Mēneša favorīti: oktobris

12.11.18

Drausmas, cik ātri skrien laiks. Skatos bildes, kuras uzņēmu 29.oktobrī, ar domu, ka tūlīt ātri uzrakstīšu savas pārdomas, bet re, kamēr reāli kaut kam pieķēros, jau 12.novembris. Pus mēnesis no novembra teju paskrējis nemanot. Tikko man bija Dzimšanas diena, tūlīt bloga jubileja, simtgades svētki, ka liekas, ierauta esmu kādā paātrinātā laika ritenī.
Tad nu tomēr, ir man vairākas foršas un mīļas lietas, par kurām nepacietībā gribēju pastāstīt, tad lūk, ar lielu, gandrīz divu nedēļu nokavēšanos, mani oktobra favorīti.
Lush Plum Rain dušas želeja: tā kā Lush vairs nav pieejams Latvijas teritorijā, tad šis nonāca pie manis caur Igaunijas Lush. Tā kā man patīk salīdzinoši tīras un vienkāršas dušas želeju smaržas, tad Plum Rain tā vien uzreiz uzrunāja, jo solīja tieši tik, cik vajadzīgs aromāta ziņā. Man patīk, ka bez vieglā, piezemēta plūmju ogu aromāta, dušas želeja ir saudzīga un draudzīga pret manu ādu, bet tajā pašā laikā, Plum Rain želeja lieliski attīra ādu. Pat ejot dušā tieši pirms gulētiešanas, Plum Rain aromāts burtiski ieaijā maigā un lieganā atslābumā.

Beauty Blender Bloterazzi suklītis: ja kādreiz domāju, ka nav īpaši parocīgs produkts, tad jāsaka, ka pēdējā pusotra mēneša laikā pilnīgi citi priekšstati. Tā kā man dienas laikā gana manāmi taukojas sejas āda, tad bez matējošām salvetēm neiztikt, bet, atklājot Blotterazzi sūklīti, pat matējošie papīri ir aizvēsture.
Pēc būtības, tas pats beauty blender sūklis sagriezts vertikālas šķēlītēs. Uzsūc eļļas un sebumu tik pat labi kā lietojot BB sūkli. Forši ir tas, ka sūkļi ir mazgājami un vienā komplektā nāk 2 gab. Un, protams, perfektais kompaktais iepakojums, kas ne tikai vizuāli forši izskatās, bet arī pieejamais spogulis padara blotterazzi par kolosālu palīgrīku ikdienas gaitām.

Bioderma Sebium Pore Refiner sejas krēms: lietoju tieši pirms vēsāka laika sākuma, kad vairāk sejas āda spīdēja. Lietoju, jo patika, ka krēms ne tikai ir plāns, ātri absorbējas, bet arī tāpēc, ka kalpo ne tikai kā sejas krēms, bet arī matējoša sejas bāze. Lietojot ievēroju, ka tonālais krēms turas nedaudz labāk, un likās, ka grims klājās uz šī krēma bāzes.

NYX PMU Liquid Suede Liquid lipstick šķidrā lūpu krāsa: man liekas, ka tonis Vintage ir mans mīļākais rudens tonis, jo otro gadu pēc kārtas rudenī rokas visvairāk stiepjas pie šīs krāsas. Tumši brūns, plūmju sarkans tonis. Suede formula patīk ar to, ka jūtas uz lūpām daudz komfortablāk kā Lingerie sērija, bet tas nozīme, ka noturība nedaudz īsāka, toties toņa pēc ir tā vērts dienas gaitā vairākas reizes atjaunot. Man šis ir travel size iepakojums, bet ir arī pilnizmēra.

---
Ļoti patīk mēģināt produktus, kuriem kādreiz teicu nē, vai baidījos lietot. Priekš manis tā ir kā neliela motivācija maziem solīšiem tiekties pēc lielākām izmaiņām. Lai radinātu sevi pie izmaiņām, jāsāk ar sīkākām lietām, un kāpēc gan nesākt ar to, kas vistuvākais ikdienā - kosmētiku. Jo kas to būtu domājis, ka favorītos būs produkts, kas kādreiz likās absolūti nesakarīgs, vai aromāts, kam noteikti būtu gājusi ar līkumu savulaik. Mēs augam, mainām savas vēlmes un prioritātes. Un, lai cik labi vai slikti tas nav, tā ir attīstība un augšana nākotnei.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan