Sejas skrubēšana: mans stāsts

15.10.18

Kāpēc es atsāku lietot fiziskos skrubjus sejai? Manas ādas kopšanas ceļš ir bijis ļoti dažāds, un tāds te pa kalniem - te pa lejām. Kad sāku rakstīt šo blogu, man vispār nebija nekādas sajēgas par ādas kopšanas metodēm, un pats galvenais, man nebija nojausmas par to, kas manai ādai nepieciešams. Kalpoja princips”vienkārši ir jālieto, jo tā ir pareizi.”
Bet āda ir dzīvs organisms, un, lai viss būtu kārtībā un tā, kā mums patīk, tad ir īpaši jādomā, kas ir vajadzīgs un kas vispār nē. Ja kādreiz savas sejas ādas kopšanas pirmsākumos bija ļoti svarīgi kārtīgi sejas ādu skrubēt, jo tas palīdzot porām,  tad tikai pēc ilgāka laika es apjautu, ka ar ādas skrubēšanu nevajag pārlieku aizrauties, jo var nodarīt lielākas bēdas nekā pati problēma.

Savulaik, kad pārāk aizrāvos ar ādas skrubēšanu, man strauji āda palika sausa, ar tādu kā sausuma garozu T-zonā. Tā kā man ir gana jūtīga āda, ar noslieci uz apsārtumu, tad raupjais sejas skrubis manu ādu vairāk satraumēja, ne palīdzēja. Tāpēc es pirms vairākiem gadiem pārgāju uz AHA augļskābju pīlingu, kas pildīja savas funkcijas švakāk, toties āda netika traumēta.

Augļskābju pīlingi ir jauka lieta, bet atzīšos, ka es neredzēju tādu rezultātu, kādu gribēju, tāpēc, ja gribas skābju procedūras, tad iesaku iet pie kosmetologa. Es gāju pie savas meistares uz 40% mandeļu skābes pīlingu un man ļoti patika. Efekts bija smuki redzams un ilgtermiņā tas ir daudz labāk, nekā mājas apstākļos lietot vidējus AHA pīlingus.
Man, pēc būtības, ir īpatnēja sejas āda, jo man visai regulāri metas pa vienai, divām pumpām, un katru reizi, kad tā sadzīst, paliek tumša rēta, kas izskatās kā pleķis, un teikšu godīgi, pēc būtības, tas ir iemesls, kāpēc man ir jānēsā pilnas sedzamības grims.
Bet parunājot ar vairākiem cilvēkiem, tai skaitā savu kosmetoloģi, viņa man teica, ka vajag skrubēt sejas ādu. Apdomāti, ne pārāk bieži, bet regulāri, jo tas palīdzēs ātrāk samainīties ādas slāņiem un rētas, kas atrodas dziļumā, ar laiku izzudīs.
Tā kā nevaru lietot neko pārāk agresīvu, bet vajag labu skrubi, tad es šoreiz gribu dikti paslavēt L’Oreal Paris Glow cukura sejas skrubi, kas burtiski ir mans glābējs.
Jau tas, ka skrubis veidots uz cukura bāzes, mani ārkārtīgi iepriecināja, jo tas nozīmē, ka dara savu darbu efektīvi, bet siltumā ātri kūst, tāpēc neļauj īpaši aizrauties ar pārlieku ādas skrāpēšanu.

Vienai lietošanas reizei vajadzīgs gana niecīgs daudzums, jo skrubis ir gana abrazīvs un blīvs, atgādina pastu pēc konsistences. Skrubi var klāt uz sausas, viegli mitras vai mitras ādas. Jāskatās pēc tā, kādu efektu gribat. Ja ne tik abrazīvi, tad labāk liekam uz mitras ādas, ja vairāk abrazīvu, tad uz sausas un pēc tam viegli saslapinot plauktas, lai nav āda kā pret smilšpapīru jāberzē.
Kad skrubis saudzīgi “iemasēts” ādā, var just, ka āda viegli kņud un pat spogulī var redzēt, ka parādās veselīgs sarkanums.  Pēc sejas ādas skrubēšanas pat šķiet, ka sejas āda viegli “piepamst”, bet tās ir tikai sajūtas, jo skrubējot veidojas mirkocirkulācija un sīkie asinsvadi žigli sāk rosīties, palīdzot ādai atjaunoties un kļūt starojošai un veselai.

L’Oreal cukura skrubis ļoti viegli skalojas nost, nepaliek nekāda īpaši izteikta kārtiņa, bet var viegli just, ka sastāvā ir foršā greipfrūtu eļļa. Pēc tam, kad āda nosusināta, uzklāju uz nakti krēmu, rūpīgi iemasēju ādā, nedaudz uztaisot mazu masāžu un dodos gulēt. Nākošajā dienā pamostoties, jau var redzēt, ka āda ir mirdzošāka un vienmērīgāka (es domāju toņa ziņā).
Lietoju L’Oreal cukura skrubi regulāri vienu, maksimums, 2 reizes nedēļā, un pēc trīs nedēļu regulāras lietošanas, tiešām redzu uzlabojumus toņa vienmērīgumā, tumšās rētas ir daudzreiz mazāk redzamas, ja ne pat jau nu izzudušas. Tā kā noteikti, ja ir tāda sejas ādas problēma kā man, un nezināt, ko darīt, tad noteikti iesaku L’Oreal Glow Sugar cukura sejas skrubi, jo efekts ir ļoti labs. Skrubis ir gana raupjš, bet saudzīgs; patīkami smaržo; un papildus skrubēšanai mitrina arī sejas ādu, pateicoties greipfrūta eļļai sastāvā.


! rakstā pieminētais produkts ir uzņēmuma piešķirts PR paraugs

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan