5 jaunumi skaistumplauktā: oktobris

31.10.18

Sen nebiju rakstījusi "5 jaunumu" sēriju, bet šajā laika posmā ir uzkrāti vairāki interesanti jaunumi, par kuriem tā vien gribas padalīties ar saviem iespaidiem. Šoreiz sanāca, ka mazāk pieturos pie dekoratīvās kosmētikas, bet tieši pie kopjošajiem produktiem, kas pēdējā laikā īpaši aktualizējušies.
NYX Professional Makeup Stripped Off Micellar Water micelārais ūdens (6.39€)
Šķiet, vai tiešām dekoratīvās kosmētikas zīmols var ražot arī labus kosmētikas noņemšanas produktus? Jo mana prakse vairāk ir pierādījusi, ka vairumā gadījumu zīmols var būt spēcīgs vienā segmentā, bet tik specifisks citā. Tomēr, lietojot NYX PMU produktus, man vienmēr bija interese arī par kosmētikas noņemšanas līdzekļiem, un tad nu re, devu iespēju arī pierādīt sevi, tā teikt, "kopjošajam" segmentam.
Pirms tam mēģināju divfāžu kosmētikas noņemšanas līdzekli, un jāsaka, ka manas dienas grimam tas izrādījās pa švaku, tāpēc vēl lielāks šoks man bija, kad izmēģināju micelāro ūdeni un secināju, ka ar mazu apjomu, tas apbrīnojami labi tiek galā ar manu ikdienas grimu. Es nevarētu apgalvot, ka tiks galā ar ūdensnoturīgu kosmētiku, jo tam parasti ir paredzēti speciāli līdzekļi, bet visus ilgnoturīgos zīmuļus, lainerus, ēnas un skropstu tušu, noņem patiešām ļoti labi. Pietam, nav īpaši jāberzē arī acis. Pati negaidīju, ka būšu tik ļoti patīkami iepriecināta, lietojot NYX PMU micelāro ūdeni.

MIZON All in One Snail Repair Cream Reģenerējošs krēms sejai ar gliemežu ekstraktu (11.99 €)
Iegādājos krēmu Stockmann "Trakās Dienas" piedāvājuma laikā, jo devos iegādāties dažādas maskas un serumus, tāpēc, ieraugot piedāvājumu, paķēru arī Mizon sejas krēmu. Līdz viss, kas lietots no Mizon, ir ļoti paticis. Īpaši vēlos izcelt Skin Energy HYALURONIC ACID 100 Augsti koncentrēts serums ar 50% hialuronskābi, jo tas mūsu mājas īpaši patīk. Un starp citu, šis tiešām ir serums, kas sniedz redzamu atšķirību ādas elastīgumā un tonusā.
One Snail Repair Cream krēms paredzēts visiem ādas tipiem, tas intensīvi baro, mitrina sejas ādu, efektīvi cīnās ar novecošanās procesiem, izlīdzina grumbiņas, nodrošina intensīvu atjaunošanu pēc akne, sašaurina poras, izgaismo pigmenta plankumus. Viss iepriekš minēties tieši kā man vajag, īpaši par porām un tumšajiem plankumiem.
Krēms ir ļoti plāns, es teiktu, ka drīzāk atgādina serumu, tāpēc var droši lietot kopā ar citiem produktiem, sejas netiks pārslogota. Ātri absorbējas, neatstāj lipīgu kārtu. Lietoju jau vairākas nedēļas un ļoti patīk. Ikdienas lietošanai ļoti patīk, bet vakariem gan šķiet nedaudz pa plānu, tāpēc izvēlos kaut ko biezāku.

Essence Cosmetics Vinylicious šķidrā lūpu krāsa* | 08 I'll make you blush (3.09 €)
Kad pienāk rudens un galīgi nav vēlme pēc matējošām lūpu krāsām, tad es vienmēr izvēlos nēsāt intensīvus, tumšus spīdumus, Pagājušā gadā man uz urrā gāja NYX PMY Butter Gloss spīdums, bet šogad ļoti iepatikusies Vinylicious šķidrā lūpu krāsa tādā īpaši smukā, ķiršu violetā krāsā.
Ļoti parocīgs smilšu formas aplikators, klājas ļoti vienmērīgi, nav nekādas liekas piegaršas vai smaržas. Vislabāk man patīk tas, kad nēsājot pazūd, neatstājot nekādas pēdas vai pleķus; tas ir, no lūpām pazūd vienmērīgi.. Tiesa, ātri noēdas, bet vienmērīgi.

L'Oreal Paris Magic Shampoo sausais šampūns (6.49 €)
Iepriekš es biju lietojusi tikai vienu sauso šampūnu no Batiste, bet pēdējā laikā labāk izvēlējos to nelietot saviem matiem vai vienkārši laikus rēķināt, kā mazgāt matus, lai nevajadzētu lietot vispār sausos šampūnus, jo, diemžēl, maniem matiem Batiste sāka palikt pa smagu. Šķita, ka pēc tam vēl kādu nedēļu mana galvas āda netiek vaļā no palikušā produkta, jo izteikti veidojās nieze un pastiprinājās blaugznu daudzums. Pārstāju lietot, situācija uzlabojās.
Bet tad nolēmu pamēģināt L'Oreal Magic sauso šampūnu, jo tas solīja, ka nebūs nedz jūtams, nedz redzams matu saknēs. Biju dzirdējusi no citiem, ka esot stiprs aromāts, tāpēc baiļojos, kā būs, bet atlika man izmēģināt, ka esmu patīkami pārsteigta.
Magic sausais šampūns tiešām ir daudz maigāks un pilnībā neredzams, bet tas nozīmē, ka šis vairāk kalpos kā matu uzfrišināšanas produkts. Īpaši trakiem gadījumiem, kā pēc sporta zāles vai kosmētiskās procedūras, Magic sausais šampūns būs pa vāju. Tomēr no rītiem, kad pamosties un secini, ka mati neizskatās pirmā svaiguma, iepūšu šo matos un uzreiz izskatās labi.
Man patīk, ka lietojot L'Oreal Magic sauso šampūnu, es mierīgi varu nostaigāt visu dienu ar svaigākiem matiem, jo ar Batisti bija tā, ka iepūšot tas lieliski visas eļļas noņem, bet dienas vidū man sevi ļoti jākontrolē, jo pamatīgi sāk kairināt galvas ādu. Tāpēc uz šo brīdi es sāku "nē" spēcīgiem sausiem šampūniem, izvēloties kaut ko plānāku, vai vispār labāk biežāk mazgāju matus, nevis kairinu savu galvas ādu.

BeautyBlender InstaClean sūkļu un otu attīrošais sprejs* (16.90 €)
Es zinu, ka ir apzinīgi cilvēki, kuri regulāri mazgā savas otas, bet es esmu no kategorijas, kuri atceras par otu mazgāšanu, kad vairs nav nekā cita, ko paņemt rezervē. Īpaši tas notiek ar acu ēnu otiņām. Tāpēc man ļoti patīk visi žiglie attīrīšanas līdzekļi, kur nav jāizmanto ūdens. Un viens šāds līdzeklis man tagad ir no Beauty Blender. Teorētiski, produkts paredzēts ne tikai otām, bet arī sūkļiem, tomēr es sūklīti vienmēr mazgāju ar ziepēm, citādi nebūs sajūta, ka tīrs.
InstaClean līdzeklis patiešām kolosāli tiek galā ar otu attīrīšanu, jo atliek nedaudz uzsmidzināt produktu, izslaucīt pret kosmētisko salveti vai vates plāksnīti un ota ir tīra! Sastāvā ir kaut kādas eļļas, bet diemžēl nespēju uz sitienu atrast, kādas. Pēc aromāta spriežot tur ir lavandas ēteriskā eļļa, jo tieši šo eļļu dēļ visi pigmenti un ēnas burtiski izgaist nebūtībā, atstājot otu tīru kā pilnīgi jaunu. Un ja nedaudz pabraukā pa roku ar attīrīto otu, var just, ka paliek viegla eļļaina kārtiņa, kas ātri nožūst, un otas ir droši lietojamas tālāk.
Lielisks sabiedrotais ne tikai ikdienā, bet arī ceļojumos, jo ideāli atbilstošs tilpums- 70ml. Noteikti must-have lieta visiem, kuri krāso meikapus, un nav pie rokas daudz rezerves komplektu, šis īpaši ietaupa laiku un meikapa uzklāšanas kvalitāti, jo netīras otas var pašu skaistāko acu grimu izveidot par nevīžīgu un nesmuku, bet tāpēc talkā nāk šāds mazulītis, kas mazina galvas sāpes.

---
Kā varēja lasīt, katrs no izmēģinātajiem produktiem man iepaticies ar kaut ko īpaši, un pilnīgi visi produkti noteikti paliek manā ikdienā, lai lietotu tos diendienā. Pilnīgi noteikti + no manis L'Oreal Magic sausajam šampūnam, NYX PMU micelārajam ūdenim un Beauty Blender Insta Clean līdzeklim, jo šie trīs mani pārsteidza visvairāk!


produkti, kas atzīmēti ar "*" ir uzņēmumu piešķirti PR produktu paraugi

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan