Mēneša atskaite: novembris

14.12.17

Tā nu re, ieripojām pēdējā gada mēnesī. Jau pagājušajā atskaitē rakstīju, ka ar lielu nepacietību gaidu novembri, un ekspektācijas bija pamatotas: novembris bija izcils mēnesis! Tik daudz prieka pilnus un īstas laimes mirkļus nebiju piedzīvojusi visa gada garumā, kā tas bija piedzīvots 30 dienu laikā.
Paliku par gadu vecāka, nez vai viedāka, toties šogad, atšķirībā no citiem gadiem, esmu izvērtējusi savas dzīves prioritātes, un beidzot esmu nolēmusi sakārtot lietas, noliekot lieko nost, lai dotu arī sev iespēju meklēt to pilnīgo dzīves piepildījumu. Par gadu vecāks palika arī blogs, kam apritēja 6 gadi. Vai, cik tagad tas liekas daudz, lai gan vēl kā šodien atceros to dienu, kad sāku šo jauno dzīves posmu. Es domāju, ka būsiet pamanījuši, ka laika gaitā blogs nav tik aktīvs un tas ir izskaidrojams pilnīgi vienkārši: es pieaugu.
Manu laiku aizņem daudzas citas lietas, bet toreiz es tak biju tikai skolniece, kas katru dienu pēc plkst. 16:00 bija brīva. Ir mainījušās tēmas, ir mainījušās vīzijas par to, kādu es redzu savu blogu, un, lai arī izskatās, ka plānoju šo lietu nomest un atstāt, tā tas nenotiks. Es nepametu tos, kuri mani gaida un kuri manī redz iespējas. Vienkārši esmu lielu jautājuma zīmju priekšā un liekas, ka dzīve man rāda, uz kurieni iet tālāk, tomēr es bremzēju to realizēt, jo neesmu līdz galam pārliecināta. Šeit jau atspoguļojas tas, ka neesmu riska cilvēks, un, lai arī dzīves viedie saka: "Riskē!", man pirms lēciena gribas pārliecināties, vai piezemēšos daudz maz līdzeni.
Pēc garāka ievada par to, kā es jūtos un kā man sokas, laiks apskatīt kosmētikas mēneša atskaiti, pastāstīt par emocijām un lietām, kur būts un kas redzēts novembra mēnesī.
Favorīti
Natura Siberica Copenhagen White Cedar šampūns matu apjomam: esmu atradusi vēl vienu ievērības cienīgu šampūnu, kas saudzīgi attīra galvas ādu, nepadarot galvas ādu sausu un matus nevaldāmus. Natura Siberica šampūnam ir ļoti patīkams, ciedru raksturīgais aromāts.

Kiehl's Creme de Corps ķermeņa krēms: bija lasīts daudz un dikti, cik Creme de Corps ir lielisks ķermeņa krēms. Iepērkoties, man iedeva pamēģināt šādu ceļojuma izmēra iepakojumu, un jāsaka, ka pat ar šo jau pieticis uz vairākām reizēm, tad interesanti, cik ilgi jālieto lielais iepakojums? Krēms ir diezgan bagātīgs, bet ļoti ātri absorbējas. Tam ir neitrāls aromāts, kas man personīgi patīk visvairāk. Ir saldā versija, bet tas gan man nepatika tieši aromāta pēc. Izskatās, ka pirkšu arī lielo iepakojumu.

Mossa Skin Solutions Exfoliation poras attīrošais skrubis ar ogli: novembrī, pie ādas kopšanas produktu jaunumiem, rakstīju par Mossa skrubi. Patīk tik ļoti, ka tā arī lietoju visa mēneša garumā, ka beigās nemaz nevarēju neielikt favorītos. Skrubis ir saudzīgs, bet godam dara savu darbu: noņem nost atmirušās ādas šūnas, attīra poras un padara ādas virsmu nenormāli gludu.

NYX Professional Makeup Butter Gloss lūpu spīdums | Devil's Food Cake: kādreiz man ļoti nepatika tumšas, spīdīgas lūpas, bet kaut kā darbā te uzliku vienu reizi, te otru reizi un beigās sapratu, ka baigi patīk. Devil's Food Cake ir ļoti tumšs ogu lillīgs tonis, kas sākumā varbūt liekas bailīgi nekomfortabls, jo ir spīdīgs un šķiet, ka kaut kur izsmērēsies vai izplūdīs, bet tā nav, jo Butter Gloss formula ir tāda gēlveida, kas ļauj turēties uz vietas un nekur neslīdēt. Noturības ziņā turas kā ierasts spīdums, bet ilgnoturībai pamatā var uzlikt lūpu zīmuli un viss būs ok. Nemaz nesākšu skaitīt, cik reizes mēneša laikā biju likusi šo vienīgo toni uz lūpām. Kā izskatās uz lūpām, esmu atrādījusi šeit.

Izlietotie produkti
RCMA No Color birstošais pūderis: pasaules slavens produkts, par kuru pagājušajā gadā tika runāts dikti daudz. Lielisks pūderis, kas patiešām ir bez krāsas, nepadarot seju baltāku. Lietoju ikdienā, lai nofiksētu konsīleri un citus biezākus krēmveida produktus. Pūderis nomatē, bet nepadara ādu pārāk miltaina izskata.
Batiste Original sausais šampūns: komentārus neprasa, jo ir neaizvietojams produkts manās mājās. Tiesa, nelietoju vairs tik bieži kā savulaik, bet ir labi turēt to rezervē un izmantot reizēs, kad tiešām nav laika svaigam matu sakārtojumam.
Madara Smart Antioxidants Fine Line Minimising sejas krēms: man nepatika sajūta, ka, uzklājot zem ādas, var just sauso un velkošo sajūtu, bet pa virsu atrodas krēms. Sanāca tā, ka pie lietošanas nebija sajūtas, ka krēms absorbēsies ādā un sniegs nepieciešamo efektu.
Matis Response Intensive Redensifying koncentrāta serums: paredzēts, lai sniegtu ādai nepieciešamo mitrumu. Serumam ir ļoti interesants, smaržvielām bagātināts aromāts. Ja lietojot sākumā, tas absorbējās teju uzreiz, tad jau pēc pāris nedēļu lietošanas, tas palika uz ādas, kas nozīmē, ka āda bija saņēmusi savu mitrināšanas devu. Domāju, ka pavasarī varētu lietot vēl.
Matis Response Jeunesse Climatis aizsargājošs sejas krēms: kārtīgs, biezs, sviestam līdzīgs sejas krēms, kas perfekti der uz nakti. Ikdienā kopā ar kosmētiku īpaši nedraudzējas, jo ir baigi trekns, bet uz nakti lieliski kopj vējā sapūstos vaidziņus un degunu.
Bobbi Brown Hydrating Face Cream mitrinošs sejas krēms: lielisks krēms, kuru samērā laikus izlietoju, jo ziemā, diemžēl, būtu nedaudz par vāju. Hydrating krēms ir ļoti viegls, bet intensīvi mitrinošs. Šis ir mans perfektais vasaras sejas krēms, jo intensīvi mitrina, bet nav smags pēc formulas. Es domāju, ka nākotnē noteikti vēl tiksimies ar šo krēmu.
Douglas Essential Radiance Tonic Lotion toniks sejai: izlietoju 400ml iepakojumu vienā rāvienā, un jau paspēju iegādāties vēl vienu iepakojumu. Perfekts toniks, jo ir ārkārtīgi saudzīgs ādai un acīm, kā arī, ilgtermiņā lietojot, nepadara ādu jūtīgu. Noteikti ir paslēpts zem kādiem citiem nosaukumiem, bet tīrā veidā spirts nav atrodams sastāvā.
Catrice Liquid Camouflage konsīleris (020): komentārus neprasa, tāpat kā Batiste. Izlietots jau n-tais iepakojums, pat vairs neskaitu. Lai gan ir uzradies vēl viens konkurents (Maybelline), tik un tā turpinu pieturēties vēl pie Catrice.
Armani ArmaniPrima Day-long Skin Perfector bāze sejai: iepatikās tik ļoti, ka tā arī iegādājos pilnā iepakojumā. Lieliski kalpo ne tikai kā sejas bāze, lai izlīdzinātu sejas virsmu, aizpildītu poras, bet arī kā labs mitrinošs serums. Dārgs prieks, bet toties tā vērts.
Shiseido Waso Quick Matte Moisturizer Oil-free sejas mitrinātājs: kad lietoju šo krēmu, mana āda saglabājās perfekti matēta visas dienas garumā. Lieliski absorbējās ādā, saglabāja to mitrinātu, un noturēja perfekti grimu pat pēc 12 stundu nēsāšanas. Problēma tikai tāda, ka par vāju priekš ziemas sezonas. Pilnīgi 100%, ka iegādāšos, kad beigsies ziemas sezona. Perfekts produkts!
Mitomo Tea Tree Essence Mask esences maska sejai ar tējas koku: jau rakstīju, ka patīk Mitomo maskas, jo tām ir patīkams aromāts, labi mitrina un perfekti der sejas formai, citādi, baigi kaitina tās maskas, kas pa lielu sejai, bet par šauru acīm. Tad uzliec un neko neredzi, bet, uzliekot šo, var skatīties kādu seriālu vai lasīt grāmatu.
L'Oreal Lash Paradise Extatic skropstu tuša: perfekta skropstu tuša! Tā ir tieši tāda, kā man patīk: sniedz ļoti dramatisku apjoma efektu un padara skropstas 1000x labākas. Tā kā tušas formula jau no paša sākuma ir sausāka, tad tikai loģiski, ka ātri sažūst. Es izlietoju līdz pēdējām, un ļoti priecājos, ka Ziemassvētku vecītis man jau laikus atnesa rezervi, citādi tādas dabiska izskata skropstas man pie dramatiska grima īsti nepatīk.

Jaunumi
Zīmola Blanx pārstāvji pārsteidza ar pavisam jauku paciņu, kur iekšā bija ne tikai tādi mutes kopšanas līdzekļi, kā balinošas zobu pastas, mutes skalošanas līdzekļi utt., bet arī nenormāli garšīgas šokolādes no uzņēmuma Lidlt. Šokolādes jau sen apēstas un baigi labas bija. Savukārt Blank aktīvi lietoju. Šobrīd viņu balinošo zobu pastu.
Novembrī, par lielu pārsteigumu, veiksmīgi sakrita darba grafiks, ka varēju aiziet arī uz vienu pasākumu: Collistar. Par uzņēmumu kā tādu zināju, bet nebiju neko lietojusi. Itāļu stils un gaume tā vien jūtama visos produktos. Pagaidām maz mēģināts no ādas kopšanas produktiem, bet jaunā skropstu tuša un bronzeris, kas tapis sadarbībā ar Illy kafiju, iet uz urrā!
Pašmāju nagu laku ražotāji Kinetics arī sarūpēja īpašu komplektu ar jaunākās kolekcijas Love in The Snow toņiem. Es, kā tāds klasisks cilvēks, vairāk esmu par klasiskiem ziemas toņiem, bet, neskaitot sarkanos un vēsos toņus, kolekcijā piedāvā arī pasteļu zilu un koši rozā krāsu šai ziemai.
Saņēmu arī šī gada NYX Professional Makeup Adventes kalendāru. Iekšā ir patiešām daudz iekārojamu toņu. Lai arī ir jau pus decembris, man liekas, ka šis kalendārs ir lieliska dāvana kosmētikas mīlei. Iekšā ir 24 ceļojuma iepakojuma lūpu produkti: krāsas, spīdumi, ilgnoturīgās šķidrās lūpu krāsas utt.
Iegādājos caur savu kosmetoloģi portatīvo darsonvalu, kas pēdējos pāris gadus ir mans ādas glābējs. Tā ir augstas frekvences ierīce, kas ar elektrības palīdzību dziedē ādu, uzlabo mikrocirkulāciju un visādi citādi palīdz atjaunot ādas stāvokli. Parasti viņa izmantoja šo ierīci, kad katru reizi pie viņas gāju, bet tad ieteica, ka varbūt ir vērts tādu turēt mājās. Man ir problemātiska āda, un tieši darsonvals palīdz šūnām uzveikt visas dziļās pumpas un augoņus, kas metās man uz ādas. Tagad tiešām varu to teikt pagātnes formā, jo tik traku problēmu man vairs nav. Ja ir nepieciešama vairāk informācijas, pacentīšos apkopot to atsevišķā rakstā.

---
Un tad vēl visiem šiem beauty jaunumiem, klāt saņēmu arī lieliskas Dzimšanas dienas dāvanas. Šogad es Dzimšanas dienā visvairāk par visu vēlējos gūt emocijas, un mana vēlēšanās tiešām piepildījās, jo tādas emocijas, ko piedzīvoju, nebija nevienu citu gadu. Sanāca, ka mana Dzimšanas diena ar visiem sveicieniem, savu dāvanu sev un pasēdēšanu ar ģimeni izstiepās veselas nedēļas garumā. Atnākot uz darbu pēc garām Dzimšanas dienas "brīvdienām", man daudzi atzīmēja, cik laimīga izskatos. Un kā nu ne, ja jūties tik laimīga? Tas viss jau spraucas pāri malām.
Mana dāvana sev bija "Hurts" koncerts Arēnā Rīga. Sanāca pat tieši perfektā laikā, pāris dienas pēc manas Dzimšanas dienas, kas vēl papildināja manu sajūsmu. Es nemaz negribu sākt runāt par to, cik IZCILS bija koncerts. Tās emocijas, kas nāca laukā, bija pat priekš manis pārsteidzošas. Tā neizmērāmā laime, likās dvēsele tā vien līksmo. Nekad dzīvē nebūtu domājusi, ka būšu tādā sajūsmā par koncertu! Laikam pagāja tikai kādas 3 nedēļas, kad normāli atgāju no koncerta emocijām, jo turpināju vēl katru dienu klausīties gan jaunāko "Desire" albumu, gan visus iepriekšējos!

Tas tā par novembri! Piedošanu, ka rakstīju tik ilgi un jau ir decembra vidus, bet tādu noslēdzošo kopumu par novembri vajadzēja. Janvārī tiksimies jau divās atskaitēs, jo viena būs decembri, bet otra par labākajiem un sliktākajiem 2017.gada kosmētikas produktiem!

1 komentārs:

  1. Izklausas, ka tavs Novembris bija produktivs, man loti patik tavi menesa apskati :)

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan