Trīs vienā: sejas modelētājs, korektors un tonālais krēms?

11.03.18

Tonālā krēma formula zīmuļa veida izpildījumā nudien nav nekas jauns kosmētikas industrijā, tomēr, aplūkojot masmārketa piedāvājumu, var redzēt, ka zīmuļa veida tonālie krēmi ir diezgan maz, no LV pieejamiem es zināšu vien pāris, tāpēc man bija liela interese pārbaudīt, kāds tad ir jaunais L'Oreal Infallible Shaping Stick tonālais krēms, kas solās kalpot ne tikai kā tonālais krēms, bet arī kā korektors un modelētājs.
Man nav īsti viena paša mīļākā tonālā krēma, gana regulāri tos mainu, bet galvenie nosacījumi, mēģinot kaut ko jaunu, ir: lai labi turās, neizceļot poras un sejas taukainumu, sniedz vismaz vidējas sedzamības pārklājumu, dienas laikā neoksidējas. Tas ir gana daudz no viena produkta prasīts, tomēr es zinu savu ikdienas režīmu un man neder viegli BB krēmi, man vajag jau kaut ko pamatīgāku.

Jāsaka, man iepatikās L'Oreal Shaping Stick tonālā krēma iepakojums, jo tas ir gana kompakts un pats zīmulis ir vairāk noapaļots, kas ļauj noklāt gana lielu sejas virsmu. Neteikšu, ka iespējams perfekti piekļūt visām vietām, deguna sānos bija grūtāk uzklāt.
Zīmuļa veida tonālo krēmu var uzklāt divos veidos, tas atkarīgs no tā, kādu efektu vēlaties. Pirmais - ar sūklīti. Sapludinot ar sūklīti, ir jāsaprot tas, ka sūklītis uzņems sevī daudz liekā produkta, kas nozīmē, ka uz sejas atstās pavisam vieglu un dabisku izskatu. Otrs variants - otiņa. Bet šajā gadījumā nederēs kura katra otiņa, bet gan tās stingrās buffing otas, kas speciāli radītas tam, lai maksimāli spētu iestrādāt ādā biezas tekstūras tonālos krēmus.
Pirms
Kad tonālais krēms tiek uzklāts uz ādas, var uzreiz redzēt, ka tas sniedz ievērojamu sedzamību, bet pēc sajūtām nav sauss, drīzāk tāds taukains, tāpēc ir obligāti jāfiksē ar pūderi, izņemot gadījumus, ja lietotājam ir sausa āda. Produkts ļoti viegli sapludinās, dienas laikā neoksidējas.
Pēc
Man patīk, ka sedzamību var variēt, tātad, ja liekas, ka vietām kaut kur ir par maz produkta, droši liekam vēl vienu kārtiņu un būs super. Ar visu to, ka krēms var izveidot augstu sedzamību un nomaskēt pilnīgi visas problēmas, uz ādas tas neizskatās kā maska.

Pat nofiksējot ar pūderi, āda neizskatās kā maska. Nēsāju vairākas dienas no vietas un jāsaka, ka sen nebiju redzējusi, ka mana sejas izskatītos tik dabiska, lai arī liku gana daudz produktus uz sejas. Ja runājām par noturību visas dienas garumā, tad siltuma un sebuma ietekmē, tonālais nedaudz sāka slīdēt, bet tad jāliek laba sejas bāze pamatā. Es parasti lietoju NYX Angel Veil vai Armani Prima Long-Lasting Primer. Tad vajadzētu turēties labāk.

Vienīgā lieta, kas man nepatika saistībā ar šo krēmu, ir tas, ka pēc vairāku dienu nēsāšanas bez kārtīgas bāzes pamatā, uz pieres pamanīju, ka man sāka aizsisties ciet poras, kas, godīgi sakot, mani pamatīgi sabiedēja, jo parasti tā nav. Tagad pārstāju stiku lietot, attīrīju visas poras un atkal viss normāli. Iespējams, man kāda reakcija, bet labāk atrunāt visus iespējamos mīnusus.

Tā kā Infallible Shaping Stick piedāvā virkni toņus, un, ja ir iespēja atrast gana vēsu un tumšu toni, šo zīmuļveida tonālo noteikti var izmantot arī sejas modelēšanai jeb konturēšanai. Ražotājs norāda, ka var izmantot arī kā korektoru, bet šis var būt diezgan cimperlīgs pasākums, jo priekš korekcijām jāskatās, vai gana ātri nesalien rievās. Parasti šādiem produktiem daudz klāt ir vaski, tāpēc tie tik veikli slīd pār ādu, bet tas nozīmē, ka saskarsmē ar ādas siltumu ātri kūst (kā nekā, 36 grādu siltums), un ja nefiksē ar pūderi, tad beigās var sanākt diezgan nesmuks skats.

Es teikšu, ka L'Oreal Infallible tonālais krēms lieliski derēs sausai, normālai sejas ādai, jo pārāk kombinētai un taukainai tas var likties pa "sviestainu" un treknu, un var nenoturēties visas dienas garumā. Sniedz vidēji līdz augstu sedzamību. Uz ādas izskatās dabiski. Noturību gribētu nedaudz labāku, jo, lai arī sola turēties 24 stundas, faktiski turas uz ādas, maksimums, 5 stundas bez izmaiņām.

Iespējams iegādāties veikalos Drogas un citās tirdzniecības vietās, kur nopērkama L'Oreal dekoratīvā kosmētika.


! rakstā pieminētie produkti ir uzņēmumu piešķirti PR produktu paraugi

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan