Skaistums ir dvēseles stāvoklis

16.04.14

Jā, un tā tas ir! Rakstot skaistumkopšanas blogu es nevarētu normāli rakstīt vai darīt, ko citu ja man būtu ļoti iedragāta mana pašapziņa. Tomēr sākumā tā bija, un tas ir viens no galvenajiem iemesliem kāpēc es sāku rakstīt par kaut ko kas man patīk, ir lai atrastu sevi un savu būtību. Un noskatoties vienu no Dove lieliskajiem reklārullīšiem kas mani jau vairākas reizes ir saraudinājuši, es burtiski atgriezos divus gadus vecā pagātnē un atcerējos sevi. Es nevaru teikt, ka tagad esmu pašpārliecinošākā persona uz pasaules, tomēr es jūtos daudz spēcīgāka un skaistāka, ja manī mīt pašpārliecība. Un tāpēc rakstos blogu par skaistumkopšanu, es vēlos, lai ikviena, kas lasa to jūt un arī kļūst pārliecinātāka par savu izskatu.

Jūs jau droši vien zināt, ka Dove veido vienus no visaizkustinošākajiem reklāmvideo, un vienu no visslavenākajiem gan jau esat redzējušas, kur viens mākslinieks (Gil Zamora) ļauj sievietēm ieraudzīt savu patieso skaistumu ar citām acīm.
Lai arī kā mēs sevi redzam, mēs tik un tā patiesībā katrs esam ļoti skaista persona. Jā, ir dienas kad es jūtos ārēji briesmīga, un to pārvarēt ir grūti, tomēr es sevi nodarbinu ar citām domām, nevis ar domām tikai par savu izskatu, pat ja tas mani uz doto brīdi neapmierina. Mana laimes atslēga uz sevis patikšanu, ir uzvilkt pašu mīļāko apģērbu vai lietot pašas pievilcīgākās smaržas, tas pacels momentāni pašapziņu.

Dēļ visām šīm vizuālo "defektu" problēmām tapa arī fotoshop,bez kura, atceros tos laikus, nespēja dzīvot ikviens. Tagad to lietonedaudz mazākos apmēros, bet kādreiz visi "gludināja" savas sejas un maskēja problēmas.
No šī video man atmiņā palika viena ļoti zimīga frāze no vienas no dalībniecēm: "Man patika mīmikas grumbas, tās padarīja mani par mani.Kad to nav, izskatos svešāda. Es nezinu, kas ir šī meitene".
Bet šodien es noskatījos vienu superīgu video ar vienu ļoti svarīgu domu, ka skaistums, tas ir dvēseles stāvoklis, nevis spoguļa attēls. 
Sievietēm tika dota iespēja staigāt ar "maģisko" skaistuma plāksteri, un jādokumentē, kas viņu izskatā mainās divu nedēļu laikā nesājot šo plāksteri. 
Godīgi? Es labprāt gribētu šādus "brīnumplāksterus" nēsāt līdzi, un zinu, ka tie tiešām ļoti noderētu dienās, kad jūtos dranķīgi.

Un, kā ar jums? Gribētu tādus plāksterus?

&z

*visi video no pakalpojuma youtube.com

2 komentāri:

  1. Zanda! Tas teikums "Jā, ir dienas kad es jūtos ārēji briesmīga, un to pārvarēt ir grūti..."...
    Priecājos, ka tagad esi pašpārliecinātāka kā agrāk, tomēr negribu, ka Tu kādās dienās jūties briesmīga. Ikviens cilvēks ir skaists tieši tāds, kāds viņš ir, arī Tu. Tu neesi ārēji briesmīga!! Es Tev no sirds novēlu kļūt vēl pašpārliecinātākai, daudz blogot un piepildīt visus savus sapņus!
    Es esmu Krista, man ir tāds kā iedvesmas un citu jauku lietu blogs Henrijete.tumblr.com, kā arī skaistumblogs Henrijetebeauty.tumblr.com. Es būšu priecīga, ja Tu iegriezīsies manos blogos, jo tā kā es blogoju neilgi, tad apmeklētāju nav ļoti daudz.
    Ar sveicieniem, Krista :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ak, Krista, paldies! Tu nespēj iedomāties kā Tavs komentārs uzlaboja manu dienu! wow! Vēlreiz paldies!
      Es noteikti apskatīšos tavus blogos! :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan