš tās dienas lietoju tikai Eisenberg smaržas. Grūti teikt, kā draudzēsies siltākos gada mēnešos, bet kombinācijā ar salu un ziemas vēju, aromāts paliek neatkārtojams.

Seja

Labākais toniks
Douglas Essentials Radiance Tonic Lotion toniks
Divu domu pat nebija, ka uzvarētu kāds cits šajā kategorijā, ja ne Douglas toniks, jo lietoju to sākot ar vasaru un iemīlējos uzreiz. Tas ir ārkārtīgi neitrāls pret manu seju, jo nerada ne kairinājumu, izsitumus vai citas problēmas. Tā kā tam nav sastāvā spirts, tad nesausina arī sejas ādu, pilnībā droši lietoju arī ap acīm. Pirku un pirkšu arī nākotnē, jo neko labāku es pat meklēt negribu.

Labākais kosmētikas noņēmējs
Douglas Essentials Sensory Make-Up Remover Oil attīroša eļļa sejai
Šī eļļa kosmētikas noņemšanai iznāca vienlaikus ar toniku, par kuru pirms brīža rakstīju. Acīmredzot, kolekcija izdevās izcila, jo tāpat kā toniks, arī eļļa ir neaizstājams produkts uz mana kosmētikas plauktiņa. Ja nemaldos, pusgada laikā izlietoju 3 vai 4 iepakojumus, kas jau vien liecina par lojalitāti pret vienu produktu. Perfekti noņem visu kosmētiku, neatstāj taukainas pēdas uz ādas.

Labākais serums
The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1% serums
Zīmols The Ordinary sākot ar pagājušo gadu kļuva populārs visā pasaulē, jo piedāvāja lielisku ādas kopšanas produktu sēriju par izdevīgām cenām. Metās runāt visi, un pasaules atsauksmju vadīta izmēģināju arī es. No visiem produktiem, ko izmēģināju (raksts šeit) visvairāk izmaiņas manā ādā radīja Niacinamide serums, kas palīdz uzveikt ādas nepilnības, kontrolē sebuma veidošanos un pie reizes arī mitrina. The Ordinary serums palīdzēja lieliski tikt galā ar ādas nepilnībām, padarot sejas ādu brīvāku no pinnēm un sāpīgām pumpām.

Es nepieminu slaveno Buffet serumu, jo to pati nelietoju, bet par to absolūtā sajūsmā ir mana mamma. Rakstā, uz kuru links ir augstāk, var izlasīt visus iespaidus. Mamma Buffet serumu tūlīt būs pabeigusi lietot, bet jau piekodināja, ka vajadzēs vēl, jo āda izskatās un jūtas ievērojami labāk.Tā kā, lai arī nav mans gada favorīts, tomēr nolēmu nedaudz pieminēt.
Labākais sejas krēms
Bobbi Brown Hydrating Face Cream sejas krēms
Bija diezgan grūti pirmajā brīdī izvēlēties to vienu sejas krēmu, kas patika visvairāk, bet tad es padomāju no citas perspektīvas: kurš ir tas krēms, ko lietoju visvairāk un kuru izlietoju līdz beigām? Izkristalizējās diezgan ātra atbilde: BB Hydrating krēms.
Savā veidā tas ir diezgan klasisks mitrinošs krēms, taču, to lietojot, āda mainās. Tai tiek pasniegts tik daudz mitruma un dzīvīguma, ka pat vasaras karstākajā mēnesī mana āda bija pilnībā kārtībā, bez dehidrācijas pazīmēm. Un jāsaka, ka, lai arī krēms ir diezgan viegls, tas pietika ilgam laikam, jo es parasti tādus vieglos krēmus izsmērēju pusotra mēneša laikā.

Labākais acu krēms
Bobbi Brown Extra Eye Repair acu krēms
Absolūti nebija šaubu, ka Extra Eye Repair krēms iekļūs gada favorītos! Krēms, kas izmainīja manu acu zonu, jo kopš es sāku lietot, visi sausumi un smalkās mīmikas līnijas praktiski nav manāmas. Krēms ir ļoti biezs, tāpēc lietošanai nepieciešams visniecīgākais produkta daudzums. Lai arī tā cena ir patiešām graujoša (72 €), ilgtermiņā skatoties tas atmaksājas, jo savu tagadējo krēmu neesmu vēl izsmērējusi līdz galam, lai gan lietoju no jūlija sākuma (6 mēneši).
Kolosāls acu krēms, ko gribot vai negribot es pirkšu atkārtoti, jo esmu sajūsmā par to efektu, kādu tas sniedz manām acīm.

Labākā sejas maska
Origins Drink Up™ Intensive Overnight Mask to Quench Skin's Thirst nakts maska
Kad āda bija uz izžūšanas robežas un vajadzēja kaut ko ļoooti mitrinoši, par lielu laimi, es atklāju Origins intensīvi mitrinošo nakts masku. Internetā bija lasītas daudz atsauksmes un visas kā viena teica - lieliski mitrina! Pamēģināju un sapratu, ka saprotu, par ko visi sajūsminās. Atlika uzlikt pāris reizes kā visi sausumi un ādas savītums pagaisa. Biju likusi pāris reizes tieši kā nakts masku, bet man nepatika lipīgā sajūta, tāpēc parasti to lieku pirms gulētiešanas uz 15 minūtēm, pēc tam lieko noņemu ar salveti nost.

Papildus līdzekļi
Kiehl's Breakout Control Targeted Blemish Spot Treatment smēre pinnēm
Salīdzinoši jauns produkts manā kolekcijas, tomēr tas pietiekami ātri sevi pierādīja. Kiehl's Spot Treatment smēre lieliski palīdz cīnīties ar visām nejaukajām, sāpīgajām pumpām, kas parasti pārsteidz negaidot. Atliek uzlikt nedaudz uz pumpas un jau nākošajā dienā tā būs ievērojami samazinājusies un pat ātrāk sadzīs. Tāds mazs, bet neaizvietojams palīgs manā kosmētikas rituālā, tāpēc 100% iekļūst gada favorītu listē.

Dekoratīvā kosmētika

Labākā bāze grimam
NYX Professional Makeup Angel Veil bāze
Lai arī diendienā nelietoju grima bāzes, jo kosmētika turas pietiekami normāli, ir reizes, kad vajag nogludināt vairāk ādas virsmu vai padarīt grimu maksimāli noturīgāku, tāpēc izmantoju Angel Veil bāzi. Man ļoti, ļoti patīk šī bāze, jo tā ir bez krāsas, pietiekami viegla, bet ne silikona bāzes (tātad uz ādas jūtas dabiski), droši lietojama ikdienā (arī katru dienu), perfekti nogludina ādas virsmu, aizpildot arī poras un smalkās līnijas un ļauj ādai izskatīties maksimāli veselīgi, bet matētai vienlaicīgi.
Šī ir sejas bāzes, ko es lietoju ne tikai sev, bet arī krāsojot citus, un, iesakot cilvēkiem no malas, ar pilnu pārliecību varu garantēt, ka Angel Veil patiks, tāpēc pilnīgi bez šaubām godam pelnīta vieta gada favorītos.

Labākie tonālie krēmi
Catrice HD Liquid Coverage tonālais krēms
Lai arī pašā sākumā man nepatika Catrice HD tonālais krēms, jo nejauki oksidējās, vairāk uz gada beigām es atklāju tam pielietojumu, un iemīlējos tā efektā no jauna. Krēmam tiešām nav laba toņu selekcija (pats gaišākais tonis ir rozā un ļoti oksidējas), tāpēc es to atjaucu ar citiem tonāliem krēmiem, TOMĒR, Catrice tonālajam krēmam ir perfekta formula: tas ir viegls, bet pilnībā sedzošs. Ar vismazāko produkta daudzumu, var nomaskēt visas ādas nepilnības.
Ja meklējat maskējošu tonālo krēmu, kas negrauj budžetu, tad noteikti meklējiet Catrice HD, bet jāuzmanās ar toņiem, jo kā jau rakstīju 010 ir stipri pa rozā, bet 020 izteikti tumšs.

NYX Professional Makeup Total Control Drop Foundation tonālais krēms
Otrs tonālais krēms, kas mainīja manu tonālā krēma rutīnu ir Total Control Drop Foundation. Iepazinos ar tonālo krēmu vasaras beigās, kad secināju: visi iepriekšēji tonālie krēmi ir pa gaišu, jo sanāk, ka sejas āda ir gaišāka nekā kakls. Uz to brīdī Drop Foundation bija tikko parādījušies NYX veikalā, un to piedāvājumā bija neskaitāmas toņu variācijas, tāpēc arī gribēju pamēģināt.
Man atlasīja divus toņus, un kad es uzliku mājās pamēģināt, uzreiz iemīlējos tonālā krēma formulā. Viens ir tas, ka man perfekti derēja tonis 10 Buff, bet otrs, ka tonālais krēms ir ārkārtīgi viegls, bet spēj nomaskēt visas nepilnības. Un tā es Drop Foundation lietoju līdz pat rudens beigām, izlietojot veselu iepakojumu (jau paspēju iegādāties jaunu), bet patreiz esmu pārstājusi lietot, jo ar manu ziemas ādu nevar sadraudzēties, tāpēc gaidīs savu kārtu līdz pavasarim.
Katru reizi, kad lietoju šo tonālo krēmu, man jautāja, kas ir tas, ko lietoju, un katru reizi pasakot, visiem ir šoks, jo, kā izrādās, ne visiem der šis tonālais krēms. Acīmredzot, man palaimējās, jo šis tonālais krēms manu ādu padara dikti smuku.

Labākais konsīleris
Maybelline Age Rewind konsīleris
Jā, manam visu laiku labākajam konsīlerim no Catrice ir nācis klāt konkurents. 2017. gadā beidzot līdz Latvijai atceļoja pasaules-slavu-iemantojušais-un-jau-aizmirstais-jo-nāk-jauni-trendi Maybelline Age Rewind konsīleris. Lai arī cik ļoti man nepatīk sūklīša aplikators (to droši nogriežam nost), klājums un sedzamība šokē. Man patīk, ka uzklājot tas nav praktiski jūtams, bet nomaskē perfekti visus tumšos lokus un citas nepilnības. Dienās, kad man negribas lietot tonālo krēmu, uzlieku tikai Maybelline konsīleri, un pat pa virsu nefiksējot, slinko dienu sejas pamats ir gatavs!
Labākais pūderis
RCMA No Color Powder birstošais pūderis
Lielisks pūderis, kas ādu nepadara matētu kā ģipša figūrai, uz ādas jūtas viegli, labi fiksē kosmētiku un ir bez krāsas. Ja gada sākumā lietoju pa visu seju vienu pašu, tad ar vasaru sākot, izmantoju vairāk sejas centram, jo lai arī tas ir bez krāsas, tas nedaudz gaišina seju, tāpēc RCMA lieku sejas centrā, zem acīm konsīlera fiksēšanai, bet pārējās sejas daļā lieku pūderi ar toni. Es domāju, kad izlietošu savu otro RCMA iepakojuma pudelīti, būs jāiepērk vēl, jo šis ir kļuvis par neaizvietojamu sabiedroto ik dienu.

Labākais izgaismotājs
NYX Professional Makeup Strobe of Genius izgaismotāju palete
Nav jēga vēlreiz rakstīt un stāstīt par The Balm Mary Lou Manizer izgaismotāju, jo par to runāts daudz un dikti, un jau iekļāvu to arī 2016.gada favorītos. Bet interesanti, ka tieši The Balm bija tas izgaismotājs, ko turpināju lietot līdz pat 2017. gada rudenim, līdz, noriskējot vēlreiz, pamēģināju Strobe Of Genius paleti, kas sākumā man pavisam neiepatikās.
Kad lietoju pirmā reizes, es nesapratu, par ko visi ir tādā sajūsmā, jo pigments uz ādas neklājās nekāds un pat īsti efekta nebija. Bet aptuveni kādā ceturtā reizē pamēģināju uz biju šokā par to, cik tas ir labs. Acīmredzot, tā problēma bija tajā, ka nācās noskrāpēt nost pirmo produkta kārtu. Jo, ja sākumā tas bija diezgan ciets, tad pēc tam klājās uz ādas kā sviests.
Tik ļoti dievinu šo izgaismotāju paleti (it īpaši pirmo toni no otrās rindas),ka paspēju jau izlietot līdz parādījās metāla apakša. Lai arī pārējos toņus no paletes izmantoju mazāk, esmu sajūsmā par pūderu kvalitāti un gludo klājumu, jo izgaismojošās daļinas ir neticami smalkas, bet daudz, kas rada efektu, ka mirdz kārtīgi, bet neizskatās kā krītaina līnija.

Labākais uzacu zīmulis
NYX Professional Makeup Precision uzacu zīmulis
Esmu atklājusi kolosālu uzacu zīmuli! Precision Brow Pencil zīmulis ar savu nošķelto galiņu perfekti ,un galvenais ātri, ļauj uzvilkt tādu uzacu formu, kādu kārojas. Zīmulis ir tik izcils, ka paspēju jau izlietot līdz galam, iegādāties jaunu, un turpināt sajūsmināties. Sākumā es lietoju Ash Brown, bet tagad, kad likās nedaudz pa vēsu priekš manas matu krāsas, lietoju Taupe, kas ir nedaudz siltāks. Superīgs uzacu zīmulis!
Labākās acu ēnu paletes
Catrice Precious Copper Eyeshadow Palette 010 acu ēnu palete
Es nevarēju nepieminēt šo acu ēnu paleti, kas gada sākumā iekaroja daudzu skaistuma mīļu sirdis. Budžetam draudzīgais Catrice piedāvāja ārkārtīgi krēmīgas, pigmentētas un skaistas metāliskas, bronzas krāsas acu ēnas, kas jau ar pirmo lietošanas reizi pierādīja savu izcilību. Ēnas var lietot gan sausā, gan mitrā veidā- abos veidos izskatās ļoti labi! Ja patīk bronzas krāsas acu ēnas, un pietam mirdzošas, tad šīs palete ir must-have!

Morphe x Jaclyn Hill acu ēnu palete
Man liekas, ka pats uzraksts jau izsaka! Gada gaidītākā palete, gada gaidītākais notikums, gada labākā palete bez šaubām! Man bija tā laime un prieks trāpīties pirmajā reizē, un paleti es principā dabūju uzreiz, kad tā parādījās. Konsistences, pigmentācijas, krāsu variācijas dēļ šī palete ir ne tikai labākā 2017.gada acu ēnu palete, bet nebaidīšos teikt, ka šī ir palešu palete! Šeit ir vesels raksts ar visām krāsām un trīs dažādiem grimiem. Satriecoša acu ēnu palete!

NYX Professional Makeup Lid Lingerie acu ēnu palete
Lid Lingerie iekaroja manas simpātijas pateicoties tam, ka visi toņi ir matēti, pigmentēti un siltajā toņu gammā. Palete ir tik ļoti mīlēta, ka diviem toņiem jau caurumi vidučos. Lieliska palete vienkāršam silto toņu acu grimam. Pēc kvalitātes palete liekas nenormāli dārga, bet patiesībā tā maksā ap 10€. Satriecoša matēto toņu acu ēnu palete par mazām naudiņām.

NYX Professional Makeup Ultimate Multi Finish acu ēnu palete | Warm Rust
Warm Rust acu ēnu palete no iepriekšējām paletēm atšķiras ar to, ka piedāvā 3 dažādas ēnu formulas vienā paletē: matēti, satīna un presētie pigmenti. Lai arī matētie un satīna toņi ir ļoti smuki un ļoti labi pludinās, manu sirdi palete iekaroja pateicoties tai trešajai, presēto pigmentu joslai. Tā kā presētie pigmenti ir tādi izteikti spīdīgi, tad vēlams ir lietot pamatā acu ēnu bāzi vai gliteru bāzi, jo citādi dienas laikā var nobirt. Esmu lietoju visus četrus toņus uz acīm no mirdzošās pigmentu joslas, un katru reizi man prasa, kas man uz acīm, jo izskatās ļoti labi!


Labākais acu zīmulis
Catrice 18h Colour & Contour acu zīmulis | 010 Me, My Black and I
Man ļoti patīk lietot ūdens līnijā melnu acu zīmuli, jo tas jebkuru acu grimu padara tādu noslēpumainu un izteiksmīgu. Catrice zīmuļi jau iepriekš ir patikuši, bet jaunākais 18h noturīgais zīmulis pārsteidza vēl vairāk, jo godam turās visas dienas garumā un nekairina acis.

Labākais acu laineris
NYX Professional Makeup Thats The Point Hella Fine acu laineris
Man ar melnajiem laineriem iet nu tā 50/50, it kā lietoju, bet ne katru dienu. Ja vienmēr parasti rokas uzreiz stiepās pie maybelline gēla lainera, tad atklājot Hella Fine laineri, Maybelline atpūšas. Hella Fine ir lielisks tāpēc, ka ir intensīvi melns, tam ir ultra smalks uzgalis, kas perfekti uzvelk ārējo astīti un precīzi izzīmē iekšējo acs kaktiņu nepārzīmējot pa resnu.

Labākās skropstu tuša
Maybelline Colossal Volum Express The Big Shot skropstu tuša
Skropstu tuša, par kuru bija runāts vairākkārtīgi, jo tā sniedza ievērojamu apjomu un arī pagarinājumu, nepadarot skropstas smagas vai cietas. Izlietoju pilnībā, un noteikti, ja būs nepieciešamība, atgriezīšos pie šīs.

L'Oreal Lash Paradise Extatic skropstu tuša
Ja pirmajā gada pusē lietoju Maybelline skropstu tušu, tad, jau sākot ar rudeni, manu sajūsmu iekaroja lash paradise Extatic skropstu tuša, kas, starp citu, tika slavēta un dievināta visā pasaulē. Skropstu tuša, kas sniedz dramatisku efektu, bet vairāk patiks tiešām tiem cilvēkiem, kuriem nav pretenziju pret samērā cietām un nedaudz saķepušām skropstām. Man patīk tāds efekts, tāpēc lietoju un sajūsminājos par šo tušu. Tagad gribu izlietot vienu citu tušu, bet jau ir rezerves iepakojums, lai atkal sāktu lietot L'Oreal.
Labākais lūpu zīmulis
NYX Professional Makeup Glide on Slide On lūpu zīmuļi
Slide On Glide On zīmuļi iepatikās ar to, ka tie ir ārkārtīgi mīksti, bet ūdensnoturīgi. Tos droši var lietot zem lūpu krāsas un lūpu krāsas turēsies teju visas dienas garumā, vai arī vienkārši vienus pašus lietojot pa visu lūpu virsmu. Man ir trīs toņi: Need Me, kas ir vēsi brūns, Alluring, kas ir rozīgi bēšs un Nude Suede Shoes, kas ir pavisam gaiši bešs. Visi toņi ir lieliski un lietoju tos visus uz maiņu.

Labākās lūpu krāsas
L'Oreal Matte Addiction lūpu krāsas
Jau kad pavasarī atklāju Matte Addiction lūpu krāsas, nosaucu tās par labākajām lūpu krāsām. Līdz pat šai dienai man nav bijušas šaubas par šo lūpu krāsu kvalitāti - tās ir lieliskas! Tās ir krēmīgas, pietiekami pigmentētas, komfortabli matētas, ka nesausina pārlieku lūpas. Sajūtu un izpildījuma ziņā tās jūtas ārkārtīgi dārgi, lai gan patiesībā tās vairāk ir budžeta klases kategorijā. No visiem toņiem man ir stabili četri favorītu toņi: Erotique, Moka Chic, Greige Perfecto un Mon Jules. Superīgas lūpu krāsas, ko noteikti turpināšu lietot arī šogad!

Sephora Lip Stain šķidrā lūpu krāsa
Vairāk jau gada beigās, bet es atklāju vēl vienu lūpu krāsu formulu, kas mani absolūti sajūsmina. Man ļoti patīk šķidrās lūpu krāsas, kas nožūst matētas, bet, lai arī cik ir mēģināti košie toņi, milzu deficīts ir nude toņiem, tāpēc palasīju atsauksmes un nolēmu dot iespēju Sephora lūpu krāsām. Man atveda toni 40 Pink Tea, jo pārējie nebija tādi, kas derētu manam aprakstam. Uzliku, un jau pirmajā reizē iemīlējos. Krāsa izcila, klājums pārsteidzošs: vienmērīgs, bez kunkuļiem, - aplikators ir ļoti parocīgs, un tās uzklāšana neprasa daudz laika. Tā kā lūpu laka ir matēta, tad kādam tā var likties pārāk sausinoša, bet man patīk matētas lūpu krāsas, tāpēc problēmu nebija.
Noturība, starp citu, arī ir ievērojami laba, kādu noteikti nevarētu gaidīt no tik budžetam draudzīga produkta.

NYX Professional Makeup Lip Lingerie lūpu lakas
Vēl viena matēto lūpu krāsu formula, kas patiesi pārtseidza. Es neteikšu, ka Lip Lingerie ir labāka kā Sephora lūpu krāsa, jo Lip Lingerie ir vairāk sausinoša, bet gada favorītos iekļūst toņu selekcijas pēc, jo pēdējos pāris mēnešus tā vien nēsāju visus brūni bēšos toņus no Lip Lingerie sērijas, neskaitot Sephora. No visa plašā piedāvājuma, mani ejošie toņi ir Honeymoon, Bustier un Corset. Katru reizi, kad uzlieku, man ir nenormāli daudz jautājumu, kas tas ir un kur tādu var dabūt. Acīmredzot, man ir ieslēgusies bēšo lūpu produktu fāze.


Labākie lūpu spīdumi/kopjošie produkti
Catrice Volumizing Lip Booster lūpu spīdums
Mīlēts, daudz lietots un jau daudz aprunāts. Smuks, viegls lūpu spīdums, kas nedaudz kņudina lūpas, bet pie tam sniedz smuku mitruma efekta spīdumu.

Lumene Lip Oil lūpu spīdums
Lai arī tehniski skaitās kā lūpu eļļa, man tas vairāk ir lūpu spīdums. Ārkārtīgi komfortabls, viegls, mitrinošs un puscaurspīdīgs spīdums, ko es lietoju dienās pēc tam, kad nēsāts matējošs lūpu produkts, lai palīdzētu atjaunot lūpu vizuālo stāvokli, jo katru dienu matētas lūpu krāsas nevar uzlikt, pēc kādas trešās reizes lūpas vienkārši izskatīsies kā sakaltušas rozīnes. Tad ir labi uzlikt Lumene spīdumu, kas kopj un mitrina.

Blistex Lip Relief Cream lūpu balzams
Lai arī neesmu vairs nopirkusi atkārtoti, par šo brīnuma produktu nevarēju nepastāstīt. Biezs, zobupastas krāsas krēms, kas skaitās kā lūpu smēre, jo palīdz atjaunot pa vistraģiskāko lūpu stāvokli, cīnās arī ar herpēm un citām problēmām, kādas mēdz uzmesties. Lietoju visu ziemu un biju sajūsmā. Ja ir problēmas ar ļoti sausām lūpām, ka jau sāp no sausuma, tad ātrā palīdzība tām būs Blistex Relief krēms lūpām.

Daudz produktu, bet par katru no tiem stāvu un krītu. Par katru no produktiem ir ko teikt, tāpēc tik gari arī sanāca rakstīt. Ja interesē iepriekšējo gadu raksti, tad šeit būs linki uz pēdējo divu gadu favorītiem:

Ar lielu nepacietību gaidu, ko kosmētikas pasaule atnesīs 2018. gadā. Hologrammas, vienradži, lūpu pūderi un laineru zīmogi pieejami, bet ko tad vēl var izdomāt?! Acīmredzot, vienmēr var vairāk. 
Lai lielisks 2018. gads, kosmētikas mīļotāji!

2 komentāri:

  1. Gribēju izteikt komentāru par Catrice HD tonālo. Man no sākuma tas arī īpaši nepatika, tomēr tad kad es to pamēģināju ar Catrice Lightening drops man derēja tonis & finišs arī bija smukāks. :) (Līdz tam tas nesmuki nogāja no sejas lejas daļas un radīja tādu "five o'clock" ēnas izskatu! :D )

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Padies, noteikti pamēģināšu šādu kombināciju :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan