Mēneša atskaite: septembris

12.10.17

Kāds pārsteigums, ka beidzot esmu pagodinājusi ar jaunu rakstu, un beidzot sasummēju pagājušā mēneša izdarīto. Labi, sarkasmu jāmet nost, bet vispār man ir šoks - te vienu dienu atliku rakstu, te otru un re, beigās jau mēneša vidus. Neņemiet ļaunā, ka es te vēl pa septembri parunāšos, bet lauzt tradīcijas nu nekādi nevar.
Favorīti
Bobbi Brown Hydrating Face Cream mitrinošs sejas krēms: ar Bobbi Brown sejas krēmu iepazinos jūlija sākumā. Jau toreiz man iepatikās cik krēmam ir liega konsistence, bet intensīvas mitruma uzturēšanas spējas. Šis ir tas ideālais balanss, ko es allaž meklēju krēmā: viegla formula, intensīva darbība. Tā kā man ir dehidrēta āda, tad šis krēms pateicoties aļģes ekstraktam spēj iekapsulēt mitrumu, lai tas no ādas nepazustu, tajā pašā laikā kofeīns un citas lietas rūpējas, lai āda ir nomierināta, aizsargāta un aprūpēta. Lietoju krēmu rītos un vakaros, un katru reizi ir sajūta, ka man āda ir iedots mitruma lādiņš, jo uzreiz liekas, ka āda ir piepildīta ar mitrumu. Bez konsistences un efekta, man ļoti patīk arī aromāts, tas ir ļoti svaigs, bet ne kā dārzeņi, bet drīzāk kā augi un ūdens svaigums? Grūti aprakstīt aromātu, bet visi, kas pasmaržo saka, ka aromāts tiešām ir patīkams.

Origins Drink Up™ Intensive Overnight Mask to Quench Skin's Thirst intensīva nakts maska: septembrī biju jau rakstījusi atsevišķā rakstā (te) par Origins sejas masku, kas izmainīja manas domas par nakts masku būtību, jo līdz tam man bija uzskats, ka visas nakts maskas ir ļoti nekomfortablas, lipīgas un to efekts ātri pēc tam pazūd (līdz ar brīdi, kad nomazgā nost). Bet Origins pierādīja pretējo, jo maska ir komfortabla, smaržo absolūti garšīgi, bet galvenais, ka atlika man palietot 3 reizes, līdz es redzēju, ka mana āda ir mainījusies. Nebija vairs sausie ādas plankumi tik izteikti; āda kopumā palika zīdaina un nenormāli gluda; arī sejas krēmu vairs neprasījās vairs tik daudz kā iepriekš. Maska tik ļoti patika, ka drīz jau būs piebeigts 50ml iepakojums. Starp citu, Origins sejas masku var droši lietot katru nakti, nav lietošanas ierobežojuma, galvenais jāvadās pēc nepieciešamības.

NYX Professional Makeup Total Control Drop Foundation tonālais krēm* | 10 Buff: es sen neesmu atradusi tādu tonālo krēmu, kuru iemīlētu no pirmās lietošanas reizes. Pirmkārt, esmu sajūsmā par formulu: viegls, šķidrs, viegli sapludināms, nofiksējās uz ādas matēts. Vai tas nav lieliski?! Līdz šim man bija pamatīgas problēmas atrast tonālo krēmu, kas ir matēts, bet nav smags, un tik un tā lietojot pavisam krēmīgus tonālos krēmus, es secināju, ka dienas laikā tas pamatīgi izceļas. Savukārt ar Total Control Drop Foundation stāsts ir tāds, ka tā vieglā ūdenim līdzīgā formula uz ādas praktiski nav jūtama, kas nozīmē arī dienas laikā tas uz ādas turēsies daudz ilgāk. Sākumā lietoju ar otiņu, bet tagad ātros rīta skrējienos uz braukšanas apmācībām, klāju ar pirkstiem. Sapludinās kolosāli, nepaliek švīkas un izskatās dabiski. Protams, ja gribas lielāku sedzamību, lietojam vairāk pilienus, bet man ikdienā pa visu seju pietiek ar 5 pilieniem, kas sniedz vidēju sedzamību, lai nomaskētu visas ādas nepilnības, kas man traucē. Dievinu šo tonālo krēmu, jo tas ir viegls, bet noturīgs!

Izlietotie produkti
Mincer Pharma Anti Allergic mitrinošs dienas krēms: nepaspēju izlietot līdz beigām, jo diezgan īss derīgums termiņš (6 mēneši), bet cik atceros man patika lietot vēsākos brīžos, kad āda bija īpaši satraumētu ar straujām aukstuma/karstuma maiņām. Ļoti krēmīgs, bagātīgs un visā visumā kalpoja ļoti labi sevis radītājam uzdevumam.
Garnier SkinActive Aqua Mask mitrinoša sejas maska: paredzēta, lai 15 minūšu laikā atgūtu ādā zaudēto mitrumu. Teikšu tā, ka pēc vienas lietošanas reizes man bija grūti saprast vai redzēju īpaši atšķirību kā bija pirms tam. Bet liekot uz nakti, pēc maskas lietošanas, man neprasījās pēc tam nekādi papildu mitrinošie krēmi, jo āda bija gana samitrināta ar masku.
Garnier Ultra Doux Mythic Olive kondicionieris: jūs noteikti zināt visus šo jociņus par to kā šampūns tērējas ātrāk kā kondicionieris. Lūk, šis ir stāsts par pretējo, kad šampūns jau sen, sen atpakaļ izlietots, bet kondicionieris vēl aizvien lietojās. Esmu lietoju gandrīz visas Ultra Doux sērijas, un arī Mythic Olive ir viena no labākajām. Es nekad līdz šim nebiju lietojusi kondicionieri, kas ir tik biezs kā matu maska, un pat uzvedas matos kā maska. Varbūt tas tāpēc, ka man vairs nav gari mati, bet es nevarēju pārspīlēti daudz lietot, jo uzreiz sataukoja matus. Ja nav laika matu maskām, tad šis ir kārtīgs divi-vienā: kondicionieris/maska. Ļoti patika!
H&M Beauty sūklītis kosmētikas uzklāšanai: ja sākumā bija viegls un atsperīgs, tad jau beigās palika ciets un sāka jukt laukā, tāpēc pārstāju lietot. Ja negribas tērēt milzum lielas nauda sūkļiem, tad noteikti vēršat uzmanību šim, jo es nebiju vīlusies. Es viņu lietoju visas vasaras garumā un visus krēmveida produktus sapludināja kā nākas!
L'Oreal Pure Clay Glow Mask maska sejas mirdzumam: patika, ka maskai ir vieglas skrubējošās daļinas, kuras nebija ne pa asu vai pa smalku. Gan šī, Glow, gan Detox ir manas mīļākās maskas plaša patēriņā sortimentā, jo tās ir maskas, kuras lietojot tiešām var redzēt efektu. Noteikti iegādāšos atkārtoti!
Schwarzkopf Ultimate Styliste Crystal Shine matu laka: rakstīju par šo matu laku nedaudz mazāk kā gadu atpakaļ, un lai arī kā man patika tās efekts, diemžēl aromāta dēļ spēju izlietot līdz beigām tikai tagad. Man ir ļoti grūti lietot pārāk uzkrītošus un ķīmiskus aromātus rīta agrumā, pēc pāris reizēm sajūtot to smaržu, man būs nelaba dūša ikreiz, kad uzodīšu to no jauna. Un tā notika ar šo laku. Man ļoti patika, ka viegli fiksēja matus, nepadarot tos kraukšķīgus vai cietus.

Jaunumi
Rudens klāt un tāpat arī Maybelline jaunumi. Par Age Rewind konsīleri jau rakstīju (te), ļoti patīk, bet bez tiem vēl iznāca arī ļoti skaistas metāliskās lūpu krāsās.
Saņēmu arī vairākus Bobbi Brown kosmētikas jaunumus, šeit atrādīju vien dažus: Skin Foundation tonālo krēmu un vaigu sārtumu. Izmēģināju beidzot arī slaveno MAC Ruby Woo lūpu krāsu. Ļoti nepierasta formula, bet krāsa kolosāla! Noteikti vairāk aprakstīšu atsevišķā ierakstā. Par Bioderma gēlu arī uzrakstīju: foršs, maigs, bet jāuzmanās ar lietošanu acīs. Es nevarēju lietot acu kosmētikas noņemšanai.
Uz Artdeco atlaidēm iegādājos vairākus produktus, tai skaitā acu ēnu sapludināšanai. Pirmie iespaidi nākošajā rakstā, bet jau tagad varu teikt, ka otiņa baigi iepatikusies. Pie Douglas pasūtījuma pievienoju arī Origins sejas maskas. Par attīrošos jau sen rakstīju, ka ļoti patīk, un par mitrinošo savu sajūsmu izpaudu nedaudz augstāk.
NYX Professional Makeup pārstavji pārsteidza ar lielisku paciņu, kur bija atrodami vairāki Total Control Drop Foundation tonālie krēmi, bāze, ko lietot pirms, un otiņa kuru vislabāk lietot šim tonālajam krēmam. Angel Veil praimeris jeb bāze jau ir klasika, otiņa arī ļoti patika, līdzīga visām stiplling tipa otiņām.
No Portugāles draudzene atdeva Sephora Lip Stain lūpu krāsu, ko visur interneta tik ļoti slavēja. Sākumā domāju ņemt kādu no dusty mauve (putekļaini rozā) tipa toņiem, bet sapratu, ka man nav noturīgas nude krāsas, tāpēc palūdzu tādu, kas ir gaiša, bet nav kā konsīleris. Ļoti patīk kā izskatās un jūtās uz lūpām.
Septembrī veicu The Ordinary pasūtījumu, un re, būs pagājušas gandrīz 3 nedēļas, kad jau sāku gatavot pilno atsauksmi par iespaidiem ilgtermiņā. Man jāsaka, ka ir produkti, kas patīk vairāk un kas mazāk, bet katrs produkts bija tēriņu vērts. Tā kā noteikti šīs vai nākošās nedēļas beigās var gaidīt pilno atsauksmi. Ja ir kādi individuāli jautājumi, var droši rakstīt šeit vai man uz e-pastu.

Kas redzēts/ lasīts pagājušajā mēnesī
Grāmatas
Viljams Brūss Kamerons "Suņa Dzīves jēga": ar humoru apveltīts stāsts par dzīvi no suņuka perspektīvas. Brīžiem lasot sev jāatgādina, ka to redz suns ne cilvēks. Fenomenāli kā rakstnieks var aprakstīt tik precīzi par to, ko redz mūsu mīluļi. Lasot atklāju izskaidrojumus vairākiem suņu paradumiem, ko nekad nevarēju izprastu skatoties uz savējiem mīluļiem. Un, protams, kur mājdzīvnieki, tur asaras. Bez humora un sadzīviskas drāmas, brīžiem ir tik grūti, ka teju lapas paliek slapjas. Jo tur ir ne tikai laimīgi notikumi, bet arī tas, ko jūt dzīvnieks, kad viņš tiek pamests vai aizmirsts, kas ļoti sāp, ja lasītājs ir dzīvnieku mīlulis. Un kā dzīvot tālāk, kad viņš aiziet no mums pavisam.. tie ir tādi sāpīgi, bet vienlīdz skaisti mirkļi un šī grāmata liek to izdzīvot. Neesmu redzējusi filmas ekranizējumu, bet domāju, ka visu filmu vienkārši noraudātu.

Daniels Glatauers "Mūžam Tavs": ja sākumā liekas, ka būs aizraujošs trilleris, tad tiekot līdz grāmatas beigām, manā redzējumā, kopumā izvilka kā drāma par uzmācīgu mīlnieku, kura seja atklājas jau grāmatas sākumā, tikai līdz beigām velkas apstiprinājums, jo tiek turēta intriga ir vai nav. Viena lieta gan kas man patika, bija viens lūzuma punkts galvenās varones dzīvē, un man liekas, ka to autors spēja labi izjust aprakstot par mentālo slimo varones stāvokli un kā no tā izķepuroties. Ir apsveicami, ka par tādiem tematiem runā arī grāmatās.

B. A. Parisa "Aiz slēgtām durvīm": ja starp jums ir kāds, kurš tapāt kā es mīl nedaudz mīklas un psiholoģiskos trillerus, tad lasam vērīgi, jo šī grāmata ir šoks. Sākot ar pirmo lappusi grāmata nelaiž vaļā, tiek kutināti lasītāja nervi ar tagadnes un pagātnes notikumiem, līdz tie eleganti savelkas kopā, kur priekšā gaida šokējoša patiesība. Grāmata ir līdz kaulam patiesa, ka pēc viņas izlasīšanas, liekas, ka katrā mājā varētu risināties tādi notikumi. Stāsta pamatā, klasiskā scenāriju izspēle: galvenā varone Džesa apprecējās ar galanto advokātu Džeku. Dzīvo laimīgi, bet neviens netic kā var dzīvot tik laimīgi: bez strīdiem, vienmēr sakrīt viedokļi, domas, gaume, dzīves/ģimenes redzējums utt. Bet jau lasītājam pašā sākumā ir skaidrs, ka tas nav iespējams, un lūk, tad pa vienai nodaļai, pa vienam diedziņam patiesība nāk gaismā.. un tā ir šokējoša. No visa, ko esmu lasījusi, šī grāmata izlasījās rekorda ātrumā, lai gan esmu lēnais lasītājs.

Filmas/ seriāls
Vestēvs, kas bīstamāks par datoru. Par šo filmu zināju jau tad, kad tā vēl bija tikai tapšanas procesā, jo kino priekšmetu studiju laikā, mums bija jāaplūko visi Latvijas simtgadei veltītie filmu treileri un jābalso. Un šī bija filma, ko es arī izvirzīja pirmajā vietā, jo man ļoti piesaistīja tā stāsts un neraksturīgais Latvijas brīvums. Filma liek atcerēties ne tikai savu bērnību, vasaras atpūtu vasarnīcās un laukos, bezbēdnīgos gadus, kad viss likās tik mazsvarīgs. Pēc visas būtības ļoti atgādināja veco labo filmu "Denisa bieds", kur arī mazais puika izpaudās pēc pilnas programmas. Man likās ļoti vietā bija arī nelielā Latvijas vēstures iepīšana, kas ļoti aktuāli ir jaunākai auditorijai.

Snoudens. Biogrāfiska pamata darbs par cilvēku, kurš cīnoties par cilvēku privātuma tiesībām internetā, tika pasludināts par valsts noziedznieku, jo strādājot izlūkdienestā nespējot sadzīvot ar to, ka visi cilvēki atrodoties interneta vidē tiek novēroti bez viņu ziņas un valsts par to noklusē, viņš nozaga pierādījumus un datus, un kopš tās dienas viņš ir bēglis, kas tagad dzīvo Krievijā, kur viņam ir piešķirta uzturēšanas atļauja un patvērums. Līdz tam brīdim cilvēki nemaz nenojauta, ko nozīmē "lielais brālis"- internets, kas visus uzrauga. Pati filma likās interesanta ar to, ka var uzzināt daudzus faktus, kā, piemēram, novērojot vienu cilvēku, izrādās, ka vienlaikus tiek novēroti līdz pat 2 miljoni cilvēki, jo tas ir kā tīkls, kur tiek ievilkta bezgalīgi daudz privāta informācija un cilvēki, ko valsts izmantoja saviem nolūkiem bez lietotāju piekrišanas. Imdb

Brīnumsieviete. Lai arī kā teica, ka filma ļoti laba, man personīgi bez specefektiem nekas nepārsteidza. Kad biju maza, skatījos Brīnumsievietes animācijas, tāpēc zināju kas viņa tāda ir un par ko cīnās. Daudzi lielīja, ka filma atspoguļo feminismu; nu oriģināli Amazones tā kā "nedaudz" ienīda vīriešus, un ir tikai pāris feminisma teorijas par vīriešu nīšanu, bet filmā tas nemaz netika celts gaismā, jo ir ļoti sensitīvs temats, par ko es priecājos. Bet, protams, pozitīvais ir tas, ka šis ir pirmais darbs par sievieti super varoni, jo līdz šim tā nebija. Laba piedzīvojumu, asa sižeta filma ar ģimenes attiecību skaidrošanu. Imdb

Killera miesassargs. Ja vajag noskatīties kaut ko dikti amizantu un uzjautrinošu brīvā vakarā, tad šī ir tā īstā filma. Šaušana, mašīnu spridzināšana un sarkasms - trīs vārdi, kas raksturo šo filmu. Imdb

Berlīnes Sindroms. Man vajadzēja 3 piegājienus, lai saņemtos un ieslēgt šo filmu. Mani ļoti neuzrunāja treileris, bet kaut kas tajā visā mani paķēra. Filmas nosaukums nav tāpat vien, tā ir vārdu spēle ar Stokholmas sindromu, bet šoreiz darbība notiek tieši Berlīnē, kur jauna meitene atbraukusi ievākt materiālus grāmata izdošanai, nonāk šausmu pilnā piedzīvojumā, kļūstot par gūstekni. Lai izprastu galveno varoni, ir jāsaprot kas ir Stokholmas sindroms, tad viss varoņi būs daudz saprotamāki. Tā kā filma ir Austrālijas ražojuma, tad izteikti varēja just atšķirīgu kameras lietojumu, kadru maiņai un filmas uzbūvei. Šokā biju par aktrises Teresa Palmer tēlojumu, kas līdz šim spēlējusi vairāk vai mazāk saldās, romantiskās drāmās, bet tas, ko viņa spēja parādīt Berlīnes Sindromā bija pilnīgi pretēji. Ļoti patika, spēcīgi iespaidoja. Imdb

Seriāls Lucifers. Tā kā man beidzās visi iepriekš skatītie seriāli, bija jāmeklē jauns. Ilgi meklēju, jo man patīk drāma, detektīvs, mistika, un lai seriāls jauns ir diezgan jauns. Šis bija viens no augsti novērtētiem seriāliem, kas atbilda visām kategorijām. Ar pāris sērijām jau tiku ievilkta stāsta mudžeklī. Tātad, Lucifers, elles saimnieks, ir ieradies uz zemes, lai atpūstos un baudītu dzīvi. Viņš palīdz cilvēkiem slēdzot darījumus, vada naktsklubu, bet tad vienā vakarā nogalina viņam tuvu cilvēku, un viņš iepazīstas ar detektīvi Dekeri, ar kuru no tā brīža sāk strādāt kopēji pie noziegumiem. Man ļoti patīk, ka seriāls ir pilns ar asprātībām, tajā ir noziegumu šķetināšana kā kārtīgā CSI stilā (kā nekā galvenais producents ir Jerry Bruckheimer, kas savulaik bija visu CSI seriālu galvenais producents), tāpēc katra sērija palido vēja spārniem.Ja patīk tāda veida seriāli, šo ļoti iesaku! Imdb


Tad līdz oktobra atskaite par sadarīto un padarīto! :)

6 komentāri:

  1. Sveika,
    man Tev, kā pārzinējai kosmētikā, jautājums, vai nezini, kur ir iespējams iegādāties Benefit kosmētiku, vietas, kas piegādātu uz LV?
    Paldies liels!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sveiki,
      Benefit uz Latviju piegādā Feel Unique: http://eu.feelunique.com/search?csf=true&q=benefit&go=
      Prieks palīdzēt! :)

      Dzēst
  2. Ļoti gaidu atsauksmi par the Ordinary :)

    AtbildētDzēst
  3. Zanda, es gribu piebilst, ka feelunique, nesūta uz Latviju. :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vairs nesūta? Nezinu, savulaik es sūtīju un viss bija. Interesanti.. paldies par info 🙂

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan