Nedēļas mīluļi #4

06.04.14

Niekojoeties ar marcipāna konfektēm, atpūšoties no nedēļas notikumiem, parādīšu jums tos favorītus, ka šonedēļ ir glābuši manu "ādu" un bijuši mani sabiedrotie. 
Sanāca tā, ka man pilnīgi negaidot beidzās toniks, un rezerves nebija nekādas, tāpēc meklēju krājumos, kas būtu tāds kas man derētu, un tā es atkal atgriezos pie Dzintars Atsvaidzinošā minerālūdens sejai, ko biju atstājusi plaukta tumšākajā nosturī visu rudens un ziemas periodu. Teikšu, ka tas strauji pretendē uz labākā tonika titulu, jo lieliski atsvaidzina sejas ādu no rītiem, un perfekti, atkārtoju, perfekti, noņem visas krēma paliekas, kas palikušas no rītiem.

Nedēļas vidū, tieši trešdienā, ar citām blogerēm apmeklēju jaunā, Latvijā ražotā kopjošās kosmētikas MOSSA zīmola prezentāciju, kurā mums uzdāvināja arī dažus krēmus. Par pārsteigumu, saņēmu arī vienu no tiem krēmiem, kuru no visa sortimenta gribēju arī izmēģināt - Mossa Youth Defence Lāceņu Vitamīna C dienas krēms sausai un jūtīgai sejas ādai. Lai arī mana sejas āda nav sausa, bet ir jūtīga, manai sejas ādai šis krēms vairāk iepatikās nekā tas, kurš paredzēts kombinētai sejas ādai. Lietoju katru rītu, un esmu ļoti pārsteigta par sajūtām ko šis krēms sniedz ādai.
* no rītdienas jau šī zīmola produkcija pieejama veikalos Drogas

Skriešana, gatavošās Nordea Rīgas maratonam, pasākumi un stress. tas viss ļoti iespaidoja manu ķermeņa svīšanu, un ievēroju, ka Garnier Nēo vairs nespej tikt ar to galā, tāpēc es atgriezos pie Rexona Linen Dry antiperspiranta. Tas lieliski spēja savaldīt manas paduses, un dienas vidū man nebija sajūta, kā tikko izkāpusi no saunas laukā.

Esmu atradusi labi maskējošu, bet nesausinošu konsīleri/krēmu, kas plusā labi maskē arī tumšos lokus, pumpiņas, sarkanumus, lai sejas āda ir gluda un vienmērīga. Bourjois CC krēms | 21 Ivory

Vienu dienu es pienācu pie secinājuma, ka labākās tušas esmu izlietojusi, un palicis ir tas, kas nu palicis, un vienu dienu pamēģinot Maybelline Illgeal Definition skropstu tušu, sapratu, ka šī ir ļoti laba apjoma tuša, kas vēl pietam, atdala skropstas, un dod nedaudz to clumpy efektu skropstām, kas man tik ļoti patīk

Nedēļas atklājums dekoratīvās kosmētikas lauciņā, man ir jaunākais MikroShop pirkums Maybelline Lasting Drama Pen Gel gēla kontūlīnija, kas reāli ir gēla laineris flomastera iepakojumā. Mēginājusi vēl neesmu, bet esmu lasījusi, ka šis ir ļoti labs laineris
Interesē jums šāds brīnums?
Kā nedēļas pasākumus, varu atzimēt divus:

  • Iepriekš tik daudz pieminētā MOSSA prezentācija. Dažas ne īpaši veiksmīgas bildes (lai kolēģes man piedod) sejas izteiksmju ziņā.  Tas ta tīri ieskatam. 
Visu Mossa prezentācijas fotogrāfiju autors: fotogrāfs Aleksandrs Fjodorovs
es nebiju tik dusmīga kā izskatos, uzmanīgi klausījos
  • Tik daudz nedēļas garumā apsriestais Riga Fashion Week. Es apmeklēju konkrēti M-Couture modes skati, kas, strap citu, ir mans favorītzīmols jau kopš rudens RFW. Šeit man jāsaka atsevišķš paldies Signei (Urban Glitters) par iespēju doties uz šo pasākumu. Par pašu pasākumu nevēlos baigi dikti ieslīgt detaļās, jo neesmu tāda veida pasākumu cienītāja, bet pati skate bija fantastiska! Jūlijai Sardikovai atkal ir izdevies savienot tik nesavienojamas lietas kopā, ka skatoties tā vien gribas mesties un mēģināt tonalitātes ziņā šīs sarežģītās krāsas un vīrišķīgo grieziemu drēbes arī uz sevis. Kā arī man šoreiz jāsaka, ka zābaki bija nenormāli smuki! Un, tās skaistās bikses ar buktēm!! Man patīk, mans viss patīk! Par grimu parunāsim citu reizi nedaudz atsevišķi.
Pievienoju klāt savus favorītus, lai gan attēlos viss neizskatās tik efektīvi kā reāli skatoties. 
Visi attēli no Riga Fashion Week oficiālās Facebook lapas.
Fantastiski skaistā samta kleita
M-Couture dizainere Jūlija Sardikova
Pati modes skate:
                                   

Daudz bilžu, daudz notikumu, daudz jaunumu! Ta pagāja mana šī nedēļa, un jāsaka, ka esmu patīkamu no tās nogurusi 

&z

16 comments:

  1. Interesants raksts!
    Lieliski, ka tagad arī Drogās parādās arvien jauni un jauni zīmoli, nevis tikai tā saucamais širpotrebs :) Liels bija mans pārsteigums, kad ieraudzīju tur Madaras matu kopšanas līdzekļus, tagad arī Mossa. Noteikti kaut ko izmēģināšu!
    Un tas laineris reāli ieinteresēja, gaidīšu Tavus iespaidus!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, par Madaru es ar biju pārsteigta ;)
      Līdz ko izmēģināsu, tā ziņošu kā patika ;)

      Dzēst
  2. Cik maksāja tas laineris?

    AtbildētDzēst
  3. Foršs rakstiņš!Viss tik spilgts un krāsains. :)
    Tu prezentācijā izmēģināji Mossa krēmu kombinētai ādai,kāpēc nepatika?
    Man tā kā vajadzētu kādu nakts krēmu pie viņiem apskatīt.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es izmēģināju prezentācijā uz rokas un man tas iepatikās, bet ka mēģināju paraudziņu, tur pietika 3 reizēm, tad sapratu, ka kaut kas man tajā krēmā salīdzinot ar sausai ādai paredzēto nepatika. Aromāts līdzīgs, abi mitrinoši, bet tās pēcsajūtas citādas. Neteikšu, ka biju vīlusies, bet manai ādai pilnīgāka sejas liekas tieši pēc krēma ar lāceņu C vitamīna lietošanas nevis otra :)

      Ir pieejams arī nakts krēmiņš, un tad varētu būt labs. Ir gan jaunai ādai, gan arī briedušai :)

      Dzēst
  4. Wow,interesanti :) Lieliski izskaties.
    Piekrītu Laurai, forši ka Drogas ievieš jaunus zīmolus. Interesē laineris, vajag jaunu, manējais no Loreal jau beidzās. Starpcitu pēc tava raksta par Bourjois CC korektoru - gāju smērēt un mēģināt, Man laikam zili - zilie loki :D kā arī rieviņās iesēdās. :( Atkal nopirku Catrice,bet kaut kā nepatīk :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies :)
      Laineris varētu būt kas labs. Nezinu vai labāks par L`Oreal, bet tas tik pašlaik. Kad izmēģināšu, noteikti pastāstīšu kā patika :)
      Viņu nevar daudz likt, tad viņš sēžās rievās, tas gan, bet ar to sedzamību, redz, kā kuram. Man viņš smuki visu nomaskē, lietoju pat visām citām nepilnībām un kalpo labi, bet laikam kā kurai :)

      Dzēst
  5. Vaiii, visa kā tik daudz, interesanta nedēļa bijusi, bija prieks satikties! Man prieks, ka skate patika, tērpi ļoti skaisti. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies tev par tādu izdevību! :)
      Nedēļa bija tik tiešam patīkamu nogurdinoša!

      Dzēst
  6. Man tik žēl, ka nebiju Mossa zīmola prezentācijā. Arī man gribējās pasist klaču ar Jums.
    Es visu laiku staigāju garām tam cc konsīlerim un mani viņš nepavisam neuzrunā. Nezinu, iepakojuma vaina vai, dizains... nevaru īsti saprast. :/

    Došos uz veikalu izpētīt sortimentu. :) Ko ir vērts iegādāties no Mossa produktiem?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, kaut kas iepakojumā ziņā ir tāds, nu ne līdz galam, bet mani piesaistīja tā ideja par to, ka CC krēms konsīlera veidā :)

      No Mossa produktiem iesaku paskatīties krēmus, tie ir lieliski! Man patika acu krēms, sejas krēmi, un arī toniki :) Tā Youth Defence sērija ir superīga jaunai ādai :)

      Dzēst
  7. Forša nedēļa, tiešām :) Jau paspēju paķert Mossa acu krēmu un uzzināt kurās Drogās apmēram ir Mossa produkcija :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es jau no rīta devos uz darbu, un pamanīju, ka pie daudzām Drogām izlikts milzīgs plakāts ar jaunumu - Mossa. šodien nesanāca ieiet veikalā pēc kārotajām lietām, bet rīt iešu pakaļ tam ko gribējās vēl no Mossa, tik jācer, ka nebūs jau izķērušas meitenes :)

      Dzēst
  8. Ļoti interesants raksts! :)

    Gaidīšu atsauksmi par laineri, izklausās daudzsološi, tikai žēl, ka Drogās nevar iegādāties. :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies :)

      Izklausās kaut kas labs, bet par pieejamību Drogās, tas ir laikam tāpēc, ka šis laineris vispār, man liekas, ir no Āzijas zemēm, jo virsū ir tikai nepazīstamas zīmes, un uz iepakojuma tik vienā stūrī ir uzlīme angļu valodā :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan