Kokosriekstu eļļas spēks sausiem un bojātiem matiem

28.10.18

Es ļoti sen neesmu rakstījusi par matu kopšanas produktiem, jo lielākoties lietoju tikai kopjošos šampūnus, kas paredzēti galvas ādai, ne matiem. Un ko man tur rakstīt - šis šampūns labi mitrina galvas ādu un beidzot, daudz maz, esmu uzveikusi galvas ādas sausumu. Protams, ka nevienam tas neinteresē.

Bet tad es saņēmu sūtījumu ar Elvital Extraordinary Coconut Oil matu kopšanas sēriju, un man radās vēlme izmēģināt kaut ko citu. Godīgi teikšu, ka man diži lielas cerības uz šo sēriju nebija, jo zinu, kā mani mati un galvas āda reaģē uz līdzīgiem produktiem, bet es tomēr pamēģināju, un man, par lielu pārsteigumu, nemaz tik traki nebija. Es pat teiktu, ka rezultāts bija labāks nekā izvirzītās cerības.
Tātad, L'Oreal Elvital Extraordinary Oil sērija ir īpaši radīta normāliem un sausiem matiem, kam pazudis mitrums, spožums un elastīgums. Īpaši izmeklētā kokosriekstu eļļa sola nodrošināt dziļu barošanu, mitrināšanu un spēs ievērojami atjaunot mata struktūru.

Sērijā ir piedāvāti 3 produkti: šampūns, kondicionieris un universāla maska. Esmu izmēģinājusi visus trīs produktus, un varu teikt, ka visi trīs produkti ir sevi parādījuši tajā labākajā veidā. Ķeršos klāt, lai pastāstītu, kas tad man patika šajos Extraordinary Oil sērijas produktos.

Sāksim ar šampūnu. Extraordinary Oil šampūnam ir viegls aromāts. Salds, bet ne šķebinošs. Un ja domāsiet, kuram svarīgi, vēlos pateikt to, ka man vispār nepatīk saldi aromāti un tas īpaši attiecas arī uz kokosriekstiem, tāpēc priecājos, ka aromāts ir jūtams, bet nav pārlieku sintētiski salds un traucējošs.
Lietojot var uzreiz saprast, ka šampūns nav dziļi attīrošs, tas drīzāk strādā kā ikdienas lietošanai paredzētais šampūns, kur mats tiek attīrīts, bet no tā netiek izvilkts laukā mitrums. Pēc mazgāšanas tie nepaliek sausi kā slota, kas ir ļoti priecējoši. Ja jums ir normāli mati, tad pēc šampūna varat nelietot kondicionieri, bet tad ieteiktu pirms matu fēnošanas ieklāt kādu leave-in izsmidzināmo kondicionieri. Ja mati no dabas jums ir lokaini, viļņaini, spuraini utt., tad noteikti liekam kondicionieri vai pat masku, jo citādi matiem būs pa maz ar vieglu šampūnu.

Extraordinary Oil kondicionieris labi pilda savu uzdevumu, pārlieku nenoslogojot un nesataukojot matus. Pat, ja ieklāsiet visā matu garumā, sākot ar saknēm, mati nesāks ātrāk taukoties. Bet iesaku vispirms izvērtēt, kāda ir jūsu matu struktūra pirms tā darāt, ja mati ātri taukojas, tad tā lietojot sataukosies vēl ātrāk, bet ja matus varat mazgāt 1 reizi 3 dienās, tad var droši lietot visu matu garumā. Uzreiz ieliekam, minūti, maksimums, paturam un skalojam laukā.
Tomēr, ja mati ir sausāki, izteikti cieš ikdienā no intensīvas matu veidošanas (fēnošanas, taisnošanas, lokošanas), tad noteikti labākais Extraordinary Oil sērijas produkts nāks palīgā - matu maska. Maska, ko iespējams lietot vairākos veidos.
1. Var lietot kā ierastu matu masku pēc matu mazgāšanas, ieklāt mitros matos līdz 5 minūtēm un izskalot. 2. Kā leave in produktu mitros matos pirms matu fēnošanas. 3. Dziļi barojošam efektam, lietot sausos matus uz nakti vai pāris stundām (kā ērtāk).

Uzreiz piebildīšu, ka punktu 2. ieteiktu īpaši apdomāt, jo tikai bieziem un ļoti sausiem matiem vajadzētu tā lietot šo masku, jo pretējā gadījumā, matus sataukos jau nākošajā dienā. Es Extraordinary Oil masku lietoju sausos matos, ieklājot visā garumā, sākot ar saknēm līdz pat galiņiem. Biju pamatīgu satraukusies, jo nezināju, kādi pēc tam būs mati. Bet neko, paturēju masku 1 stundu, mazgāju matus ar šīs pašas sērijas šampūnu, un beigās mati bija īpaši gludi, maigi un vijīgi.
Atceramies, ka šādā situācijā, kad sākumā lietojat masku, kondicionieri nevajag lietot, citādi pārslogos matus.
Pēc tam, kad mati bija īpaši aprūpēti, vēl visu nākošo dienu varēju just, kā mati smaržo pēc kokosriekstiem. Likās ļoti patīkami, jo es pirms tam biju pieradusi pie tējas koka vai darvas aromāta šampūnā, tāpēc šis man likās īpaši jauki.

Kopumā man sērija patīk, jo mitrina un baro matus, bet nekairina galvas ādu, kas man ir īpaši svarīgi. Atceramies, ka nevajag baidīties no eļļas produktiem, jo matiem, pēc būtības, lai tie būtu veseli, jābūt apkārt arī eļļām. Un ja mati tiek nemitīgi sausināti ar dziļi attīrošajiem šampūniem, veidoti un fēnoti, regulāri atsvaidzināti ar sausā šampūna palīdzību, tad tiem zūd dabiskās eļļas un sākumā mati paliek nespodri, bet vēlāk sāk lūzt, jo pazūd elastīgums un tonuss. Visam ir jābūt balansā.
Un nav nozīmes, ka kāds saka, ka eļļas ir sliktas matiem, tā nav taisnība. Karstumi, aukstumi, visi elektriskie veidošanas instrumenti, apģērbs, galvas rīvēšana spilvenā u.c. tas viss kaitē mūsu matiem, un ja nebūs pietiekami daudz eļļas matos, tad tie ātri vien aplūzīs, spurosies un neizskatīsies veseli.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan