Visvairāk lietotie lūpu produkti pēdējo mēnešu laikā

27.01.18

Savulaik nevarēju izprast - kāpēc nepieciešams tik daudz un dažādas lūpu krāsas, ja nevar pat vienu izlietot līdz beigām? Tas bija laikos, kad es pati nebiju līdz galam atklājusi lūpu krāsas ietekmi uz sievietes apziņu un stilu. Lūpu krāsa nav tikai kāds smiņķis, ko uzlikt, tā ir sevis izpausme, sevis izcelšana un, es pat teiktu, sevis mīlēšana, jo arī perfektā lūpu krāsa sniedz mums to pacilāto un pārliecināto noskaņojumu.
Tā kā pēdējā laikā ļoti daudz variēju ar dažādiem lūpu produktiem, tad nolēmu tos apvienot kopā un parādīt toņus, padalīties ar iespaidiem, pastāstīt, kādi ir to plusi, kādās situācijās ideāli noder u.c.
Uzreiz vēlos pabrīdināt, ka produktu ir ļoti daudz, jo cenšos katru dienu pamēģināt vai lietot kaut ko citu. No sākuma domāju, varbūt vērts dalīt rakstu divās daļās, bet nē, labāk kopā, tieši iespēja iepazīties ar visiem maniem favorītiem no lūpu krāsu sektora.
Skatoties tagad kopīgā izklājumā, var redzēt, ka daudzi favorīti ir no NYX Professional Makeup, kas mani arī nepārsteidz, jo ikdienā tiešām 90% nēsāju NYX lūpu produktus, jo kā nekā, darba specifika tāda, bet arī no visa plašā piedāvājuma tiešām esmu atradusi superīgus produktus, kas lieliski kalpo ikdienas gaitās.

Bēšie/ brūnie toņi
NYX Professional Makeup This is Everything Lip Oil lūpu eļļa (~6.50€)
Lūpu eļļu izmantoju katru dienu. Pirms uzklāju lūpu krāsu, minimāla meikapa dienās, vai arī dienās, kad pārējās lūpu krāsas izskatās pārāk sausinošas, uzlieku kaut ko košāku uz acīm un tad uz lūpām vienkārši šo mitrinošo produktu. Ļoti patīk formula, jo ir viegla, slidena, bet nav kā tipiska eļļa. Ļoti patīk, ka ir aplikators, kas pamatīgi atvieglo uzklāšanu. Teikšu, ka šis ir tāds ikdienas bāzes produkts.

NYX Professional Makeup Intense Butter Gloss lūpu spīdums | Tres Leches (~8€)
Pirms tam maz biju lietojusi Intense Butter Gloss sēriju, bet pamanīju, ka tonim Tres Leches ir perfekts nude tonis. Ļoti paveicās atrast mazo iepakojuma izmēru Adventes Kalendārā. Es neteikšu, ka nēsājo ļoti bieži šo toni, drīzāk dienās, kad ir tāds klasisks grims, jo, salīdzinājumā ar pārējiem toņiem, šim vairāk klāt ir rozīgais pigments, kas manā gadījumā nepiestāvēs pie acu grimiem, ko ikdienā taisu. Ja ir kaut kas viegls un neitrālos toņos, tad izskatās labi. Sajūtu ziņā spīdums ir gaumes jautājums, jo man netraucē lipīgāki spīdumi, bet, ja nepatīk lipīgums, tad šis nebūs īstais, ko meklēt. Lipīgums padara spīdumu vairāk noturīgu, par ko noteikti varu piekrist - turas labi.

NYX Professional Makeup Liquid Suede šķidrā lūpu krāsa | Vintage (8.55€)
Dievinu šo lūpu krāsas toni! Perfektais vēsi vīna sarkanais, plūmju tonis. Esmu saņēmusi virkni ar komentāriem, komplimentiem un jautājumiem par to, kas man uz lūpām. Es nezinu, kur slēpjas produkta burvība, bet Vintage ir vienkārši kolosāls tonis. Tā kā šī ir šķidrā lūpu krāsa, tā sākumā ir šķidra, pēc tam paliek vidēji matēta. Noturības ziņā turas patīkami, protams, pēc ēdienreizes nāksies nedaudz lūpu centrā atjaunot.

Sephora Lip Paint šķidrā lūpu krāsa | 40 Tea Pink (~10€)
Beidzot esmu atradusi savu nude toni. Tik ilgi meklēts un beidzot atrasts. Iepriekš visi mēģinātie bija pa rozā vai pa oranžu, bet šis ir tieši tas, kas vajadzīgs. Tiesa, tas nav blāvi nude, bet man tieši patīk, jo pārāk gaišs man nederētu. Ļoti vienmērīgi klājas un ārkārtīgi komfortabli jūtās uz lūpām. Perfekti piestāv pie visiem košajiem acu grimiem.

NYX Professional Makeup Lip Lingerie šķidrās lūpu krāsas* | Honeymoon un Bustier (8.55 €)
Lip Lingerie ir produkti, ar kuriem mana iepazīšanās vilkās ļoti ilgi. Sākumā lietoju, nesapratu, pēc tam, ar katru nākošo reizi, arvien vairāk apjautu, ka man patīk nēsāt Lip Lingerie. Teikšu tā, ka, ja nepatīk pārāk sausa sajūta, tad šīs ļoti nepatiks, jo, uzliekot uz lūpām, ir jūtama kārtiņa, liekas arī sausinoša, bet tās turās ļoti labi. Honeymoon, lai arī attēlā izskatās, ka klājas ļoti pleķaini, patiesībā tā nav. Perfekts vēsi pelēkbrūnais tonis, ko man patīk nēsāt ar visiem silto toņu smokey eyes grimiem. Savukārt Bustier ir vēss veci rozā tonis, kas piestāv sārtākiem, nedaudz mierīgājiem meikapiem. Bustier ir ļoti labs "melna lainera" grimiem, kur pietiek ar vienu melnu laineri un šādu lūpu krāsu, lai izskatītos labi.

NYX Professional Makeup Slide On Glide On lūpu zīmulis | Nude Suede Shoes (7.47€)
Beidzot atradu arī lielisku nude tipa zīmuli. Ikdienā es viņu lietoju vai vienu pašu, vai zem Sephora lūpu krāsas. Slide On Glide On zīmuļiem ir lieliska formula, jo tie ir mīksti, klājas kā sviests, bet turās ļooooti ilgi. Mana ikdienas perfektā bēšā kombinācija noteikti būs šis zīmulis kopā ar Sephora lūpu krāsu, kas radīs apjomīgu lūpu efektu.
No lejas uz augšu: Lip Oil, Intense Butter Gloss, Liquid Suede, Sephora Lip Paint, Lip Lingerie 2x, Slide On Pencil
Sarkanie toņi
Golden Rose Long Last Liquid šķidrā lūpu krāsa | 09 (~7€)
Lūpu krāsa, par kuru jau stāstīju pagājušajā gadā. Atradu pavisam nejauši Drogās, izmēģināju vienu reizi un biju sajūsmā! Lieliska pigmentācija, patīkama formula, bet pats galvenais - ilgnoturīga formula. Es gan neteikšu, ka ūdensnoturīga, bet turēsies ļoti ilgu laiku. Man ļoti patīk sajūtas, kad nēsāju šo lūpu krāsu, jo nožūstot tā paliek pilnībā matēta, bet nesausina lūpas, tieši otrādi, liekas, ka uztur mitrumu.

Maybelline Superstay Matte Ink šķidrās lūpu tintes* | Pioneer un Voyager
Maybelline tintes ir mans rudens lielais atklājums, kad jau pēc pirmās lietošanas reizes sapratu - šis ir kaut kas fenomenāls. Lai arī sākumā liekas, ka formula ir nedaudz ķepīga un bieza, uzklājot, tā vienmērīgi nožūst. Uz lūpām turas nenormāli labi, konkrēti šos abus toņus nākas noņemt ar lielu piepūli (lieti noder visi eļļas bāzes kosmētikas noņēmēji). Pioneer ir vairāk klasisks sarkanais, savukārt Voyager ir tāds tumši piesātināts bordo sarkanais.

L'Oreal Matte Addiction lūpu krāsa* | Mon Jules
Matte Addiction lūpu krāsu formula ir viena no manām mīļākajām, kādu jebkad esmu mēģinājusi, jo lūpu krāsas klājas ļoti krēmīgi, vienmērīgi, pārlieku nesausina lūpas. No bēšajiem toņiem jau esmu vairākas reizes minējusi savus visu laiku favorītus, bet no sarkanajiem pats mīļākais ir Mon Jules tonis, kas ir sarkans ogu tonis. Daudzi saka, ka man šī krāsa tik ļoti piestāv, jo saskaņojas ar manu matu krāsu. Iespējams. Ļoti patīk lietot gan pie dabiska, gan dramatiska grima.

Essence lūpu zīmulis
Sarkanai lūpu krāsai ir nepieciešams pieskānots lūpu zīmulis, jo, lai arī formula ir noturīga, uzklāšana pamatīgi atvieglojas, ja pirms tam ir uzvilkts zīmulis. Tas ir tāds kā drošības riņķis reizēs, kad roka neklausa tik labi kā gribētos. Lai pēc tam nav stundām jālabo šķībās līnijas, vispirms uzvelkam zīmulīti un gatavs. Essence zīmuli izmantoju katru reizi, kad nēsāju klasiskās sarkanās lūpas. Tas ir mīksts, viegli zīmē, neļauj konturām izplūst - viss kas vajadzīgs.

NYX Professional Makeup Slim lūpu zīmulis | Burgundy (3.14€)
Diemžēl bildē man nepatīk, kā izskatās uzvilktā līnija, bet biju tikko to atvērusi priekš bildēšanas, tāpēc līnijas nav tik precīzas, bet Burgundy ir tas lūpu zīmulis, ko pēdējā laikā lietoju visām vīna, bordo, ogu sarkanām lūpu krāsām kā pamata kontūru un bāzi (uzklājot pa visu lūpu virsmu). Mīksts, patīkams un klasisks lūpu zīmulis. 
No lejas uz augšu: Golden Rose, Maybelline 2x, L'Oreal, Essence, NYX
Pašā raksta nobeigumā vēlos pastāstīt vēl par diviem lūpu produktiem, kas ir pavisam jauni favorīti, pēdējo nedēļu vai divas, bet nevarēju nepadalīties, ja lietoju tikai šos pēdējās dienas, aizmirstot pat par tiem iepriekš iemīļotiem toņiem, ko aprakstīju šeit.
NYX Professional Makeup Slip Tease Full Color Lip Oil lūpu eļļa 7.54
Ļoti interesants produkts, kas teorētiski skaitās lūpu eļļa, jo tās sastāvā ir četras kopjošas un barojošas eļļas (vīnogu kauliņu, džodžoba, mandeļu un avokado), bet tām ir ārkārtīgi intensīvs pigments un nožūst tās matētas. Tātad, sanāk, ka Slip Tease pēc būtības ir kopjoša, matētā lūpu krāsa. Tas ideālais formulas balanss, kas ir matēts, bet nav sausinošs. 
Kā tikko parādījās, uzreiz izvēlējos divus savus ejošākos toņus - bēši brūno un tumši sarkano. Klājas lieliski, burtiski slīd pār lūpām. Jāsaka, ka vīna sarkanais Fire Dancer neklājas tik gludi kā gaišais I Woke Up Like This, bet, uzliekot apakšā zīmulīti (der tas pats Burgundy par kuru augstāk jau rakstīju), un viss izskatās dikti smuki. Uz manām lūpām gaišais I Woke Up Like This izskatās absolūti dabisks, tāds kā "manas lūpas, bet labāk" tonis. Noturība tiešām ir ievērojama, bet pats labākais, kas man ikdienā liek izvēlēties šo produktu ir fakts, ka lūpas netiek savilktas vai žāvētas. Tās jūtas komfortabli un patīkami (cik vien matēta formula spēj to sniegt). Ja salīdzina ar Lip Lingerie, Slip Tease ir daudzreiz patīkamākas nēsāšanai vairāku stundu garumā.

NYX Professional Makeup Duo Chromatic Lip Gloss lūpu spīdums | 10 Spring It On (8.22€)
Man ļoti patīk spīdumi, bet parasti izvēlējos tādus, kuriem ir minimāls spīguļu daudzums iekšā, taču ieraugot jaunos Du Chromatic spīdumus, uzreiz iemīlējos Spring It On tonī, tāpēc, ka uzklājot tas perfekti sniedz nedaudz rozīgo mirdzumu, bet, pateicoties intensīvam zelta spīdumu daudzumam, lieliski piešķir optisku apjomu lūpām. Man ļoti patīk, ka uz lūpām tas praktiski nav jūtams, absolūti nav lipīgs. Nedaudz gan atstāj baltas pēdas mutes kaktiņos, bet nekas tāds pavisam traks. Man ļoti patīk lietot šo toni vienu pašu, bet var lietot arī pa virsu lūpu krāsai, tas uzreiz padarīs to daudz izteiksmīgāku, bet lūpas - vēl apjomīgākas. Pietam, nevaru nepieminēt, ka tieši šis tonis piestāvēs visiem ādas toņiem, sākot ar pašu gaišāku līdz pat tumšākajam. Es pacentīšos atrādīt arī darbībā, bet domāju, ka jau zemāk rokas svačā var redzēt, ka krāsa ir burvīga.
I Woke Up Like This - Fire Dancer - Spring It On
Kā var redzēt, es nēsāju divu toņu gammas: bēšos un sarkanos. Un var redzēt arī to, ka man patīk matētas formulas produkti un tas ir tikai tāpēc, ka ikdienā man nepatīk vairākas reizes atjaunot lūpu krāsas. Man patīk: vienu uzliki, staigā ar vienu, jo, ja es kaut kur pārvietojos vai dodos uz kādu pasākumu, man vajag drošības sajūtu, ka lūpu krāsa nebūs nosēdusies uz zobiem vai neglīti izbalējusi, tāpēc ir labi, ka ir matētas lūpu krāsas, kas ļauj justies droši.

Kādi ir jūsu iecienīta lūpu krāsu formula: matēta vai vairāk mitrinoša?


! produkti, kas atzīmēti ar * ir uzņēmumu piešķirti PR produktu paraugi

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan