Atsauksme: Makeup Revolution Luxe otu komplekts

02.07.18

Otas vienai, kosmētiku mīlošai dāmai, nekad nevar būt par daudz, tāpēc ieraugot šādu veselu Makeup Revolution otu komplektu, kur tiek piedāvātās 4 otas kā sejai, tā arī acīm, man uzreiz vajadzēja uzzināt, vai ar šādu vienu komplektu izdodas izveidot dienas grimu?
Varētu padomāt, bet kāpēc neierasta forma un izskats, bet pēc būtības šajās otās nekas nav mainījies. Visām otām ir vertikāli būvēti rokturīši, bet tas arī viss, jo uzklāšanas tehniku, vai ko citu, atstāj ierasto. Otām ir ļoti blīvi sariņi, kas nodrošina, ka visa veida produkti, kas tiks likti uz sejas, neveidos maskas efektu, jo spēs visu pamatīgi izlīdzināt un sapludināt. 
Katrai otai ir sava forma un savs pielietojums, tāpēc tālāk nedaudz pastāstīšu, kam īsti katrs no šiem skaistuma rīkiem paredzēts:

Oval Face
Oval Face ota ir paredzēta pūdera, bronzera vai vaigu sārtuma uzklāšanai, bet praktiski šī ir lieliska ota tonāla krēma uzklāšanai. Ja patīk tonālo klāt ar otām, tad ir patīkama izmēra, spēja vienmērīgi uzklāt produktu un nesasūkt pārāk daudz otas matiņos.

Oval Shape
Jau paredzēta vairāk konkrētākiem, smalkākiem "darbiem" jeb precizējot, konturēšanai. Var lietot arī pūdera veida konturēšanai, bet tad jāskatās nepārspīlēt un pēc tam labi sapludināt. Bet lūk, krēmveida konturēšanai ļoti labi noder. Pietam, man patīk, ka otas izmērs ir tik liels, lai nokonturētu pat deguna sāniņus, lai veidotu optisko sejas ovāla ilūziju.

Eyeliner
Jau skaidrs, ka šī ir lainera otiņa, bet šajā gadījumā ieteiktu skatīties, cik liels ir acs plakstiņš, jo man jau liekas, ka izmērs ir nedaudz par lielu, bet es varētu izmantot kā sapludinošo otiņu zīmuļiem. Vienalga, klājot kā laineriem vai acu ārejiem kaktiņiem, bet šī liekas ir laba alternatīva ota ierastajām.

Oval Eye
Ļoti patīk otas izmērs un forma, man ideāli palīdz pie krēmveida ēnu iztušēšanas. Protams, visas no šīm otām var lietot ar krēmveida ēnām, bet es vairāk palieku pie tā, ka šāda veida sintētiskās otas man drīzāk derēs krēmveida konsistencēm. 

Tātad, mans kopējais verdikts par kosmētikas otu komplektu Makeup Revolution Precision Expert Luxe Complete Brush? Jā, es uzskatu, ka ar šīm otām (un iespējams vēl mazu papildus spēku no citiem aksesuāriem) pilnīgi ir iespējams izveidot sejas un acu grimu. 
Man patīk, ka otas patīkami un viegli "guļ" rokā, vienmērīgi pludina visus produktus, bet pats galvenais, ka krēmveida produkti nesasūcas otu sariņos, kas ir ne mazāk būtisks fakts.

Ja arī otas ir jūsu aizraušanās, noteikti iesaku paskatīties interneta veikala 220.lv mājas lapu, kur var iegādāties ne tikai Makeup Revolution otas, bet arī citu lielisku zīmolu grima otas un aksesuārus kā Real Techniques , NYX PMU, E.l.f u.c.


! rakstā pieminētie produkti ir uzņēmuma piešķirti PR produktu paraugi

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan