Pīlings, kuru dievinās paši jūtīgākie un kaprīzākie lietotāji

23.01.18

Savulaik, pirmsākumos rakstīju daudz atsauksmes par individuāliem produktiem, bet, laikam ejot, esmu sapratusi, ka tas vairs nav mans stils, tāpēc veidoju apkopojošos rakstus, jo tie sniedz daudz vairāk informācijas un iespējas vienā rakstā sameklēt vairākus produktus, kam pievērst uzmanību. Tomēr ik pa laikam parādās tādi produkti, par kuriem nevar uzrakstīt vien tikai vienā rindkopā. Un tāds ir stāsts par EKEL zīmola pīlingu, kurā iemīlējos jau pirmajā lietošanas reizē. Esmu gatava dalīties savā sajūsmā, lai arī jūs varētu uzmeklēt šo produktu.
Sāksim ar to, ka mans stāsts ar pīlingiem nav bijis tas vieglākais. Tas ir pat dokumentēts šeit. Savulaik es lietoju tikai raupjos ādas pīlingus un tas pamatīgi sabojāja manu ādu, bet bija tāda laiki, mazāk zināšanas, tāpēc arī ķēru un lietoju Čistaja Ļiņija aprikožu skrubi, kas vairāk noderēja maniem gurniem, ne maigajai sejas ādai. Zināšanas nāk darot, tāpēc tagad zinu, ka tas nebija pareizi.

Pēc nejaukajiem piedzīvojumiem ar pārāk sabeigtu ādas virskārtu un sajauktu ādas mikrofloru, pārstāju lietot visus fiziskos skrubjus, tāpēc pārgāju uz augļskābju bāzes pīlingiem. Visu laiku favorīts bija Planeta Organica AHA Papajas pīlings. Vēl pēc tam atklāju Artdeco pīlingu, kas saudzīgā veidā ņēma nost visas atmirušās šūnas. Dievināju Artdeco pīlingu un toreiz vēl tieši domāju, kāpēc vēl nav citiem zīmoliem tāda produkta?

Un tad es decembrī vēlreiz atradu tāda tipa produktu, bet šoreiz tieši no The Body Shop. Kad jau gatavojos rakstīt priekpilno atsauksmi par to, cik man ļoti patīk TBS pīlings, uzņēmuma Mimiko pārstāvji, kas izplata ādas kopšanas produkciju no Korejas, man atsūtīja Ekel zīmola pīlingu, un, izmēģinot šo, es bija sajūsmā: tas ir vislabākais, kas lietots no visiem maigajiem pīlingiem. Maigajiem es saku ne efekta ziņā, bet tieši lietošanas dēļ.
Korejas zīmola Ekel Grape Natural Clean Peeling Gel Attīrošs pīlings-gēls ar vīnogu ekstraktu ir speciāli radīts, lai saudzīgā, bet efektīvā veida noņemtu atmirušās ādas šūnas, attīrītu poras un sniegtu ādai dziļu attīrīšanu bez jebkādām drastiskās metodēm.

Gels pēc formulas ir ļoti viegls, gandrīz ūdeņains un sākumā, uzliekot uz ādas, nevar saprast tā īsto burvību. Bet, līdz ko sāk dikti aromātisko želeju (smaržo pēc Cido vīnogu sulas) iemasēt ādā, sākās brīnumlietas: veidojas baltas bumbiņas, kas ir produkts sajaucies kopā ar atmirušām ādas šūnām un netīrumiem, radot mazas, baltas bumbiņas. Liekas, ka visa seja ir pilnīgi netīra.
Pīlinga pārpalikumi un viss liekais ļoti viegli mazgājas nost, kas mani ļoti priecē, jo, salīdzinot ar TBS pīlingu, mazgājot nost, tā daļiņas mēdz ielipt sejas pūciņās un nācās vairāk pacīnīties, bet Ekel pīlings neatstāj nekādas pēdas uz sejas.

Es biju kapitālā sajūsmā par efektu pēc lietošanas. Mana āda palika nenormāli maiga, perfekti gluda, manāmi starojoša, tīra un tik patīkama pieskārienam. Ražotājs min arī to, ka maska palīdz arī atjaunot ādas epidermas šūnas, uzlabo asinsriti un uzlabo tauku dziedzeru darbību, kas man liekas vēl papildu lieliskas ekstras, ko var saņemt no viena tāda produkta.

Kad sāku domāt, cik tad varētu maksāt tāds superīgs produkts, kas 1) der pašai jūtīgākajai un maigākajai ādai, 2) padara ādu zīdaini maigu, tīru un starojošu, 3) absolūti nekādā veidā nekairina ādu, 4) ir ražots Korejā, kur visi ādas kopšanas produkti ir ar pārdomātām sastāvdaļām, 5) 180ml tilpumā. 
Kad atvēru mājas lapu un ieraudzīju cenu, es biju šokā: tikai 9.90 €! Pat TBS skrubis man likās lēts, maksājot 23€, jo šāda veida produkti ir salīdzinoši dārgi, bet Ekel pīlings pārspēja visu. Ne jau cena to padara lieliskāku, bet gan tas, ka tik lielisks produkts ir pieejams katra cilvēka budžetam.
Lūdzu, nelietojiet visus raupjos un skrāpējošos produktus, tie ļoti traumē ādu un sausumus noņem tikai uz mirkli nost, jo ādas kārta atjaunojas un atkal būs sausa. Tāpēc šis ir lielisks alternatīvs veids kā kvalitatīvi, bet saudzīgi izturēties pret savu ādu.

Ekel Grape Natural Clean Peeling pīlings perfekti derēs visām vecuma grupām, sākot ar pusaudžiem līdz vecvecākiem, kā sievietēm, tā arī vīriešiem, dažādas jūtības pakāpes sejas ādām, tāpēc es ļoti, ļoti gribu, lai par šo superīgo līdzekli uzzina maksimāli daudz cilvēku!

Produktus ir iespējams iegādāties Mimiko veikalos un veikalos Drogas.

8 komentāri:

  1. Super! Es tieši grasījos šonedēļ doties pēc TBS pīlinga, bet nu meklēšu šo. Kur tieši Drogās, lai to meklē? T.i. kurā stendā? Varbūt vari ieteikt konkrētas Drogas? Drogas Vienības gatvē diemžēl ir visai skopa izvēle un piemēram Essence un Catrice limitētās kolekcijas tur parādās ar krietnu novēlošanos vai neparādās vispār :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man rakstīja, ka nebūs pieejams visās Drogās, kas nozīmē tikai lielākajos veikalos. Domāju, ka tie veikali kas skaitās lielajos tirdzniecības centros derēs.
      Noteikti pīlings jāmeklē ādas kopšanas plauktos, bet droši vien pajautā pārdevējam viņas vienmēr labāk zina kur un kas nolikts ;)

      Dzēst
  2. Šodien Ekel pīlingu iegādājos Drogās, kas ir uz Krišjāņa Barona ielas. Un labi, ka pasteidzos, jo no plaukta paķēru pirmspēdējo iepakojumu. Pēc pirmās reizes varu teikt, ka man patīk produkta sniegtais efekts. Vienīgi nav ar ko īsti salīdzināt, jo lietoju pirmo reizi šāda veida produktu un spontāni nolēmu to nopirkt pēc šī bloga ieraksta.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, ka padalies ar pirmajiem iespaidiem! Man liels prieks, ka patīk. Un noteikti japiefiksē kur var iegādāties :)

      Dzēst
  3. Kāda cena šim EKEL pīlingam

    AtbildētDzēst
  4. Kāda cena šim EKEL pīlingam

    AtbildētDzēst
  5. Efekts labs, bet aromāts gan likās vairāk superlīmi atgādina :D

    AtbildētDzēst
  6. Starp citu Drogās šobrīd ar 6 Eur

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan